Recenze Renault Megane RXE
“spokojenost”

Autor recenze: DINO (20 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1999 Typ motoru:1.9 dTi Stav km při koupi:109 500 km Stav km nyní:120 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 4,5 l/100 km Vloženo: 7. 12. 2008

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.4

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: bráchovo felda 1.9 D

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Prasklé gufero řazení, následný únik oleje - investice cca 400 Kč

Váha vzduchu - cca 1700 Kč


Hodnocení a zkušenosti s autem

Dle mého názoru se jedná o velmi pohodlné auto s dobrými jízdními vlastnostmi. Má velmi nízkou spotřebu - mimo město kolem 4,3 l/100 km, ve městě 6 l/100 km. Pokud někdo jezdí s 1.9 dTi za 13,5 l/100 km, jak zde píše, tak se buď neumí chovat k dieselu nebo nosí cihly v botách. V kopcích i na dálnici auto stačí na TDI od Volkswagenu bez problému. Ani silnější benzínové motory nejsou poblém a to ani při akceleraci. Osobně jsem s výkony vozu velmi spokojen. Co je u auta horší, je asi elektronika. Občas se v ní vyskytne nějaká závada, která se ale lehce vyřeší. Je to sice teprve druhé auto, ve kterém delšé dobu jezdím, ale projel jsem se už v pár autech různých značek a motorů. Renault má bezkonkurenčně nejlepší brzdy. Jen je třeba si na ně zvyknout a mít citlivější nohu. Co se týče řazení, má přesné dráhy a rychlosti velmi dobře zapadají. Jen pětka je trochu víc vykloněná doprava, ale není to tak hrozné. Ovladatelnost vozu a řízení je perfektní. Komfort podvozku po výměně za méně kvalitní tlumiče a ostatní díly dobrý. Po výměně za značkové tlumiče perfektní. Velmi dobře se vůz chová na sněhu v kopcích. Zatím nikde nezůstal stát. Ale záleží asi také na pneu. Chválím klimatizaci, jen kabinový filtr bude asi třeba už vyčistit nebo vyměnit. Olej je lepší měnit zhruba po 10000 až 12000 km. Častější výměnou vzduchového filtru se určitě ulehčí váze vduchu. Na hatchback této třídy celkem slušný zavazadlový prostor. Uvnitř vozidlo prostorné ve všech směrech (měřím 191 cm a nemám problém ani s hlavou, ani s nohama). Díky výškově nastavitelnému sedadlu řidiče pro každého optimální výhled z vozu. I na zadních sedadlech je dost prostoru jak pro hlavu, tak pro kolena. Vozidlo vřele doporučuji!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane

Vložit komentář

No myslím že hlavní je to ,že je spokojený majitel ne?:) Srovnávat Škodovku s Renaultem...no ani náhodu.Jak je to jak chce...tak Renault je jinde.
Nevím já měl s Renaultem dobré zkušenosti..a když to tak vezmu tak to bylo 12 let.Poslední 4 roky...co jsem s tím jezdil já jsem měnil myslím jen žárovku zadního světla.Jinak jsem jen tankoval nic víc.Ted budu mít druhým rokem Peugeot 406 2.0 rok výroby 2000 benzín...a od té doby co jsem to koupil jsem ...neměl minimální poruchu.Poslední větší obnos..byl po koupi kdy jsem měnil filtry apod.Jinak jen jezdím..a žádní starosti.Pak mám ještě R19 16v 1992..na začátku jsem do něj investoval větší částku..ale to dobrovolně s tím jsem to auto i kupoval...a nemůžu si stěžovat.Po 20 letech...funguje veškerá elektrika..osvětlení jak má.Tak já mám dobré zkušenosti..ale znám i jiné případy..kdy tomu tak není.Ale jak to tady čtu..tak některý kraviny co tu někdo napíše...tak k tomu je lepší se nevyjadřovat.Nebo tvrdit...že nejlepší je Škoda...taky lepší se nevyjadřovat.VW...už není to co býval...patří ve spolehlivosti někde nad průměrem Škoda...patří dle posledních statistik taky ...k průměru.Nemluvě o nesmyslech...levných dílů a nevím co ještě...tak ta doba je dávno pryč.Třeba taková Fabie..dle mě je za tu cenu...zbytečně drahá.V této době se dá koupit auto..s lepší výbavou levněji..a klidně i o třídu výše.Můj názor...ale je to i fakt.:))Jde i kus..auta.Znám i ty co věřily pevně v BMW...nakonec je to zklamalo co se týče poruchovosti.Tak do služebních aut v práci se vráží nejméně...právě za dvě Berlinga...zbytek jsou škodovky a tam jsou ty návštěvy servisu častější.Není pravidlem...že FR auta jsou krámy.V Čr jsou hned na 3-4 místě nejprodávanějších aut..konkrétně Renault je na třetím hned po VW...Tohle jsou zrovna ty kecy...co mě nejvíce dokážou vytočit.Tvrdit spokojenému majiteli ,že má doma krám..ale bohužel poslední dobou jak tady sleduji se v této zemi ani ničemu už nedivím hlavně v chování lidí.:)))

17.01.2012 | 23:33:23 | luke20  | 62.245.124.* Reagovat

1,9dti

ja ten motor mam v lagune uz piatu zimu,nestalo sa mi aby som dobijal baterku alebo celkovo nenatocil,a to ho pouzivam denne.svagor ho ma v sceniku,tiez neregistrujem zeby nan nadaval. mam 155tis km a este som nemenil rozvody,neviete po kolko sa maju menit?

10.12.2010 | 17:55:30 | joseph Reagovat

Nevím no, ale přijde mi ze Renault není snad ani auto.A Škodovka též.

13.07.2010 | 14:37:42 | Vojta Reagovat

Nekteri z vas jsou uplne NULY !!! Nevim proc se tu hadate o takovych prkotinach jestli je lepsi Fabia nebo Megane...Podle meho nazoru jsou oba tyto vozy SHITY at si kazdy rika co chce...Ja si myslim ze je lepsi mit 20 let stary drzak jak 5-ti leti smejd...CUS :D

24.02.2009 | 12:41:55 | jamieson Reagovat

Děkuju všem, kteří sem přidali svůj komentář...Chtěl bych jenom říct, že svoje auto nikomu nevnucuju, jsem s nim spokojenej a zatim mi slouží dobře. Z toho, co tu čtu, bych řekl, že Pelikánův mozek jede na tři válce...možná na dva...asi budeš jeden z těch, co pravidelně sledujou AutoMotoRevue a tim jejich obzor v oblasti aut končí....Jinak všem přeju, ať vám vaše auta sloužej...Ať je to fóbie, rencek nebo cokoli jinýho

24.12.2008 | 23:45:11 | dino-mk...autor recenze Reagovat

RENDL

furt s renaultem, starý megany,laguny maj celkem často poruchy ale víceméně jen prkotiny které jen otravují život ale nic zásadního. Vím o renaultech který najely hafo km a bez poruch a zádrhelů, laguna 2litr 8ventil přes 400 tisíc espajs 2.kategorie 2,1dT najetý 476 tisíc a oba v pohodě běhaj.Určitě se ozve zas nějaký pták (Pelikan) a bude kidat že je to vymyšlený, ale pochybuju že by někdo přetáčel kilometry směrem hore aby mohl chválit výdrž rencka:D)Největší výhodou rencků je cena, taky asi pujdu do laguny ale spíš novější typ který je nyní k sehnání už od 50 litříků=)

12.12.2008 | 14:30:37 | Mišo Reagovat

Opel,že je vynikajici auto?Jsi se zblaznil??Zrovna mam dva na dilně,oba Astra G,jeden 1,616V a druhy 2,0dti.Na benzinu ted měnim převodovku,s tim autem je pořad něco a to ma najeto necely 100tis. na naftě jsem dělal těsněni pod hlavou a vstřiky 140tis.najeto,jsou to jedny s nejhoršich dieselu.O renaultech se nema cenu bavit,kapitola sama pro sebe...

12.12.2008 | 14:16:08 |  Reagovat

pelikan ak si skutocny tak si pootom celkom zaujimave individuum.. o auta sa asi zaujimas malo ked si si kupil fabiu..inak by si vedel ze aj obycajny opel tvoju fabiu strci vieskam.. ople su vynikajuce auta len treba vediet ktorym motorom sa vyhnut...

10.12.2008 | 15:59:12 |  Reagovat

pro pana Ing.

Jezdím ve Fabii 1.4TDI předem upozorňuju, že je služební. Turbo odešlo už v 60.000km v servisu mi řekli, že se to stává. Vadný měřič množství vzduchu, vrzání palubní desky a problém s elektronikou (nestahují se okýnka), nefunkční centrál, problém s ložisky kol. A nebudu ani mluvit o tom kolikrát jsem měnil žárovku. Jo a normálně jezdím tak za 5.8 litrů kombinované spotřeby. Jo a co se týče ceny náhradních dílů, že by byly z nejlevnějších se mi taky nezdá. Nemůžu to srovnávat s Meganem, jen píšu vlastní zážitky.

10.12.2008 | 14:45:38 |  Reagovat

Nie som zástancom

žiadnej značky, dúfam, že som nestranný, ale môj daňový poradca jazdí na R Scenik 1,5 DCi. Najprv som mu nenápadne dohováral, lebo som bol "poučený", že R je blato a tak podobne...Po cca 70.000 km, 2005, dovoz. z Belg., servis/ dáko bolo, dáko bude../, má- priemernú spotrebu po meste!!! 3,8, ak stojí v zápchach max. 4 litre. Mimo mesto to už stiahol aj na 3,5 l. Už ho nahováram roky, nech ide jazdiť EKOrally, pretože v nohe má fantastický pokoj a predvídavosť... P.S. A skoro by som zabudol: zatiaľ nič nemusel opravovať, meniť, nikde nestál...Takže: pokiaľ to človek nemá z vlastn. skúsenosti, je to agentúra JPP. A pre p. Ing. Pelikána: V Nemecku samotní nemci považujú Opel za najspoľahlivejšiu značku..., aj keď to nie je žiaden "NEMEC", ale Amík..

10.12.2008 | 12:19:43 | ľuboš Reagovat

oprava

116 koní, nikoli 85. (85kW/116 PS)

10.12.2008 | 11:03:06 |  Reagovat

Tiez sa pripojim so svojou skusenostou s Renaultami. Su ti sity, asi tie najvacsie. Kupil som noveho megane 1,6 e. Chvilu som na nom pobehal ( asi 150 tis km) a odysli mi predne tlmice, co ma dost nasralo. V 170 tis km mi odysiel altik ( ako by povedal Pelikan skurveny zabozrut). Teraz ma 215 tis km a zamrzli mi ostrekovace, hned som musel volat odtahovku....

10.12.2008 | 10:47:51 | Johny Reagovat

renault

Joj, máme v rodině renaulty já scenica 1,8/ 16v 85kW otec megana facelift 1,6/16v , opravdu je to šrot, hned jak jem to koupil jsem musel vyměnit žárovku ve světle a dokonce olej v motoru a všchny filtry! Hrůza investice přes 3000 korun a to jsem s tím ještě nenajel ani 100 km! A spotřeba hrůůza 85 nenažraných žabožroutích koní papá v malém scénicu průměrně 6,8 litrů, závidím majitelům rodinných fábií kteří jezdí město za 5 a štreky klidnou nohou pod 3,5 litru.!

10.12.2008 | 09:38:20 | Vlasta Reagovat

RE: renault

Od kdy je 85kW 85 koní ? :D ... sám jste žabožrout -)

17.01.2012 | 22:33:28 | Petr  | 78.108.108.* Reagovat

fabka vs. rencek

Buď v klidu, vy s rytmem života jste jen o málo horší než koncern VW, nepočítám Audi, to už je trochu jiné kafe. Ovšem zase tak často neslyším nikoho hanět své auta, jak ty s pičínkou ve znaku. A je to pravda, protože nic horšího na našem trhu momentálně neexistuje.
V benálu 1.6tka papat šest litříků opravdu nebude, znám ze zkušenosti - když křáp teda zrovna nestál v servisu. A myslím že ti "závistivci" od VW vám s "rytmem života" nemají co závidět. Já už se teď jenom směju, když slyším někoho na pičínky nadávat, nebo když vidím při svých dalekých cestách majitele francouzského šitu stát na cestě. Já si svou značku našel. A ta mě nikdy nenechala ve štychu.
Majitel Renaultu nikdy nemůže mít k autu jistotu, že ho doveze kam potřebuje. Já jsem ji neměl a každou cestu jsem absolvoval s panickým strachem, na kolik mě zase vyjde odtah. Teď jezdím v klidu.

10.12.2008 | 09:10:03 | cimik Reagovat

spotřeba

Megan první řady, motor 1.4e na lpg, spotřeba na delší trasy, cca 6.5 . Nevidím důvod proč by v benálu jedna šestka nemohla papat necelých šest litříků. Co se týče fábie a jiných skvostů od vw, tak bych dvakrát neargumentoval s tou spolehlivostí. Viděl sem už hodně škodovek a pasatů na laně nebo na odtahovce. Já vím je to tabu hovořit u německých vozech o poruchovosti, je to malé tajné tabu o kterém se nemluví a opravy těchto značek jsou brány jako normální záležitosti a né opravy. My s rytmem života máme smůlu, bo i tankování do francouze je bráno z pohledu majitelů německých vozů jako velká drahá oprava. No nic závistivci od vw, nechte si dařit ať vám ty lokotraktory chrochtaj dál

10.12.2008 | 08:28:16 | an Reagovat

Fabka vs. Rencek

Byla to spotřeba při svižnějším stylu jízdy. Takové lapálie s komplet elektrikou, co jsem s tím vrakem měl, bys tuto značku také nesnášel. Spolehlivost prostě nulová. A strašně moc bývalých i současných klientů pičí ve znaku to ví. Bohužel každý to pochopí pozdě a na rady nedá. To jsem byl i já, jelikož mě ve snu nenapadlo, jak může být "funkční" zánovní auto s poctivýma kilákama koupené v rodině. Ještě ted se mně zvedá žaludek. To už radši tu Fabku, i když to je též silnej odpad.

10.12.2008 | 00:10:12 | cimik Reagovat

No pokiaľ si s Meganom 1.6 16v (79 kW) jazdil mimo mesta za 7.5 litra, tak vráť vodičák. To sa už ani nečudujem, že to auto pri tebe stálo stále v servise. Na tak vysokú spotrebu som potreboval vystávať v Bratislave v kolónach so zapnutou klímou a prejdenými 3 km za pol hodinu.

09.12.2008 | 23:45:07 | Petrík Reagovat

Fabka vs. Rencek

Malá oprava - s tou spotřebou u Rencka v mém předchozím příspěvku jsem myslel benzín 1.6 16V, kde pisatel příspěvku níže psal spotřebu 5.6 l.

09.12.2008 | 23:15:26 | cimik Reagovat

Fabka vs. Rencek

No pánové, je zcela zřejmé, že se zde bavíte o autech, kde ani jedno nepatří k pýchám majitelů a automobilek. O poruchovosti Renaultu se dají psát knihy tlusté jako Kosmova kronika, což jsem měl tu čest si vyzkoušet na vlastní kůži a Renault již nikdy víc. Fábia je zase líná, nevzhledná, tvrdá a ošizená mrdka užívající staromodní motory a příslušenství, která se prodává ( nebo ještě nedávno prodávala - pro rejpaly-!) za nehorázné prachy. To už ten píčus ve znaku bylo alespoň pohodlné - až moc - auto, pokud teda zrovna nestálo v servisu, kde si s ním "profíci" od Renaultu nevěděli rady a kde bylo víc než na cestě.
Nicméně obě tady zmíněné vozidla - a v podstatě i značky - řadím k naprostému odpadu automobilového průmyslu( velice mě to mrzí u Škodovek), a obě značky jsem měl čest dlouhé roky zkoušet - jedno své vlastní a druhé služební. K té spotřebě u Rencka - můžu se jen smát, není to pravda. Spotřeba u něj - přesně s tímto motorem - byla kolem 7,5 litrů mimo město. Se spotřebou u Fabie to bylo stejné.

09.12.2008 | 23:11:44 | cimik Reagovat

Mne nikdo nevyrobil.Já tu fyzicky sedím, a píšu svoje názory. O auta se zajímám, a slyším názory na různé značky aut. Renault podle mě patří k uplné spodině. O trošku malinko mín horší vidím citroen a peugeot, ale i tak je to chvost.Auta, která patří pod Německo, jsou kvalitní(opel moc ne,, to je západoněmecký trabant)Ostatní "němci" jsou kvalitní, ale májí drahé ND. Nejlepší je škoda, něco mezi. Levné ND, bezporuchové, a kvalitní.

09.12.2008 | 22:57:43 | ING.Pelikán Reagovat

případ Pelikán

Tady už nejde o auta ale o naše školství. Jak mohl takový ignorant získat titul nevím, ale nechal bych to (i jeho) vyšetřit.A Vám ostatním se divím že polemikou s ním ztrácíte čas, rozumný člověk si fabii nekoupí.Renaulty taky nemusím,ale co píše ten kašpar to je fakt síla.

09.12.2008 | 21:25:28 | Paroubek a spol Reagovat

Pelikán je určitě imaginární figura, takový "maskot" tohoto serveru, jenž vyrobil administrátor, protože něco tak tupýho nemůže existovat.

09.12.2008 | 20:46:18 | Radek Reagovat

ing.pelikan drz uz konecne tu svoju sprostu hubu to co tuna pises je neskutocne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ty to este nechapes ze to co mas v garazi je auto pre debilkov ktori z jazdy nikdy nemaju a ani nebudu mat? tu tvoju fabiu strci do riti aj obycajny kadett gsi spred 20 rokov...

09.12.2008 | 20:35:06 |  Reagovat

A zase Pelikán.

Mal si to auto? Ako dlho?
Ja som ho mal 5 rokov. Jediný problém bol s cievkami z prvovýroby. Po výmene bez problémov. Motor podarený, žiadny úbytok oleja a spotreba viac ako priaznivá. Kúpil ho známy a doteraz žiadne problémy s motorom, žiadne žranie oleja. Aby som aj kritizoval, tak na štartéri bolo treba priletovať nedávno jeden drôt, čo sa asi vplyvom tepla uvoľnil. Fakt neviem, čo tu riešiš.

09.12.2008 | 10:23:32 | Petrík Reagovat

Zase som sa pobavil. Vies Pelikan, zacni trosku rozmyslat. Megan so 107 konmi pojde pri 130 tak na polivicny vykon, a fabia asi tak na plny. Zozerem tu fabiu ktora bude jazdit za 5,5 litra!!!!! Mozno tak TDi. Ale urcite nie benzin!!!!! Ani ked sa tri ktrat poseres. No myslym zeten tvoj socialny motor vydrzi tak 200 tis. a potom zozerie aj travu okolo cesty.

08.12.2008 | 23:12:55 | Lukas Reagovat

Pochybuju o té spotřebě. Megane má nějakých 107 koní, fabie 68, v lepším případě 60 koní. Fabie takovou štreku pojede za cca 5,5 litrů, megane 8-9, a nevykládejte že ne...Každý kůň se potřebuje nažrat...Megane 1,6 16V je známý svou nekvalitou(jako ostatně všechny motory od renaultu), brzy začne žrát olej a nenajede víc jako 300 000 km.Nejvíc nenávidím staré laguny s 2,0 pod kapotou.Co si ti majitelé tady myslí, to je vrchol...

08.12.2008 | 22:24:20 | Ing. Pelikán Reagovat

Megane je super auto, mám ho v 1.6 16V, jede a přitom moc nežere. Jel jsem teď v létě do Chorvatska ve dvou, celou dobu se zapnutou klimatizacií a výsledná spotřeba 5.6/100km, kamarád který má fabii combi s 1.4MPI a bez klimatizace měl spotřebu 7.5l/100km, tohle srovnání jsem dal pro ty pisatele co haní Megana a oslavují Fabii. Motorově se určitě nedají srovnávat.

08.12.2008 | 21:29:45 | David Reagovat

Anonym je velmi blyzky priatel Pelikana..... Nahodou Megan I je technicky ovela technicka vyspelejsi a spolahlivejsi ako nejaka Fabia vacsinou social edition.

08.12.2008 | 19:51:21 | Lukas Reagovat

To, že máš Fabiu, vysvetľuje tvoj duševný stav. Potom je to v poriadku. Už sa nedivím, že sa niekde musíš vyblázniť.

08.12.2008 | 18:04:48 | Petrík Reagovat

To čo tu trepete? Megana I sa oplatí kúpiť, ak je v dobrom stave. Jazdený Megane II by som nekupoval, ak bol vyrobený pred 2007, lebo Renault po roku 2000 znížoval náklady.

08.12.2008 | 17:36:53 | Angel_M Reagovat

Toto auto bych v životě nekoupil, raději obloukem kolem něj. Poznatky mám z mého okolí apod., ten , kdo bude toto auto sebemíň chválit, není objektivní a sám sobě něco nalhává. Já osobně mám fabii a jsem z obliga:)

08.12.2008 | 17:27:55 |  Reagovat

Duchaplný príspevok. Očividne rozumný nie si, inak by si netrepal, ale argumentoval. Ako dlho si ho mal? Kupoval si nové, alebo jazdené? Aké si mal problémy?

08.12.2008 | 17:12:39 | Petrík Reagovat

renault

Toto auto je hrozné, jedno z nejhorších, co kdy kdo vyrobil.Poruchové, poruchové, poruchové. Vím o čem mluvím, rozumný člověk renaulta v životě nekoupí.

08.12.2008 | 16:28:53 |  Reagovat

cimik: Proč mu to haníš, když je spokojen, je to hezké auto , podle mě nejistý, ale při rozvážné jízdě to nevadí a je komfortní.

08.12.2008 | 15:36:19 | Itall Reagovat

Fůůj

Renault je největší humus v automobilovém průmyslu.

08.12.2008 | 14:06:06 | cimik Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Renault Megane