Rok výroby:2008Typ motoru:1,5 dCiStav km při koupi:0 kmStav km nyní:9 800 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:9. 11. 2008
Auto som kupoval nové, asi bolo vyrobené po koncernovej vianočnej dovolenke, tohoto roku 2008. Prešiel som veľa predajcov, rôzne značky, rozhodla cena pomer ponuka a veril som aj v kvalitu, o ktorej pomaly začínam pochabovať.
Po cca 4000 km výmena ovládača elektrických okien na šoférovej strane, prehrievalo sa to a podsvietenie prestalo fungovať. To je ale prkotina, ale teraz po 9800 km začalo autom pri rozbiehaní jemne potrhávať, vyzerá to na odchádzajúcu spojku, vraj to má veľa meganov, nejaký koncernový problém, jedna spojka nevydrží viac ako 30000 km...
Taktiež mi menili čidlo hladiny oleja, pri cca 6000 km, ale to bolo zbytočné, počítač vypisoval set up oil level, čo si mysleli že znamená vysokú hladinu, ja tiež nie som zdatný v Aj, ale ono to správne signalizovalo, že som na spodnej riske a treba olej doplniť, to som však zistil až po výmene.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Ináč som s autom spokojný, spotreba 5l nafty na 100km, pri pomerne svižnej jazde, slušný konfort, výborné jazdné vlastnosti, veľmi tiché, pohodlné, obrovský kufor, čo mladá rodina určite ocení. Za tie peniaze určite konkurencia ťažko ponúkne auto v podobnej výbave, len či bude jazdiť spoľahlivo, to si už netrúfam povedať, zvažujem dokúpiť ďaľšie 2 roky záruky... poradte.
Ak má niekto podobné skúsenosti s tou spojkou, prosím napíšte, ďakujem a prajem všetkým motoristom veľa km bez nehôd a porúch.
Mám špatné zkušenosti např. s Romy, a nemám právo je vyjádřit. Tom sem píše už nějaký rok pořád dokolečka to samé, a myslím že nejen mne, to už otravuje.
No vidíš a mne to neotravuje, má totiž pravdu, zažil jsem totéž. Hlavně prosímtě nepiš, že další, kdo tě tady už roky otravuje stále s tímtéž je Vašek, to už by jsi se totiž opakoval........
Přátelé, Vy nechápete jednu věc...prej komplexy...tak to nehrozí. Já se jen snažím upozornit všechny potenciální zájemce o "vozy" Renault co tyhle poloauta dokážou. A nejsou to výkřiky ze tmy ale vlastní podložené zkušenosti. Je škoda v současné době riskovat koupí něčeho takového, když je náš trh zavalený spoustou podstatně kvalitnějších vozidel za podobnou nebo o málo větší cenu.
to nevím, myslím že 1.6 renault neděla. u těch focusů odešly i vstrikovače. servis řekl, že nekvalitní naftou, tak to firma musela zaplatit. všechny naše auta maj shell kartu a vada jen u fordů. co bylo příčinou vynechávání se už nedozvíme. jinak, jeden náš zástupce má firemní lagunu, starou asi 3roky a má najeto 170 000km a bez jediné vady. firma mu dala loni passata, toho používal týden a po cestě do hamburku si šel zas pro lagunu. tak to tak špatný auta nebudou.
Drahý anonyme, klidně přijeď, mám pro strach uděláno. Vidím že renaulťákům už jejich krámy lezou na palici a nedokážou rcionálně přemýšlet. Jj, rozbít hubu jsem chtěl nedávno i já všem, kteří měli co společného s Renaultem.
tu ztrátu výkonu nám ve firmě dělaly dva focusy. jelo se třeba po dálnici a najednou konec, netáhlo to, přesně jak popisuješ. prodejce, ani jiné servisy si nevěděly rady, po půl roce popotahování po servisech jsme je vrátily.
Minulý rok v máji som kúpil zo zahraničia renault megane grandtour 2,1,5 dci 110kw .S autom som spokojný až na malý problém,ktorý sa prejavuje tak že za jazdy auto skrátka prestane ťahať,ale po pár sekundách sa same zas rozbehne.No a posledne sa mi to stáva čoraz častejšie.Nemali ste niekto podobný problém?Poraďte čo by to tak mohlo byť,pretože v servise sú(ako ináč),bezradní,pretože diagnostika nič,a pri probléme žiadna kontrolka nesvieti.(nadobúdam dojem,že servisným technikom môžebyť kľudne aj desaťročný fagan,aj to nie bohvieako bystrý).Jediná reakcia na to je že ked to prestane ísť úplne tak sa na to pozrieme.Ale neviem ako.....asi metódou pokus-omyl.Tento problém sa niekedy prejaví aj ked zapnem nejaký elektrospotrebič.Ale nie je to pravidlo.Tak mi prosím niekto poradťe ked viete.....:o)stačí súčiastka.Vymeniť to dokážem aj sám,nepotrebujem ešte platiť 25,-eur na hodinu niekomu kto ani nevie,aké závady sú možne na ich výrobku.Ďakujem Goro
mne toto robilo na toyote, chodil som zo servisu do servisu a vsade, iba ze nevieme alebo som platil aj ked mi to neopravili. Nakoniec som zasiel do polska a tam mi to opravili. Bola na chybe kostra, auto nemalo kostru a elektrika sa vypinala. Prestalo ist. vypol som a hned zapol kluc a auto islo. Len v uritych momentoch a stale castjesie. lebo sa to predieralo. Neviem ci ti tym pomozem, ale skus aj elektriku prekontrolovat. Tiez diagnostika neukazovala nic a ani kontrolky
03.03.2012 | 14:01:20 | majo
| 213.81.176.*Reagovat
Máme Megana GT r.v. 2008 1.6, 81 kW a nechápu ty blbé řeči "odborníků" na Renaulty, kteří v žádném ani neseděli,ale o všem mají zaručené informace od kamarádů a známých. Myslím si, že kvalita aut této třídy je velmi podobná a nijak nevybočuje. Máme najeto 81 tis. a jediným problémem jsou žárovky v předních světlech, které vydrží tak 3/4 roku. Jinak absolutně bez závad. Můžete natrefit na poruchový kus jak u Renaulta stejně tak u VW. Recenze o jiných autech než z koncernu VW by neměli číst fanoušci koncernu, protože je zřejmé, že tito lidé se nechtějí nic dozvědět o jiných autech, ale jen provokují ostatní majitelé.
Ja mam Renault Megane 1, 5 Dci od 14. 12. 2004 a som velmi spokojna. Mala som problem s motorcekom do ostrekovaca, ale ten mi vymenili bez tazkosti.Doporucili mi kvalitnu zimnu kvapalinu do ostrekovaca, ak chcete vediet aku, napiste mi email, prezradim, sem nemozem:-))) Co sa spojky tyka, aj ja som ju menila teraz, vyslo ma to 190 eur a dufam, ze uz daco vydrzi:-) je to velmi pohodlne a bezpecne auto, naftu tankujem vylucne v Rakusku a teda s motorom problem nemam.
Prajem Vam vsetko dobre a najma auticko vela chvalte, aby Vas vzdy doviezlo v poriadku z bodu A do bodu B. V.
To: Klára: Nechcem byť zlý, ale určite sa rozhodnete zle. A je úplne jedno, ktoré auto si vyberiete.
Nepovedali ste, či do mesta, koľko km mesačne, či stačíte zohriať aspoň motor, či máte nejaké skúsenosti s dieslom a 100 ďalších maličkostí.... Na Vašom mieste, aj podľa manželky mojej súdiac, ktorá síce dobre jazdí, na ženu, ale citu k autu sa ženy ťažko učia...:((, by som radšej išiel do nejakého 1,4 benzínu, aj Fábia, Toyota, nejaká Honda a kopec ďalších malých áut. A ak ešte iba začínate, za nejakých 100-150.000 kúpite auto, v slušnom stave -relatívne a ak si dáte pozor, tak sa ho aj o 2 roky rýchlo zbavíte...a čuduj sa svete, ušetríte. Potrebné vedieť najmä počet km/ročne, oblasť - mesto-mimo mesta a podobne. Takto je ťažké radiť....
Já myslím,že je to prašť jako uhoď.Volil bych Rencka,ten je větší,ale záleží co preferuješ.Oba motory jsou náchylný na kvalitu nafty a spolehlivostí obě auta zrovna moc neoplívají. Každopádně pořádně prolustrovat servisní historii,kilometry atd.
Klárko, nejlepší bude, když s tím vozem (volil bych zn. Peugeot) zajedeš do autorizovaného servisu - tebou vybraného, ať ho pořádně prohlídnou, udělají diagnostiku a prolustrují dle VIN. Na tom nešetři. A pokud bude vše ok, tak kupuj. Pokud by majitel či bazar nechtěl, tak bych nekupoval, kdyby bylo sebekrásnější a slibovali hory doly.
Skúste pozrieť nejaké recenzie. Buď tu, na autorecenze.cz, alebo skúste moje.auto.cz, prípadne Vám môžu poradiť na nejakom Peugeot/Renault klube, resp. na autobazar.eu v sekcii forum. Veľa šťastia.
Hezké odpoledne, byla bych moc vděčná za radu od někoho zkušenějšího, kdo má zkušenost s Renaulty, případně Peugeoty. Zvažuji totiž koupi za pražského autosalonu Renaulta Megane II, r.v. 2008, motor 1,5 dCi 105k, najeto 25 tisíc km nebo mám raději sáhnout po Peugeotu 207 SW, r.v. 2009, taky diesel 1,6 HDi, najeto 36 tisíc km? Budu moc vděčná za jakoukoliv radu, protože bych si opravdu nerada vybrala špatně, vyhodila 260 tisíc z rodinného rozpočtu a musela pak pořád jezdit do servisu. Dá se nějak všeobecně říct, která značka je lepší, která míň poruchovější atd.? Omlouvám se, pokud jsou to hloupé otázky, ale jsem jen "obyčejná ženská" a autům opravdu vůbec nerozumím. Nechci jen koupit auto, do kterého bych musela třeba v 50-ti tisících km vrážet hodně peněz za opravy.. Předem moc děkuji a přeji všem krásné jarní dny, Klára z Ostravy
jsou velmi tíché a mají neskutečně nízkou spotřebu. Ale pozor na spolehlivost , zejména ojetin před rokem 2005, výpis ze servisních statistik: Nejmenší 1,5 dCi by byl opravdu dobrým motorem, nebýt její problematické spolehlivosti.Bohužel trpí náladovostí vstřikovacích systémů Common Rail, což spolu se selhávající rozvody (protáčející se rozvodová kola) a kolabujícími turbodmychadly může znamenat značný zásah do rodinného rozpočtu.
Pak mi tu můžou nějací fanoušci Rencka tvrdit, jak šel jkvalitou a spolehlivostí v posledních letech nahoru. To teda vidím. Jsou to pořád stejné paskvily jako před pěti lety.
za pár mesiacov. Škoda bolo kupovať diesel..:(( Ak už teraz máte také problémy, jednoznačne dokúpiť záruku. Ale ešte som nepočul o aute, kde by po pár km už bol problém so spojkou... . Nedržíte náhodou spojku vytlačenú, keď stojíte na mieste, alebo na červenú? Lebo inak si to neviem vysvetliť.
Tak měnit olej po 30000km je blbost a nedivte se že mate problem, Nebo časem budete mít!!I Samotny vyrobce po velkych zavadach turba a vstřiku atd. potichu přiznal chybu a doporucuje měnit po 15000km!!!!
Bezstarostnější jízda ve vlaku,..... než-li s píčou ve znaku!!!! Renault,auta s rytmem života,...... kdo si jej pořídí,je pěkný kus kokota!!!! Křičím co mi stačí plíce..... toto auto již nikdy více...
Dobry den, zaruku vam odporucam dokupit, nestoji vela a clovek nikdy nevie. Ja mam tiez megane 1,5 78 kw, manualna klima, el okna len predne, priplatkova vybava ESP, r.v. sept 2007 kupovane nove, v sucasnosti mam najazdenych 90 000km auto nemalo absolutne ziadnu poruchu, olej nemusim dolievat, vzdy mi vydrzi 30 000km-servisny interval, jedine co som menil to su ziarovky do prednych svetlometov (ziarkovka mi vydrzi asi 25 000km kupujem ziarovky vzdy v renault servise kde mi ich aj zadarmo vymenia). spotrebu mam okolo 4,5 l. s autom som velmi spokojny. Brzdne kotuce su asi tak v polovici zivotnosti, ocakavam vymenu spojky asi pri 140 000km. Moje dalsie auto bude urcite renault.
Tak toto je fakt sila, aby niekto ako zavadu uvadzal vypalene ziarovky. to uz hej. a po 50tis.km. to je uz teda faaakt vazna porucha. ono trocha dost zalezi od toho, kolko sa snimi svietilo, nie kolko ma auto km. to si asi este nepostrehol, al ti to nikto nepovedal, vsak?a to, za na prvych fabiach sa menili 3x do roka tu zase nikto nenapise. a tolko chyb, co tu sypete na renaulta jedno auto ani neuvezie. tak skuste aj trocha porovnavat s inymi a priznat aj tym chyby. nie len sypat vzdy na auta, kt,sa recenzia tyka. asi tolko k niektorym vasim komentarom.a co tie vahy vzducu na TDI od VW, rozvody a pod.? to nikto neprizna, vsak? vsetci sa totiz chvalite iba spotrebou. ale to nie je vsetko. a to, ze skodovka je draha je predsa kazdemu hned jasne. staci len pozriet cenniky a porovnat vybavi. jo, vybava u octavie strach a hroza - v zaklade. ved to nic nema.
Zdravim, mam 34000 km, auto som kupoval nove a tiez mam problem so spojkou, dokupil som si zaruku dalsie 2roky, pro tomto aute urcite odporucam!!!!!! inak spokojnost - kfor,priestrannost dobre sedi na ceste, vyborne brzdy
Já jsem kamarádovi rencka rozmlouval zbytečně.Tvrdil že po 3 letech je to skoro nové a při pečlivém výběru to za ty peníze(Grand scénic 1,9/230000kč) bude supr auto.Dát o 30000kč víc za japonce se mu zdáli být vyhozené peníze. Po půl roce odešla palubka -22000kč a iluze jsou pryč.
takysto vlastníme megane 1,5 dci, ale z roku 2004, ztial ho mame 4 mesiace a sme spokojny( každy nas odradzal od renaultu, jeden kupil octaviu, tomu odišlo turbo, a druhy mondeo, a ten ma zas vysoku spotrebu, obe auta su dieslaky!) ohladom tej spojky som sa aj ja dopočul že je veľmi citliva, čo aj cítiť pri jazde, nesmie sa velmi nechavať pretačať... ale podla mna by to malo vydržať svoje, ved je to auto vyrobene vyrobcom ktory vyraba auta už velmi dlho, a ma vyznamne postavenie v motošporte.
Proboha zůstaň u té Hondy, nebo si pořiď novější, ale nekupuj tuhle ostudu světového automobilového průmyslu. Renault je to nejhorší co si z obrovské nabídky můžeš vybrat. A mluví za mě vlastní zkušenosti, nedávno jsem koupil nové Clio a po 30 tisících jsem ho naštěstí prodal, neboť se kurvilo všechno možné i nemožné. Kdyby auto nebylo v záruce, tak mě opravy stály kolem 60 tisíc.
Auto som kupil na jesen 2007, v sucastnosti ma auto 57 000km, absolvoval som uz 2 garancne prehliadky, jednu po 18000km a druhu pri 48000km. servisny interval je 30 000km ale prvu servisnu prehliadku som absolvoval dopredu z vlastnej vole. Na aute som musel uz menit obidve predne ziarkovy. Prva bola menena prava ziarovka asi po 30 000km a druhu som menil po 50 000km. Spotreba auta je pri ekonomickej jazde cca 4litre pri sportovejsej jazde okolo 5,5 litra. Zo spotrebou som spokojny. Asi od 53 000 km mi zacal piskat ventilator na vykurovanie interieru - budem to riesit cez servis pri dalsej garancnej prehliadke. Brzdove obloenie som este nemenil a pri garancenej prehliadke 78 000km ani nebude potrebne menit. Asi budem musiet menit spojku - necham si poradit v servise. Celkovo som s autom spokojny, auto je priestranne a zmestia sa tam pohodlne aj 4 vysoky ludia.
Vlastním megane II 2005, takže na rozdíl od značné části anonymů podemnou, mám osobní zkušenosti. Spojku mám také vyměněnou v záruce (motor 1,5 dci) v 60 tisících, ale není to koncernová vada - prasklo těsnění na hydraulickém ovládacím válci a brzdová kapalina pokapala lamelu. O tom že by existovala takováto vada sériově skutěčně nevím... Jinak jsem za 95 tisíc km řešil problémy jenom s xenonovými světly - viz má recenze v ročníku 2005. Vzkázal bych (neumím to říci jinak) idiotům kteří plácají o nekvalitním a drahém servisu - používám služební octavii II tdi - a mám se škodou mnohem horší zkušenosti jak co do kvality práce a řešení záručních oprav, tak co se týká ceny (pokud mám v době prohlídky cestu do Německa tak raději servisuji tam, nejen že je to levnější než v ČR, ale přístup zaměstnanců je na zcela jiné úrovni. Při čtení příspěvků podemnou se nedivím stavu trhu s auty v ČR. Když někdo srovnává megane (nižší střední třída) a fabii (segment B - malé vozy) a vydává se ještě za odborníka...nevím zda mám brečet nebo se smát. Jediné v čem jsou srovnatelné je cena a to není pro škodu právě lichotivé. Stesky na elektroniku v autě také moc nechápu, jestli neoceňujete komfort který přináší a ulehčení řízení, mám jedinou radu - vraťte se k nějaké š 120 nebo žiguli, nikdo vám přece nebrání. Pokud si kupujete moderní auto, musíte počítat se servisem - doba střepů opravitelných doma v garáži je opravdu pryč....
Už už jsem se chystal Megana pořídit, ale po tom, co tady čtu, si to ještě velmi dobře rozmyslím. Momentálně vlastním Hondu Civic 1.4 r.v.2000 a během 100 tisíc km na autě nebyla jediná závada. Problémy, které se tu s Megany popisují, mi připadají jako z jiného světa a neumím si představit, že bych tohle musel u auta řešit. Ale Renault není jediný , kdo má problémy s poruchami, četl jsem i o VW. Podel mě je to tím, že auta jsou dnes nabitá elektronikou, která je k ničemu, akorát člověku otravuje život.
Mám M 2 od září 07 a spojka je ok,nikde jsem neslyšel o to,že brzy přestane makat.Opravdu záleží na servisu a pokud neznají základní diagnostiku a servisní hlášení na displeji,tak rychle pryč.měl jsem Okt. 2 06 a po roce šla do světa,nepohodlný,těžký na chabé brzdy,hlučný a spotřeba jako Tupolev.Navštiv forum Renault a snad tam najdeš i odkaz na kvalitní servis a mimochodem,servis u VW Škoda není lepší.Tak ať M 2 slouží.
Ještě su tu neprobralo polo, clio, twingo. Apropó, škodoFkáři, nyní si můžete koupit novou oktu v 1.4 benálu za 340 000,- kč. s velkou výbavou: přední, boční a zadní wokna, sedačky: alá krátkej tvrdej sed, stěrače, velký výkonný motor s malou spotřebou, ABS, samozžejmě, že to ábeesko rozmáznou na půl strany, a na druhou stranu vám budou popisovat 4 bagy, abyste nabyly dojmu co vám nedávají, když normální člověk ví, že se to musí už rok dávat povinně. Ventilátor 3 polohy, volant, jo a ještě 4 kola s pláštěmi. Za příplatek pak to ostatní.... Výsledná cena přes 450 000,- s perfektním motorem(1.4) !! A dobrým pocitem dobré koupě. Super kup století koupit si pekáč z MB a za dálších sto táců to dovybavit. Megan v základu ( ICE ) motor 1.4 sto koňovka - ten aspoň jezdí, a výbava se už nemusí dokupovat, je tam vše potřebné: od klimošky až po mlhovky, pravdou je že tranďák si musíte koupit, ale to není taková velká položka, Ještě je VW(škoda) nejlepší, nejspolehlivější, nejlevnější?? Asi ne!!
Tak to je jasny,že nenajedeš míli aniž bys něco nevyměnil,ale je fakt,že třičtvrtě aut,ted mluvim o koncernu,co je k nam doveženych ma hodně,hodně stočino,takže tech aut,ktery maji kolem pul míle,tady jezdi spousta,jen o tom ty lidi nevědi...
Milion kilometrů neujede žádný motor bez údržby, např. těsnění pod hlavou, atd. . Nepřu se, že motor nebyl původní, resp., že to neujel. Ale údržba znamená spotřební věci. Takže pokud to někdo nechápe, divím se, že vůbec umí psát.
Kamoš ma Alhambru TDI PD-815tis najeto,ja mam Golfa TDI 240tis najeto a turbo i vahu vzduchu mam puvodni,leju jen naftu a běžny servis..Znamemu ted umřela Octavka 500tis najeto,přetahl o 30tis rozvody,nevydržela kladka. a jinak mame v praci služebni Kangoo obyč nafta a auto ma najeto necelych 90tis a katastrofa,už to po třeti přitahli- totalně vysypana vodni pumpa na 50tis,ted naposledy auto začalo vařit,vysypany termostat(ten přistup k němu??????)zborceny brzdovy hadice,hlavni brzdovy valec,problemy s naftou,už nevim co tam měnili,nefunkčni zašupovaci dveře,ložiska přednich kol a dokonce i mechanici v Renaultu,tvrdili že jsou to srače..
ste tu vsetci dementi co nadavate na koncern VW a TDi ale pravda je taka ze na to nadavate len preto ze na to nemate... inak su to samozrejme naspolahlivejsie motory a najme 1.9TDi... pohadku o turbe si nechaj pre babicku ked na otm nevies jazdit inak turbo v TDi motore nema ziadny problem..
Jistě jste jsi povšiml,že reaguji na tzv.žabožrouty. Nemusíte mě poučovat co se 2.0 DOHC- Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC , objem1998 cmł,výkon 88 kW, točivý moment 171 Nm při 2500 ot/min Zatím
Hm nafty bez turba. Tomu věřím, Sám jsem měl jak vy říkáte žabožrouta 405-měla 750000 km než jí vystřídal novější. A mimochodem-žabožrouti (PSA) vždy měly a mají jedny z nej dieslů.
Viděl jsem VW vento 1,9d co mělo meloun přetočený(taxi) Motor tam byl 100pro původní!!To samé sierra 2300d combajn ta měla taky přes mega. Dále vím o sieřře 2,0DOHC ta měla teda jen 880 000.Slyšel jsem i o peugeotu 405 d ale to nemám podložené a ani já bych tomu u žabožrouta moc nevěřil.
TDi jsou motory, které bez údržby vydrží v pohodě milion km. A co se týče do spotřeby, je to naprostá špička, i dCi od renaultu bude brát o 1-2 litry/100 km víc.
No myslím, že kvalita aut se srovnává. V práci máme megany a kanga. Jsme logistická firma s pobočkami po celé ČR. S autama jezdí kdo má papíry. A věřte, že je nikdo nešetří. Mají nalítáno již přes 100000. No a musím zaklepat, všechno maká jak má. Bohužel i když se kvalitou vyrovnají vozům z MB, cenově nemají šanci. Stály totiž mnohem míň.
Tak tak Radku, a pro Anonima: si kup chrochtu v TDI za 600 000,- a nemachruj tu tady, po 20 000km. si povíme pohádku o setrvačníku a turbu, ale já vím to není závada, je to držák a hlavně koncernový bezvadný vůz.
Co pořád předhazujete ten krám Fabia? Jak jsem psal jinde, v testu Auto Bild na 100.000km Fabia dostala známku 4, čili DOSTATEČNÁ. Takže se není o čem bavit. Podprůměrné auto s podprůměrnou výbavou a vysoce nadprůměrnou cenou. Z toho pseudoauta jsou na větvi lidi, co přesedlali z vražd typu Š120, Žigul atd. . Raději jezdit s autem s p.čou na kapotě, i když sem tam problém, než s chuderou s velice podobnými problémy, ke kterým se Škůdkaři jaksi nechtějí znát. Navíc když je auto v záruce, tak je to relativně v klidu.
Ty ji vlastníš?? Asi ne. Poradím ti, kup si trbanta, co se týče bezpečnosti je na tom stejně jak tvá fábka, navíc je větší a když si to spočítáš tak nová fábie za 200 000 wočí a jetej trabant za tři woči. Tak tě zbyde 197 000 wočí. Trabanta si kup teď, příští rok dáš za přepis 10 00kč,- ale furt ti zbyde 187 000 korunek, které můžeš projezdit a věř, že strádat nebudeš ony ty dva vozy mají stejnou výbavu. zlatej pohodlnej, bezpečnej a spořivej megan, ale hlavně levnej.
Jen barbar může srovnávat fábii s meganem. Pokud chcete srovnávat megana tak s oktou!!! Fábie za 200 000 v základu a na dvou stránkách napsáno, že má stěrače a ruč. brzdu v základu si strčte za klobouk pánové od škodovek !! A pokud bych chtěl výbavu jako ten megan, tak by ta vaše slavná malá škatule zvaná fóbie se čtyřma hvězdama vyšla na 350 00,-kč. A to nemluvím o motoru HTP, Tento motor má velkou výhodu a to takovou, že se nemusí tak často sekat tráva u kraje na dánicích, bo, to při 130. km, žere trávu z pankétu a barvu ze svodidel. Asi tolik chytrolíni co si vozíte pedel v mylých jebkách za nekřesťanské peníze !!! Tak si ty vaše škaredé malé předražené škatule vychvalujte na stránkách ŠKODA a né na stránkách RENAULT. Prostě je tu hodně závistivců co si neumí přiznat, že koupili jebku z MB za drahé peníze , a co se týče poruchovosti tak na tom nejste o moc lépe jak rencek. Ha ha ha ha !!!
Svatá pravda ,svezení s Meganem a Fábií se nedá srovnat,už jenom že megane je na 15 palec kolech a sedí perfektně,brzdy super,tichý pružný motor ,mám 1,4-16 V, (na tento obsah ok 72kw)škoda 1,2 Htp 43 kw ,mám ho teprv půl roku,bez poruchy,žárovky abych neměnil ,tak jsem namontoval denní svícení,je dobré vozit jednu náhradní cívku,výměna je stupidní jeden šroubek nad svíčkou ,výměnu zvladne každý na cestě pokusem po jedné až narazí na vadnou,zatím jsem nemusel,cena cívky od 1000kč,jo a dal jsem LPG takže spotřeba supr,rozdíl s benzínem co se týče výkonu nelze poznat (vůbec)
27.06.2012 | 10:08:30 | Megane II
| 89.29.63.*Reagovat
O výbavě bych se nebavil..U té fábie beru absenci elektronických vyfikundací za výhodu a předpoklad bezporuchovosti. Renault auto narve elektronickými pi*čoviunkami, které se pak enem se*rou.
No tak za 1) Fabia je nižší třída. Za 199900?- ano ale holobyt. Spolupracovník pořídil novýho megana 1.5 dci( 6-ti kvalt, tempomat, dvouzóová klima, 8*airbag) - 410000,- Fabia v této cenně- s touto výbavou a srovnatelným motorem=vlhký sen
Marťo. řeknu ti to tak, novej megan stojí v základu 250 táců, připlatím si za desítku + čtyř letou záruku a mám klid, kdybych si měl koupit vychvalovaný koncern jak píšeš, tratím cca 150 000,- korunek, ano tolik!!! A myslíš že těch sto padesát táců ja proservisuju??? NE !!
Bud si zvolíte dobrou cenu ,naúkor spolehlivosti, nebo připlatíte a máte relativní klid. (všecko se kazí, ale např. renault už překročil určitou mez) Pořádné auto ,myslím japonské nebo německé, takže v nejhorším i tu škodovku. Ale jak říkám ,ta vstupní cena je u Francouzů hoodně lákavá,takže si kupte co chcete. Taky jsem se kdysi nechal zlákat ,takže nikomu nenadávám.
Proboha lidi vzpamatujte se!!! Vždycky je něco za něco a francouzská auta obecně mají výbornou vstupní cenu-nového, ale vykoupíte to pozdějc v servisech za opravy+ údržbu adt. a vyjde vás to nakonec stejně jako by jste si koupili pořádné auto za pořádný peníz, ale máte klid s věčným vysedáváním po servisech.Takže každý at si koupí co chce,ale před tím trošku popřemýšlet. Naschle.
Tome, megan v sedanu za 250000, korunek, motor 1.4/ 16ventil, 100koníků. Výbava je na solidní úrovni ( ICE). Tento motor je nejmíň poruchový, oproti 1.6 velký rozdíl není, pokud chceš nafťáčka, zde nomohu sloužit.
Právě, že Chorche to TDI slyšel až z vlaku :-). Je pravda, že ty motory i přes svou kvalitu a nízkou spotřebu jsou strašná chrochtadla. V některých autech z nafťákem opravdu nejde ani poznat, že se jedna o Dieselův motor. Teď k tomu Renaultu. Velmi ho zvažujem jako rodinné auto. Škodu jsme už dávno kvůli vysoké ceně vypustili. Akorát se mi nezdá ta kvalita. Podle mého názoru při dnešním způsobu skládání aut, nemůže být toto auto více poruchové, než od ostatních konkurenčních značek (nepočítám teď Mercedesy, BMW apod, kde je to úplně jiná třída).
Osobne som jazdil so služobnými R 19. Jeden bol 1.8 l a druhý 1.4 l. Boli to dosť poruchové vozy ale to sa písal rok 1995. Mám samozrejme nového nemca. Predajca - kamarát, ktorý pracuje v autosalóne spoločnom aj pre Renault, mi túto značku rozhodne neodporúčal. To už sa písal rok 2007. Stačí si však prečítať názory a skúsenosti majiteľov tejto značky a to je hádam najobjektívnejšie. Samozrejme, že sa kazia všetky značky áut ale ide o to v akej miere a čo sú to za závady. Prajem veľa šťastných km.
páči sa mi,ako chorche pošle všetkých kamsi,no a následne blábolí a tára.K veci nula bodov.Hlavne že je to znalec.Obzvlášť na Tdi,asi ho počul z vlaku,lebo auto určite nemá.
Opět klasická diskuze.Někdo napíše recenzi a hned se do něj pustí hňupi, kteří se nedokáží ani podepsat nebo "odborník" misso a začne autorovi nadávat do pak. Pako seš akorát ty!Od toho jsou recenze, aby se lidé navzájem informovali a sdělovali zkušenosti.U renaultu je hlavní problém v servisech,tam je to děs a bída a jsou mezi nimi velké rozdíly.Nicméně kvalita u Renaultu se zvyšuje.Posměváčci,"odborníci" na francouze a vyznavači deutsche wagen, kdyby nebyli zaslepení, tak by vyděli jak je to s kvalitou jinde.Je hodně případů stále vysypaných audin, volkswagenů a dokonce poslední dobou i Toyot.Mě by například zajímalo,kolik renaultů měl misso, že o nich tolik ví a nadává autorovi a jakým autem jezdí teď.To nemluvím o moderních technologiích u vw viz prehistorická chrochtadla TDI atd...
Toto je prvý 2008 Megane, čo som zatiaľ videl, že sa v ňom niečo pokazilo. Každopádne na Renault Clio by som dal krk. To auto je spoľahlivejšie ako Yaris alebo Polo.
veril si na kvalitu...sa opytaj hocikoho kazdy ti povie aka je kvalita francuzov...Maju akurat dobre crepy. tu saruku by som kazdopadne dokupil pri tom crepe lebo sa po jej skonceni nedoplatis
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
Admine
Mám špatné zkušenosti např. s Romy, a nemám právo je vyjádřit. Tom sem píše už nějaký rok pořád dokolečka to samé, a myslím že nejen mne, to už otravuje.
18.03.2011 | 23:59:21 | Reagovat
RE: Admine
No vidíš a mne to neotravuje, má totiž pravdu, zažil jsem totéž. Hlavně prosímtě nepiš, že další, kdo tě tady už roky otravuje stále s tímtéž je Vašek, to už by jsi se totiž opakoval........
03.03.2012 | 15:19:24 | Vašek | 88.102.46.* Reagovat
není mojí prací hodnotit zda někdo je zakomplexovaný a nebo ne. Pokud má takové zkušenosti a takový názor má právo ho vyjádřit.
18.03.2011 | 19:09:12 | Admin - Aliki Reagovat
Přátelé, Vy nechápete jednu věc...prej komplexy...tak to nehrozí. Já se jen snažím upozornit všechny potenciální zájemce o "vozy" Renault co tyhle poloauta dokážou. A nejsou to výkřiky ze tmy ale vlastní podložené zkušenosti. Je škoda v současné době riskovat koupí něčeho takového, když je náš trh zavalený spoustou podstatně kvalitnějších vozidel za podobnou nebo o málo větší cenu.
18.03.2011 | 13:25:19 | tom Reagovat
to nevím, myslím že 1.6 renault neděla. u těch focusů odešly i vstrikovače. servis řekl, že nekvalitní naftou, tak to firma musela zaplatit. všechny naše auta maj shell kartu a vada jen u fordů. co bylo příčinou vynechávání se už nedozvíme. jinak, jeden náš zástupce má firemní lagunu, starou asi 3roky a má najeto 170 000km a bez jediné vady. firma mu dala loni passata, toho používal týden a po cestě do hamburku si šel zas pro lagunu. tak to tak špatný auta nebudou.
18.03.2011 | 10:54:01 | Reagovat
Renault asi ne - 1.6TDCi je HDi od PSA
18.03.2011 | 10:37:37 | Reagovat
Jen jestli
nebyly v těch Focusech renaulťácký motory, nějaké od nich ford kupoval.
18.03.2011 | 10:27:20 | Anonym Reagovat
k čemu admin?
nechápu admina, když sem pustí takový zakomplexovaný blázny jako je tom.
18.03.2011 | 08:51:26 | Reagovat
A co ti to dělalo,když je to klasika?
18.03.2011 | 08:44:44 | Jirka Reagovat
Drahý anonyme, klidně přijeď, mám pro strach uděláno. Vidím že renaulťákům už jejich krámy lezou na palici a nedokážou rcionálně přemýšlet. Jj, rozbít hubu jsem chtěl nedávno i já všem, kteří měli co společného s Renaultem.
18.03.2011 | 08:23:31 | tom Reagovat
tu ztrátu výkonu nám ve firmě dělaly dva focusy. jelo se třeba po dálnici a najednou konec, netáhlo to, přesně jak popisuješ. prodejce, ani jiné servisy si nevěděly rady, po půl roce popotahování po servisech jsme je vrátily.
17.03.2011 | 23:50:00 | Reagovat
tom
Ty už mě tak se.reš, že kdybych věděl kdo jsi, tak ti zajedu rozbít hubu. P.S. Nemám rencka
17.03.2011 | 22:48:09 | Reagovat
Toto je renaulťácká klasika, dělalo mně to také. Zbav se toho za včasu.
17.03.2011 | 20:41:20 | tom Reagovat
problémik
Minulý rok v máji som kúpil zo zahraničia renault megane grandtour 2,1,5 dci 110kw .S autom som spokojný až na malý problém,ktorý sa prejavuje tak že za jazdy auto skrátka prestane ťahať,ale po pár sekundách sa same zas rozbehne.No a posledne sa mi to stáva čoraz častejšie.Nemali ste niekto podobný problém?Poraďte čo by to tak mohlo byť,pretože v servise sú(ako ináč),bezradní,pretože diagnostika nič,a pri probléme žiadna kontrolka nesvieti.(nadobúdam dojem,že servisným technikom môžebyť kľudne aj desaťročný fagan,aj to nie bohvieako bystrý).Jediná reakcia na to je že ked to prestane ísť úplne tak sa na to pozrieme.Ale neviem ako.....asi metódou pokus-omyl.Tento problém sa niekedy prejaví aj ked zapnem nejaký elektrospotrebič.Ale nie je to pravidlo.Tak mi prosím niekto poradťe ked viete.....:o)stačí súčiastka.Vymeniť to dokážem aj sám,nepotrebujem ešte platiť 25,-eur na hodinu niekomu kto ani nevie,aké závady sú možne na ich výrobku.Ďakujem Goro
17.03.2011 | 18:14:11 | goro Reagovat
RE: problémik
mne toto robilo na toyote, chodil som zo servisu do servisu a vsade, iba ze nevieme alebo som platil aj ked mi to neopravili. Nakoniec som zasiel do polska a tam mi to opravili. Bola na chybe kostra, auto nemalo kostru a elektrika sa vypinala. Prestalo ist. vypol som a hned zapol kluc a auto islo. Len v uritych momentoch a stale castjesie. lebo sa to predieralo. Neviem ci ti tym pomozem, ale skus aj elektriku prekontrolovat. Tiez diagnostika neukazovala nic a ani kontrolky
03.03.2012 | 14:01:20 | majo | 213.81.176.* Reagovat
Máme Megana GT r.v. 2008 1.6, 81 kW a nechápu ty blbé řeči "odborníků" na Renaulty, kteří v žádném ani neseděli,ale o všem mají zaručené informace od kamarádů a známých. Myslím si, že kvalita aut této třídy je velmi podobná a nijak nevybočuje. Máme najeto 81 tis. a jediným problémem jsou žárovky v předních světlech, které vydrží tak 3/4 roku. Jinak absolutně bez závad. Můžete natrefit na poruchový kus jak u Renaulta stejně tak u VW. Recenze o jiných autech než z koncernu VW by neměli číst fanoušci koncernu, protože je zřejmé, že tito lidé se nechtějí nic dozvědět o jiných autech, ale jen provokují ostatní majitelé.
22.01.2011 | 21:17:05 | Adam Reagovat
Striebrenka
Ja mam Renault Megane 1, 5 Dci od 14. 12. 2004
a som velmi spokojna.
Mala som problem s motorcekom do ostrekovaca, ale ten mi vymenili bez tazkosti.Doporucili mi kvalitnu zimnu kvapalinu do ostrekovaca, ak chcete vediet aku, napiste mi email, prezradim, sem nemozem:-)))
Co sa spojky tyka, aj ja som ju menila teraz, vyslo ma to 190 eur a dufam, ze uz daco vydrzi:-)
je to velmi pohodlne a bezpecne auto, naftu tankujem vylucne v Rakusku a teda s motorom problem nemam.
Prajem Vam vsetko dobre a najma auticko vela chvalte, aby Vas vzdy doviezlo v poriadku z bodu A do bodu B.
V.
01.06.2010 | 14:05:13 | Vev Reagovat
To: Klára: Nechcem byť zlý, ale určite sa rozhodnete zle. A je úplne jedno, ktoré auto si vyberiete.
Nepovedali ste, či do mesta, koľko km mesačne, či stačíte zohriať aspoň motor, či máte nejaké skúsenosti s dieslom a 100 ďalších maličkostí....
Na Vašom mieste, aj podľa manželky mojej súdiac, ktorá síce dobre jazdí, na ženu, ale citu k autu sa ženy ťažko učia...:((, by som radšej išiel do nejakého 1,4 benzínu, aj Fábia, Toyota, nejaká Honda a kopec ďalších malých áut.
A ak ešte iba začínate, za nejakých 100-150.000 kúpite auto, v slušnom stave -relatívne a ak si dáte pozor, tak sa ho aj o 2 roky rýchlo zbavíte...a čuduj sa svete, ušetríte.
Potrebné vedieť najmä počet km/ročne, oblasť - mesto-mimo mesta a podobne. Takto je ťažké radiť....
31.03.2010 | 19:08:50 | ľuboš Reagovat
Já myslím,že je to prašť jako uhoď.Volil bych Rencka,ten je větší,ale záleží co preferuješ.Oba motory jsou náchylný na kvalitu nafty a spolehlivostí obě auta zrovna moc neoplívají.
Každopádně pořádně prolustrovat servisní historii,kilometry atd.
31.03.2010 | 17:50:03 | Jirka Reagovat
Klarka
Ahoj,pokud ti mužu poradit,jdi rozhodně do Peugeota,ale nech ho pořadně proklepnout.Renaultu se vyhni obloukem..
31.03.2010 | 17:23:51 | david Reagovat
Klárko, nejlepší bude, když s tím vozem (volil bych zn. Peugeot) zajedeš do autorizovaného servisu - tebou vybraného, ať ho pořádně prohlídnou, udělají diagnostiku a prolustrují dle VIN. Na tom nešetři. A pokud bude vše ok, tak kupuj. Pokud by majitel či bazar nechtěl, tak bych nekupoval, kdyby bylo sebekrásnější a slibovali hory doly.
31.03.2010 | 16:48:21 | Radek Reagovat
For Klára
Skúste pozrieť nejaké recenzie. Buď tu, na autorecenze.cz, alebo skúste moje.auto.cz, prípadne Vám môžu poradiť na nejakom Peugeot/Renault klube, resp. na autobazar.eu v sekcii forum. Veľa šťastia.
31.03.2010 | 15:29:55 | Matúš Reagovat
Prosba o radu při koupi Renaultu nebo Peugeotu
Hezké odpoledne, byla bych moc vděčná za radu od někoho zkušenějšího, kdo má zkušenost s Renaulty, případně Peugeoty. Zvažuji totiž koupi za pražského autosalonu Renaulta Megane II, r.v. 2008, motor 1,5 dCi 105k, najeto 25 tisíc km nebo mám raději sáhnout po Peugeotu 207 SW, r.v. 2009, taky diesel 1,6 HDi, najeto 36 tisíc km?
Budu moc vděčná za jakoukoliv radu, protože bych si opravdu nerada vybrala špatně, vyhodila 260 tisíc z rodinného rozpočtu a musela pak pořád jezdit do servisu. Dá se nějak všeobecně říct, která značka je lepší, která míň poruchovější atd.? Omlouvám se, pokud jsou to hloupé otázky, ale jsem jen "obyčejná ženská" a autům opravdu vůbec nerozumím. Nechci jen koupit auto, do kterého bych musela třeba v 50-ti tisících km vrážet hodně peněz za opravy.. Předem moc děkuji a přeji všem krásné jarní dny, Klára z Ostravy
31.03.2010 | 15:15:07 | Klára Reagovat
nové motory 1,5 dCi
jsou velmi tíché a mají neskutečně nízkou spotřebu. Ale pozor na spolehlivost , zejména ojetin před rokem 2005, výpis ze servisních statistik: Nejmenší 1,5 dCi by byl opravdu dobrým motorem, nebýt její problematické spolehlivosti.Bohužel trpí náladovostí vstřikovacích systémů Common Rail, což spolu se selhávající rozvody
(protáčející se rozvodová kola) a kolabujícími turbodmychadly může znamenat značný
zásah do rodinného rozpočtu.
31.01.2010 | 10:28:07 | Reagovat
Pak mi tu můžou nějací fanoušci Rencka tvrdit, jak šel jkvalitou a spolehlivostí v posledních letech nahoru. To teda vidím.
Jsou to pořád stejné paskvily jako před pěti lety.
31.01.2010 | 09:31:37 | tom Reagovat
No zbohom, tak málo km
za pár mesiacov. Škoda bolo kupovať diesel..:((
Ak už teraz máte také problémy, jednoznačne dokúpiť záruku. Ale ešte som nepočul o aute, kde by po pár km už bol problém so spojkou... .
Nedržíte náhodou spojku vytlačenú, keď stojíte na mieste, alebo na červenú? Lebo inak si to neviem vysvetliť.
31.01.2010 | 03:13:10 | ľuboš Reagovat
vymena oleje
Tak měnit olej po 30000km je blbost a nedivte se že mate problem, Nebo časem budete mít!!I Samotny vyrobce po velkych zavadach turba a vstřiku atd. potichu přiznal chybu a doporucuje měnit po 15000km!!!!
31.01.2010 | 02:29:37 | douss Reagovat
Anonym:
Pěkné a bohužel naprosto pravdivé.
03.01.2010 | 13:44:34 | Reagovat
Bezstarostnější jízda ve vlaku,..... než-li s píčou ve znaku!!!! Renault,auta s rytmem života,...... kdo si jej pořídí,je pěkný kus kokota!!!! Křičím co mi stačí plíce..... toto auto již nikdy více...
03.01.2010 | 12:43:16 | Reagovat
megane 1,5 78 kW
Dobry den, zaruku vam odporucam dokupit, nestoji vela a clovek nikdy nevie. Ja mam tiez megane 1,5 78 kw, manualna klima, el okna len predne, priplatkova vybava ESP, r.v. sept 2007 kupovane nove, v sucasnosti mam najazdenych 90 000km auto nemalo absolutne ziadnu poruchu, olej nemusim dolievat, vzdy mi vydrzi 30 000km-servisny interval, jedine co som menil to su ziarovky do prednych svetlometov (ziarkovka mi vydrzi asi 25 000km kupujem ziarovky vzdy v renault servise kde mi ich aj zadarmo vymenia). spotrebu mam okolo 4,5 l. s autom som velmi spokojny. Brzdne kotuce su asi tak v polovici zivotnosti, ocakavam vymenu spojky asi pri 140 000km. Moje dalsie auto bude urcite renault.
03.01.2010 | 10:17:56 | Reagovat
šrotovné
Pane Silvester doporučuji auto sešrotovat a dostat za něj šrotovné a koupit si nějaký norální vůz od normální automobilky a ne zn. Renault-Pat a Mat.
23.04.2009 | 19:14:48 | Reagovat
??????
Tak toto je fakt sila, aby niekto ako zavadu uvadzal vypalene ziarovky. to uz hej. a po 50tis.km. to je uz teda faaakt vazna porucha. ono trocha dost zalezi od toho, kolko sa snimi svietilo, nie kolko ma auto km. to si asi este nepostrehol, al ti to nikto nepovedal, vsak?a to, za na prvych fabiach sa menili 3x do roka tu zase nikto nenapise. a tolko chyb, co tu sypete na renaulta jedno auto ani neuvezie. tak skuste aj trocha porovnavat s inymi a priznat aj tym chyby. nie len sypat vzdy na auta, kt,sa recenzia tyka. asi tolko k niektorym vasim komentarom.a co tie vahy vzducu na TDI od VW, rozvody a pod.? to nikto neprizna, vsak? vsetci sa totiz chvalite iba spotrebou. ale to nie je vsetko. a to, ze skodovka je draha je predsa kazdemu hned jasne. staci len pozriet cenniky a porovnat vybavi. jo, vybava u octavie strach a hroza - v zaklade. ved to nic nema.
23.04.2009 | 16:20:30 | richi272 Reagovat
MEGANE
Zdravim,
mam 34000 km, auto som kupoval nove
a tiez mam problem so spojkou, dokupil som si zaruku dalsie 2roky, pro tomto aute urcite odporucam!!!!!!
inak spokojnost - kfor,priestrannost dobre sedi na ceste, vyborne brzdy
RR
01.04.2009 | 20:27:05 | Reagovat
Iluze
Já jsem kamarádovi rencka rozmlouval zbytečně.Tvrdil že po 3 letech je to skoro nové a při pečlivém výběru to za ty peníze(Grand scénic 1,9/230000kč) bude supr auto.Dát o 30000kč víc za japonce se mu zdáli být vyhozené peníze. Po půl roce odešla palubka -22000kč a iluze jsou pryč.
25.02.2009 | 19:08:28 | Jarin Reagovat
NIKDY
Renault-zažij si své peklo!!!!!!!!!!!!!!!!!§§§
25.02.2009 | 18:31:55 | rigormortys Reagovat
odchádzajúca spojka
takysto vlastníme megane 1,5 dci, ale z roku 2004, ztial ho mame 4 mesiace a sme spokojny( každy nas odradzal od renaultu, jeden kupil octaviu, tomu odišlo turbo, a druhy mondeo, a ten ma zas vysoku spotrebu, obe auta su dieslaky!)
ohladom tej spojky som sa aj ja dopočul že je veľmi citliva, čo aj cítiť pri jazde, nesmie sa velmi nechavať pretačať... ale podla mna by to malo vydržať svoje, ved je to auto vyrobene vyrobcom ktory vyraba auta už velmi dlho, a ma vyznamne postavenie v motošporte.
14.02.2009 | 14:08:12 | Reagovat
Mám clio 1.2 rok 2000 najeto 124 tis. a žádný problém.Jestli to není tím jak se k autu chováš.
06.02.2009 | 18:31:10 | Reagovat
pro Blaha!
Proboha zůstaň u té Hondy, nebo si pořiď novější, ale nekupuj tuhle ostudu světového automobilového průmyslu. Renault je to nejhorší co si z obrovské nabídky můžeš vybrat. A mluví za mě vlastní zkušenosti, nedávno jsem koupil nové Clio a po 30 tisících jsem ho naštěstí prodal, neboť se kurvilo všechno možné i nemožné. Kdyby auto nebylo v záruce, tak mě opravy stály kolem 60 tisíc.
04.02.2009 | 12:37:37 | cimik Reagovat
Renault Megane 1,5 dci 78 kW 09/2007
Auto som kupil na jesen 2007, v sucastnosti ma auto 57 000km, absolvoval som uz 2 garancne prehliadky, jednu po 18000km a druhu pri 48000km. servisny interval je 30 000km ale prvu servisnu prehliadku som absolvoval dopredu z vlastnej vole. Na aute som musel uz menit obidve predne ziarkovy. Prva bola menena prava ziarovka asi po 30 000km a druhu som menil po 50 000km. Spotreba auta je pri ekonomickej jazde cca 4litre pri sportovejsej jazde okolo 5,5 litra. Zo spotrebou som spokojny. Asi od 53 000 km mi zacal piskat ventilator na vykurovanie interieru - budem to riesit cez servis pri dalsej garancnej prehliadke.
Brzdove obloenie som este nemenil a pri garancenej prehliadke 78 000km ani nebude potrebne menit.
Asi budem musiet menit spojku - necham si poradit v servise.
Celkovo som s autom spokojny, auto je priestranne a zmestia sa tam pohodlne aj 4 vysoky ludia.
04.02.2009 | 09:42:00 | peterRenault Reagovat
megane 2
Vlastním megane II 2005, takže na rozdíl od značné části anonymů podemnou, mám osobní zkušenosti. Spojku mám také vyměněnou v záruce (motor 1,5 dci) v 60 tisících, ale není to koncernová vada - prasklo těsnění na hydraulickém ovládacím válci a brzdová kapalina pokapala lamelu. O tom že by existovala takováto vada sériově skutěčně nevím... Jinak jsem za 95 tisíc km řešil problémy jenom s xenonovými světly - viz má recenze v ročníku 2005. Vzkázal bych (neumím to říci jinak) idiotům kteří plácají o nekvalitním a drahém servisu - používám služební octavii II tdi - a mám se škodou mnohem horší zkušenosti jak co do kvality práce a řešení záručních oprav, tak co se týká ceny (pokud mám v době prohlídky cestu do Německa tak raději servisuji tam, nejen že je to levnější než v ČR, ale přístup zaměstnanců je na zcela jiné úrovni.
Při čtení příspěvků podemnou se nedivím stavu trhu s auty v ČR. Když někdo srovnává megane (nižší střední třída) a fabii (segment B - malé vozy) a vydává se ještě za odborníka...nevím zda mám brečet nebo se smát. Jediné v čem jsou srovnatelné je cena a to není pro škodu právě lichotivé.
Stesky na elektroniku v autě také moc nechápu, jestli neoceňujete komfort který přináší a ulehčení řízení, mám jedinou radu - vraťte se k nějaké š 120 nebo žiguli, nikdo vám přece nebrání. Pokud si kupujete moderní auto, musíte počítat se servisem - doba střepů opravitelných doma v garáži je opravdu pryč....
25.01.2009 | 15:35:27 | pavel Reagovat
tak to je špatný
Už už jsem se chystal Megana pořídit, ale po tom, co tady čtu, si to ještě velmi dobře rozmyslím. Momentálně vlastním Hondu Civic 1.4 r.v.2000 a během 100 tisíc km na autě nebyla jediná závada. Problémy, které se tu s Megany popisují, mi připadají jako z jiného světa a neumím si představit, že bych tohle musel u auta řešit. Ale Renault není jediný , kdo má problémy s poruchami, četl jsem i o VW. Podel mě je to tím, že auta jsou dnes nabitá elektronikou, která je k ničemu, akorát člověku otravuje život.
13.01.2009 | 23:00:04 | Blaha Reagovat
Megane 2
Mám M 2 od září 07 a spojka je ok,nikde jsem neslyšel o to,že brzy přestane makat.Opravdu záleží na servisu a pokud neznají základní diagnostiku a servisní hlášení na displeji,tak rychle pryč.měl jsem Okt. 2 06 a po roce šla do světa,nepohodlný,těžký na chabé brzdy,hlučný a spotřeba jako Tupolev.Navštiv forum Renault a snad tam najdeš i odkaz na kvalitní servis a mimochodem,servis u VW Škoda není lepší.Tak ať M 2 slouží.
24.11.2008 | 22:12:33 | Kobyla Reagovat
Pořad mnohom spolehlivějši než Renaulty
24.11.2008 | 21:05:57 | Reagovat
Ještě su tu neprobralo polo, clio, twingo. Apropó, škodoFkáři, nyní si můžete koupit novou oktu v 1.4 benálu za 340 000,- kč. s velkou výbavou: přední, boční a zadní wokna, sedačky: alá krátkej tvrdej sed, stěrače, velký výkonný motor s malou spotřebou, ABS, samozžejmě, že to ábeesko rozmáznou na půl strany, a na druhou stranu vám budou popisovat 4 bagy, abyste nabyly dojmu co vám nedávají, když normální člověk ví, že se to musí už rok dávat povinně. Ventilátor 3 polohy, volant, jo a ještě 4 kola s pláštěmi. Za příplatek pak to ostatní.... Výsledná cena přes 450 000,- s perfektním motorem(1.4) !! A dobrým pocitem dobré koupě. Super kup století koupit si pekáč z MB a za dálších sto táců to dovybavit. Megan v základu ( ICE ) motor 1.4 sto koňovka - ten aspoň jezdí, a výbava se už nemusí dokupovat, je tam vše potřebné: od klimošky až po mlhovky, pravdou je že tranďák si musíte koupit, ale to není taková velká položka, Ještě je VW(škoda) nejlepší, nejspolehlivější, nejlevnější?? Asi ne!!
24.11.2008 | 20:55:10 | an Reagovat
Tak to je jasny,že nenajedeš míli aniž bys něco nevyměnil,ale je fakt,že třičtvrtě aut,ted mluvim o koncernu,co je k nam doveženych ma hodně,hodně stočino,takže tech aut,ktery maji kolem pul míle,tady jezdi spousta,jen o tom ty lidi nevědi...
24.11.2008 | 20:23:32 | david Reagovat
DOHC
http://www.sauto.cz/catalogue.php?filter_manufacturer_id=349&filter_model_id=1812&submit=Hledej#carType19
24.11.2008 | 20:11:21 | MMM Reagovat
Pro pomocnou školu
Milion kilometrů neujede žádný motor bez údržby, např. těsnění pod hlavou, atd. . Nepřu se, že motor nebyl původní, resp., že to neujel. Ale údržba znamená spotřební věci. Takže pokud to někdo nechápe, divím se, že vůbec umí psát.
24.11.2008 | 20:11:10 | Radek Reagovat
Kamoš ma Alhambru TDI PD-815tis najeto,ja mam Golfa TDI 240tis najeto a turbo i vahu vzduchu mam puvodni,leju jen naftu a běžny servis..Znamemu ted umřela Octavka 500tis najeto,přetahl o 30tis rozvody,nevydržela kladka. a jinak mame v praci služebni Kangoo obyč nafta a auto ma najeto necelych 90tis a katastrofa,už to po třeti přitahli- totalně vysypana vodni pumpa na 50tis,ted naposledy auto začalo vařit,vysypany termostat(ten přistup k němu??????)zborceny brzdovy hadice,hlavni brzdovy valec,problemy s naftou,už nevim co tam měnili,nefunkčni zašupovaci dveře,ložiska přednich kol a dokonce i mechanici v Renaultu,tvrdili že jsou to srače..
24.11.2008 | 20:10:36 | david Reagovat
Taaak a máte to urazily jste VW a k tomu pepretum mobile-nesrmtelný a naftu vyrábějící TDI. A už jste dementi
24.11.2008 | 20:09:59 | Reagovat
a pre anonyma ktoreho namusime poucovat tak prave si napisal parametre 2.0 OHC a nie DOHC ten ich ma lepsie..
24.11.2008 | 20:07:37 | Reagovat
ste tu vsetci dementi co nadavate na koncern VW a TDi ale pravda je taka ze na to nadavate len preto ze na to nemate... inak su to samozrejme naspolahlivejsie motory a najme 1.9TDi... pohadku o turbe si nechaj pre babicku ked na otm nevies jazdit inak turbo v TDi motore nema ziadny problem..
24.11.2008 | 20:06:17 | Reagovat
Jistě jste jsi povšiml,že reaguji na tzv.žabožrouty. Nemusíte mě poučovat co se 2.0 DOHC- Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC , objem1998 cmł,výkon 88 kW, točivý moment 171 Nm při 2500 ot/min Zatím
24.11.2008 | 20:04:22 | Reagovat
pozn.
sierra 2,0dohc je benzin
24.11.2008 | 19:57:26 | Reagovat
Hm nafty bez turba. Tomu věřím, Sám jsem měl jak vy říkáte žabožrouta 405-měla 750000 km než jí vystřídal novější. A mimochodem-žabožrouti (PSA) vždy měly a mají jedny z nej dieslů.
24.11.2008 | 19:54:37 | Reagovat
Viděl jsem VW vento 1,9d co mělo meloun přetočený(taxi) Motor tam byl 100pro původní!!To samé sierra 2300d combajn ta měla taky přes mega. Dále vím o sieřře 2,0DOHC ta měla teda jen 880 000.Slyšel jsem i o peugeotu 405 d ale to nemám podložené a ani já bych tomu u žabožrouta moc nevěřil.
24.11.2008 | 19:50:29 | Reagovat
Chtěl bych vidět motor, co vydrží bez údržby 1.000.000km . Běž za roh a pořádně si flákni.
24.11.2008 | 19:38:25 | Radek Reagovat
TDi
TDi jsou motory, které bez údržby vydrží v pohodě milion km. A co se týče do spotřeby, je to naprostá špička, i dCi od renaultu bude brát o 1-2 litry/100 km víc.
24.11.2008 | 19:34:19 | Reagovat
No myslím, že kvalita aut se srovnává. V práci máme megany a kanga. Jsme logistická firma s pobočkami po celé ČR. S autama jezdí kdo má papíry. A věřte, že je nikdo nešetří. Mají nalítáno již přes 100000. No a musím zaklepat, všechno maká jak má. Bohužel i když se kvalitou vyrovnají vozům z MB, cenově nemají šanci. Stály totiž mnohem míň.
24.11.2008 | 19:34:00 | Reagovat
laguna
Tak tak Radku, a pro Anonima: si kup chrochtu v TDI za 600 000,- a nemachruj tu tady, po 20 000km. si povíme pohádku o setrvačníku a turbu, ale já vím to není závada, je to držák a hlavně koncernový bezvadný vůz.
24.11.2008 | 19:21:43 | an Reagovat
Fabia
Co pořád předhazujete ten krám Fabia? Jak jsem psal jinde, v testu Auto Bild na 100.000km Fabia dostala známku 4, čili DOSTATEČNÁ. Takže se není o čem bavit. Podprůměrné auto s podprůměrnou výbavou a vysoce nadprůměrnou cenou. Z toho pseudoauta jsou na větvi lidi, co přesedlali z vražd typu Š120, Žigul atd. . Raději jezdit s autem s p.čou na kapotě, i když sem tam problém, než s chuderou s velice podobnými problémy, ke kterým se Škůdkaři jaksi nechtějí znát. Navíc když je auto v záruce, tak je to relativně v klidu.
24.11.2008 | 19:16:59 | Radek Reagovat
Megan je možná levnej, ale laguna je pěkně dráhá v základu, co pak bude stát ve výbavě a v naftě
24.11.2008 | 19:14:30 | Reagovat
laguna
Ty ji vlastníš?? Asi ne. Poradím ti, kup si trbanta, co se týče bezpečnosti je na tom stejně jak tvá fábka, navíc je větší a když si to spočítáš tak nová fábie za 200 000 wočí a jetej trabant za tři woči. Tak tě zbyde 197 000 wočí. Trabanta si kup teď, příští rok dáš za přepis 10 00kč,- ale furt ti zbyde 187 000 korunek, které můžeš projezdit a věř, že strádat nebudeš ony ty dva vozy mají stejnou výbavu. zlatej pohodlnej, bezpečnej a spořivej megan, ale hlavně levnej.
24.11.2008 | 18:46:38 | an Reagovat
Teď jsem se díval na cenu nové laguny, která v ZÁKLADNÍ výbavě s motorem 2.0 103 kW stojí 490 000,-, což je docela ranec na tak nekvalitní auto.
24.11.2008 | 18:30:05 | Reagovat
fábie
Jen barbar může srovnávat fábii s meganem. Pokud chcete srovnávat megana tak s oktou!!! Fábie za 200 000 v základu a na dvou stránkách napsáno, že má stěrače a ruč. brzdu v základu si strčte za klobouk pánové od škodovek !! A pokud bych chtěl výbavu jako ten megan, tak by ta vaše slavná malá škatule zvaná fóbie se čtyřma hvězdama vyšla na 350 00,-kč. A to nemluvím o motoru HTP, Tento motor má velkou výhodu a to takovou, že se nemusí tak často sekat tráva u kraje na dánicích, bo, to při 130. km, žere trávu z pankétu a barvu ze svodidel. Asi tolik chytrolíni co si vozíte pedel v mylých jebkách za nekřesťanské peníze !!! Tak si ty vaše škaredé malé předražené škatule vychvalujte na stránkách ŠKODA a né na stránkách RENAULT. Prostě je tu hodně závistivců co si neumí přiznat, že koupili jebku z MB za drahé peníze , a co se týče poruchovosti tak na tom nejste o moc lépe jak rencek. Ha ha ha ha !!!
24.11.2008 | 17:28:25 | an Reagovat
RE: fábie
Svatá pravda ,svezení s Meganem a Fábií se nedá srovnat,už jenom že megane je na 15 palec kolech a sedí perfektně,brzdy super,tichý pružný motor ,mám 1,4-16 V, (na tento obsah ok 72kw)škoda 1,2 Htp 43 kw ,mám ho teprv půl roku,bez poruchy,žárovky abych neměnil ,tak jsem namontoval denní svícení,je dobré vozit jednu náhradní cívku,výměna je stupidní jeden šroubek nad svíčkou ,výměnu zvladne každý na cestě pokusem po jedné až narazí na vadnou,zatím jsem nemusel,cena cívky od 1000kč,jo a dal jsem LPG takže spotřeba supr,rozdíl s benzínem co se týče výkonu nelze poznat (vůbec)
27.06.2012 | 10:08:30 | Megane II | 89.29.63.* Reagovat
O výbavě bych se nebavil..U té fábie beru absenci elektronických vyfikundací za výhodu a předpoklad bezporuchovosti. Renault auto narve elektronickými pi*čoviunkami, které se pak enem se*rou.
24.11.2008 | 17:05:01 | Reagovat
No tak za 1) Fabia je nižší třída. Za 199900?- ano ale holobyt. Spolupracovník pořídil novýho megana 1.5 dci( 6-ti kvalt, tempomat, dvouzóová klima, 8*airbag) - 410000,-
Fabia v této cenně- s touto výbavou a srovnatelným motorem=vlhký sen
24.11.2008 | 16:53:18 | Reagovat
Pokud vím, cena fabie začíná na 199 900 Kč, tak kde je ten rozdíl +150 000?
24.11.2008 | 15:59:24 | Reagovat
marťas
Marťo. řeknu ti to tak, novej megan stojí v základu 250 táců, připlatím si za desítku + čtyř letou záruku a mám klid, kdybych si měl koupit vychvalovaný koncern jak píšeš, tratím cca 150 000,- korunek, ano tolik!!! A myslíš že těch sto padesát táců ja proservisuju??? NE !!
24.11.2008 | 14:29:57 | an Reagovat
Kde bereš to , že německá auta jsou kvalitnější?TUV: společné 56. místo s vw passat(2003), hmm tak kde je ten rozdíl v kvalitě? Passat"etalon"..
24.11.2008 | 13:24:34 | Reagovat
Bud si zvolíte dobrou cenu ,naúkor spolehlivosti, nebo připlatíte a máte relativní klid. (všecko se kazí, ale např. renault už překročil určitou mez)
Pořádné auto ,myslím japonské nebo německé, takže v nejhorším i tu škodovku.
Ale jak říkám ,ta vstupní cena je u Francouzů hoodně lákavá,takže si kupte co chcete. Taky jsem se kdysi nechal zlákat ,takže nikomu nenadávám.
24.11.2008 | 13:01:19 | martas Reagovat
marťas
No neřekl bych, že megan je nějakej šit, mouchy jsou už vychytaný, jóóó první modely tam se furt něco kazilo, ale teď?? Pohodička autíčko
24.11.2008 | 11:49:11 | an Reagovat
pořádným autem myslíš fábii?
24.11.2008 | 11:27:47 | Reagovat
Malé peníze-malá kvalita,tak to prostě chodí
Proboha lidi vzpamatujte se!!!
Vždycky je něco za něco a francouzská auta obecně mají výbornou vstupní cenu-nového, ale vykoupíte to pozdějc v servisech za opravy+ údržbu adt. a vyjde vás to nakonec stejně jako by jste si koupili pořádné auto za pořádný peníz, ale máte klid s věčným vysedáváním po servisech.Takže každý at si koupí co chce,ale před tím trošku popřemýšlet. Naschle.
24.11.2008 | 10:48:38 | martas Reagovat
benzín
Tome, megan v sedanu za 250000, korunek, motor 1.4/ 16ventil, 100koníků. Výbava je na solidní úrovni ( ICE). Tento motor je nejmíň poruchový, oproti 1.6 velký rozdíl není, pokud chceš nafťáčka, zde nomohu sloužit.
23.11.2008 | 16:13:02 | an Reagovat
spojka
Pokusil bych se domluvit na spojce + setrváku z 1.9 dCi. Budou kecat, že to nejde atd., ale jde všechno, když se chce.
23.11.2008 | 16:10:13 | Radek Reagovat
Kvalita
Právě, že Chorche to TDI slyšel až z vlaku :-). Je pravda, že ty motory i přes svou kvalitu a nízkou spotřebu jsou strašná chrochtadla. V některých autech z nafťákem opravdu nejde ani poznat, že se jedna o Dieselův motor.
Teď k tomu Renaultu. Velmi ho zvažujem jako rodinné auto. Škodu jsme už dávno kvůli vysoké ceně vypustili. Akorát se mi nezdá ta kvalita. Podle mého názoru při dnešním způsobu skládání aut, nemůže být toto auto více poruchové, než od ostatních konkurenčních značek (nepočítám teď Mercedesy, BMW apod, kde je to úplně jiná třída).
23.11.2008 | 16:03:01 | Tom523 Reagovat
R 19 poruchový??nechápu.Co se na tom může kazit?
23.11.2008 | 15:21:26 | Reagovat
Renault
Osobne som jazdil so služobnými R 19. Jeden bol 1.8 l a druhý 1.4 l. Boli to dosť poruchové vozy ale to sa písal rok 1995. Mám samozrejme nového nemca. Predajca - kamarát, ktorý pracuje v autosalóne spoločnom aj pre Renault, mi túto značku rozhodne neodporúčal. To už sa písal rok 2007. Stačí si však prečítať názory a skúsenosti majiteľov tejto značky a to je hádam najobjektívnejšie. Samozrejme, že sa kazia všetky značky áut ale ide o to v akej miere a čo sú to za závady. Prajem veľa šťastných km.
23.11.2008 | 15:05:54 | maloy Reagovat
si rovnaký
páči sa mi,ako chorche pošle všetkých kamsi,no a následne blábolí a tára.K veci nula bodov.Hlavne že je to znalec.Obzvlášť na Tdi,asi ho počul z vlaku,lebo auto určite nemá.
11.11.2008 | 18:23:41 | chorcheho brat Reagovat
Komentáře k věci
Opět klasická diskuze.Někdo napíše recenzi a hned se do něj pustí hňupi, kteří se nedokáží ani podepsat nebo "odborník" misso a začne autorovi nadávat do pak. Pako seš akorát ty!Od toho jsou recenze, aby se lidé navzájem informovali a sdělovali zkušenosti.U renaultu je hlavní problém v servisech,tam je to děs a bída a jsou mezi nimi velké rozdíly.Nicméně kvalita u Renaultu se zvyšuje.Posměváčci,"odborníci" na francouze a vyznavači deutsche wagen, kdyby nebyli zaslepení, tak by vyděli jak je to s kvalitou jinde.Je hodně případů stále vysypaných audin, volkswagenů a dokonce poslední dobou i Toyot.Mě by například zajímalo,kolik renaultů měl misso, že o nich tolik ví a nadává autorovi a jakým autem jezdí teď.To nemluvím o moderních technologiích u vw viz prehistorická chrochtadla TDI atd...
11.11.2008 | 16:34:49 | Chorche Reagovat
Toto je prvý 2008 Megane, čo som zatiaľ videl, že sa v ňom niečo pokazilo. Každopádne na Renault Clio by som dal krk. To auto je spoľahlivejšie ako Yaris alebo Polo.
11.11.2008 | 00:16:17 | Angel_M Reagovat
renault
Je pravda, že samotný predajca / kamarát / mi neodporučil Renault. Vsadil by som na inú značku.
10.11.2008 | 19:47:50 | Reagovat
renault
Ani porno nemaju dobre i ked maju ´´zaujimave´´ logo
10.11.2008 | 18:42:08 | Reagovat
Jsou to sráče
Francouzi maji dobre vino a filmy,tim to konči...
10.11.2008 | 16:47:23 | Reagovat
ty pako
veril si na kvalitu...sa opytaj hocikoho kazdy ti povie aka je kvalita francuzov...Maju akurat dobre crepy. tu saruku by som kazdopadne dokupil pri tom crepe lebo sa po jej skonceni nedoplatis
10.11.2008 | 15:12:22 | misso Reagovat