Rok výroby:2003Typ motoru:1,5dciStav km při koupi:97 000 kmStav km nyní:104 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 měsícůPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:27. 9. 2007
auto mě pořád připadá jako když se houpete na silnici. Poskakuje jako ratlík, uskakuje na nerovnostech no dá se říct nejhorší auto v jakém jsem jel.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Motor je perfektní má hodně nízkou spotřebu, je velice citlivý na palivo takže je potřeba tankovat u shellu nebo u podobné solidní čerpačky.
Dal by se vychutnávat i požitek z jízdy , jo kdyby jenom nedrnčely plasty. Hold kde ti frantíci udělali chybu? Asi kromě motoru všude. Když jedete na nerovnosti tak auto poskakuje jako kdybyste jeli ve vlaku, protože nedrží na silnici. když zatáčíte a vjedete na nerovnost začne Vám bouchat volant a když přijedete do nějakého servisu, tak nemůžou nic najít všechnoje prý v pořádku.
Nebo když jedete na nízké otáčky při čtvrtém rychlostním stupní auto cuká jako zmrzlý ratlík a nikdo Vám nepoví co to může být o servisu renault ani nemluvě, tam si tak nechat vyměnit olej a pylový filtr, jo a když jsem u toho filtru v Renaultu mě řekli, že mě ho vymění a vyčistí klimatizaci a že to tam bude krásně vonět, novšechno to vyměnili a v autě to smrdí jako když si někdo sundá ponožky.
Takže jezdím už jen do normálních servisů, ale itam zjiš´tuji, že tomuto autu na kobylku nikdo nepříjde no prostě koupil jsem si druhé auto a šlápl jsem do pěkně velkého.
Ono u Renaultu to funguje tak trochu ,že bud vyjde auto co je prostě spolehlivé nebo další co je krám.V práci jezdí borec s Meganem 1.9 DCI Rok 2005 má nalítaný už přes 250tkm a převodovku neměnil ani jednou ,a jezdí s tím dlouhé trasy po městě léto zima a nikde neměl ještě problémy.A ještě 2 Citroeny Berlingo se tam drží déle než Škodovky.Já mám sice starší typ Renaultu R19 16v Chamade staré 20let.A i po 20 letech funguje veškerá elektrika OK.Display palub PC osvětlení el.okna apod.Neví dnešní Renaulty ,ale co vím o tom 1.9 DCi tak v pohodě.Ovšem potom ,mě jednou vezl ,jeden borec a nemohly jsme odjet protože nefungovalo tlačítko na nastartování ,tak asi 10 minut jsme vyrážely.Takže těžko odsoudit celou značku někdo je spokojený nedá na to dopustit a právem.A další mají bohužel smůlu.
To Luke: Já neodsuzuju značku. Dneska beztak dělaj skoro všichni auta na dobu záruky a pak se to sype. Vždyť to jen montujou... Nejsem škodovák ani japonec. Měl jsem už asi 7 aut od VW, Škoda, Seat, Peugeot, Ford a teď Renault. Ze začátku jsem byl hodně nadšenej. Pohodlné, úsporné a hezké auto. Ale pak prásk - 16tis. za převodovku. Bavil jsem se s lidma, co maj tenhle model a skoro všem převodovka ve 120.000km řekla pápá. Byli i tací, kteří u 1,9dCi museli měnit komplet motor. Takže je asi něco špatně... :) Krásné auto pro důchodce, který jej bude leštit v garáži a vyrazí do ulic jen na dušičky...
No tak to mě přijde ,až všeho moc....nevím no.V mém blízkém okolí kdo má Renault nebo Peugeot ,tak s tím nemá nikdo problémy já osobně mám druhého Renaulta a k tomu Peugeota a nemůžu si stěžovat.A já osobně jsem si na ten Francouzský design a pohodlí zvykl ,že momentálně při pohledu do budoucna na nové auto to vidím bud na Fluence nebo P508 ,zatím mě ty značky nezklamaly.:)
1,5dCi, kombi: ve 118.000km k.o. převodovka. Ve 125.000km k.o. alternátor, EGR ventil, pravý přední tlumič na kaši. Voda v zavazadelníku. Drnčení celé palubky už ve 130.000km. Ve 132.000km se utrhl a uletěl na dálnici spojler s brzdovým světlem. Krásné, leč poruchové a nespolehlivé auto, které nedoporučuji koupit nikomu, kdo chce jezdit jinam než stále jen do servisu a platit a platit a platit jako pitomec...
Máš pravdu... Zapomněl jsem na nefunkční anténu a klepající rádio, hučející ložiska na zadních kolech, pískající brzdy, spálený motorek ostřikovačů. Megane pro mě je velkým zklamáním. To auto mám rok, vyšlo i s opravami na 170.000,- Kč a dnes by se mi ztěží podařilo prodat za 80.000,-Kč. Pozitivní je spotřeba(4,5 litru) a design. Když Megana, tak určitě rok 2006 a výš.
Měl jsem rendla od nova (právě proto, že jsem nechtěl vrážet prachy do ojetiny), no tak jsem je vrážel do funglovky :-(. Hodně to je o nájezdu km, ale pokud chce někdo s autem jezdit (ne jen na důchodcovské nákupy do lidlu 6km tam a 6 zpět) rendla nebrat, totální zklamání jak z kvality auta, tak značkového servisu, a těch scének a historek, co tam člověk zažil...
To VAšek: A nesepíšem ty historky a nevydáme knižně??? I když musim přiznat, že díky Meganu mám synka. Měli jsme jet na výlet, ale odešla komplet převodovka... Už se jen směju, nenadávám a ani nelituju. Dobrá zkušenost. Uvažuju, že jako další auto zkusím Japonce(asi Toyotu).
To by byl román na pokračování, kdo by to dnes četl...:-). Já to mám tady v recenzi (pochopitelně zdaleka ne všechno), ale za mne už Rencek nikdy víc, i kdyby byl pozlacenej. Design super, nápady a vychytávky taky, ale kvalita a přístup značky k řešení problémů katastrofa. Já potřebuju auto, které bude sloužit mě ne já jemu. Jediná možnost jak tohle koupit je do firmy s prodlouženou zárukou a po 4 letech odepsané pryč. Ty čtyři roky hradí potíže servis a snad už taky dává náhradní vůz, jinak je to nepoužitelná značka.
chlapi, je nutne si uvedomit, ze kazde auto(dokonca aj japonec) kvalitativne podlieha tomu, ci sa uz vo vyrobe podari, alebo nie. vsetky automobilky pouzivaju tie iste vyrobne technologie, tie iste vyrobne linky. kvalitu ovplyvnuju akurat robotnici za pasom a kvalita subdodavok. poznam zvastnych skusenosti, ked cena pasatu bola cca 800 tis a k dnesnemu dnu servisnych prac za 430 tis. poznam toyotu ktora je pokazena uz vtedy ked sa k nej este len priblizim, poznam 307 ktora drkoce ako rebrinovy voz. A naopak, poznam auta, do ktorych sa fakt leje iba PHM a okrem standardnych servisovaciek funguju ako hodinky, hovorim o megane II 1.5 dci, RAV 4, 2.0 vvt,i, P 307 hdi, astra 2.0 Di ... takze naozaj je to o tom, ci sa auto podari alebo nie a samozrejme zalezi aj od sofera a od kvality ciest, pretoze je ine jazdit po III a po D a je ine jazdit po BB kraji a ine po BA kraji... vsetko so vsetkym suvisi. Chcem vsetkych vyvat, aby tieto recenzie nesluzili k tomu, aby si tu zastancovia svojich znaciek medzi sebou nadavali, ved nech si kazdy jazdi na com chce. vsetkym ide o to, aby sa bezpecne, spolahlivo , rychlo a lacno dostali vzdy do ciela, nie?
ještě já. Souhlasím, Renaulty byly vždy krásná a pohodlná a designem nadčasová auta, ale s tou technikou to bylo někdy hrozný. Je jasné, že každé auto může mít poruchu, ale ať čtu na tomto fóru jakoukoliv recenzi nemůžu se ubránit dojmu, že u těch evropanů se mnohdy jedná né o poruchy, ale o zásadní konstrukční nedostatky. Já jsem si koupil po Renckách japonce, a už u nich zůstanu. Když už se někdy něco poláme, tak se jedná vyloženě o banality. Dodnes fandím Renaultu, ale moji 3 kamrádi, všichni automechanici, mě naočkovali na Japonce a myslím, že oni sami nejlíp vědí proč si je koupili. Mazdy, Hondy, Toyoty atd. ani jeden vůz nemá najeto méně než 250 tis. jednu Mazdu 626 2.0 i, kterou jsme s kamarádem dávali pryč, protože byla rezavá, jsme onehda potkali, my si mysleli, že už je dávno ve šrotu...omyl, te pašák s ní jezdí dodnes Rusko a má najeto přes 600 tis. km.
Koukám že při koupi 97tisíc...což může být i 150 reálných a nebo 197 :o)) Vůbec se nedivím drnčejícím plastů apod.Kolega ve Fabii 1.4 MPi ambiente podkládal palubku dřívky od nanuku aby nedrnčela.A pokud je to jeden z prvních nové generace není se čemu divit. A jízdní vlastnosti?? nemyslíte že při necelých 100tisících (ne-li víc) je čas na repasi podvozkových skupin??
PS: Renault a spolehlivost...myslím že u něj je více znát pravidlo: radši poslední model staré řady,než první řady nové...potvrdilo se to s R19/ Mégane i s Cliem... Kamarád má Clio Storia 1.2 (výběhový model) sice starší technika...ale léty je auto už vychytané.
to: marek66 Není náhodou divné měnit tlumiče na 104 tisících? Nová auta od Francouzů jsou z většiny v mnoha ohledech nekvalitní, ale jejich majitelé to někdy, vzhledem k ceně nedokážou přiznat. My máme Renault Laguna 2.2dt z roku 1997, 180500km a přední tlumiče jsou už sice měněné před 5000km ,ale jěstě těsně před tím než jsme je měnili na zkoušce tlumičů prošly bez problému. Zadní jsou dobré dosud. Takže tlumiče se vyměnit můžou, ale s těmi najetými kilometry je to opravdu způsobeno jejich špatnou kvalitou.
Ano francuzi robia krasne auta a predavaju ich aj kvoli velmi vkusnym, vtipnym a kvalitnym reklamam. Bohuzial sa potom niektory ludia nestacia divit ako sa to rozpada. Niekedy je to az neskutocne a pritom je to velka skoda lebo casto su to krasne,elegantne a vyzorovo nadcasove auta.
Moje zkušenost s Francouzi,byla ta nejhorší co jsem kdy zažil jsou to prostě pekáče nepromyšlený a Renault je asi nejhorší..Já mám nyní také Japonce už 5 let a absolutně bez poruchy a navíc je velmi pohodlný prostě je to paráda..Neříkám každý auto se může porouchat,ale momentálně jsem spokojen a jinou značku bych už nechtěl..
přijd se podívat do škodovky nebo si pořid octevu jako ja od novoty jebala se jak golf atd a jem puntičkař mam mega II 1,6 najeto 90tis a super stroj
16.12.2011 | 17:12:53 | alan
| 88.101.121.*Reagovat
To je různé
S Renaulty je to někdy těžký. Já mám dnes už na Renaulty takový názor...že jednou se jim auto povede na maximum a jindy je to tragédie. V rodině máme 2 ks Espace 2.2 benzín, úplně bez problémů, sám jsem měl starou 1.7 R19 a ten najel bez závažné poruchy 260 tis. pak upadla vrtule od vaser pumpy (oprava 2000,-), Clia jsou vysoce spolehlivé vozy. Kamarád má Lagunu DCi tuším rok 2002-3 a to je katastrofální auto, pořád problémy s počítačem a elektrikou, v 50tis. vysypaná převodovka. Další známý má starou lagunu 2.0 L 8v benzín kterou má po mě a jen samá radost, najeto 310 tis. Naproti tomu ta samá laguna s 16V, 2.0 L. motory od Volva na který si Renault sám vymyslel palici a ventily (to neměl dělat) se přidírají hydroštely. Safrane taky nic moc se spolihlivostí. Já jsem byl Renaulty spokojený, ale bylo to jen proto, že jsem si vybral benzínové držáky co byly opravdu časem prověřeny. Lidi se většinou honí za naftovýmy motory kvůli spotřebě, ale já už dnes vím, že naftový, byť úspornější motor je v konečném důsledku vždy dražší režie než benzíňák. Na závěr: Renaulty jsou dobré auta (v benzínu), mám je rád. Ale je potřeba vybrat model i ročník. Já už dnes mám Japonce a to je opravdu o něčem jiném.
Mam z bazaru jiz dva roky vzateho Renault Megane II 1.5dCi (r.v. 2003) Nemuzu vynachvalit, i kdyz se najde dost much...Minimalne to o palubovce je pravda, vrze. Opraveno silikonem...tam kde to vrzalo, jsem dal zespodu kapicku silikonu, a hotovo. Neni nic videt. Co se tyce radici paky, vyvyklala se mi po 20tis, vymenil jsem si ji za novou. Po 100tis km bylo reba vymenit ulozeni predni napravy, tycky stabilizatoru a tahla rizeni. Pri 150tis pak odesel ventilator klimatizace a topeni. Oprava na jeden den, necelej. Radio jsem menil uz pri koupi...kazety v dnesni dobe...
Ted, pri 170tis km, mi palubovka zahlasila problem s druhym vstrikovacem (2. valec). Vymenil se konektor, vycistilo se cidlo. Jezdim dal, chyba zmizela. Nicmene je fakt ze do toho dost investuju, minimalne v palivu. Tankuju jen premiova Diesel paliva (Super Diesel, Disesel+, TopDiesel, aj.), takze ty vstrikovace dost setrim. Davat tam obyc naftu, tak ty Delphi Common Rail odejdou uz pri 100tis.
Tak tomu říkam smůla. Já řeším koupě vozu a po informacích co jsem našel a názorech atd. tak Renault zásadně nebrat. Neházím je ale do jednoho pytle. Jsou krásné ale...tak rychle prodat a jít do Mazdy, Toyoty...
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
Ono u Renaultu to funguje tak trochu ,že bud vyjde auto co je prostě spolehlivé nebo další co je krám.V práci jezdí borec s Meganem 1.9 DCI Rok 2005 má nalítaný už přes 250tkm a převodovku neměnil ani jednou ,a jezdí s tím dlouhé trasy po městě léto zima a nikde neměl ještě problémy.A ještě 2 Citroeny Berlingo se tam drží déle než Škodovky.Já mám sice starší typ Renaultu R19 16v Chamade staré 20let.A i po 20 letech funguje veškerá elektrika OK.Display palub PC osvětlení el.okna apod.Neví dnešní Renaulty ,ale co vím o tom 1.9 DCi tak v pohodě.Ovšem potom ,mě jednou vezl ,jeden borec a nemohly jsme odjet protože nefungovalo tlačítko na nastartování ,tak asi 10 minut jsme vyrážely.Takže těžko odsoudit celou značku někdo je spokojený nedá na to dopustit a právem.A další mají bohužel smůlu.
19.11.2011 | 12:28:18 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
RE:
To Luke: Já neodsuzuju značku. Dneska beztak dělaj skoro všichni auta na dobu záruky a pak se to sype. Vždyť to jen montujou... Nejsem škodovák ani japonec. Měl jsem už asi 7 aut od VW, Škoda, Seat, Peugeot, Ford a teď Renault. Ze začátku jsem byl hodně nadšenej. Pohodlné, úsporné a hezké auto. Ale pak prásk - 16tis. za převodovku. Bavil jsem se s lidma, co maj tenhle model a skoro všem převodovka ve 120.000km řekla pápá. Byli i tací, kteří u 1,9dCi museli měnit komplet motor. Takže je asi něco špatně... :) Krásné auto pro důchodce, který jej bude leštit v garáži a vyrazí do ulic jen na dušičky...
20.11.2011 | 17:08:22 | Zdeny | 109.80.46.* Reagovat
No tak to mě přijde ,až všeho moc....nevím no.V mém blízkém okolí kdo má Renault nebo Peugeot ,tak s tím nemá nikdo problémy já osobně mám druhého Renaulta a k tomu Peugeota a nemůžu si stěžovat.A já osobně jsem si na ten Francouzský design a pohodlí zvykl ,že momentálně při pohledu do budoucna na nové auto to vidím bud na Fluence nebo P508 ,zatím mě ty značky nezklamaly.:)
17.11.2011 | 19:40:05 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
RENAULT NIKDY VÍCE
1,5dCi, kombi: ve 118.000km k.o. převodovka. Ve 125.000km k.o. alternátor, EGR ventil, pravý přední tlumič na kaši. Voda v zavazadelníku. Drnčení celé palubky už ve 130.000km. Ve 132.000km se utrhl a uletěl na dálnici spojler s brzdovým světlem. Krásné, leč poruchové a nespolehlivé auto, které nedoporučuji koupit nikomu, kdo chce jezdit jinam než stále jen do servisu a platit a platit a platit jako pitomec...
14.11.2011 | 20:58:49 | Zdenek Brožek | 109.80.46.* Reagovat
RE: RENAULT NIKDY VÍCE
Bože bože :DD to je až k neuvěření.
14.11.2011 | 21:41:28 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
RE: RENAULT NIKDY VÍCE
Co je na tom k neuvěření? Určitě ještě na spoustu věcí zapoměl :-( .
15.11.2011 | 09:23:48 | Vašek | 88.102.46.* Reagovat
RENAULT NIKDY VÍCE
Máš pravdu... Zapomněl jsem na nefunkční anténu a klepající rádio, hučející ložiska na zadních kolech, pískající brzdy, spálený motorek ostřikovačů. Megane pro mě je velkým zklamáním. To auto mám rok, vyšlo i s opravami na 170.000,- Kč a dnes by se mi ztěží podařilo prodat za 80.000,-Kč. Pozitivní je spotřeba(4,5 litru) a design. Když Megana, tak určitě rok 2006 a výš.
17.11.2011 | 18:48:16 | Zdeny | 109.80.46.* Reagovat
RE: RENAULT NIKDY VÍCE
Měl jsem rendla od nova (právě proto, že jsem nechtěl vrážet prachy do ojetiny), no tak jsem je vrážel do funglovky :-(. Hodně to je o nájezdu km, ale pokud chce někdo s autem jezdit (ne jen na důchodcovské nákupy do lidlu 6km tam a 6 zpět) rendla nebrat, totální zklamání jak z kvality auta, tak značkového servisu, a těch scének a historek, co tam člověk zažil...
18.11.2011 | 09:30:30 | Vašek | 85.71.164.* Reagovat
RENAULT NIKDY VÍCE
To VAšek: A nesepíšem ty historky a nevydáme knižně??? I když musim přiznat, že díky Meganu mám synka. Měli jsme jet na výlet, ale odešla komplet převodovka... Už se jen směju, nenadávám a ani nelituju. Dobrá zkušenost. Uvažuju, že jako další auto zkusím Japonce(asi Toyotu).
18.11.2011 | 17:07:45 | Zdeny | 109.80.46.* Reagovat
RE: RENAULT NIKDY VÍCE
To by byl román na pokračování, kdo by to dnes četl...:-). Já to mám tady v recenzi (pochopitelně zdaleka ne všechno), ale za mne už Rencek nikdy víc, i kdyby byl pozlacenej. Design super, nápady a vychytávky taky, ale kvalita a přístup značky k řešení problémů katastrofa. Já potřebuju auto, které bude sloužit mě ne já jemu. Jediná možnost jak tohle koupit je do firmy s prodlouženou zárukou a po 4 letech odepsané pryč. Ty čtyři roky hradí potíže servis a snad už taky dává náhradní vůz, jinak je to nepoužitelná značka.
19.11.2011 | 20:51:30 | Vašek | 85.71.164.* Reagovat
RE: RENAULT NIKDY VÍCE
jo kamo tak to sme dva ja si taky naběhl ja to auto mam dil v servisu než k užitku všechno na 1.5dci je špatne u renaulta
05.09.2012 | 20:18:54 | michal t | 90.177.52.* Reagovat
recenze o hov.. psal asi nějáky škodovák, mám renault 4 roky a měnim jen olej, benzín 280 000 km a nic, u felidie jsem měnil půlku motoru po 60000 :)
24.10.2011 | 19:01:42 | pedros | 82.208.16.* Reagovat
Jo,jo my ti věříme
a najedeš 200km deně ať je pátek nebo svátek viď? Ty v tom autě vlastně i spíš.
25.10.2011 | 08:46:45 | Vašek | 88.102.46.* Reagovat
totálka
Totálka
19.02.2011 | 22:50:21 | Reagovat
čekal jsem nějakou rozumnou recenzi, ne nesmyslné plkání o ratlících...
15.05.2008 | 13:39:43 | Reagovat
na rovinu
chlapi, je nutne si uvedomit, ze kazde auto(dokonca aj japonec) kvalitativne podlieha tomu, ci sa uz vo vyrobe podari, alebo nie. vsetky automobilky pouzivaju tie iste vyrobne technologie, tie iste vyrobne linky. kvalitu ovplyvnuju akurat robotnici za pasom a kvalita subdodavok. poznam zvastnych skusenosti, ked cena pasatu bola cca 800 tis a k dnesnemu dnu servisnych prac za 430 tis. poznam toyotu ktora je pokazena uz vtedy ked sa k nej este len priblizim, poznam 307 ktora drkoce ako rebrinovy voz. A naopak, poznam auta, do ktorych sa fakt leje iba PHM a okrem standardnych servisovaciek funguju ako hodinky, hovorim o megane II 1.5 dci, RAV 4, 2.0 vvt,i, P 307 hdi, astra 2.0 Di ...
takze naozaj je to o tom, ci sa auto podari alebo nie a samozrejme zalezi aj od sofera a od kvality ciest, pretoze je ine jazdit po III a po D a je ine jazdit po BB kraji a ine po BA kraji... vsetko so vsetkym suvisi.
Chcem vsetkych vyvat, aby tieto recenzie nesluzili k tomu, aby si tu zastancovia svojich znaciek medzi sebou nadavali, ved nech si kazdy jazdi na com chce. vsetkym ide o to, aby sa bezpecne, spolahlivo , rychlo a lacno dostali vzdy do ciela, nie?
15.10.2007 | 08:19:48 | marekZA Reagovat
souhlas
ještě já. Souhlasím, Renaulty byly vždy krásná a pohodlná a designem nadčasová auta, ale s tou technikou to bylo někdy hrozný. Je jasné, že každé auto může mít poruchu, ale ať čtu na tomto fóru jakoukoliv recenzi nemůžu se ubránit dojmu, že u těch evropanů se mnohdy jedná né o poruchy, ale o zásadní konstrukční nedostatky. Já jsem si koupil po Renckách japonce, a už u nich zůstanu. Když už se někdy něco poláme, tak se jedná vyloženě o banality. Dodnes fandím Renaultu, ale moji 3 kamrádi, všichni automechanici, mě naočkovali na Japonce a myslím, že oni sami nejlíp vědí proč si je koupili. Mazdy, Hondy, Toyoty atd. ani jeden vůz nemá najeto méně než 250 tis. jednu Mazdu 626 2.0 i, kterou jsme s kamarádem dávali pryč, protože byla rezavá, jsme onehda potkali, my si mysleli, že už je dávno ve šrotu...omyl, te pašák s ní jezdí dodnes Rusko a má najeto přes 600 tis. km.
05.10.2007 | 15:05:03 | Pavel Reagovat
Hrubý odhad
Koukám že při koupi 97tisíc...což může být i 150 reálných a nebo 197 :o))
Vůbec se nedivím drnčejícím plastů apod.Kolega ve Fabii 1.4 MPi ambiente podkládal palubku dřívky od nanuku aby nedrnčela.A pokud je to jeden z prvních nové generace není se čemu divit.
A jízdní vlastnosti?? nemyslíte že při necelých 100tisících (ne-li víc) je čas na repasi podvozkových skupin??
PS: Renault a spolehlivost...myslím že u něj je více znát pravidlo: radši poslední model staré řady,než první řady nové...potvrdilo se to s R19/ Mégane i s Cliem...
Kamarád má Clio Storia 1.2 (výběhový model) sice starší technika...ale léty je auto už vychytané.
30.09.2007 | 09:57:46 | KubikCv Reagovat
To marek66:
Velmi inteligentny a vecny prispevok. Pise tam aj o inych zavadach takze to nebude len o tlmicoch.
30.09.2007 | 09:17:08 | Roman Reagovat
tlumiče?
to: marek66
Není náhodou divné měnit tlumiče na 104 tisících? Nová auta od Francouzů jsou z většiny v mnoha ohledech nekvalitní, ale jejich majitelé to někdy, vzhledem k ceně nedokážou přiznat. My máme Renault Laguna 2.2dt z roku 1997, 180500km a přední tlumiče jsou už sice měněné před 5000km ,ale jěstě těsně před tím než jsme je měnili na zkoušce tlumičů prošly bez problému. Zadní jsou dobré dosud. Takže tlumiče se vyměnit můžou, ale s těmi najetými kilometry je to opravdu způsobeno jejich špatnou kvalitou.
29.09.2007 | 19:45:10 | kuba Reagovat
Vymen si tlmiče a nepiš tu kokotiny
29.09.2007 | 17:46:22 | marek66 Reagovat
Ano francuzi robia krasne auta a predavaju ich aj kvoli velmi vkusnym, vtipnym a kvalitnym reklamam. Bohuzial sa potom niektory ludia nestacia divit ako sa to rozpada. Niekedy je to az neskutocne a pritom je to velka skoda lebo casto su to krasne,elegantne a vyzorovo nadcasove auta.
29.09.2007 | 09:59:31 | Roman Reagovat
France car=shit
Moje zkušenost s Francouzi,byla ta nejhorší co jsem kdy zažil jsou to prostě pekáče nepromyšlený a Renault je asi nejhorší..Já mám nyní také Japonce už 5 let a absolutně bez poruchy a navíc je velmi pohodlný prostě je to paráda..Neříkám každý auto se může porouchat,ale momentálně jsem spokojen a jinou značku bych už nechtěl..
28.09.2007 | 15:27:17 | El Reagovat
RE: France car=shit
přijd se podívat do škodovky nebo si pořid octevu jako ja od novoty jebala se jak golf atd a jem puntičkař mam mega II 1,6 najeto 90tis a super stroj
16.12.2011 | 17:12:53 | alan | 88.101.121.* Reagovat
To je různé
S Renaulty je to někdy těžký. Já mám dnes už na Renaulty takový názor...že jednou se jim auto povede na maximum a jindy je to tragédie. V rodině máme 2 ks Espace 2.2 benzín, úplně bez problémů, sám jsem měl starou 1.7 R19 a ten najel bez závažné poruchy 260 tis. pak upadla vrtule od vaser pumpy (oprava 2000,-), Clia jsou vysoce spolehlivé vozy. Kamarád má Lagunu DCi tuším rok 2002-3 a to je katastrofální auto, pořád problémy s počítačem a elektrikou, v 50tis. vysypaná převodovka. Další známý má starou lagunu 2.0 L 8v benzín kterou má po mě a jen samá radost, najeto 310 tis. Naproti tomu ta samá laguna s 16V, 2.0 L. motory od Volva na který si Renault sám vymyslel palici a ventily (to neměl dělat) se přidírají hydroštely. Safrane taky nic moc se spolihlivostí. Já jsem byl Renaulty spokojený, ale bylo to jen proto, že jsem si vybral benzínové držáky co byly opravdu časem prověřeny. Lidi se většinou honí za naftovýmy motory kvůli spotřebě, ale já už dnes vím, že naftový, byť úspornější motor je v konečném důsledku vždy dražší režie než benzíňák.
Na závěr: Renaulty jsou dobré auta (v benzínu), mám je rád. Ale je potřeba vybrat model i ročník. Já už dnes mám Japonce a to je opravdu o něčem jiném.
28.09.2007 | 12:36:13 | Pavel Reagovat
RE: To je různé
Mam z bazaru jiz dva roky vzateho Renault Megane II 1.5dCi (r.v. 2003)
Nemuzu vynachvalit, i kdyz se najde dost much...Minimalne to o palubovce je pravda, vrze. Opraveno silikonem...tam kde to vrzalo, jsem dal zespodu kapicku silikonu, a hotovo. Neni nic videt. Co se tyce radici paky, vyvyklala se mi po 20tis, vymenil jsem si ji za novou. Po 100tis km bylo reba vymenit ulozeni predni napravy, tycky stabilizatoru a tahla rizeni. Pri 150tis pak odesel ventilator klimatizace a topeni. Oprava na jeden den, necelej. Radio jsem menil uz pri koupi...kazety v dnesni dobe...
Ted, pri 170tis km, mi palubovka zahlasila problem s druhym vstrikovacem (2. valec). Vymenil se konektor, vycistilo se cidlo. Jezdim dal, chyba zmizela. Nicmene je fakt ze do toho dost investuju, minimalne v palivu. Tankuju jen premiova Diesel paliva (Super Diesel, Disesel+, TopDiesel, aj.), takze ty vstrikovace dost setrim. Davat tam obyc naftu, tak ty Delphi Common Rail odejdou uz pri 100tis.
17.08.2012 | 08:45:39 | Virnik | 90.182.25.* Reagovat
Sakra to je smůla
Tak tomu říkam smůla. Já řeším koupě vozu a po informacích co jsem našel a názorech atd. tak Renault zásadně nebrat. Neházím je ale do jednoho pytle. Jsou krásné ale...tak rychle prodat a jít do Mazdy, Toyoty...
28.09.2007 | 11:34:50 | romusha Reagovat