Rok výroby:2005Typ motoru:1.5 dCiStav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:zapůjčenýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:25. 7. 2008
S autem jsem občas jezdil v bývalém zaměstnání a během mého užívání jsem žádnou poruchu nezaznamenal.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mégane měl karoserii kombi, byl osazen motorem 1,5 dCi o výkonu 85 koní a byl zřejmě v nějaké nejzákladnější výbavě. V době, kdy jsem ho používal, byl skoro nový a měl najeto jenom asi 40.000 - 70.000 km. Jezdil jsem s ním v práci na střídačku s Octavií Combi 1. generace a oproti Oktávce měl několik nesporných výhod a zároveň i dost nevýhod. Kdybych měl obě auta porovnat, asi by to skončilo nerozhodně. Nutno ovšem dodat, že služební Oktávky byly o pár let starší a měly v průměru najeto o nějakých 100.000 km víc.
Vzhledově se mi auto docela líbí a podle mě je kombajn ze všech karosářských variant nejpovedenější. Na karosérii se najde několik zajímavých detailů a zároveň neni zprasena různými podivnými futuristickými výstřelky (viz zadní část hatchbacku). Interiér je zase vyloženě zklamání. Přístrojovka se mi nelíbí ani tvarem, ani použitými materiály a dost mi připomíná Thalii. Ať se podívám na cokoliv (volant, řadící páka, výplně dveří, středový panel, výdechy ventilace, nebo ta podivná ruční brzda), všechno na mě působí dojmem, že sedim v autě tak za 200 tisíc. Z plastu je snad všechno kromě potahů sedadel. Kvalita zpracování taky neni nic moc. Jako příklad za všechno můžu uvést třeba fakt, že u téměř nového auta už téměř nefungovalo navijení bezpečnostního pásu řidiče a různé symboly na páčkách pod volantem byly částečně smazané. Jak bude auto vypadat třeba za 10 let, to si vůbec nedokážu představit. Nejrůznější záslepky prozrazují, že se jedná o nějakou social edition, takže jediným luxusem jsou přední okna v elektrice. Ale jednu hi-tech vymoženost tohle auto přecejenom nabízí - kartu místo klíče. Tohle řešení je sice celkem originální, ale karta je oproti klíči o dost větší, takže mi pořád nějak překážela v kapse. Jinak jsem si lámal hlavu nad tim, jak se dostat do auta v případě, že se třeba vybije baterka. Třeba mi to někdo objasní v diskuzi. Pochvalu si naopak zaslouží celkem solidní vnitřní prostor, pohodlné sedačky a docela dobré odhlučnění interiéru. Takže to by bylo ve zkratce o mých pocitech z interiéru a teď už za volant...
Zasunete kartu, stiknete tlačítko "start" a motor ochotně naskočí. Svým zvukovým projevem a vibracemi vás nenechá na pochybách, že je to nafťák. Na druhou stranu oproti naftovým motorům od VW je kultura chodu na lepší úrovni a odhlučnění je taky podstatně lepší. Navíc do pedálů a do řadící páky se vibrace nepřenášejí skoro vůbec. Z jízdy mám ovšem dost smíšené pocity. Na jednu stranu poskytuje Mégane opravdu pohodlné svezení. Podvozek dobře filtruje nerovnosti, nic nikde nebouchá, auto neposkakuje... Vzhledem k tomu, že jsem auto používal hlavně při cestách po Praze, tak to bylo k nezaplacení, protože pražské ulice díky nejrůznějším retardérům a zpomalovacím prahům začínají pomalu připomínat tatrovácký polygon. Podvozek opravdu musím pochválit. Oproti tvrdé a uskákané Oktávce to byla přijemná změna. Sice se nehodí na nějakou zběsilou jízdu a řezání zatáček, ale to mi nevadilo. Motor o objemu 1,5 litru v tak velkém autě ve mně ze začátku nebudil moc důvěru, ale překvapivě se dalo jezdit celkem svižně. Samozřejmě o nějakých sportovních ambicích nemůže být ani řeč. Jenom mě dost zarazilo, že rozjezd na volnoběh je skoro nemožný. U starších nafťáků, se kterými jsem jezdil, jsem si téměř odvyknul při rozjezdu přidávat plyn (dokonce i u Kadetta 1,6D, který měl pouhých 40 kW) a za jízdy jsem téměř nikdy nepoužíval jedničku. To u Mégana je při rozjezdu potřeba motor trochu dostat do otáček a při velmi pomalé jízdě na dvojku má motor tendenci chcípnout. Na dálnici je motor celkem tichý asi tak do 140 - 150 km/h a při téhle rychlosti zároveň začíná ztrácet dech. Papírově je maximálka (jestli si dobře vzpomínám) 173 km/h, ale při pokusu dosáhnout nejvyšší rychlosti to bylo už oboustranné utrpení. Takový motor 1,9 dCi 88 kW by byl rozhodně lepší volbou, ale dá se jezdit i s timhle. Otázka je, jak si motor poradí s plně naloženým autem. Já jsem většinou jezdil v autě sám. Spotřebu jsem moc nesledoval, ale řekl bych, že byla o něco nižší, než u Octavie 1,9 TDi. A teď to horší... Řazení na mě působilo poněkud gumově a navíc kulisa je dost volná, takže kvalty je potřeba trochu hledat. Zejména zařadit dvojku je docela loterie. Někdy šla jakoby přes zuby, někdy se mi povedlo zařadit dvojku až na druhý pokus. Přirovnal bych to asi tak k Felicii - v dnešní době rozhodně ostuda. Nejhorší zážitek na autě mi ovšem připravily brzdy. Auto je vybaveno jakýmsi podivným brzdovým asistentem, což v praxi znamená, že pedál funguje v podstatě jen jako spínač s polohou ON/OFF. Stačí, že lehce ťuknute do pedálu, stlačíte ho třeba jen o centimetr, ale auto začne brzdit jako o život. Možná je to o zvyku, ale v době, kdy jsem s Méganem jezdil, jsem zároveň používal 4 další káry, takže jsem si na to za celou dobu nezvyknul. Když pršelo, tak jsem měl skoro strach brzdit. Na brzdový pedál se musí šlapat opravdu velmi opatrně a dávkovat účinek je skoro nemožné. Buď brzdíte jenom velice zlehka a nebo naplno. Nic mezi tím. Otázka je, jestli se tohle dá vůbec považovat za nějaký bezpečnostní prvek. Podle mě to nadělá víc škody než užitku. Jinak brzdy mají sice ostrý nástup, ale rychle vadnou.
Moje celkové dojmy z Mégana jsou hodně rozporuplné. Připadá mi, že v Renaultu vyrobili auto hlavně na efekt, ale některé věci zůstaly odfláknuté - řazení, brzdy, zpracování interiéru. Tohle všechno kazí dojem z celého auta, které by se mi jinak líbilo. Když se tady podívám na ostatní recenze novějších Renaultů, tak hodně majitelů na ně nadává, že jsou častěji v servisu, než na silnici. Nevzbuzuje to ve mně moc velkou důvěru v tuto značku. Já bych do Renaulta asi nešel.
I když to tu nepatří- recenze je o Renaultu, přece jen ještě k tomu Trabantu. Poslední modely byly skutečně vybaveny již motory koncernu VW 1,0 37KW, řazení již na podlaze. Byly rychlejší, ale ta pointa jednoduchého auta ala motorka s minimální údržbou byla pryč. Řada věcí byla překonaných a i nebezpečných- třeba benz. nádrž v motorovém prostoru, ale opakuji- na tehdejší dobu výborné a hlavně dostupné auto. A opět opakuju- chtělo by to retro, jen povedenější, než je třeba New Beatle.
OK ted se chci omluvit REDAKCI a všem návštěvníkům za moje nevhodné postřehy a haluze ohledně těch trabantů a sprostá slova kterých se již budu dále vyvarovat OMLOUVáM SE všem prominte........................................ale byla to prde....
Zajímavé, jak se přes tuto hezkou recenzi lze dostat až k příspěvkům o trabantu. Ale když jsme u těch trabantů, nedávno jsem jel v Maďarsku za jedním, který se při předjíždění svižně dostával až někam ke 140 km/h. Zřejmě jeden z posledních exemplářů už se čtyřdobým motorem, který tam zanechali občané NDR v roce 1989 cestou přes Maďarsko za lepší budoucností.
Když už, tak přebytek výkonu s tvrdým Y ! Co se týká Trabantu- ve své době dostupný, trvanlivý, maximálně jednoduchý co do údržby nenáročný vůz. Můj osobní dojem: jako dítě vždy migréna z důvodu vnitřního hluku, jako dospělý problém se dostat dovnitř i ven pro malý vnitřní prostor.Řazení pod volantem super, zvláště combi velmi praktické. Prostě nezmar auto a určitě by si to zasloužilo nějaké "retro". K motoru 1,5 dCi 60KW- osobní zkušenost z Clio III- motor byl tím nejlepším, co na autě bylo. Velmi živý, pružný,tichý, maximálně spořivý- spotřeba do 4litrů nafty. Renolty jsemměl dva- Clio III a Scenika 1,9dCi80KW. Můj dojem: nápaditý ikdyž kontraverzní design,pohodlná a příjemná při cestování,vcelku úsporné motory, bohužel častá potřeba servisu pro nejrůznější závady. Grandtour má výhodu asi nejpovedenějšího designu Renaultů současnosti, motor 1,5dCI je rovněž velmi povedený, přesto díky malé spolehlivosti na základě vlastní zkušenosti bych volil jinou značku.
No kurva že bych jezdil trabantem ale někam jinam než je socialní chorvatsko a ty tam jezdíš Felckou nebo čim???nedivil bych se....hoši vy tomu hovno rozumite do prdele mě můžete věřit TRABANT je prostě pila jak svina sedí v zatáčkách jak přilepenej k vozovce a při každým rozjezdu mám co dělat aby se mi neprotočily kola jakej přebitek výkonu to má ty vole když se do toho poprvé sedl tak sem nechápal oproti Fabii jak super tak se mějte nashle
Jděte někam s trabantem... Když je to tak super auto tak prodej tu vlečku ve který teď jezdíš a jezdi denodenně do práce a každej rok na dovolenou do chorvatska s tím svým krámem trabantem!!!!!!!
Dobrý den přidám pár řádků do diskuze ve které de o srovnání vozů:Renault Laguna rok výroby 2008 a Trabant 601 rok 1965 co se týče motoru tak bych doporučil benzinový motor o objemu 600ccm Trabantu dostačuje a působí velice dynamicky s manuální převodovkou vedle volantu také bych radči pátral po verzi s topením které byli na trh uvedeny až později. Laguna 2.0dci se kterým jezdíte zhruba za stejnou spotřebu jako s Trabantem ale tankujete dražší naftu.Laguna má navíc velice poruchovou elektroniku takže jí nedoporučujume. Pokud nevíte jaký z těchto dvou vozů zvolit tady jsou klady a zápory obou strojů Laguna - drahé povinné ručení. vysoká cena nafty. černé obláčky z výfuku. Příliš velká a neohrabaná. Poruchy elektroniky. Poruchy řídící jednotky. Drahé náhradní díly + Pohodlí,Komfort,
Trabant - špatně dostupné originální díly nevíte jestli dojedete. + skvělý Design po faceliftu v roce 1963 velice pružný a dynamický motor rychlé a nečekaně přesné řazení skvělá ergonomie řidiče,kvalitní dílenské zpracování image nezájem mezi zloději
Když to shrneme tak bych doporučil rozhodně TRABANTA který porazil Lagunu jak v crashtestu 4 z 5 hvězdiček ,tak i v celkovém požitku z jízdy je prostě skvělí a největší výhoda když se vám něco posere mrdnete do toho kladivem a zase valí jako peklo Výtězem se tedy stáva Trabant 601 zde je malé video od výrobce http://www.youtube.com/watch?v=6LlVdmtYOBg
Tákže kdyby něco tak se du projet v TRABIKOVI takže mě neserte nebo jestli potkám po cestě nějaký dci je mi jedno jestli 1.5dci nebo 2.0dci tak mu narvu prdel a nebudu čuchat ten černej dým za ním jo tak bacha pánové abych se nenasral a až se vrátím at sou tady další komentáře šup šup
Pane Hersberger vy ste ale nějaký chytrý že Renault tak chválité mě nepřekvapuje když ste do ničeho jiného nikdy nesedl skuste například onen TRABANT 601 pro vás až moc dobrý vůz s pozdravem dealer vozů PORSCHE Brno
Jo a ještě jedna věc TRABANT dopadl v crash testu lépe než ta laguna jedna smradlavá tady je důkaz http://www.youtube.com/watch?v=oF4phDLfGF4&feature=related
Takže můj podělanej názor je že mám TRABANTA a 2.0dci dám na prdel na 2 doby na odpych volové to je pila aspon TRABANT to je kára žádnej podělanej černej dým z vejfuku jenom pěkně bílé oblačky v rytmu 2taktu takže co vy na to???a drží si cenu protože to je aspon dělo německá kvalita to je a tady aby ste mě věřily posílám odkaz na původní reklamu na TRABANT čau http://www.youtube.com/watch?v=6LlVdmtYOBg
No, to že ceny lagun padají, je pak výhoda nás, kteří shánějí ojetou lagunu.Na renaultech jsem vyrostl, otec po převratu taky neměl nic jiného, začínal na staré 21 nevadě, já v 18 na R19 II.U nás panuje spokojenost.To, že chce otec nové auto, je jeho problém.Já s touto filosofií nesouhlasím.Seženu to samé rok staré třeba za polovinu.Ale tak každého co jeho jest
Takže je to dokonce funglovka tak to potom beru v tom připadě milion bych za to nedal ani kdybych jich měl 20 za to už by byla sakra limuzína snů....a jedna věc to 530d se nesrovnával cenově s tvou lagunou která cenově padá až hrůza no nic čau
Laguna 2,0 dCi 127 kW je normálně sériově v prodeji.U nás v renault autosalonu byla jednou i dokonce skladem.Cenu nevím, nezajímá mě to, ale myslím si že kolem milionu by to mohlo být.Moje stará 1,9dCi 88 kW se dá lehce sehnat kolem 130 tisíc, a to BMW 530d z podobného roku asi těžko......
Ohledně článku s borcem a jeho tátem mají ůdajně lagunu 127kw???za 1. sem ted nenašel na netu ani 1 lagunu se zminovanými 127kw což se mi zdá přehnané akorát 2.0dci 149ps???a za tu cenu nějakejch 400 hadrů???to si koupím BMW 530d takže asi jasná volba nehledě na to že ty laguně už prostě nevěřim a 130 kw v ní to by byl snad nejvýkonější diesel na trhu hmm nevim nevim...
Nevím , no.Je pravda, že si trochu zahulí, ale to TDI taky.Navíc má najeto už 212 tisíc(r. 2001 čili jedna z prvních).Výkon mě plně dostačuje.Otec má asi 2 měsíce Lagunu ale 2,0 dCi, to už jede opravdu bomba.Má to 127 kW, maximálku psanou myslím 225, z nuly na 100 za 8,4 s..Na diesel vynikající údaje.TDI 81 ujedu.I PD 74 kW je pocitově slabší, a hlavně hlučnější.Já mám max. 200, 0-100 za 10,7.Subjektivně jede líp než benzínový dvoulitr v mé předchozí laguně I.Moje spotřeba se drží stabilné pod 6 litry, tátovo ukazuje zatím 6,7, ale uvidíme po zajetí.Ani jeden z nás nejezdí pomalu.Nyní už pokukuju po novější 2,0 dCi, spokojím se s verzí 110 kW.Na dCi opravdu NEMOHU nadávat, a to v žádném směru.
Můžu naprosto s klidem napsat že to je líný jak veš a porovnávat to s 1.2 haha to může snad jen...nevim jak se motor chová v laguně a jejím vlastnictvým bych se také nerad chlubil jelikož poruchovější renault neexistuje snad jen espace nebo jak se to menuje prošpikovaný elektronikou která stojí za starou belu to už ten megane je aspon spolehlivější hahaa prej střela jestli je 1.9dci 107 koní nebo kolik to má střela tak je potom střela každá 1.6 benzin a spotřeba a dci žere navíc víc než třeba tdi takže????
No, nevím jak někdo může napsat, že 1,9 dCi je líný jak prase, fakt nechápu..Oproti fabii v HTP je to parádní střela.Mám ten motor v laguně(88 kW) a slovo líné toto auto opravdu nezná.
Dobrý den otec vlastní Reanault scenic 2001 1.9 dci je to liný jak prase zvuk jak traktor když auto plně osadíte musíte furt šlapat plnej aby to jelo no hruza ty dci nejsou povedený motory comonreil se posírá atd ale má to rok a půl bez jediný závady zatim a to je scenic jeden z nejmín poruchovejch Rencků jo a jen tak pro informaci RENAULT JE NEJPRODáVAněJší FRANCOUZ NA SVěTě NASHLE čau
Jenom doplňuji, mám motor 1,5dci 78kW s prům spotřebou 5,5l u O1 1,9Tdi jsem měl spotřebu podobnou.Motor 77kW působil silněji, rychlejší akcelerace, zato při 170km/h mi Megane II přijde klidněší, tižší. Celkově působí menším prostorem uvnitř, naopak je více místa pro cestující vzadu.To jenom pro doplnění.
Ahoj, taky mám služebního Megana II 1,5 dci kombi rok výroby 2006 a před ním jsem měl služební O1. Kdybych měl říci, které auto je lepší, rozhodoval bych se velmi těžko. Obě auta měli své pro i proti. Jinak naprosto souhlasím s recenzí. motor 1,5 dci není tak strašný, jak jsem předpokládal, celkově dobře odhlučněné, řazení opravdu nepřesné, interier působí laciným dojmem, design auta celkem povedený -myslím kombi. Jenom bych opakoval recenzi. Dostatek místa pro cestující vzadu. Dobrá recenze. Také nevím, jestli bych šel do Renaulta. Výše popsané auto bych hodnotil jako auto na přemístění z bodu A do bodu B na dobré úrovni bez emoce z jízdy, ale zároveň bez utrpení z jízdy. Moje vlastní auto je O2, ta se mi celkově jeví jako lepší auto, včetně designu a zpracování interiéru, ale mezi Meganem II a O1 bych se rozhodoval dlouho. Opravdu obě auta mají své pro i proti.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
To Fabián
I když to tu nepatří- recenze je o Renaultu, přece jen ještě k tomu Trabantu. Poslední modely byly skutečně vybaveny již motory koncernu VW 1,0 37KW, řazení již na podlaze. Byly rychlejší, ale ta pointa jednoduchého auta ala motorka s minimální údržbou byla pryč. Řada věcí byla překonaných a i nebezpečných- třeba benz. nádrž v motorovém prostoru, ale opakuji- na tehdejší dobu výborné a hlavně dostupné auto. A opět opakuju- chtělo by to retro, jen povedenější, než je třeba New Beatle.
28.07.2008 | 22:08:16 | Žížala Reagovat
Něco na něm je!
Ovšem další postřeh s trabantem hmm něco na tom bude....
28.07.2008 | 19:32:44 | Reagovat
OMLUVA, VšEM,SORRY ALL
OK ted se chci omluvit REDAKCI a všem návštěvníkům za moje nevhodné postřehy a haluze ohledně těch trabantů a sprostá slova kterých se již budu dále vyvarovat OMLOUVáM SE všem prominte........................................ale byla to prde....
28.07.2008 | 19:29:23 | Profi recenzátor Reagovat
to Žížala
Zajímavé, jak se přes tuto hezkou recenzi lze dostat až k příspěvkům o trabantu. Ale když jsme u těch trabantů, nedávno jsem jel v Maďarsku za jedním, který se při předjíždění svižně dostával až někam ke 140 km/h. Zřejmě jeden z posledních exemplářů už se čtyřdobým motorem, který tam zanechali občané NDR v roce 1989 cestou přes Maďarsko za lepší budoucností.
28.07.2008 | 19:29:19 | fabián Reagovat
to lalala
Když už, tak přebytek výkonu s tvrdým Y !
Co se týká Trabantu- ve své době dostupný, trvanlivý, maximálně jednoduchý co do údržby nenáročný vůz.
Můj osobní dojem: jako dítě vždy migréna z důvodu vnitřního hluku, jako dospělý problém se dostat dovnitř i ven pro malý vnitřní prostor.Řazení pod volantem super, zvláště combi velmi praktické. Prostě nezmar auto a určitě by si to zasloužilo nějaké
"retro".
K motoru 1,5 dCi 60KW- osobní zkušenost z Clio III- motor byl tím nejlepším, co na autě bylo. Velmi živý, pružný,tichý, maximálně spořivý- spotřeba do 4litrů nafty. Renolty jsemměl dva- Clio III a Scenika 1,9dCi80KW. Můj dojem: nápaditý ikdyž kontraverzní design,pohodlná a příjemná při cestování,vcelku úsporné motory, bohužel častá potřeba servisu pro nejrůznější závady. Grandtour má výhodu asi nejpovedenějšího designu Renaultů současnosti, motor 1,5dCI je rovněž velmi povedený, přesto díky malé spolehlivosti na základě vlastní zkušenosti bych volil jinou značku.
28.07.2008 | 18:53:06 | Žížala Reagovat
Haleluja
No kurva že bych jezdil trabantem ale někam jinam než je socialní chorvatsko a ty tam jezdíš Felckou nebo čim???nedivil bych se....hoši vy tomu hovno rozumite do prdele mě můžete věřit TRABANT je prostě pila jak svina sedí v zatáčkách jak přilepenej k vozovce a při každým rozjezdu mám co dělat aby se mi neprotočily kola jakej přebitek výkonu to má ty vole když se do toho poprvé sedl tak sem nechápal oproti Fabii jak super tak se mějte nashle
28.07.2008 | 18:31:31 | Profi recenzátor Reagovat
Opravdu?
že by toho trabanta vzal někdo opravdu vážně...HAHAHA tak to sem nečekal....
28.07.2008 | 18:21:32 | Reagovat
Fuck off trabant
Jděte někam s trabantem... Když je to tak super auto tak prodej tu vlečku ve který teď jezdíš a jezdi denodenně do práce a každej rok na dovolenou do chorvatska s tím svým krámem trabantem!!!!!!!
28.07.2008 | 17:28:37 | štefi Reagovat
Srovnání,co vybrat???
Dobrý den přidám pár řádků do diskuze ve které de o srovnání vozů:Renault Laguna rok výroby 2008
a Trabant 601 rok 1965 co se týče motoru tak bych doporučil benzinový motor o objemu 600ccm Trabantu dostačuje a působí velice dynamicky s manuální převodovkou vedle volantu také bych radči pátral po verzi s topením které byli na trh uvedeny až později.
Laguna 2.0dci se kterým jezdíte zhruba za stejnou spotřebu jako s Trabantem ale tankujete dražší naftu.Laguna má navíc velice poruchovou elektroniku takže jí nedoporučujume.
Pokud nevíte jaký z těchto dvou vozů zvolit tady jsou klady a zápory obou strojů
Laguna
-
drahé povinné ručení.
vysoká cena nafty.
černé obláčky z výfuku.
Příliš velká a neohrabaná.
Poruchy elektroniky.
Poruchy řídící jednotky.
Drahé náhradní díly
+
Pohodlí,Komfort,
Trabant
-
špatně dostupné originální díly
nevíte jestli dojedete.
+
skvělý Design po faceliftu v roce 1963
velice pružný a dynamický motor
rychlé a nečekaně přesné řazení
skvělá ergonomie řidiče,kvalitní dílenské zpracování
image
nezájem mezi zloději
Když to shrneme tak bych doporučil rozhodně TRABANTA který porazil Lagunu jak v crashtestu 4 z 5 hvězdiček ,tak i v celkovém požitku z jízdy je prostě skvělí a největší výhoda když se vám něco posere mrdnete do toho kladivem a zase valí jako peklo
Výtězem se tedy stáva Trabant 601
zde je malé video od výrobce http://www.youtube.com/watch?v=6LlVdmtYOBg
28.07.2008 | 16:58:55 | Profi recenzátor Reagovat
Bré odpolodne
Tákže kdyby něco tak se du projet v TRABIKOVI takže mě neserte nebo jestli potkám po cestě nějaký dci je mi jedno jestli 1.5dci nebo 2.0dci tak mu narvu prdel a nebudu čuchat ten černej dým za ním jo tak bacha pánové abych se nenasral a až se vrátím at sou tady další komentáře šup šup
28.07.2008 | 16:32:49 | Eugen Korda Reagovat
Pro Horst Herzbergr
Pane Hersberger vy ste ale nějaký chytrý že Renault tak chválité mě nepřekvapuje když ste do ničeho jiného nikdy nesedl skuste například onen TRABANT 601 pro vás až moc dobrý vůz s pozdravem dealer vozů PORSCHE Brno
28.07.2008 | 16:07:19 | Bořek Reagovat
127kw a dám mu na prdel...
Jo a ještě jedna věc TRABANT dopadl v crash testu lépe než ta laguna jedna smradlavá tady je důkaz http://www.youtube.com/watch?v=oF4phDLfGF4&feature=related
28.07.2008 | 16:02:28 | Reagovat
cena
Takže, cena tejto laguny byla bez 12 tisíc přesně milion.
28.07.2008 | 15:46:34 | Horst Herzberger Reagovat
Co tady je????
Takže můj podělanej názor je že mám TRABANTA a 2.0dci dám na prdel na 2 doby na odpych volové to je pila aspon TRABANT to je kára žádnej podělanej černej dým z vejfuku jenom pěkně bílé oblačky v rytmu 2taktu takže co vy na to???a drží si cenu protože to je aspon dělo německá kvalita to je a tady aby ste mě věřily posílám odkaz na původní reklamu na TRABANT čau http://www.youtube.com/watch?v=6LlVdmtYOBg
28.07.2008 | 15:44:39 | Reagovat
No, to že ceny lagun padají, je pak výhoda nás, kteří shánějí ojetou lagunu.Na renaultech jsem vyrostl, otec po převratu taky neměl nic jiného, začínal na staré 21 nevadě, já v 18 na R19 II.U nás panuje spokojenost.To, že chce otec nové auto, je jeho problém.Já s touto filosofií nesouhlasím.Seženu to samé rok staré třeba za polovinu.Ale tak každého co jeho jest
28.07.2008 | 15:42:22 | Horst Herzberger Reagovat
Kyselé hrozny sladké Francie
a za melcek si už každej koupí když zůstaneme v německu tak třeba 320d skoro 200 koní 520d funglovku t atd atd ach ta sladká francie
28.07.2008 | 15:38:11 | Reagovat
Ohledně Lagun dci a d
Takže je to dokonce funglovka tak to potom beru v tom připadě milion bych za to nedal ani kdybych jich měl 20 za to už by byla sakra limuzína snů....a jedna věc to 530d se nesrovnával cenově s tvou lagunou která cenově padá až hrůza no nic čau
28.07.2008 | 15:33:42 | Renault Reagovat
odkaz
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bdszupr43ply . Tady je odkaz na jednu.A že jich je tam opravdu dost..Nevím co komu přijde divné.
28.07.2008 | 15:33:26 | Horst Herzberger Reagovat
Laguna 2,0 dCi 127 kW je normálně sériově v prodeji.U nás v renault autosalonu byla jednou i dokonce skladem.Cenu nevím, nezajímá mě to, ale myslím si že kolem milionu by to mohlo být.Moje stará 1,9dCi 88 kW se dá lehce sehnat kolem 130 tisíc, a to BMW 530d z podobného roku asi těžko......
28.07.2008 | 15:28:20 | Horst Herzberger Reagovat
Názor
Ohledně článku s borcem a jeho tátem mají ůdajně lagunu 127kw???za 1. sem ted nenašel na netu ani 1 lagunu se zminovanými 127kw což se mi zdá přehnané akorát 2.0dci 149ps???a za tu cenu nějakejch 400 hadrů???to si koupím BMW 530d takže asi jasná volba nehledě na to že ty laguně už prostě nevěřim a 130 kw v ní to by byl snad nejvýkonější diesel na trhu hmm nevim nevim...
28.07.2008 | 15:12:41 | Reagovat
re renault dCi
Nevím , no.Je pravda, že si trochu zahulí, ale to TDI taky.Navíc má najeto už 212 tisíc(r. 2001 čili jedna z prvních).Výkon mě plně dostačuje.Otec má asi 2 měsíce Lagunu ale 2,0 dCi, to už jede opravdu bomba.Má to 127 kW, maximálku psanou myslím 225, z nuly na 100 za 8,4 s..Na diesel vynikající údaje.TDI 81 ujedu.I PD 74 kW je pocitově slabší, a hlavně hlučnější.Já mám max. 200, 0-100 za 10,7.Subjektivně jede líp než benzínový dvoulitr v mé předchozí laguně I.Moje spotřeba se drží stabilné pod 6 litry, tátovo ukazuje zatím 6,7, ale uvidíme po zajetí.Ani jeden z nás nejezdí pomalu.Nyní už pokukuju po novější 2,0 dCi, spokojím se s verzí 110 kW.Na dCi opravdu NEMOHU nadávat, a to v žádném směru.
28.07.2008 | 15:02:52 | Horst Herzberger Reagovat
ještě něco
Jo pokud máš 88kw tak to už jede líp ale hulí to furt oblaka černýho dýmu jako kráva...
28.07.2008 | 14:49:23 | Reagovat
1.9dci střela??to snad ne...
Můžu naprosto s klidem napsat že to je líný jak veš a porovnávat to s 1.2 haha to může snad jen...nevim jak se motor chová v laguně a jejím vlastnictvým bych se také nerad chlubil jelikož poruchovější renault neexistuje snad jen espace nebo jak se to menuje prošpikovaný elektronikou která stojí za starou belu to už ten megane je aspon spolehlivější hahaa prej střela jestli je 1.9dci 107 koní nebo kolik to má střela tak je potom střela každá 1.6 benzin a spotřeba a dci žere navíc víc než třeba tdi takže????
28.07.2008 | 14:47:25 | Renault Reagovat
No, nevím jak někdo může napsat, že 1,9 dCi je líný jak prase, fakt nechápu..Oproti fabii v HTP je to parádní střela.Mám ten motor v laguně(88 kW) a slovo líné toto auto opravdu nezná.
28.07.2008 | 14:28:06 | Horst Herzberger Reagovat
Lepší než Fabia
Dobrý den otec vlastní Reanault scenic 2001 1.9 dci je to liný jak prase zvuk jak traktor když auto plně osadíte musíte furt šlapat plnej aby to jelo no hruza ty dci nejsou povedený motory comonreil se posírá atd ale má to rok a půl bez jediný závady zatim a to je scenic jeden z nejmín poruchovejch Rencků jo a jen tak pro informaci RENAULT JE NEJPRODáVAněJší FRANCOUZ NA SVěTě NASHLE čau
28.07.2008 | 13:55:12 | Homer Simpson Reagovat
jak odemknout bez karty
V té plastové kartě by měl být nouzový mechanický klíč. Dá se z té karty vytáhnout. Alespoň tak si to pamatuji.
27.07.2008 | 21:57:16 | jandaxx Reagovat
Jenom doplňuji, mám motor 1,5dci 78kW s prům spotřebou 5,5l u O1 1,9Tdi jsem měl spotřebu podobnou.Motor 77kW působil silněji, rychlejší akcelerace, zato při 170km/h mi Megane II přijde klidněší, tižší. Celkově působí menším prostorem uvnitř, naopak je více místa pro cestující vzadu.To jenom pro doplnění.
26.07.2008 | 23:35:20 | Luděk Reagovat
Ahoj, taky mám služebního Megana II 1,5 dci kombi rok výroby 2006 a před ním jsem měl služební O1. Kdybych měl říci, které auto je lepší, rozhodoval bych se velmi těžko. Obě auta měli své pro i proti. Jinak naprosto souhlasím s recenzí. motor 1,5 dci není tak strašný, jak jsem předpokládal, celkově dobře odhlučněné, řazení opravdu nepřesné, interier působí laciným dojmem, design auta celkem povedený -myslím kombi. Jenom bych opakoval recenzi. Dostatek místa pro cestující vzadu. Dobrá recenze. Také nevím, jestli bych šel do Renaulta. Výše popsané auto bych hodnotil jako auto na přemístění z bodu A do bodu B na dobré úrovni bez emoce z jízdy, ale zároveň bez utrpení z jízdy. Moje vlastní auto je O2, ta se mi celkově jeví jako lepší auto, včetně designu a zpracování interiéru, ale mezi Meganem II a O1 bych se rozhodoval dlouho. Opravdu obě auta mají své pro i proti.
26.07.2008 | 23:24:25 | Luděk Reagovat
Recenzia
Naozaj dobre napísaná recenzia. Čo dodať.
26.07.2008 | 14:32:35 | Sven Reagovat