Rok výroby:2009Typ motoru:1.6 benzínStav km při koupi:0 kmStav km nyní:33 400 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8.3 l/100 kmVloženo:8. 4. 2011
Hvízdající brzdy, hlavně když jsou kola v rejdu. Servis nebyl schopen ani po opakované reklamaci odstranit.
Občas (tak jednou týdně) kolísající volnoběžné otáčky (někdy klesnou až na 500 ot/min.), ale kdykoli jsem byl v servisu, tak byly v pořádku. Zatím to moc neřeším,ale doufám, že nezůstanu třeba někde v Chorvatsku.
Při rozjezdu někdy auto rezonuje a nechce se rozjet (vypadá to jako kdybych přidal málo plynu nebo rychle pustil plyn, ale otáček je dost, takže bych mě to připadá špíš jako problém elektroniky (ASR ?), ale v servisu nechápou o čem mluvím. Pro rozjetí musím přidat podle mě moc otáček (před 2000), pak to přestane.
Permanentně praskající žárovky (H7).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem koupil jako nové, rozhodoval jsem se mezi Octavií a Meganem, nakonec rozhodl velký cenový rozdíl.
Plusy: - nízká cena - pohodlí, perfektní sedačky, účinné brzdy - solidně velký kufr (i když Octavia má větší).
Mínusy: - I když zpracování interiéru je celkem OK, úrovně Octavie podle mě nedosahuje. také má některé na můj vkus moc levné vybavení - např. v porovnání s Octavií příšerná roleta zavazadlového prostoru, chybějící výdechy topení pro zadní sedadla (v létě je tedy vzade dětem vedro, i když běží klima jak to jen jde) - technické problémy (viz výše v této recenzi) - vysoká spotřeba - mimo město a dálnici je sice super (tak 6.5), ale při jízdě na dálnici a středním naložení 8.3, ve městě i 9 - servisní intervaly 1x ročně (výměna oleje 30 tis. km nebo 1 rok, takže musím měnit olej dříve než při ujetí celých 30 tis. km, aby mi uznali záruku (dokoupil jsem si prodlouženou na 4 roky) - autorizovaný servis, který strká hlavu do písku a ještě se ze mě snaží dělat hlupáka, který si vymýšlí
Ahoj , koupil jsem v listopadu 2017 rencka 1.6i . Mám najeto 4500km. V servisu jsem byl už třikrát! Stále jako u blbých ! :-( Studené rozjezdy auto sem tam strácí na výkonu , prostě cukne když šlapu po plynu. Na 2,3i4 rychlostní stupeň .Je to jako by defekt vstřikování, nebo řídící jednotka špatně dává palivo.. Je toho víc na špekulace. A v Renaultu,, to je normální to se stává Co sakra!! Jsem naštvaný 😡 To ještě mi čas od času zhasne a zapne displej autorádia! Zas servis pokud se jim to neukáže nic neřeší! ,,máte záruku 5let. Buďte v klidu nevím jak auto dát do servisu popřípadě reklamovat defekt motoru. Auto za 420 tisíc (výbava) jsem nečekal takové problémy a pak přístup RENAULT SERVISU! Příště asi zpět k TOYOTA měl jsem 8let a bez starostí a žádný závady a servis, jen brzdové destičky při 93km tisíc.
16.03.2018 | 08:19:58 | Tomáš 2017
| 193.165.236.*Reagovat
RE: Megane 2017
...........a další, a nepoučíte se a nepoučíte............., je mi tě líto.
K těm praskajícím H7 doporučuji vypnout si automatické rozsvěcení světel při startu. Když se "naučíš" zapínat světla ručně sám až po nastartování a srovnání otáček, nebudeš praskající žárovky řešit tak často. Jasně, automatické rozsvěcení je pohodlnější, ale rozhodni se, jestli to není moc drahá funkce za ty prachy za časté výměny H7 :-)
překročil jsem 80000 a bohužel se jako mávnutím proutku začaly projevovat některé vrtochy, hlavně v elektrice, jako např.:
- někdy nejde sundat boční okno, po chvíli si to rozmyslí a zase to funguje - znovu se objevil problém s kolísajícími volnoběžnými otáčkami - někdy nejde při odemčeném autě napoprvé otevčít kufr. Po chvilce stávky se vzpamatuje - stále uniká chladivo k klimatizace a servis není schopen zjistit kudy - hyperaktivní ASR, které blokuje rozjezd i když to klouže jen trošičku (výsledek - nedá se prakticky rozjet na 1).
Půjdu asi do npvý Octavie, až jí trochu zlevněj...
14.03.2013 | 11:38:29 | Tomáš
| 195.39.77.*Reagovat
RE: Pokračování - začínají vrtochy
Tak to asi nebyl zrovna ten povedený kus od Renaultu.Skoro podobné závady měla na Meganu manželka od kolegy. Auto už prodali protože 4x do roka praskali přední žárovky a jen za to nechali v servisu celkem balík. Jinak Octávia ta asi jen tak nezlevní je to národní tradice.Jinak majitel firmy kde dělám už s jednou takovou jezdí motor 2.0 TDI zřejmě plná výbava cena 950 000Kč.Tak osobně za tohle auto ani omylem..:) A to i když se mě celkem proti předchozím Octávkám líbí.
Na ty otáčky bacha, může to být i dost nebezpečné, měl jsem na rendlu vadné čidlo (snímač otáček)a projevovalo se to různě (celkem jsem ho měnil 3x za 120tkm!!!) jednou to ale zašlo tak daleko, že auto začlo samo zrychlovat a nechtělo zastavit !! Docela malér na přeplněné silnici, klika, že to neřídila třeba žena. Jindy to zas chcíplo a nešlo nastartovat, to je sice nepříjemnost, ale nejde o život (pokud se to nestane uprostřed dálnice).
Ahoj akurát mám ten problém so zrýchľovaním dá sa to opraviť aj doma či musím ísť do servisu ? A druhá otázka čo to spôsobuje to samovoľné zrýchľovanie ??
Přátelé, pokračování příběhu: 3 roky, 64000 km. Dost mě vytáčí servis. Přístup značkového servisu je: nevíme čím to je, takže závada neexistuje.
Z klimatitizace permanentně uchází chladivo (cca 1/3 všeho chladiva za rok). Při poslední servisní prohlídce obarvili chladivo a čekalo se měsíc na to, kudy to bude utíkat (viditelné pod UV lampou). Teď jsem byl v servisu, za kontrolu UV lampou jsem zaplatil 270 Kč (3 minuty práce, ale je to poušální cena), únik neobjevili. Závěr - prý neuniká. Na můj dotaz, jak je možné, že chladivo neuniká, když se musí pořád doplňovat, jsem nedostal odpověď. Prostě neví. To mě ale nezajímá - koupil jsem si nové autom navíc je v rozšířené záruce, přesto musím pořád platit za opravy a klima po pár týdnech přestává chladit.
Prostě přístup servisu mě vytáčí.
Přístí auto bude asi Passat. Chtěl jsem s Renckem najet tak 120000 a pak ho střelit, ale asi dojde na předčasný prodej. Nemám na to nervy.
18.07.2012 | 11:04:38 | Tomáš
| 195.39.77.*Reagovat
Vašek
Jo to já zase mám opačný zkušenosti na Renault .Já jsem sním najel přes 100 000km a největší porucha byla převodovka a to ,když auto bylo starý 17 let a mělo najeto přes 180 000km ,vydrželo 256 000km vlastnil jsem ho 12 let .Pak praskla hlava motoru ,jenže finančně do 20 let starýho auta se to nevyplatilo ,jinak nejčastější závada byla výměna každý 2-3 roky čepů a ložisek.
to:luke: ak mal renault skutočných 256.000 km, tak vydržal strašne MALO,
Počet km je nič. U normálne prevádzkovaného auta sa pri takomto počte km nesmú vyskytovať fatálne poruchy typu prevodovka, al.motor.
Vek nehrá úlohu. Ale v poslednom čase môj dvorný mechanik naozaj potvrdzuje, že "novšie" renaulty, tak od roku 2000-2002, skoro všetky typy stoja za h...o
Pričom majú 3-4 roky, málo km, aj do 100.000, ale opráv ako za 500.000
Málem jsem si poprskal monitor :-))), stejně mi to věřit nebudeš, ale není mi dvacet a mám namotáno už přes milion kilometrů, takže znovu se učit fakt nehodlám :-)).
No a k těm renckům,zkrátka je to tak co s tím chceš dělat? Na každém slově kterém jsem napsal (zejména ve své recenzi na ten zmetek) si trvám, ať mne dá české zastoupení k soudu, pokud tam je jediná lež. Já to narozdíl od mnoha zdejších rádobyradilů zažil na vlastní kůži, takže chválu na rendla ode mne opravdu nečej.
Ty jsi kašpárek k pohledání, kam se kouknu, tam cpeš svoje prapodivný zkušenosti s Renaultem. Kup si kondiční jízdy, třeba se naučíš konečně jezdit, pochopíš pravý zdroj poruch a nebudeš všude psát ty svoje koniny. :-)))
Pokračování - dnes 40000 km, stáří auta 2 roky a 2 měsíce.
1) Totálně blbne klimatizace - někdy chladí naplno, i když mám nastaveno 21 stupňů a venku je 20, někdy ve vedrech prakticky nechladí (kompresor jde (pod autem teče kondenzát), ale asi to nějak přimíchává horký vzduch zvenku). Letošní cesta do Chorvatska bylo s klimatizací utrpení, navíc si představtě nepředstavitělně nadávající manželku, který bylo střídavě vedro a zima. Servis ne že si neví rady, ale myslí si že si vymýšlím, resp. neumím auto ovládat(podotýkám, že mám VŠ vzdělání a jsem chlap, takže jejich arogancee mě dost uráží.
2) startování - zbruba jednou za 15 - 20 startů auto nastartuje na moc nízké otáčky, včera to dokonce chcíplo (to se stalo poprvé). Do servisu zatím nejedu, protože tam to určitě půjde ....
3) Začíná prosakovat olej pod hlavou, ale je to snad ještě v rámci normy
4) Začínají skřípat přední sedačky.
5) opotřebované plynové vzpěry na pátých dvěřích, čeká mě brzká investice do výměny, na můj vkus trochu brzo.
6) Přetrvává trhání při rozjezdu - viz moje původní recenze.
Momentálně bych auto hodnotil tak, že mechanika je za 2-3, ale elektroniku frantíci fakt nezvládají.
Pokud se auta vzteky nezbavím, napíšu po další sérii kimometrů.
10.08.2011 | 13:28:52 | Tomáš
| 195.39.77.*Reagovat
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Elektronika (kabeláže) by měla být Made in ČR resp.NSR. Bohužel ve stejné fabrice odebírá i Toyota a ta podobné problémy nemá.... PSA a Renault totiž objednává ty nejlacinější konektory a řešení. NApř.ač jsou v Kolíně na stejné lince vyráběny Toyoty s Peugeoty a Citroeny, tak francouzi mají 2x více závad a bohužel opět převažují ty na elektro rozvodech.
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Netrep kraviny, to už niekomu načisto hrabe?!! Tá istá súčiastka, to ISTE auto, tá istá krajina... a vraj Toyota..OK, frantíci nie..., ty kokso, Ty si musel padnúť do kyseliny.
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Pozerali ste riadiacu jednotku klímy? Stojí okolo 100 eur, býva v kabíne, takto nejako sa prejavuje. Odchádza aj na lepších autách. Skúste vymeniť. Kondenzát určite netečie...:))
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Když se jedná o tu klimatizaci měl bych dotaz. Zajímalo by mě zdali se liší hodně spotřeba se zapnutou klimou,nebo vypnutou.Mám toho Peugeota 2.0 16V.Mám automatickou klimatizaci ,a mám ji zapnutou celoročně.Může to mít ,větší vliv na spotřebu nebo je to minimální.??:))
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Vševedko prečo asi?aj ak je vonku 21 a svieti ostré slnko tak vo vnútri môže byť kľudne aj 31,dnes mi auto ukazovalo vonkajšiu teplotu 12 a v aute bolo 21,klíma pracuje podľa snímača interiéru a nie exteriéru,to dá rozum chuju.
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Vševedko jasné už sa klepem od strachu,zamilovaný úchyl?tak to kde si zase zobral no ja žasnem,ak ti niekto napíše pravdu tak napíšeš že je úchyl,lajno a pod.ja nechápem kde stále berieš inšpiráciu na tie tvoje "haluze" ,a ohľadne teba netušil som že aj pacienti na psychiatrickej liečebni majú prístup k internetu,no čo aj pre nich idú časy k lepšiemu.
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
no jasné ak by som sa mal stretávať zo všetkými indivíduami z internetu nestíham robiť na benzín a svoj čas si tiež cením,nebudem míňať drahý benzín zbytočne,duševne nevyrovnaných jedincov máme dosť aj u nás v meste,ak sa budem chcieť stretnúť z blbcom osobne,zájdem za nimi a nemusím behať po slovensku.
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Netřeba si lámat hlavu. Je tam automatika. Když je venku 21 stupnu a je třeba jen polojasno, tak klima prostě sepne. Jel jste vlbec někdy v autě s automatickou klimou ?
26.04.2012 | 13:21:34 | Tomáš
| 195.39.77.*Reagovat
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Neviem, či je to otázka pre mňa, ale klímu, automatickú vypínam vždy, ked ju nepotrebujem používať.
V zime zapnem na nejakých 30 minút, každé 3-4 dni, samo, nesmie mrznúť -20, nech sa premaže kompresor, inak ju zapínam až ked je v aute teplo.
2-zónová, automatická, úplne jedno či v PSA, či BMW.
pokiaľ vonku nie je teplo, t.j. max. nejakých 20 stupňov, dám automatiku, ale bez klímy, v pohode udrží tých 22 vo vnútri, ak je viac, tak otvorím šíber, ak ešte viac, zapnem klímu.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
Megane 2017
Ahoj , koupil jsem v listopadu 2017 rencka 1.6i . Mám najeto 4500km. V servisu jsem byl už třikrát! Stále jako u blbých ! :-(
Studené rozjezdy auto sem tam strácí na výkonu , prostě cukne když šlapu po plynu. Na 2,3i4 rychlostní stupeň .Je to jako by defekt vstřikování, nebo řídící jednotka špatně dává palivo.. Je toho víc na špekulace. A v Renaultu,, to je normální to se stává Co sakra!! Jsem naštvaný 😡
To ještě mi čas od času zhasne a zapne displej autorádia! Zas servis pokud se jim to neukáže nic neřeší! ,,máte záruku 5let. Buďte v klidu nevím jak auto dát do servisu popřípadě reklamovat defekt motoru. Auto za 420 tisíc (výbava) jsem nečekal takové problémy a pak přístup RENAULT SERVISU!
Příště asi zpět k TOYOTA měl jsem 8let a bez starostí a žádný závady a servis, jen brzdové destičky při 93km tisíc.
16.03.2018 | 08:19:58 | Tomáš 2017 | 193.165.236.* Reagovat
RE: Megane 2017
...........a další, a nepoučíte se a nepoučíte............., je mi tě líto.
16.03.2018 | 10:08:20 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
...
Po precteni toho co pises mam pocit ze to auto jsi videl leda na obrazku .....
17.10.2017 | 09:14:02 | Fereee | 83.208.107.* Reagovat
Praskající H7
K těm praskajícím H7 doporučuji vypnout si automatické rozsvěcení světel při startu. Když se "naučíš" zapínat světla ručně sám až po nastartování a srovnání otáček, nebudeš praskající žárovky řešit tak často. Jasně, automatické rozsvěcení je pohodlnější, ale rozhodni se, jestli to není moc drahá funkce za ty prachy za časté výměny H7 :-)
10.07.2014 | 07:34:24 | Venca | 62.141.12.* Reagovat
Pokračování - začínají vrtochy
Přátelé,
překročil jsem 80000 a bohužel se jako mávnutím proutku začaly projevovat některé vrtochy, hlavně v elektrice, jako např.:
- někdy nejde sundat boční okno, po chvíli si to rozmyslí a zase to funguje
- znovu se objevil problém s kolísajícími volnoběžnými otáčkami
- někdy nejde při odemčeném autě napoprvé otevčít kufr. Po chvilce stávky se vzpamatuje
- stále uniká chladivo k klimatizace a servis není schopen zjistit kudy
- hyperaktivní ASR, které blokuje rozjezd i když to klouže jen trošičku (výsledek - nedá se prakticky rozjet na 1).
Půjdu asi do npvý Octavie, až jí trochu zlevněj...
14.03.2013 | 11:38:29 | Tomáš | 195.39.77.* Reagovat
RE: Pokračování - začínají vrtochy
Tak to asi nebyl zrovna ten povedený kus od Renaultu.Skoro podobné závady měla na Meganu manželka od kolegy.
Auto už prodali protože 4x do roka praskali přední žárovky a jen za to nechali v servisu celkem balík.
Jinak Octávia ta asi jen tak nezlevní je to národní tradice.Jinak majitel firmy kde dělám už s jednou takovou jezdí motor 2.0 TDI zřejmě plná výbava cena 950 000Kč.Tak osobně za tohle auto ani omylem..:)
A to i když se mě celkem proti předchozím Octávkám líbí.
14.03.2013 | 13:43:21 | | 78.45.38.* Reagovat
RE: Pokračování - začínají vrtochy
Na ty otáčky bacha, může to být i dost nebezpečné, měl jsem na rendlu vadné čidlo (snímač otáček)a projevovalo se to různě (celkem jsem ho měnil 3x za 120tkm!!!) jednou to ale zašlo tak daleko, že auto začlo samo zrychlovat a nechtělo zastavit !! Docela malér na přeplněné silnici, klika, že to neřídila třeba žena. Jindy to zas chcíplo a nešlo nastartovat, to je sice nepříjemnost, ale nejde o život (pokud se to nestane uprostřed dálnice).
10.07.2014 | 09:23:52 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Pokračování - začínají vrtochy
Ahoj akurát mám ten problém so zrýchľovaním dá sa to opraviť aj doma či musím ísť do servisu ? A druhá otázka čo to spôsobuje to samovoľné zrýchľovanie ??
06.08.2017 | 19:56:00 | Dolko | 62.197.221.* Reagovat
RE: Pokračování - začínají vrtochy
vadné čidlo volnoběžných otáček (alespoň u mého vraku).
17.10.2017 | 10:21:13 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
Pokračování recenze
Přátelé, pokračování příběhu: 3 roky, 64000 km. Dost mě vytáčí servis. Přístup značkového servisu je: nevíme čím to je, takže závada neexistuje.
Z klimatitizace permanentně uchází chladivo (cca 1/3 všeho chladiva za rok). Při poslední servisní prohlídce obarvili chladivo a čekalo se měsíc na to, kudy to bude utíkat (viditelné pod UV lampou). Teď jsem byl v servisu, za kontrolu UV lampou jsem zaplatil 270 Kč (3 minuty práce, ale je to poušální cena), únik neobjevili. Závěr - prý neuniká. Na můj dotaz, jak je možné, že chladivo neuniká, když se musí pořád doplňovat, jsem nedostal odpověď. Prostě neví. To mě ale nezajímá - koupil jsem si nové autom navíc je v rozšířené záruce, přesto musím pořád platit za opravy a klima po pár týdnech přestává chladit.
Prostě přístup servisu mě vytáčí.
Přístí auto bude asi Passat. Chtěl jsem s Renckem najet tak 120000 a pak ho střelit, ale asi dojde na předčasný prodej. Nemám na to nervy.
18.07.2012 | 11:04:38 | Tomáš | 195.39.77.* Reagovat
Vašek
Jo to já zase mám opačný zkušenosti na Renault .Já jsem sním najel přes 100 000km a největší porucha byla převodovka a to ,když auto bylo starý 17 let a mělo najeto přes 180 000km ,vydrželo 256 000km vlastnil jsem ho 12 let .Pak praskla hlava motoru ,jenže finančně do 20 let starýho auta se to nevyplatilo ,jinak nejčastější závada byla výměna každý 2-3 roky čepů a ložisek.
13.04.2011 | 21:46:40 | luke20 Reagovat
to:luke: ak mal renault skutočných 256.000 km, tak vydržal strašne MALO,
Počet km je nič. U normálne prevádzkovaného auta sa pri takomto počte km nesmú vyskytovať fatálne poruchy typu prevodovka, al.motor.
Vek nehrá úlohu.
Ale v poslednom čase môj dvorný mechanik naozaj potvrdzuje, že "novšie" renaulty, tak od roku 2000-2002, skoro všetky typy stoja za h...o
Pričom majú 3-4 roky, málo km, aj do 100.000, ale opráv ako za 500.000
10.08.2011 | 17:36:15 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
:-))
Málem jsem si poprskal monitor :-))), stejně mi to věřit nebudeš, ale není mi dvacet a mám namotáno už přes milion kilometrů, takže znovu se učit fakt nehodlám :-)).
No a k těm renckům,zkrátka je to tak co s tím chceš dělat? Na každém slově kterém jsem napsal (zejména ve své recenzi na ten zmetek) si trvám, ať mne dá české zastoupení k soudu, pokud tam je jediná lež. Já to narozdíl od mnoha zdejších rádobyradilů zažil na vlastní kůži, takže chválu na rendla ode mne opravdu nečej.
13.04.2011 | 12:43:12 | Vašek Reagovat
Vašku
Ty jsi kašpárek k pohledání, kam se kouknu, tam cpeš svoje prapodivný zkušenosti s Renaultem. Kup si kondiční jízdy, třeba se naučíš konečně jezdit, pochopíš pravý zdroj poruch a nebudeš všude psát ty svoje koniny. :-)))
13.04.2011 | 12:02:44 | Koulotoč Reagovat
Problém H7 je všeobecný u Fábie jsem je měnil každou chvilku.Spotřeba 8,3l na dálnici není asi u 1,6 žádné překvápko.
11.04.2011 | 00:36:54 | sparrow1 Reagovat
Lehké rozčarování je nyní,
po dalších řekněme 50.000, myslím bude těžké, ale nepředbíhejme.............................:-)
10.04.2011 | 13:11:34 | Vašek Reagovat
Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Pokračování - dnes 40000 km, stáří auta 2 roky a 2 měsíce.
1) Totálně blbne klimatizace - někdy chladí naplno, i když mám nastaveno 21 stupňů a venku je 20, někdy ve vedrech prakticky nechladí (kompresor jde (pod autem teče kondenzát), ale asi to nějak přimíchává horký vzduch zvenku). Letošní cesta do Chorvatska bylo s klimatizací utrpení, navíc si představtě nepředstavitělně nadávající manželku, který bylo střídavě vedro a zima. Servis ne že si neví rady, ale myslí si že si vymýšlím, resp. neumím auto ovládat(podotýkám, že mám VŠ vzdělání a jsem chlap, takže jejich arogancee mě dost uráží.
2) startování - zbruba jednou za 15 - 20 startů auto nastartuje na moc nízké otáčky, včera to dokonce chcíplo (to se stalo poprvé). Do servisu zatím nejedu, protože tam to určitě půjde ....
3) Začíná prosakovat olej pod hlavou, ale je to snad ještě v rámci normy
4) Začínají skřípat přední sedačky.
5) opotřebované plynové vzpěry na pátých dvěřích, čeká mě brzká investice do výměny, na můj vkus trochu brzo.
6) Přetrvává trhání při rozjezdu - viz moje původní recenze.
Momentálně bych auto hodnotil tak, že mechanika je za 2-3, ale elektroniku frantíci fakt nezvládají.
Pokud se auta vzteky nezbavím, napíšu po další sérii kimometrů.
10.08.2011 | 13:28:52 | Tomáš | 195.39.77.* Reagovat
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Elektronika (kabeláže) by měla být Made in ČR resp.NSR. Bohužel ve stejné fabrice odebírá i Toyota a ta podobné problémy nemá.... PSA a Renault totiž objednává ty nejlacinější konektory a řešení. NApř.ač jsou v Kolíně na stejné lince vyráběny Toyoty s Peugeoty a Citroeny, tak francouzi mají 2x více závad a bohužel opět převažují ty na elektro rozvodech.
15.03.2012 | 10:37:39 | | 85.132.169.* Reagovat
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Netrep kraviny, to už niekomu načisto hrabe?!! Tá istá súčiastka, to ISTE auto, tá istá krajina... a vraj Toyota..OK, frantíci nie..., ty kokso, Ty si musel padnúť do kyseliny.
15.03.2012 | 10:48:49 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Pozerali ste riadiacu jednotku klímy? Stojí okolo 100 eur, býva v kabíne, takto nejako sa prejavuje. Odchádza aj na lepších autách. Skúste vymeniť. Kondenzát určite netečie...:))
15.03.2012 | 10:46:48 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Len som nepochopil, PREČO máte zapnutú KLIMU na 20, keď je vonku 21..., to si teraz fakt lámem hlavu...:))
15.03.2012 | 10:52:44 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Když se jedná o tu klimatizaci měl bych dotaz.
Zajímalo by mě zdali se liší hodně spotřeba se zapnutou klimou,nebo vypnutou.Mám toho Peugeota 2.0 16V.Mám automatickou klimatizaci ,a mám ji zapnutou celoročně.Může to mít ,větší vliv na spotřebu nebo je to minimální.??:))
15.03.2012 | 11:18:35 | luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Má, minimálne 0,2--0,5 litra, nemá zmysel ju nechávať zapnutú stále.
15.03.2012 | 12:32:03 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Vševedko prečo asi?aj ak je vonku 21 a svieti ostré slnko tak vo vnútri môže byť kľudne aj 31,dnes mi auto ukazovalo vonkajšiu teplotu 12 a v aute bolo 21,klíma pracuje podľa snímača interiéru a nie exteriéru,to dá rozum chuju.
15.03.2012 | 15:19:39 | | 91.127.211.* Reagovat
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Takže už vieme, kto Ťa splodil a ako sa volá Tvoj otec. hm, záhada vyriešená. o klíme sa škoda baviť.
mamke hovoríš ako? Tak ako otcovi?
15.03.2012 | 17:59:04 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
nie obidvoch volám ľuboš,ty tukan.
15.03.2012 | 21:58:35 | | 91.127.211.* Reagovat
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
ved vravím, zamilovaný úchyl..., pliaga na nete. Ak by som toto čudo vyzval na stretko, tak sa poserie.
16.03.2012 | 08:02:06 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Vševedko jasné už sa klepem od strachu,zamilovaný úchyl?tak to kde si zase zobral no ja žasnem,ak ti niekto napíše pravdu tak napíšeš že je úchyl,lajno a pod.ja nechápem kde stále berieš inšpiráciu na tie tvoje "haluze" ,a ohľadne teba netušil som že aj pacienti na psychiatrickej liečebni majú prístup k internetu,no čo aj pre nich idú časy k lepšiemu.
16.03.2012 | 15:09:18 | | 91.127.231.* Reagovat
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
dáme stretko. daj dátum a miesto.
16.03.2012 | 21:13:09 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
no jasné ak by som sa mal stretávať zo všetkými indivíduami z internetu nestíham robiť na benzín a svoj čas si tiež cením,nebudem míňať drahý benzín zbytočne,duševne nevyrovnaných jedincov máme dosť aj u nás v meste,ak sa budem chcieť stretnúť z blbcom osobne,zájdem za nimi a nemusím behať po slovensku.
17.03.2012 | 07:28:48 | | 91.127.231.* Reagovat
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Netřeba si lámat hlavu. Je tam automatika. Když je venku 21 stupnu a je třeba jen polojasno, tak klima prostě sepne. Jel jste vlbec někdy v autě s automatickou klimou ?
26.04.2012 | 13:21:34 | Tomáš | 195.39.77.* Reagovat
RE: Pokračování příběhu o tom, jak jsem chtěl ušetřit
Neviem, či je to otázka pre mňa, ale klímu, automatickú vypínam vždy, ked ju nepotrebujem používať.
V zime zapnem na nejakých 30 minút, každé 3-4 dni, samo, nesmie mrznúť -20, nech sa premaže kompresor, inak ju zapínam až ked je v aute teplo.
2-zónová, automatická, úplne jedno či v PSA, či BMW.
pokiaľ vonku nie je teplo, t.j. max. nejakých 20 stupňov, dám automatiku, ale bez klímy, v pohode udrží tých 22 vo vnútri, ak je viac, tak otvorím šíber, ak ešte viac, zapnem klímu.
26.04.2012 | 19:05:37 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat