Rok výroby:2008Typ motoru:1.6Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:10 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7.5 l/100 kmVloženo:1. 7. 2009
Zatím bez jakýchkoli závad. Jen na hodně rozmlácených brněnských ulicích se začínají občas ozívat zvuky z palubní desky. Ale zatím jen někdy a slabě.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Po přečtení některých recenzí uvedených na těchto stránkách jsem kupoval Renaulta trochu s obavami. Působilo to na mě dojmem, že hodně záleží na štěstí. Některé kusy se povedly více a některé méně. Důvod proč jsem do Renaulta nakonec šel, byla cena. V době kdy jsem auto kupoval byla podobně vybavená Octavia min o 100k dražší. Auto budu mít za chvíli rok a jsem s ním naprosto spokojen. Zatím se provoz auta obešel naprosto bez závad. Kryt od motoru otevírám jen kvůli doplnění náplně do odstřikovače. Ničemu jinému bych tam stejně nerozumněl :). Jizdní vlastnosti mi příjdou velmi dobré, jízda je velmi komfortní, tichá. Kamarád si pořídil ve stejné době novou Octávii, takže můžu porovnávat. Renault má určitě výraznější posilovače, takže na mě působí víc komfortně, Octávia zase spíše sportovně. V autě je benzínový motor 1.6. Při cestách mimo město se při normální jízdě dostanu spolehlivě pod 7 l, při klidné jízdě i pod 6.5 l. To je lepší než jsem čekal. Většinou jezdím po městě a tam se spotřeba pohybuje kolem 8 l. Výkonově jsem taky relativně spokojen, i když bych určitě přivítal 6 rychlostní stupeň a pár koní navíc. Zavazadelník je dostatečně prostorný a jednoznačnou výhodou je rovná nakládací hrana. Auto rozněž nabízí různé odkládací místa ve dveřích či pod nohami řidiče. Potěší klimatizovaná přihrádka u spolujezdce. Co se týká kvality materiálů tak nevím, řekl bych, že se jedná o průměr. V autě mám kožený paket, a ten mírní negativní pocity s levných materiálů. Držátka ve dveřích jsou příjemně pogumována. Jednou jsem jen levnou Octávií Tour a ta mi subjektivně kvalitou použitých materiálů přišla ještě o dost horší. Normální Octávka je na tom ale zase líp. Zatím tedy musím říct, že jsem s autem velmi spokojen (s ohledem na cenu). Nebál bych se ho doporučit. Ještě k celkové spolehlivosti: prodejce mi tvrdil, že před faceliftem v roce 2006 byly Megany opravdu dost poruchové, ale že se Renault poučil a po faceliftu šla kvalita zpracování nahoru. Lze to vidět zde http://infografika.idnes.cz/auto/testy/adac_statistika_zavad.html. Před rokem 2006 hrůza, a pak je to docela dobré.
Po dlouhé době jsem narazil na svou starou recenzi. Auto stále mám, najeto necelých 100k. Musím říct, že jsem na autě nemusel doposud řešit jedinou závadu. Naprostá spokojenost pramenící s naprosté spolehlivosti auta. Jediné za co jsem servisu kromě garančních prohlídek zaplatil, je výměna brzdových destiček a výměna rozvodů. Občas odejdou žárovky, ale to jsem se naučil měnit sám. To auto je super megan nářez.
IP 89.102 na Brno nevypadá... že bychom se přestěhovali? (Tady se na IP přímo lpí, když se nám to hodí, je to jasný důkaz konspirace, a když se náhodou nehodí, protože by ji popřel, tak je to vlastně jedno a o ničem to nevypovídá. Ale pssst, nikomu to tady neříkej). Anebo jsi konečně ten Standa?
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
report po sedmi letech
Po dlouhé době jsem narazil na svou starou recenzi. Auto stále mám, najeto necelých 100k. Musím říct, že jsem na autě nemusel doposud řešit jedinou závadu. Naprostá spokojenost pramenící s naprosté spolehlivosti auta. Jediné za co jsem servisu kromě garančních prohlídek zaplatil, je výměna brzdových destiček a výměna rozvodů. Občas odejdou žárovky, ale to jsem se naučil měnit sám. To auto je super megan nářez.
30.04.2015 | 22:19:11 | PePa | 89.102.21.* Reagovat
RE: report po sedmi letech
IP 89.102 na Brno nevypadá... že bychom se přestěhovali? (Tady se na IP přímo lpí, když se nám to hodí, je to jasný důkaz konspirace, a když se náhodou nehodí, protože by ji popřel, tak je to vlastně jedno a o ničem to nevypovídá. Ale pssst, nikomu to tady neříkej). Anebo jsi konečně ten Standa?
30.04.2015 | 22:38:46 | | 89.102.162.* Reagovat