Rok výroby:1999Typ motoru:1,9 dieselStav km při koupi:0 kmStav km nyní:120 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:1. 9. 2004
Opakované fatální závady motoru, dvakrát přeskočený rozvodový řemen, nakonec prasklá vačka s totální likvidací motoru.
Časté závady elektroinstalace.
Upadávající kryty motoru.
Praskající hadice.
Do auta se během 120 tis investovalo mimo běžné opravy několik desítek tisíc s tím, že závěrečný účet po prasknutí vačky zněl na 260.000,- Kč a po "laskavé" slevě Renaultu měl být 215.000,-. Přitom se od začátku jednalo o jasnou výrobní vadu motoru. Ve firmě točíme cca 15 aut různých značek, toto jsem však ještě neviděl. Nikdy již tuto značku nekoupím.
Auto jsme prodali bez motoru a celkově prodělali cca 250 000,- Kč.
Ano chlapci. Renault ma urcite najhorsie dieselove motory. 1,9 TD je neznicitelny motor. Akurat cca kazdych 200 tis km je treba vymenit tesnenie pod hlavou. Myslim ze preskoceny rozvodovy remen je skor chybou servisu a nie vyroby. Dieselovy motor z roku 99 naozaj potrebuje neskutocne vela elektroniky. Mozno aby fungovala jedny cievka na cerpadle. Ved motory renault 1,9 TD montovali do Mitsubishi Carisma. Takze urcite su to sity.Oprava 215 tis? Ved za 15000 kupis komplet bezchybny motor....
Mám už druhého Megana a zatím si nemůžu stěžovat. První 1,6e jsem koupil když měl 140000 najeto a než jsem ho rozsekal, nebyl žádný větší problém. Proto jsem šel do Megana opět. Mám 1,6 16v z roku 99. Najeto ověřených60000, takže jako nový. Ale do nafty od renaulta bych nešel.
kamarádka má megana r.v.99 1,6, do teď bez problémů, ale už to začalo.Auto nastartuje, ale při zařazení rychlosti motor zhasne, aniž by se pokusila o rozjezd.Neví někdo, čim to může být?Díky za radu.
v Renaultu páni ,,meniči nahradných dielov"-to už nie sú automechanici o tom asi vedia hovno,hlavne tie starsie 1,9 D sú nezničitelné,samozrejme pri spravnom zaobchádzaní,dôležité sú nazory majitelov,ktorý to majú,choď na Renault club a za to ťa ukamenujú,prave ,tie novsie sa potýkajú s poruchamy ale vätsinou elektrickeho rázu a nie mechanického,Dave,ked budes mat 250 tis.bez problemu na svojom 1,6 tak sa ozvi,ja mam na mojom 1,9 D tolko a bez najmensej poruchy,Prave ten 1,9 D nema vpodstate žiadnu elektriku,tak je to sama mechanika,tým pádom male riziko poruchy.Pripustam,ze napr.Dti nebol vydarený ale dci uz su v pohode,prave starsie 1,9 D a 2,2 D,1,9 TD boli dobré
Take jsme s chteli koupit 1,9 diesel ... stacilo zajit do Renaultu a zeptat se, zda nam jej doporucuji. Primo v Renautu nas varovali pred temito motory a odkazali bud na minimalni rok 2000 v dieselu nebo 1,4 - 1,6 benzin ... Tak pro ty, co se budou rozhodovat, stejne jako ted my ...
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
mam ho 4 roky nikdy žiaden problem 1.9 dti ma najazdenych 230000km a mal 138000 km
16.09.2010 | 15:59:46 | Reagovat
Ano chlapci. Renault ma urcite najhorsie dieselove motory. 1,9 TD je neznicitelny motor. Akurat cca kazdych 200 tis km je treba vymenit tesnenie pod hlavou. Myslim ze preskoceny rozvodovy remen je skor chybou servisu a nie vyroby. Dieselovy motor z roku 99 naozaj potrebuje neskutocne vela elektroniky. Mozno aby fungovala jedny cievka na cerpadle. Ved motory renault 1,9 TD montovali do Mitsubishi Carisma. Takze urcite su to sity.Oprava 215 tis? Ved za 15000 kupis komplet bezchybny motor....
06.04.2008 | 21:32:05 | lakinooo Reagovat
Mám už druhého Megana a zatím si nemůžu stěžovat. První 1,6e jsem koupil když měl 140000 najeto a než jsem ho rozsekal, nebyl žádný větší problém. Proto jsem šel do Megana opět. Mám 1,6 16v z roku 99. Najeto ověřených60000, takže jako nový. Ale do nafty od renaulta bych nešel.
23.12.2007 | 15:12:47 | tatrman Reagovat
dotaz
kamarádka má megana r.v.99 1,6, do teď bez problémů, ale už to začalo.Auto nastartuje, ale při zařazení rychlosti motor zhasne, aniž by se pokusila o rozjezd.Neví někdo, čim to může být?Díky za radu.
05.09.2007 | 20:30:16 | Venca Reagovat
diesel
R19, r.v. 1993, 1,9D, najeto 230tis.km a jezdí vesele dál bez sebemenší poruchy.... (měl jsem ho od 50tis.km)
01.08.2007 | 08:49:56 | honza Reagovat
v Renaultu páni ,,meniči nahradných dielov"-to už nie sú automechanici o tom asi vedia hovno,hlavne tie starsie 1,9 D sú nezničitelné,samozrejme pri spravnom zaobchádzaní,dôležité sú nazory majitelov,ktorý to majú,choď na Renault club a za to ťa ukamenujú,prave ,tie novsie sa potýkajú s poruchamy ale vätsinou elektrickeho rázu a nie mechanického,Dave,ked budes mat 250 tis.bez problemu na svojom 1,6 tak sa ozvi,ja mam na mojom 1,9 D tolko a bez najmensej poruchy,Prave ten 1,9 D nema vpodstate žiadnu elektriku,tak je to sama mechanika,tým pádom male riziko poruchy.Pripustam,ze napr.Dti nebol vydarený ale dci uz su v pohode,prave starsie 1,9 D a 2,2 D,1,9 TD boli dobré
01.08.2007 | 08:04:19 | bugy Reagovat
Renault neměl nikdy moc dobrý diesl, já mám ve Scénicu 1,6 16V a super mám nalítáno 130tis a bez chybičky kromě běžných oprav
31.07.2007 | 21:48:03 | Dawe Reagovat
renault
Take jsme s chteli koupit 1,9 diesel ... stacilo zajit do Renaultu a zeptat se, zda nam jej doporucuji. Primo v Renautu nas varovali pred temito motory a odkazali bud na minimalni rok 2000 v dieselu nebo 1,4 - 1,6 benzin ...
Tak pro ty, co se budou rozhodovat, stejne jako ted my ...
29.03.2007 | 16:45:56 | Martin Reagovat