Rok výroby:1996Typ motoru:1,6Stav km při koupi:86 000 kmStav km nyní:127 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:28. 4. 2009
Toto auto mám už 6 let. Za tu dobu jsem do něho vrazil už dost peněz. Výměna všech ložisek kol, vpředu jedno dvakrát, vzadu taky jedno dvakrát. Kulové čepy třikrát. Přední pružiny - obě praskly, prý to Renaulty dělají z té doby. Všechny tlumiče. Přijímač centrálu. Porucha vnitřní cirkulace vzduchu, pořád to třískalo po zapnutí ještě více. Cívka. Termostat. Výměník topení - ucpal se. Musela se rozebrat celá palubka, vymontovat koberce, sundat kola... prostě Renault.. Teď mi to praská při točení volantem. Prý to je axiální táhlo a přední ložisko. Pak samozřejmě běžné věci jako brzdy, olej...
Hodnocení a zkušenosti s autem
No po těch poruchách a množstvím vražených peněz mi to už leze krkem. Chci se toho zbavit. Všem jsem říkal, ať nekupují Renaulty, je to šit! No ale zrovna se začal prodávat nový Megane III a je fakt nadupaný. A cena taky ujde. No a co teď? To je dilema.
No jsem podobného názoru.Možná tím ,že se vyhýbám každému kanálu ,kde jaké díře co se dá.Tak jsem na R19 za 4 roky zhruba po 4000tkm nemusel měnit čepy.A tlumiče vydrželi 12 let.I když auto bylo 20 let staré ,nejevili se známky nějakého extra opotřebení.Po koupi P406 roky 2000.Jsem za poslední skoro 2 roky nemělnil kromě ,filtrů po koupi nic.Záleží hodně ,na tom kdo měl auto před tím.Ono před tím R19 byla v hodně slušném stavu ,tenkrát 8 let stará,garážovaná.A první roky se ,taky neměnilo skoro nic.Ten P406 to samé dovoz DE po 1 majiteli nic tomu nechybí servisní knížka doklady STK od roku 2006 a podobné dokumenty jsem k tomu dostal.A funguje bez chyby.
Zdravím, já dělám v servise už pár let a takavých co se meganů týče mi prošlo rukama hodně. Není pravda že francouské vozy jsou zlé. Tu jde o to jak se stím autem jezdí, tvríš že ho máš 6 let a težko ti nekdo zaručí jak snim nakladal předchozí majitel. nic není navěky, ale dá se tomu předcházet a každaá součást souvisí z každou je to jako domino.. Rukama mi prošel megan z r.99 v katastrofaním stavu. A já mám Megané coupé I z r.96 a já stím nemámvůbec žádne problémy a to sem 5tý, to že se mění silenbloky a kuláky je samozrejmá vec, rozvody a další udržba. Necchu nějak zastávat přímo francouzké vozy, ale každe auto má své +/-. Stejně jak rychle se zkazí renault tak ještě rychleji se může zkasit toyota vw a další. Není to o znače ale o tom jak se udržuje a jak se sním jezdí, když nekdo řeže zatačku pod plným plynem, kanál nekanál dura nedura tak bohužel. Když si koupíte boty nike a nejaké od čongu okopete je stejně. Vím že ted mnohá vetšina řekne že to co sem tu napsal je blbost, ale já stím mám zkušenost. díky
Jak může mít někdo dilema jestli koupit Renault nebo ne? Tohle dilema mám vyřešené za půl sekundy bez přemýšlení. Máš auto které se ti kazí kde může,a ty máš dilema jestli koupit dalí od stejně značky ?Sním či bdím?Nebo jsi snad milionář co si libuje v návštěvách v autoservisech? Je ti 31 let,to si myslím,že už bys mohl vědět,že auto se nekupuje jen podle vzhledu.Ano,líbit se musí,aspoň trochu,ale dívat se jen na vzhled ? kdyby jste byl aspoň s tímhle autem co máte spokojený,ale kazí se vám imrvére a vy přemýšlíte nad koupí dalšího vozu této snačky? Pro pořád lidi kupují tyhle Francouzské vraky,může mi to někdo vysvětlit?Když za stejnou cenu máte spolehlivého Japonce na kterém měníte jen spotřební materiál,opravdu nepochopím.A časy,kdy náhradní díly na Japonce byly drahé,jsou dávno pryč. Ano,i Japonec se samozřejmě pokazí,ale šance že na takový kus narazíte,je výrazně menší než u Francouzů nebo-li můžu říct evropanů. Takže jestli můžu poradit vyřešit ti dilema,tak bych nehleděl jen na vzhled,a poohlídl se po nějakém Japonském autě,které koupíš za stejnou cenu také se slušnou výbavou Doporučil bych Mitsubishi,Toyotu,Mazdu,Hondu A poslední věc.Neberte tenhle kometář jako urážející,tak myšlený určitě není!Pouze jsem nepochopil,jak můžeš přemýšlet o autě téhle značky když nyní jednou tohle auto máš,a máš s ním samé problémy. Přeji mnoho šťastných kilometrů a dobrý výběr auta ať už bude jakékoliv značky .A zdovolením jsem ti tykal,pač jsme zhruba stejně staří.
No jo pánové, C4-ka je sice levnější cca o 900 €, ale nemá tehdy dvouzónovou klimatizaci a ani ESP. A co je smutný, zejména na dálnici, IMAGE výbava neobsahuje ani praobyčejnou loketní opěrku.
„MEGAN III má konkurenciu, volá sa to Citroen C4 1.6Vti - lepší motor, pomer objem/výkon, lepšia spotreba. Vo výbave image je má lepšiu výbavu aj je aj lacnejší.“ Vidim, ze si VESELA KOPA ... http://www.youtube.com/watch?v=vmSSsqcr2pg&feature=related
angel m ty si riadny zufalec.............................................. nejazdis nahodou na 105 L s dvoma bielimi pruhmi na kapote a stovku spravis za necelu minutu???/
všechny jsou nacpaný elektronikou a u vw a merglu to platí na 150%,serou se.Jo tady čtu kecy jaký problém je startování pomocí tlačítku u rencka,ale ten s tím přišel a a není problém ani s kartou.pokud je majitel debil a určitým způsobem jí poškodí,tak je jasný že nefunguje stejně jako když zalomíš klíč.Možná nějaký Helmut od TUV se sežrat a zlomil jí v zadní kapse.Nový Megoš je asi fajn auto a na autowebu je hóóódně chválený.C4 je opravdu stará,jen ten motor si nechá zaplatit,jinak nemám nic proti C,vyznávám pohodlnou cestu v křesle a né v německý lavici,až na pár viyímek.
Strč si do riti tie tvoje Toyoty. Najnudnejšie autá na svete. Jazdia na nich len totálni zúfalci, ktorí už stratili dôvod na život. Naviac, pokiaľ sa rozprávame o hatchbackoch. Auris je ten najrózvrganejší shit na trhu, ktorý vychádza rozmrdaný už z továrne.
Áno, Japonci vyrábajú spústu dobrých aút. Páči sa mi napr. Lexus GS, Mazda RX-8, Nissan GT-R a pod. ale v nižšej strednej triede v súčasnoti nemajú čo ponúknúť. Auris má hnusný dizajn, hnusné spracovanie a je nezáživný. Mazda 3 je taký výmrd z Focusu, pričom má horší interiér aj podvozok a Honda Civic je príliš drahá a keď oku lahodiaca, zlé priestorové riešenie, oproti predošlému Civicu má zhoršený podvozok atď.
Sedel si niekedy v C4? Ten centrálny tachometer vidíš v perifernom pohľade, ak chceš vidieť otáčky a pozreš sa naň, stále vidíš situáciu na ceste, kdežto keď sa pozreš na tacháč v normálnom aute, v ten moment nevidíš nič iné.
Tie to porovnávania výbav sú zavádzanie. C4 má jednoducho za nižšiu cenu ako Megane lepšiu, bezkonkurenčnú výbavu - napr. automatickú klímu, elektronické tmavnutie spätných zrkadiel a pod. Naviac motor 1.6Vti bol vytvorený v spolupráci s BMW a BMW v súčasnoti získava za svoje motory snáď všetky možné ocenenia.
Chalani, niektory mi tu pripadate ako skutocny kokoti. Aj si obcas precitate co pisete??? Hej vsetky renaulty su na hovno ( ved preto beha po cestach tolko novych traficov a ziaden novy transporter). Ja som na svojom Berlingu nabehal za 2,5 roka 130 tis km bez jedinej poruchy!!!!! Kolegova ochcavka ich mala dost. Cize zaklad je nebyt preafektovany kokot a nehadzat spinu na francuzov. Kde by bolo slavne TDi power bez renaultu???? Asi by to bol len Di power.
Nene,jen to kupujte,mam servis narvanej francouzkyma sračema,neznam co je krize a za to vdecim převažně francouzum,jen kupujte,frantiky ja tuze rad,penizky se sypou...
Jo mouchy vychytané jo? Ty jsi asi sletěl z Marzu nebo s kama. Já jsem se nedávno nechal nalákat na krásný zjev nového Clia a po neskutečných patáliích s poruchama a s telatama z Renaultu jsem vůči této značce dostal averzi. Ovšem nikdo se mně nenmůže divit po tom všem. Já bych i dokázal pochopit že jsem natrefil na poruchový kus, ale neomluvitelné je chování Renaultu, kde se za každou cenu znažili docílit neuznání závady v rámci záruční opravy. Celá záležitost končila mým vítězstvím u soudu tím, že mně museli dát nové auto, a to jsem obratem okamžitě prodal za podstatně nižší cenu. Škodovka také nic moc, ale proti těmto šrotům je to luxus. Ovšem já jezdím Toyotkou a nevím co je to porucha už 120 tisíc kiláků. Nesrovnatelné. Lidi, kdy už dostanete trochu rozumu a přestanete tyto sračky kupovat!!
Nechapu o čem se tady bavite,Renaulta ani nahodou a muže byt za kolik chce,větši sračku jsem nikdy neměl,jeste že jsem se toho zbavil,stači se jen podivat,vždyt jsou toho plne bazary,ale je fakt,že je alespon prace a mame v servisech co dělat..
Vy vždycky všechno tak zbytečně vokecáváte.Koukal ses na ty ceníky?U nás je prostě C4 SX s 1,6 za 352900,- v akci a Megane za 299000,-,- což je jasně daný a není to potřeba dál vokecávat.
Písal som ako je to s tými cenami. Šrotovné na nich robí 2.000€. Písal som o cenách v € a Sk. Vidíš tam niekde že by som ho započítaval u vás? Bolo tam niekde Kč? Ty si tvrdil, že to je cena u nás asi pri leasingu, z môjho príspevku je jasné, že nie. Tak neviem, kto koho poučuje. Šrotovné bude aj u vás, neboj. Borovičku nepijem. U vás vďaka kríze neponúkajú predajcovia akcie a autá sa predávajú stále v rovnako množstve ako pred ňou? Zaujímavé.
Nezapočítávej u nás do cen šrotovmé u nás žádný není a nepoučuj co je u vás když u nás je to jinak,to si nechej k Borovičce a podívej se na naše ceníky a pak dělej závěry.
S cenami je to trochu inak. Predpokladám, že kríza zasiahla do predaja áut aj u vás, takže rečičky o tom, že to nikto nekupuje si nechaj k pivečku. Ceny za ktoré sa bežne predáva C4 Image sú 18.917€ (569t Sk) pre 1.4 l a 19.913€ (599t Sk) pre 1.6 l.. Ale a to je to hlavné. Vďaka kríze, prebiehajúcej akcii a príspevku za zošrotovanie sa dá toto auto kúpiť takmer v plnej výbave (automatická klíma, 6 x airbag.....) za 10.240€ (308t Sk) pre 1.4 l a s motorom 1.6 ktorý vznikol zo spolupráce s BMW za 11.343€ (342t Sk). A to je cena viac než konkurencie schopná pre nový Mégane, ktorý sa predáva za podobné peniaze, ale s chudobnejšou výbavou. Navyše podľa mojej zásady nekupovať úplne novinky, by som sa asi rozhodol pre túto C4, aj keď nový Mégane sa mi moc páči. Každá novinka ale musí prejsť obdobím vychytávania detských chorôb, preto je vhodnejšie nejaký ten rok počkať a kúpiť si auto, ktoré je už "zdravé".
Trepeš ty,nejdřív si ověř informace a pak dělej chytrýho.U nás se na pod 300t dostaneš akorát s 1,4 a nemůžeš logicky srovnávat ceny u vás a u nás a tu cenu co udáváš u tý C4 1,6 je asi cena při leasingu což je jenom marketingový tah a nebo ty krámy u vás nikdo nekupuje tak se toho chtěj zbavit za každou cenu.Megane II je prostě lepší a výhodnější.
Nic osobního,ale doporučuju nahlídnout do ceníku Renaultu,protože Megoš3 stojí v základu 300tis.Pokud je u Vás za 400tis.,tak se jedná o poměrně nabušenou Dynamique.Motor má C4 opravdu povedený,ale velkou zásluhu na tom má strejda BMW.Jinak je Citroen přeci jen staršího data narození a tak raději novější a desingově hezčí Megane.A vůbec by mě nevadilo,že prý má míň prostoru v zadu,protože já sedím ve předu a pokud má někdo problém,může jet mastnou tyčí.
jestliže uvažujete o novém autě, tak bych doporučoval třeba mazdu 3, ta je v této cenové relaci a třídě, nebudete se s ní dřív nebo později srát jako z těmito francouzi...
Sorry, ale trepeš totálne.... U nás stojí Renault v základe 400 000,- a C4 stojí 308 000,-. C4 má v základe lepšiu výbavu, C4ka je po facelifte, dostala ESP a ABS novej generácie z Peugeotu 308 a hlavne, cena za C4 s 1.6Vti je 340 000,- čo je stále o 60 000 menej. Motor 1.6Vti (122 koní) je o DVE GENERÁCIE POPREDU v porovnaní s 1.6 v Megane, úbohých 100 koní. Ja sám mám C4 2.0i a musím povedať, že keby mám možnosť vymeniť za 1.6Vti, tak neváham ani chvílu. Je to asi najlepší a najživší motor tejto kubatúry, aký sa dá teraz kúpiť. A zároveň ma prekvapila aj jeho tichosť pri vysokých rýchlostiach.
že je to starý auto a má nárok na vady z upotřebení.Český polňačky nepřidají žádnýmu autu a řidiči rovněž.Čepy,tlumiče,výfuk,stírače atd. jsou spotřební zboží a mají nárok na výměnu max. po 5.letech provozu.Když vydrží déle,tak tím lépe.Proto se mění auta po 5. letech,ovšem né každý má na to prostředky,ale to je vě jiná.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
Souhlas
No jsem podobného názoru.Možná tím ,že se vyhýbám každému kanálu ,kde jaké díře co se dá.Tak jsem na R19 za 4 roky zhruba po 4000tkm nemusel měnit čepy.A tlumiče vydrželi 12 let.I když auto bylo 20 let staré ,nejevili se známky nějakého extra opotřebení.Po koupi P406 roky 2000.Jsem za poslední skoro 2 roky nemělnil kromě ,filtrů po koupi nic.Záleží hodně ,na tom kdo měl auto před tím.Ono před tím R19 byla v hodně slušném stavu ,tenkrát 8 let stará,garážovaná.A první roky se ,taky neměnilo skoro nic.Ten P406 to samé dovoz DE po 1 majiteli nic tomu nechybí servisní knížka doklady STK od roku 2006 a podobné dokumenty jsem k tomu dostal.A funguje bez chyby.
05.11.2011 | 13:37:39 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
Re:Tvá recenze
Zdravím, já dělám v servise už pár let a takavých co se meganů týče mi prošlo rukama hodně. Není pravda že francouské vozy jsou zlé. Tu jde o to jak se stím autem jezdí, tvríš že ho máš 6 let a težko ti nekdo zaručí jak snim nakladal předchozí majitel. nic není navěky, ale dá se tomu předcházet a každaá součást souvisí z každou je to jako domino.. Rukama mi prošel megan z r.99 v katastrofaním stavu. A já mám Megané coupé I z r.96 a já stím nemámvůbec žádne problémy a to sem 5tý, to že se mění silenbloky a kuláky je samozrejmá vec, rozvody a další udržba. Necchu nějak zastávat přímo francouzké vozy, ale každe auto má své +/-. Stejně jak rychle se zkazí renault tak ještě rychleji se může zkasit toyota vw a další. Není to o znače ale o tom jak se udržuje a jak se sním jezdí, když nekdo řeže zatačku pod plným plynem, kanál nekanál dura nedura tak bohužel. Když si koupíte boty nike a nejaké od čongu okopete je stejně. Vím že ted mnohá vetšina řekne že to co sem tu napsal je blbost, ale já stím mám zkušenost. díky
05.11.2011 | 12:27:27 | Dano | 94.113.200.* Reagovat
Dilema?
Jak může mít někdo dilema jestli koupit Renault nebo ne?
Tohle dilema mám vyřešené za půl sekundy bez přemýšlení.
Máš auto které se ti kazí kde může,a ty máš dilema jestli koupit dalí od stejně značky ?Sním či bdím?Nebo jsi snad milionář co si libuje v návštěvách v autoservisech?
Je ti 31 let,to si myslím,že už bys mohl vědět,že auto se nekupuje jen podle vzhledu.Ano,líbit se musí,aspoň trochu,ale dívat se jen na vzhled ?
kdyby jste byl aspoň s tímhle autem co máte spokojený,ale kazí se vám imrvére a vy přemýšlíte nad koupí dalšího vozu této snačky?
Pro pořád lidi kupují tyhle Francouzské vraky,může mi to někdo vysvětlit?Když za stejnou cenu máte spolehlivého Japonce na kterém měníte jen spotřební materiál,opravdu nepochopím.A časy,kdy náhradní díly na Japonce byly drahé,jsou dávno pryč.
Ano,i Japonec se samozřejmě pokazí,ale šance že na takový kus narazíte,je výrazně menší než u Francouzů nebo-li můžu říct evropanů.
Takže jestli můžu poradit vyřešit ti dilema,tak bych nehleděl jen na vzhled,a poohlídl se po nějakém Japonském autě,které koupíš za stejnou cenu také se slušnou výbavou
Doporučil bych Mitsubishi,Toyotu,Mazdu,Hondu
A poslední věc.Neberte tenhle kometář jako urážející,tak myšlený určitě není!Pouze jsem nepochopil,jak můžeš přemýšlet o autě téhle značky když nyní jednou tohle auto máš,a máš s ním samé problémy.
Přeji mnoho šťastných kilometrů a dobrý výběr auta ať už bude jakékoliv značky .A zdovolením jsem ti tykal,pač jsme zhruba stejně staří.
24.08.2009 | 02:14:31 | Broon Reagovat
C4 vs. MEGANE III
No jo pánové, C4-ka je sice levnější cca o 900 €, ale nemá tehdy dvouzónovou klimatizaci a ani ESP. A co je smutný, zejména na dálnici, IMAGE výbava neobsahuje ani praobyčejnou loketní opěrku.
06.05.2009 | 14:16:40 | Golem Reagovat
to Angel_M
„MEGAN III má konkurenciu, volá sa to Citroen C4 1.6Vti - lepší motor, pomer objem/výkon, lepšia spotreba. Vo výbave image je má lepšiu výbavu aj je aj lacnejší.“ Vidim, ze si VESELA KOPA ... http://www.youtube.com/watch?v=vmSSsqcr2pg&feature=related
06.05.2009 | 13:31:15 | Mickey Reagovat
4. května 2009 | 22:25 | brokro
Neviem síce aku má pointu ten tvoj debilný príspevok, ale odpoviem ti. Nie, nejazdím na 105 z dvoma bielymi pruhmi.
05.05.2009 | 00:28:54 | Angel_M Reagovat
angel m ty si riadny zufalec.............................................. nejazdis nahodou na 105 L s dvoma bielimi pruhmi na kapote a stovku spravis za necelu minutu???/
04.05.2009 | 22:25:14 | brokro Reagovat
tak který auto
všechny jsou nacpaný elektronikou a u vw a merglu to platí na 150%,serou se.Jo tady čtu kecy jaký problém je startování pomocí tlačítku u rencka,ale ten s tím přišel a a není problém ani s kartou.pokud je majitel debil a určitým způsobem jí poškodí,tak je jasný že nefunguje stejně jako když zalomíš klíč.Možná nějaký Helmut od TUV se sežrat a zlomil jí v zadní kapse.Nový Megoš je asi fajn auto a na autowebu je hóóódně chválený.C4 je opravdu stará,jen ten motor si nechá zaplatit,jinak nemám nic proti C,vyznávám pohodlnou cestu v křesle a né v německý lavici,až na pár viyímek.
03.05.2009 | 23:56:55 | Kobyla Reagovat
3. května 2009 | 09:58 | tom
Strč si do riti tie tvoje Toyoty. Najnudnejšie autá na svete. Jazdia na nich len totálni zúfalci, ktorí už stratili dôvod na život. Naviac, pokiaľ sa rozprávame o hatchbackoch. Auris je ten najrózvrganejší shit na trhu, ktorý vychádza rozmrdaný už z továrne.
Áno, Japonci vyrábajú spústu dobrých aút. Páči sa mi napr. Lexus GS, Mazda RX-8, Nissan GT-R a pod. ale v nižšej strednej triede v súčasnoti nemajú čo ponúknúť. Auris má hnusný dizajn, hnusné spracovanie a je nezáživný. Mazda 3 je taký výmrd z Focusu, pričom má horší interiér aj podvozok a Honda Civic je príliš drahá a keď oku lahodiaca, zlé priestorové riešenie, oproti predošlému Civicu má zhoršený podvozok atď.
03.05.2009 | 23:44:14 | Angel_M Reagovat
3. května 2009 | 16:44 | milkin77
Sedel si niekedy v C4? Ten centrálny tachometer vidíš v perifernom pohľade, ak chceš vidieť otáčky a pozreš sa naň, stále vidíš situáciu na ceste, kdežto keď sa pozreš na tacháč v normálnom aute, v ten moment nevidíš nič iné.
03.05.2009 | 23:37:50 | Angel_M Reagovat
Tie to porovnávania výbav sú zavádzanie. C4 má jednoducho za nižšiu cenu ako Megane lepšiu, bezkonkurenčnú výbavu - napr. automatickú klímu, elektronické tmavnutie spätných zrkadiel a pod. Naviac motor 1.6Vti bol vytvorený v spolupráci s BMW a BMW v súčasnoti získava za svoje motory snáď všetky možné ocenenia.
03.05.2009 | 23:35:27 | Angel_M Reagovat
Chalani, niektory mi tu pripadate ako skutocny kokoti. Aj si obcas precitate co pisete??? Hej vsetky renaulty su na hovno ( ved preto beha po cestach tolko novych traficov a ziaden novy transporter). Ja som na svojom Berlingu nabehal za 2,5 roka 130 tis km bez jedinej poruchy!!!!! Kolegova ochcavka ich mala dost. Cize zaklad je nebyt preafektovany kokot a nehadzat spinu na francuzov. Kde by bolo slavne TDi power bez renaultu???? Asi by to bol len Di power.
03.05.2009 | 20:22:47 | lakinooo Reagovat
Citroen fůůůj
Tak C4 je ale hnusnáá. Kde se hrabe na Megane III. Tachometr má uprostřed, kdo se tam má furt otáčet.
Všechny Citroeny jsu dost hnusnéé.
03.05.2009 | 16:44:55 | milkin77 Reagovat
Nene,jen to kupujte,mam servis narvanej francouzkyma sračema,neznam co je krize a za to vdecim převažně francouzum,jen kupujte,frantiky ja tuze rad,penizky se sypou...
03.05.2009 | 11:35:09 | Reagovat
haha
Jo mouchy vychytané jo? Ty jsi asi sletěl z Marzu nebo s kama. Já jsem se nedávno nechal nalákat na krásný zjev nového Clia a po neskutečných patáliích s poruchama a s telatama z Renaultu jsem vůči této značce dostal averzi. Ovšem nikdo se mně nenmůže divit po tom všem. Já bych i dokázal pochopit že jsem natrefil na poruchový kus, ale neomluvitelné je chování Renaultu, kde se za každou cenu znažili docílit neuznání závady v rámci záruční opravy. Celá záležitost končila mým vítězstvím u soudu tím, že mně museli dát nové auto, a to jsem obratem okamžitě prodal za podstatně nižší cenu.
Škodovka také nic moc, ale proti těmto šrotům je to luxus. Ovšem já jezdím Toyotkou a nevím co je to porucha už 120 tisíc kiláků. Nesrovnatelné.
Lidi, kdy už dostanete trochu rozumu a přestanete tyto sračky kupovat!!
03.05.2009 | 09:58:45 | tom Reagovat
pro krakena
Ty seš komik člověče :-))))))
02.05.2009 | 21:38:41 | Vašek Reagovat
Bazary jsou plný akorát posranejch hnusnejch škodáren!!!!!
02.05.2009 | 21:16:42 | Reagovat
Tak to prodej a kup si dvojkovej megan, je větší, hezčí, bezpečnější a za super cenu. Je to už výběhový model a mouchy jsou vychytané.
02.05.2009 | 20:22:09 | kraken Reagovat
souhlas s Tomem
Nechapu o čem se tady bavite,Renaulta ani nahodou a muže byt za kolik chce,větši sračku jsem nikdy neměl,jeste že jsem se toho zbavil,stači se jen podivat,vždyt jsou toho plne bazary,ale je fakt,že je alespon prace a mame v servisech co dělat..
02.05.2009 | 19:29:42 | Reagovat
???
Co to tady melete??? Renault je zadarmo drahý šmejd.
02.05.2009 | 18:50:18 | tom Reagovat
Jirka
Jasně, když Cé, tak jedině 1 !!!
01.05.2009 | 17:18:11 | Reagovat
Chlapi,vzpamatujte se!!!Nepomůžete si ani Meganem a natož C4kou.
01.05.2009 | 17:09:03 | Jirka Reagovat
C 4 ?
C 4 ? Zpamatujte se lidi,vždyť to nemá ani normální budíky v palubce,ale jen nějaké displeje jak ze sci fi filmu !
01.05.2009 | 15:47:17 | Reagovat
To je drahé. Ale nikto nikomu nebráni, aby si auto kúpil u nás a v ČR zaplatil DPH.
01.05.2009 | 13:26:52 | Petrík Reagovat
Vy vždycky všechno tak zbytečně vokecáváte.Koukal ses na ty ceníky?U nás je prostě C4 SX s 1,6 za 352900,- v akci a Megane za 299000,-,- což je jasně daný a není to potřeba dál vokecávat.
01.05.2009 | 13:03:38 | Jirka Reagovat
Písal som ako je to s tými cenami. Šrotovné na nich robí 2.000€. Písal som o cenách v € a Sk. Vidíš tam niekde že by som ho započítaval u vás? Bolo tam niekde Kč? Ty si tvrdil, že to je cena u nás asi pri leasingu, z môjho príspevku je jasné, že nie. Tak neviem, kto koho poučuje. Šrotovné bude aj u vás, neboj. Borovičku nepijem. U vás vďaka kríze neponúkajú predajcovia akcie a autá sa predávajú stále v rovnako množstve ako pred ňou? Zaujímavé.
01.05.2009 | 12:36:51 | Petrík Reagovat
šrotovné
Nezapočítávej u nás do cen šrotovmé u nás žádný není a nepoučuj co je u vás když u nás je to jinak,to si nechej k Borovičce a podívej se na naše ceníky a pak dělej závěry.
01.05.2009 | 11:57:34 | Jirka Reagovat
Jirka
S cenami je to trochu inak. Predpokladám, že kríza zasiahla do predaja áut aj u vás, takže rečičky o tom, že to nikto nekupuje si nechaj k pivečku. Ceny za ktoré sa bežne predáva C4 Image sú 18.917€ (569t Sk) pre 1.4 l a 19.913€ (599t Sk) pre 1.6 l.. Ale a to je to hlavné. Vďaka kríze, prebiehajúcej akcii a príspevku za zošrotovanie sa dá toto auto kúpiť takmer v plnej výbave (automatická klíma, 6 x airbag.....) za 10.240€ (308t Sk) pre 1.4 l a s motorom 1.6 ktorý vznikol zo spolupráce s BMW za 11.343€ (342t Sk). A to je cena viac než konkurencie schopná pre nový Mégane, ktorý sa predáva za podobné peniaze, ale s chudobnejšou výbavou. Navyše podľa mojej zásady nekupovať úplne novinky, by som sa asi rozhodol pre túto C4, aj keď nový Mégane sa mi moc páči. Každá novinka ale musí prejsť obdobím vychytávania detských chorôb, preto je vhodnejšie nejaký ten rok počkať a kúpiť si auto, ktoré je už "zdravé".
01.05.2009 | 11:49:22 | Petrík Reagovat
Pro Andělu
Trepeš ty,nejdřív si ověř informace a pak dělej chytrýho.U nás se na pod 300t dostaneš akorát s 1,4 a nemůžeš logicky srovnávat ceny u vás a u nás a tu cenu co udáváš u tý C4 1,6 je asi cena při leasingu což je jenom marketingový tah a nebo ty krámy u vás nikdo nekupuje tak se toho chtěj zbavit za každou cenu.Megane II je prostě lepší a výhodnější.
01.05.2009 | 11:07:59 | Jirka Reagovat
For Angel
Nic osobního,ale doporučuju nahlídnout do ceníku Renaultu,protože Megoš3 stojí v základu 300tis.Pokud je u Vás za 400tis.,tak se jedná o poměrně nabušenou Dynamique.Motor má C4 opravdu povedený,ale velkou zásluhu na tom má strejda BMW.Jinak je Citroen přeci jen staršího data narození a tak raději novější a desingově hezčí Megane.A vůbec by mě nevadilo,že prý má míň prostoru v zadu,protože já sedím ve předu a pokud má někdo problém,může jet mastnou tyčí.
01.05.2009 | 07:45:07 | Kobyla Reagovat
Pánové,
jestliže uvažujete o novém autě, tak bych doporučoval třeba mazdu 3, ta je v této cenové relaci a třídě, nebudete se s ní dřív nebo později srát jako z těmito francouzi...
01.05.2009 | 03:31:51 | Berzerk Reagovat
30. dubna 2009 | 23:03 | Jirka
Sorry, ale trepeš totálne.... U nás stojí Renault v základe 400 000,- a C4 stojí 308 000,-. C4 má v základe lepšiu výbavu, C4ka je po facelifte, dostala ESP a ABS novej generácie z Peugeotu 308 a hlavne, cena za C4 s 1.6Vti je 340 000,- čo je stále o 60 000 menej. Motor 1.6Vti (122 koní) je o DVE GENERÁCIE POPREDU v porovnaní s 1.6 v Megane, úbohých 100 koní. Ja sám mám C4 2.0i a musím povedať, že keby mám možnosť vymeniť za 1.6Vti, tak neváham ani chvílu. Je to asi najlepší a najživší motor tejto kubatúry, aký sa dá teraz kúpiť. A zároveň ma prekvapila aj jeho tichosť pri vysokých rýchlostiach.
30.04.2009 | 23:48:25 | Angel_M Reagovat
Mégane síce má momentálne v základe 1.6 l motor, ale už by sa mal začať predávať 1.4 TCE. Ja by som si počkal na ten, ak ho ovšem nezabije cena.
30.04.2009 | 23:44:59 | Petrík Reagovat
Ne
A má 1,4 motor,Megane má v základu 1,6.
30.04.2009 | 23:04:32 | Jirka Reagovat
Ne
C 4 je o generaci pozadu.
30.04.2009 | 23:03:08 | Jirka Reagovat
30. dubna 2009 | 12:46 | Jirka
Má konkurenciu, volá sa to Citroen C4 1.6Vti - lepší motor, pomer objem/výkon, lepšia spotreba. Vo výbave image je má lepšiu výbavu aj je aj lacnejší.
30.04.2009 | 19:55:40 | Angel_M Reagovat
Megane
Ten novej Megane je dobrej,akorát jestli máš rodinu tak má málo místa na kolena na zadních sedadlech.Co se týče cena/výbava tak nemá konkurenci.
30.04.2009 | 12:46:48 | Jirka Reagovat
Nezapomeň
že je to starý auto a má nárok na vady z upotřebení.Český polňačky nepřidají žádnýmu autu a řidiči rovněž.Čepy,tlumiče,výfuk,stírače atd. jsou spotřební zboží a mají nárok na výměnu max. po 5.letech provozu.Když vydrží déle,tak tím lépe.Proto se mění auta po 5. letech,ovšem né každý má na to prostředky,ale to je vě jiná.
30.04.2009 | 11:18:57 | Kobyla Reagovat