Rok výroby:2003Typ motoru:1,6i 16VStav km při koupi:45 000 kmStav km nyní:62 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:8,2 l/100 kmVloženo:18. 5. 2007
Ano, od chvíle kdy je vůz odemčen, se rozsvítí světýlka ve dveřích a už nezhasnou, ani při jízdě, zhasnou jedině tehdy, když zamknu auto.
Ani u autorizovaného servisu neví co s tím, což mě docela zaráží.
Jinak jednou se mi stalo, že vůz nešel otevřít kartou na dálkové ovládání, ale za 5 minut, už to zase šlo, tak jsem to trochu nepochopil.
Má poměrně vysokou spotřebu a když na to budete pořádně šlapat jako já, tak se dostanete někde na 11,5 l/km.
Na 1,6 benzín se 110 koňmi pod kapotou, bych čekal od francouzů víc.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pracuji s auty skoro každý den a myslím si, že tohle auto, vzhledem ke své ceně ve které se pohybuje je levné, pohodlné, stylové a má poměrně dobré jízdní vlastnosti.
Na tohle autíčko jsou docela drahé náhradní díly a to jsem už věděl před koupí tohoto vozu, ale nechtěl jsem patřit k tzv. ŠKODOVKÁŘŮM, kterých je milión mezi námi a navíc nemají takový komfort a BEZPEČÍ ve voze!!!!!!!
Renault Megane druhé generace BRZDÍ DOBŘE!!!!!
Má velice dobře vymyšlený zavazadlový prostor a ve voze je tolik přihrádek a šuplíků, že nebudete vědět kam dřív máte co strčit, ale je to super, hodí se to.
Já teda občas jezdím v práci Renaultem Clio r.v.2003 a brzdy jsou super třeba proti Fabii velký rozdíl.A není to jen u jednoho auta už jsem seděl ve třech a všechny brzdili opravdu dobře
zalezi na tom jakej je stav brzd. Ja mam na scenicu novy kotouce vepredu a brzdi to jako pes.... V porovnani s OII se Octavie chova jako by mela vsude bubny, jaky je to rozdil... pritom oba vozy maji 4x kotouce
Ešte do nedávna som bol majiteľom R Mégane I, r.v.2002 a auto brzdilo fantasticky. Kotúčové brzdy boli na všetkých kolesách. Pred pár rokmi som dosť najazdil na R19 a bez ABS to v podstate nebrzdilo, zvlášť na klzkom povrchu.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
Brzdy
Brzdy u novějších Renaultů jsou vyhlášené, mám Thalii a ta brzdí super. Naopak mladá má Clio I a brzdy spíš přibržďují než brzdí.
23.02.2008 | 18:31:24 | Grami Reagovat
svetla na vnutornej strane dveri
hm skus skontrolovat ci mas dobre zaklapnute odkladacie priestory v podlave vodica a spolujazca
23.02.2008 | 13:27:44 | tomasko Reagovat
Já teda občas jezdím v práci Renaultem Clio r.v.2003 a brzdy jsou super třeba proti Fabii velký rozdíl.A není to jen u jednoho auta už jsem seděl ve třech a všechny brzdili opravdu dobře
20.05.2007 | 17:38:45 | sparrow1 Reagovat
zalezi na tom jakej je stav brzd. Ja mam na scenicu novy kotouce vepredu a brzdi to jako pes.... V porovnani s OII se Octavie chova jako by mela vsude bubny, jaky je to rozdil... pritom oba vozy maji 4x kotouce
20.05.2007 | 11:06:58 | KoVaR Reagovat
brzdy
Ešte do nedávna som bol majiteľom R Mégane I, r.v.2002 a auto brzdilo fantasticky. Kotúčové brzdy boli na všetkých kolesách. Pred pár rokmi som dosť najazdil na R19 a bez ABS to v podstate nebrzdilo, zvlášť na klzkom povrchu.
19.05.2007 | 23:14:13 | Petrík Reagovat
brzdy
Nemyslim si, ze by Megan1 spatne brzdil. Spis naopak.
19.05.2007 | 20:59:18 | pOne Reagovat
brzdy
no konečne asi prvý megan,čo dobre brzdí,od R19,čo je vpodstate skoro megan 1,to brzdilo naprd,mam overené,som renaultista
18.05.2007 | 19:59:36 | bugy Reagovat