Rok výroby:2005Typ motoru:1,6 16VStav km při koupi:0 kmStav km nyní:62 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:1. 11. 2007
Těch poruch už bylo na můj vkus až moc, vyberu jen ty vážnější: pískání alternátoru, konstrukční vada skla pátých dveří, silné zatékání vody do schránky v podlaze řidiče,chrčení rozvodů při otáčkách motoru 1 800 - 2 000, výměna ramen řízení.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je mi líto, ale z tohoto vozu jsem nesmírně zklamán. Za dobu jeho používání, což je dva a půl roku, jsem ještě v záruční době řešil s autorizovaným servisem různé neduhy, které se postupně začaly projevovat. Některé byly triviální a nestojí ani za zmínku, ovšem některé tedy stály za to. Největším problémem, který dodnes není vyřešen, je to nešťastné chrčení v rozvodech.
Ještě v záruční době mi servis kvůli tomu měnil kolo vačky ventilů a komplet rozvody, jenže já po této opravě najezdil něco málo přes 20 tis. km, a ten chrčivý zvuk se plíživě začal znovu vracet. V současné době jednám se servisem o následném uznání reklamace.
A i kdyby mi servis a centrála Renault vyšly vstříc a bezplatně mi provedli opravu (v což ovšem příliš nedoufám), nemám už žádnou důvěru k tomuto vozu. Jeho pořízení mě stálo nemalé prostředky a jeho následný provoz bohužel také. Samostatnou kapitolou bylo zatékání do přihrádky v podlaze řidiče. Je mi jasné, že zjišťování příčin jakéhokoliv zatékání do auta je problematické, však se příčina odhalila až po mé asi čtvrté nebo dokonce páté návštěvě servisu. Příčinou bylo odpadnutí části těsnící hmoty pod blatníkem.
A výměna ramen řízení po 55 tis. najetých km? To nebyl "výmysl" autorizovaného servisu, ale nezbytná nutnost, která byla zjištěna víceméně náhodně. Oprava mě stála bezmála 10 tis. Kč. Koupil jsem si toto auto jako nové, pro moji volbu mluvil jeho design, užitné vlastnosti, bezpečnostní prvky a tehdejší cenová nabídka. Dnes - hořké zklamání a dohadování se sevisem. Ať už ta záležitost s kolem vačky ventilů a s rozvody dopadne jakkoliv, zcela vážně přemýšlím, že se tohoto auta prostě a jednoduše zbavím a o značce Renault nebudu chtít dlouho nic slyšet.
Dobrý den,mam megana z roku 2005 najeto 70 tis km a začíná se mi ozývat z přední nápravy takové kvedlání,slabé rány při přejezdu nerovností.co je nejčastější příčinou?
Nemohu souhlasit s některými negativními názory na značku Toyota, sama vlastním auto této značky, po pěti letech bez sebemenší závady. Mí dva známí vlastní také auta tohoto výrobce (corollu), jen je mají starší - kolem deseti let a závady žádné, jen výměna brzd. destiček. Dle TUV testu je Toyota jedním z nejspolehlivějších a testy nelžou
já mám úplně stejný kousek i se stejným motorem a bez problému kromě prasklého zadního skla, výměnu mi, ale provedli na garanci, tak bud máte smůlu na vadný kousek nebo já štěstí
Mám pocit, že Francouzy se už dnes soustředí pouze na design, stejně jako Italové Když čtu ty problémy s novými auty, tak jsem rád, že používám v pohodě 10 let Octavii a měním jenom spotřební věci. Jasně, výměna za nové by byla fajn, ale vážně se bojím, že bych šel do horšího. Nechci být pokusný králík, případně začleněn automobilkou do nedokončeného vývoje nebo do zátěžových testů.
Poruchovost, drahe nahradni dily a neprofesionalni az nestydaty pristup vetsiny dealerstvi Renaultu pri reseni zarucnich i pozarucnich oprav uz design nezachrani. Je take pravda, ze i u ostatnich automobilek jde kvalita smerem dolu. Cim dal tim vice se auta stavaji spotrebnim zbozim.
Ranaulty jsou pěkná auta, např.Espace nemá ve své třídě přemožitele, ale ta spolehlivost je stále v háji. Prý nová Laguna bude OK-nevím. Všecha nnová auta jsou vybavena čím dál více složitějším zařízením,které se akorát sere. Např. staré motory Tdi byly nezničitelné, v nových odchází turba, staré diesly v MB, Fiatu, BMW najely i 1000 000km, dnes se posere turbo, Com. rail, setrvačník. Toyota jde také do pr... s kvalitou.
Cteni recenzi na Renaulty me jenom utvrzuje v tom, co uz zde bylo mnohokrat napsano. Ve vetsine pripadu jsou Renaulty zmetky, kterym neni rovno, ikdyz se obcas vyskytnou kusy, ktere jsou v zasade bez vetsich problemu. O autorizovanych servisech Renaultu plati totez. Nez by opravnene zavady resily, radeji se vymlouvaji a doufaji, ze se nenajde moc tech, kteri se budou soudit. A zatim jim to k neprospechu zakazniku vychazi. Sam jsem mel jednou Renault Clio, ale diky znacne poruchovosti jsem ho rychle prodal. Pro me z toho plyne, ze Renault uz nikdy
Mám taky toho stejnýho megana (stejný r.v.((březen)) a motorizaci),ale najeto 35 tis.km a zatím ťuk,ťuk žádná sebemenší závada.Olej teda měním po 15 tis.km,protože těch jejich 30 tis.km jsem jim nesežral.Tak uvidím,jak to bude dál.
No co k tomu dodat,Francuzi prezivaju tazke obdobie kedy maloktore ich novsie auto prezije hranicu 100tis km bez xy vaznych poruch.Je to skoda,su to pekne auta.
jsou sice levny a pekny, ale to je asi tak vsechno, opravde..me uz zarazi i ta rucni brzda:) ohledne spolehlivosti a robustnosti bych doporucil corollu ( i kdyz bohuzel i ta toyota neni co byvala)
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
Problem
Dobrý den,mam megana z roku 2005 najeto 70 tis km a začíná se mi ozývat z přední nápravy takové kvedlání,slabé rány při přejezdu nerovností.co je nejčastější příčinou?
08.04.2009 | 11:15:18 | kuki Reagovat
dmnce
lidi vzpamatujte se tady se ma probirat megane grandtour a ne toyota to si piste jinde!
12.02.2009 | 15:34:32 | nemousek Reagovat
Katka, oni nemyslelil starsie vozy, tam sa o kvalitach Toyoty nepochybuje, ale o novych, tam je to uz horsie.
02.07.2008 | 09:47:43 | olso Reagovat
Toyota jde také do pr...
Nemohu souhlasit s některými negativními názory na značku Toyota, sama vlastním auto této značky, po pěti letech bez sebemenší závady. Mí dva známí vlastní také auta tohoto výrobce (corollu), jen je mají starší - kolem deseti let a závady žádné, jen výměna brzd. destiček. Dle TUV testu je Toyota jedním z nejspolehlivějších a testy nelžou
02.07.2008 | 09:13:06 | Katka Reagovat
já mám úplně stejný kousek i se stejným motorem a bez problému kromě prasklého zadního skla, výměnu mi, ale provedli na garanci, tak bud máte smůlu na vadný kousek nebo já štěstí
28.11.2007 | 20:51:06 | David Reagovat
Nové auto = nové zážitky
Mám pocit, že Francouzy se už dnes soustředí pouze na design, stejně jako Italové
Když čtu ty problémy s novými auty, tak jsem rád, že používám v pohodě 10 let Octavii a měním jenom spotřební věci. Jasně, výměna za nové by byla fajn, ale vážně se bojím, že bych šel do horšího. Nechci být pokusný králík, případně začleněn automobilkou do nedokončeného vývoje nebo do zátěžových testů.
03.11.2007 | 21:53:13 | Láďa Reagovat
Já to říkám furt,když auto tak jedině Japonské!!!!!!!!Francouské auta=největší šroty na světě!!!!!!!!!!Jedině JAPAN!
03.11.2007 | 19:34:52 | Reagovat
Poruchovost, drahe nahradni dily a neprofesionalni az nestydaty pristup vetsiny dealerstvi Renaultu pri reseni zarucnich i pozarucnich oprav uz design nezachrani. Je take pravda, ze i u ostatnich automobilek jde kvalita smerem dolu. Cim dal tim vice se auta stavaji spotrebnim zbozim.
03.11.2007 | 13:45:05 | Tomas Reagovat
Ranaulty jsou pěkná auta, např.Espace nemá ve své třídě přemožitele, ale ta spolehlivost je stále v háji. Prý nová Laguna bude OK-nevím. Všecha nnová auta jsou vybavena čím dál více složitějším zařízením,které se akorát sere. Např. staré motory Tdi byly nezničitelné, v nových odchází turba, staré diesly v MB, Fiatu, BMW najely i 1000 000km, dnes se posere turbo, Com. rail, setrvačník. Toyota jde také do pr... s kvalitou.
02.11.2007 | 23:59:34 | Bob Reagovat
Cteni recenzi na Renaulty me jenom utvrzuje v tom, co uz zde bylo mnohokrat napsano. Ve vetsine pripadu jsou Renaulty zmetky, kterym neni rovno, ikdyz se obcas vyskytnou kusy, ktere jsou v zasade bez vetsich problemu. O autorizovanych servisech Renaultu plati totez. Nez by opravnene zavady resily, radeji se vymlouvaji a doufaji, ze se nenajde moc tech, kteri se budou soudit. A zatim jim to k neprospechu zakazniku vychazi. Sam jsem mel jednou Renault Clio, ale diky znacne poruchovosti jsem ho rychle prodal.
Pro me z toho plyne, ze Renault uz nikdy
02.11.2007 | 22:50:09 | Tomas Reagovat
no panáčku zlatá Felda cos měl před tím, ta se určitě tak nesrala co řikáš
02.11.2007 | 21:14:46 | Reagovat
Mám taky toho stejnýho megana (stejný r.v.((březen)) a motorizaci),ale najeto 35 tis.km a zatím ťuk,ťuk žádná sebemenší závada.Olej teda měním po 15 tis.km,protože těch jejich 30 tis.km jsem jim nesežral.Tak uvidím,jak to bude dál.
02.11.2007 | 18:35:44 | REST Reagovat
No co k tomu dodat,Francuzi prezivaju tazke obdobie kedy maloktore ich novsie auto prezije hranicu 100tis km bez xy vaznych poruch.Je to skoda,su to pekne auta.
02.11.2007 | 07:36:47 | Roman Reagovat
megany nebrat
jsou sice levny a pekny, ale to je asi tak vsechno, opravde..me uz zarazi i ta rucni brzda:)
ohledne spolehlivosti a robustnosti bych doporucil corollu ( i kdyz bohuzel i ta toyota neni co byvala)
hodne pevnych nervu..a co nejdriv prodat:)
02.11.2007 | 00:06:56 | petr Reagovat