Rok výroby:2009Typ motoru:1,2 TCEStav km při koupi:4 kmStav km nyní:1 800 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:6,0 l/100 kmVloženo:14. 4. 2009
Předchozí auto:Škoda 105 Renault R11 Škoda Fabia VW Polo
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Auto som kúpil úplne nové, čakal som naň 1,5 mesiaca a zatiaľ som rád, že som toľko čakal. Vozidlo doposiaľ nemalo žiadne poruchy. Renault bol výsledkom trojmesačného prieskumu automobilov v tej triede a v takej cene. Kúpili sme vozidlo do rodiny s dvoma deťmi a fakt je tam dosť miesta aj na batožinu, je veľká variabilita zadných sedadiel ako aj posuv celej lavice. Vozidlo som kúpil v plnej výbave okrem kože a neľutujem, je tam aj tempomat a obmedzovač rýchlosti, má zosílené brzdy - vzadu kotúče, kvôli silnému motoru. Každý povie, že 1,2 - ale pozor TCE - čo znamená preplňovanie turbom. Spotreba ako 1,2, výkon ako 1,4 a krútiaci moment 147 Nm ako 1,6 l motor.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zatiaľ nenormálna spokojnosť, stále ma prekvapuje. Hlavne som bol zvedavý na spotrebu a potvrdilo sa to lepšie ako som čakal. Minule som na 100 km urobil spotrebu s manželkou a dvoma malými deťmi 5,3 l, pričom som išiel v bežnej premávke tak ako sa má, žiadnych sedemdesiat na piatom stupni. Ináč, keď to človek šetrí, tak je to good. Ale mne to asi moc nepôjde, nakoľko už ten motor začína byť trošku zabehnutý a keď prekročí 4000 ot za min ťahá ako diabol na to že to je 1,2. Ináč záber má už od 2000 otáčok a nestráca dych ani pri 120 km/h. Pri 130 km/h točí 3500 otáčok a pri 150 km/h asi 4200 otáčok. Tento motorík bol super voľba. Servisný interval je 20000 km. Bál som sa či sa nebude nakláňať, nakoľko je vyšší, ale nie, je to super. Priplatil som si ešte ESP a ASR čo stojí v Renaulte iba 330 €. V iných automobilkách trojnásobok.
Mám grand Modus 1.5 dci 50 Kw r.v. 2008 , najeto 115000 Km a krom běžné údržby se mi na něm nikdy nic nepokazilo.Spotřeba 4,5 L/100 Km. Renaulta jsem si koupil po špatných zkušenostech s předchozí Fabií 1.4 mpi 50 Kw , která se kazila po 8 letech provozu na všechny strany: těsnění pod hlavou řízení motoru K.O.hydraulický posilovač zámek předních dveří ložiska na předních kolech atd.Renault podstatně komfortnější.
Pridaval som komentar uz v minulosti. Teraz ma auto cca 88000 a popisem zavady a skusenosti. Auto po cca 25000 km prerobene na lpg, spotreba cca 7L na 100. Poruchy: Vymena zvisly cap, lava strana. Cap riadenia. Inak bez problemov. Menim olej po 15 000 km. Zatial super.
Prosím o radu k tomuto modelu Moduse. Nikde jsem nenašel recenze s tímto motorem. Vždy jsem našel pouze 1.2. Můžete se mi prosím někdo k tomu vyjádřit?
i já gratujluji, já mám sice megana III, ale moduse má sestra. má zatím najeto jen 50tis, ale nemůže si to vynachválit. co se týče servisu, jezdíme do plzně k L. a ochota a péče. já si tam nechal měnit origoš repráky za svoje, půldne sraního, dost věcí se musí vyndat a řekli si jen o 538 kč.
Osobně o Modusu uvažuji,jako své další autičko,v řadě,ktré jsem měl možnost vlastnit.Je to zatím výhled,až zůstaneme s manželkou sami,a auti budeme potřebovat jen pro přepravu vnoučat.S renaulty mám dobré zkušenosti a ty které jsem vlastnil mě nikdy nezklamaly,na rozdíl od favorita,ale nemám nic ani proti škodověnkám.Jen si myslím,že by se mělo rozlišovat vlastní možnosti toho kterého vozidla a možnosti a schopnosti řidiče se s tímto strojem sžít a navzájem si vyhovět.Malá auta jako je Modus,Clio,C1,P107 jsou vozy pro provoz ve městském provozu nikoli jako plnohodnotné cestovatelské dálniční vozidlo.
Nechápu, jak někdo může porovnávat Škodovku s Renaultem.Mám s Mdusem projetou celou Evropu mimo Portugaska .Jsme důchodci. Pokud jedeme po dálnici plně naloženi a opravdu svižně máme s motrkem 1,2 průměrnou spotřebu 7,2.Jediná závada - pro řidiče jelita je výměna předních žárovek.Materiál karoserie je opravdu nekorodující a ne plech na konzevy jako u Škodovky.
Tak když člověk chytne jak se u Renaulta říká dobrý kus.Tak se může jít škodovka celkem zahrabat.Po stránce cestování a komfortu určitě:) Ze čtyř známých lidí co si pořídili Renault jen jednomu funguje jako běžné auto.Takže design pěkný,dobrej motor,plus k tomu to je komfortní celkem velký auto.Tak proč ne?...:)Sice chápu že nemáš s Renaultem dobrou zkušenost to nejsi sám,ale zase proč brát názor nebo dobrej pocit těm co Renaulta znají jinak:)
Trochu to vy světli. Jednomu ze čtyř známých to funguje jako bě žné auto. A těm ostatním to nefunguje jako běžné auto? Tak jim to funguje jako co?Jako traktor nebo formule 1 a nebo s tím vůbec nejezdí?Tady aby si člověk všechno domyslel sám.
13.03.2013 | 20:56:18 | jiří
| 90.180.75.*Reagovat
RE: Modus + Renault
No problém je v tom že Renault se moc za běžně spolehlivé auto nepovažuje.To že to nechápeš a potřebuješ to doslova vysvětlit není můj problém.Tady Vašek to asi pochopil celkem normálně, takže bych v tom nějakou závadu nehledal. Jinak abych ti to trochu vysvětlil většina aut nebudu jmenovat značku třeba fungují několik let,nebo najedou několik tisíc KM z výměnou provozních dílů nebo s minimem menších závad. U Renaultu se stává že někdy nenajede ani 100 tisíc Km a jsou s ním velké problémy.Uvedu příklad,po pár měsících závada zámku,kufru,4-5x do roku výměna žárovek apod.Většinou problémy s elektrikou.Které se bohužel vyskytují častěji jako u jiných značek.A tím že z pěti známým to jednomu funguje jako běžné auto.Mám na mysli že za skoro čtyři roky měnil pouze spotřební díly apod.Nikoliv neřešil velké závady jako spousta majitelů co měla auto ani ne polovinu času jako on. Tím pádem jsem chtěl říct,že když člověk na takové narazí tak si nemusí na nic stěžovat a může být s autem spokojen.Chápeme??
Měla jsem 3 škodovky a 2 renaulty. Renault je proti škodovce král. Teď mám modus 1,2 16V - maximální spokojenost, variabilní, živý a naprosto nedostižný škodovkou.
Oproti škode je kráľ asi každé auto nielen renault hlavne v bohatosti výbavy,lebo cenová politika koncernu je = holé auto za cenu rovnakú ako majú iné automobilky pomaly z plnou výbavou,a ak si do koktávky dáte el.okná,manuál.klímu,vstavané rádio tak zaraz sa jej cena sa blíži k cene BMW(myslené obrazne).Ale to je známe už dávno že český a slovenský sedláci majú výber vždy jasný ak dám nejaký model škody absolútne bez výbavy za 10.000 euro a oproti tomu dám korejské,japonské,talianske,francúzke auto nadupané výbavou za 10.100 euro oni si samozrejme vyberú škodu,lebo sú presvedčení o jej skoro až kozmickej spoľahlivosti(čo je samozrejme tiež blbosť).
Inak, niekedy stačí pozrieť a vymeniť črevá, al. synchróny. Málokedy sa úplne rozpadne MANUALNA prevodovka. Ani to v princípe nie je možné... Teda, až tam mal niekto kúska citu a včas to zastavil:))
P.S. Autorovi recenzie držím palce, sám som zvedavý, ako si bude 1,2 viesť ďalej. Sotrebu má naozaj dobrú.
A je to tady.mám Renaulta Grand Modus 1,5 tdi a 4 měsíce po dvouleté záruce se úplně rozsypala převodovka,takže asi nejdražší oprava.originál Renault cca 95 tis. repas asi 30 tis. takže už teď vím,že je to můj první a poslední Renault
Povinná prehliadka s výmenou oleja po 20000 km prebehla bez problémov, auto bolo bez jedinej chybičky.... zatiaľ stále spokojný.... "zdravím" všetkých odporcov Renaultu, kamarát si kúpil nový golf a po 18 000 km nepojazdný, odišlo niečo v motore....
al. W. V princípe nemôžeme posudzovať niečo, čo iba nastane. T.J. budúcnosť je neznáma. Takže hodnotiť auto po cca 4-10.000 km je naj. somarina. Nezáleží od značky. Osobne by som si asi 1,4 TSi v Superbe nikdy nekúpil, nech by bola reklama akákoľvek. A k Autoojetinám: Áno, je to super časopis, taký bulvár, á la Auto Bild. Pre tých, ktorí v aute nepresedeli pol života. Ale občas tam čítam pekné HLUPOSTI. Doslova. Napriek tomu, že som p. Vaculíkovi aj posielal mail, aj dával info....Darmo. P.S. A pán Vaculík je majster sveta: všetko vie, všetkému rozumie, taký československý truhlík....Zaujímalo by ma, koľko má najazdené km. . Ešte šťastie, že časopis už beriem iba ako oddychové čítanie na záchod, lebo by som po nociach nespal....
Preju aby ti fungoval,ale i ja mam na znacku Renault zaporny nazor,ikdyž nebyt pravě francouzkych vozu, asi bych neměl co do huby..Podle toho co vidim v servisu je to jedna s nejhoršich značek evropy,co se tyce spolehlivosti.
10 000 km najazdené, stále veľmi spokojný.... bez poruchy.... zdravím všetkých reálne zmýšľajúcich ľudí a hlavne tých čo sa aj ozvali. Zadubené "nemecké" mozgy s francúzskymi predsudkami, tých zdravým tiež a s prianím, nech si urobia reálny názor, nie žiť iba s myslením JPP (jedna pani povedala), lebo život je krátky a škoda umrieť ako sprostý.
NAJAZDENÝCH 4100 KM, STÁLE VEĽMI SPOKOJNÝ. MINULE SOM SPRAVIL NA 40 KM Z JEDNÉHO MESTA DO DRUHÉHO CEZ DEDINY SPOTREBU 4,0 L. VŠETKÝM "INTELIGENTNÝM ODBORNÍKOM" značky Renault odkazujem, že môžu ísť kľudne na VW, neskočím z mosta pre nich a odkazujem na super časopis Autoojetiny, ktorý robil napr. recenziu na VW Passat, potom nech sa ozvú... :-) Ostatným ďakujem a držím palce.
G Modusa sme kupovali v zime v decembri, mal 4500 km- predvadzacie vozidlo..Doteraz nas len v dobrom prekvapuje. Motor sice 1,2 bez turba, 16V , ale slape ako hodinky a spotreba do 6 l.Teraz na letnych pneu sa to este zlepsilo. Zatrial mame okolo 4000 km najazdenych. Fakt vela miesta a super vyhľad..Predchadzajuce S Felicia, Octavia. A to sme dlho vyberali.. Dnes je fakt tazko vybrat, je mnoho peknych aut na trhu, ale som rad, ze je to G Modus..Vybava super. A vraj je podvozok zhodny s Nissan Note..
Pojmenovat někoho škodofkářem je určit diagnozu zamindrákovanýmu hlupákovi.Každý auto má něco co ostatní nemají a Renault nabízí pohodlné cestování,kvalitní motory a povozek,velice dobrou ochranu cestujících a velice dobrou kvalitu interiéru za rozumnou investici.Své období kdy byl v útlumu má zasebou.Ať Vám slouží ku spokojenosti.
ZLATÁ SLOVA!! Noý je nový a kdyby něco je to v záruce, a po 100 000km,- většinou se člověk auta zbavuje, doplatí a jede se dál v novém. Já tedy moduse nemám nikdy jsem v něm ani neseděl, mám megana a jsem spokojen. Pro autora : ať ti to jezdí bez poruch a nehod!
Mám starého rencka(2000), kterého bych pravděpodobně dnes už asi nezpeněžil ani za 20 tisíc, ale já těch rencků měl dost a za nekvalitní tuto značku nepovažuju... to co jsem oproti např. škodovce ušetřil při nákupu, jsem ani ve zlomku neproservisoval:o)))
Já ho mám ze stejným motorem a nevidím na tom nic špatného. budu ho mět 3-5let a za tu dobu najedu do 80 tis km. Nehledě na to, že při slušném zacházení turbo vydrží několikrát déle. A pokud klekne tak ti ho třeba SPECIAL TURBO Prušánky zgenerálkuje do 10 tis kč. Pokud kupuješ nové auta, můžeš být v klidu, radši nového Rendla než ojetou uchrchlanou oktávku v TDíčku co táhne hezky vod spoda ze sedadlem proprděným po Helmutovi.
No nesmí se s tím závodit, chce to jezdil s trochou citu, ne to rvát naplno, před vypnutím motoru nechat doběhnout turbo, ne hned po zastavení vypnout motor. A pravidelnou údržbu, nešetři na oleji, dej mu kvalitu a hlavně včas. Na 20 tisíc km bych se vykašlal. 15 je až až. A brát kvalitní benzín. Ne od Hypernovy, Tesca, Ona. To se projeví až časem a už je většinou pozdě. To ale neplatí jen pro Renault Modus, ale pro všechny moderní motory.
Ten tvůj imaginární kámoš měl pět nových Renaultů, které se mu furt serou? Nebo je to další z blbů, kterej kupuje rozesraný auta s pochybnou minulostí, s "péčí" ještě větších blbů než je on.
Ty máš kámoše v blázinci? Jak jinak si vysvětlit, že má už pátého Renaulta, když se mu "furt" sere. Nebo jsi z blázince spíš ty? Tyhle báchorky o absolutní nekvalitě Renaultů (a všech francouzských aut) vyvolali Němci už v roce 1990 ! Jsou to nesmysly, které se neustále opisují. Renault je auto jako každé jiné ve své cenové kategorii. A navíc už jsou o pořádný krok dále, než v době, kdy tato hysterie vznikla. A ruku na srdce, jhaký klenot v této třídě vyráběli v té době Němci? Dvojkového Golfa? Hnusné hranaté Polo? Ano, jsou lepší a dražší auta, než Renault, ale taky horší. Ale syčet tady na někoho jen proto, že má Renaulta je dost primitivní a omezené. A jak bylo řečeno v předešlém příspěvku, kolik z vás má osobní zkušenost s Modusem?
nechapu lidi tolik lidi uz se spalilo s renaultem a furt se najdou dalsi voli ktery to koupi vsichni znami co meli renaulty tak nadavali kamos ma uz 5. renaulta po sobe a furt se mu to sere.chcete se zbavit penez kupte renaulta
Připrav se na útoky "odborníků", kteří o francouzských autech "všechno ví". Ale jen z vyprávění a maximálně ze zkušeností s rozhašenými ojetinami. Hlavně si jich nevšímej. Přeji hodně štěstí s tímto hezkým (subjektivní) a praktickým vozem.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Modus
Spolehlivost
Mám grand Modus 1.5 dci 50 Kw r.v. 2008 , najeto 115000 Km a krom běžné údržby se mi na něm nikdy nic nepokazilo.Spotřeba 4,5 L/100 Km. Renaulta jsem si koupil po špatných zkušenostech s předchozí Fabií 1.4 mpi 50 Kw , která se kazila po 8 letech provozu na všechny strany: těsnění pod hlavou řízení motoru K.O.hydraulický posilovač zámek předních dveří ložiska na předních kolech atd.Renault podstatně komfortnější.
10.09.2017 | 21:04:51 | palog | 80.251.241.* Reagovat
Grand Modus 1,2 55kw
Pridaval som komentar uz v minulosti. Teraz ma auto cca 88000 a popisem zavady a skusenosti.
Auto po cca 25000 km prerobene na lpg, spotreba cca 7L na 100.
Poruchy: Vymena zvisly cap, lava strana. Cap riadenia. Inak bez problemov. Menim olej po 15 000 km. Zatial super.
25.06.2015 | 14:55:03 | Mato | 213.151.206.* Reagovat
Modus grand 1,2 16 rv 2009
Mam ho vyse 4 roky, najazdenych 132000 km , denne robim cca 90 km, interval vymeny oleja 25000-30000 km- vrcholna spokojnost
20.06.2013 | 22:18:08 | V v | 178.143.3.* Reagovat
Modus 1,6 16v Dynamique Luxus ESP
Prosím o radu k tomuto modelu Moduse. Nikde jsem nenašel recenze s tímto motorem. Vždy jsem našel pouze 1.2. Můžete se mi prosím někdo k tomu vyjádřit?
02.03.2013 | 10:49:43 | Pavlos | 109.81.254.* Reagovat
i já gratujluji, já mám sice megana III, ale moduse má sestra. má zatím najeto jen 50tis, ale nemůže si to vynachválit. co se týče servisu, jezdíme do plzně k L. a ochota a péče. já si tam nechal měnit origoš repráky za svoje, půldne sraního, dost věcí se musí vyndat a řekli si jen o 538 kč.
06.12.2010 | 22:58:25 | martin Reagovat
Modus + Renault
Osobně o Modusu uvažuji,jako své další autičko,v řadě,ktré jsem měl možnost vlastnit.Je to zatím výhled,až zůstaneme s manželkou sami,a auti budeme potřebovat jen pro přepravu vnoučat.S renaulty mám dobré zkušenosti a ty které jsem vlastnil mě nikdy nezklamaly,na rozdíl od favorita,ale nemám nic ani proti škodověnkám.Jen si myslím,že by se mělo rozlišovat vlastní možnosti toho kterého vozidla a možnosti a schopnosti řidiče se s tímto strojem sžít a navzájem si vyhovět.Malá auta jako je Modus,Clio,C1,P107 jsou vozy pro provoz ve městském provozu nikoli jako plnohodnotné cestovatelské dálniční vozidlo.
06.12.2010 | 17:17:58 | blissy Reagovat
RE: Modus + Renault
Nechápu, jak někdo může porovnávat Škodovku s Renaultem.Mám
s Mdusem projetou celou Evropu mimo Portugaska .Jsme důchodci.
Pokud jedeme po dálnici plně naloženi a opravdu svižně máme
s motrkem 1,2 průměrnou spotřebu 7,2.Jediná závada - pro řidiče jelita je výměna předních žárovek.Materiál karoserie je opravdu
nekorodující a ne plech na konzevy jako u Škodovky.
13.03.2013 | 12:10:22 | josvob@tiscali.cz | 109.231.128.* Reagovat
RE: Modus + Renault
Taky to nechápu, škodovka (a to žádnou nemám) je proti rendlu rols royce.........
13.03.2013 | 12:48:40 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Modus + Renault
Tak když člověk chytne jak se u Renaulta říká dobrý kus.Tak se může jít škodovka celkem zahrabat.Po stránce cestování a komfortu určitě:)
Ze čtyř známých lidí co si pořídili Renault jen jednomu funguje jako běžné auto.Takže design pěkný,dobrej motor,plus k tomu to je komfortní celkem velký auto.Tak proč ne?...:)Sice chápu že nemáš s Renaultem dobrou zkušenost to nejsi sám,ale zase proč brát názor nebo dobrej pocit těm co Renaulta znají jinak:)
13.03.2013 | 14:33:27 | | 78.45.38.* Reagovat
RE: Modus + Renault
No to je právě ono, je to ruská ruleta :-)
13.03.2013 | 14:57:04 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Modus + Renault
Bohužel dá se to tak nazvat:)
13.03.2013 | 15:18:19 | | 78.45.38.* Reagovat
RE: Modus + Renault
Trochu to vy světli. Jednomu ze čtyř známých to funguje jako bě žné auto. A těm ostatním to nefunguje jako běžné auto? Tak jim to funguje jako co?Jako traktor nebo formule 1 a nebo s tím vůbec nejezdí?Tady aby si člověk všechno domyslel sám.
13.03.2013 | 20:56:18 | jiří | 90.180.75.* Reagovat
RE: Modus + Renault
No problém je v tom že Renault se moc za běžně spolehlivé auto nepovažuje.To že to nechápeš a potřebuješ to doslova vysvětlit není můj problém.Tady Vašek to asi pochopil celkem normálně, takže bych v tom nějakou závadu nehledal.
Jinak abych ti to trochu vysvětlil většina aut nebudu jmenovat značku třeba fungují několik let,nebo najedou několik tisíc KM z výměnou provozních dílů nebo s minimem menších závad.
U Renaultu se stává že někdy nenajede ani 100 tisíc Km a jsou s ním velké problémy.Uvedu příklad,po pár měsících závada zámku,kufru,4-5x do roku výměna žárovek apod.Většinou problémy s elektrikou.Které se bohužel vyskytují častěji jako u jiných značek.A tím že z pěti známým to jednomu funguje jako běžné auto.Mám na mysli že za skoro čtyři roky měnil pouze spotřební díly apod.Nikoliv neřešil velké závady jako spousta majitelů co měla auto ani ne polovinu času jako on.
Tím pádem jsem chtěl říct,že když člověk na takové narazí tak si nemusí na nic stěžovat a může být s autem spokojen.Chápeme??
13.03.2013 | 21:27:10 | | 78.45.38.* Reagovat
RE: Modus + Renault
Male motorceky s turbom....rovna sa pruser.
V takej fabii uz aj 20.000 km znamenalo novy motor, 1,2 ,tsi.
Mimochodom, v recenzii sa pise, ako je chlap spokojny, ze celych 1.800 km je auto ako nove, nepokazene...:)
Tieto male kolobezky su dobre do.miest, ale na dlhe cesty, dokonca po europe...klobuk dole, obdivujem.
Ale ak tak, turbo a benzin
.., zvratenost, ktoru plati zakaznik.
14.03.2013 | 01:43:38 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Modus + Renault
Měla jsem 3 škodovky a 2 renaulty. Renault je proti škodovce král. Teď mám modus 1,2 16V - maximální spokojenost, variabilní, živý a naprosto nedostižný škodovkou.
19.05.2013 | 20:26:02 | marisa | 85.71.199.* Reagovat
RE: Modus + Renault
Oproti škode je kráľ asi každé auto nielen renault hlavne v bohatosti výbavy,lebo cenová politika koncernu je = holé auto za cenu rovnakú ako majú iné automobilky pomaly z plnou výbavou,a ak si do koktávky dáte el.okná,manuál.klímu,vstavané rádio tak zaraz sa jej cena sa blíži k cene BMW(myslené obrazne).Ale to je známe už dávno že český a slovenský sedláci majú výber vždy jasný ak dám nejaký model škody absolútne bez výbavy za 10.000 euro a oproti tomu dám korejské,japonské,talianske,francúzke auto nadupané výbavou za 10.100 euro oni si samozrejme vyberú škodu,lebo sú presvedčení o jej skoro až kozmickej spoľahlivosti(čo je samozrejme tiež blbosť).
20.05.2013 | 19:29:02 | | 178.40.164.* Reagovat
RE: Modus + Renault
Napsal někdo,kdo v životě neměl ani jedno ani druhé.......amen.
21.05.2013 | 09:30:02 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
Ako sa "rozsypala"? Skôr DCi, tdi R. nerobí:))
Inak, niekedy stačí pozrieť a vymeniť črevá, al. synchróny. Málokedy sa úplne rozpadne MANUALNA prevodovka. Ani to v princípe nie je možné... Teda, až tam mal niekto kúska citu a včas to zastavil:))
P.S. Autorovi recenzie držím palce, sám som zvedavý, ako si bude 1,2 viesť ďalej. Sotrebu má naozaj dobrú.
06.10.2010 | 16:40:28 | ľuboš Reagovat
porucha
A je to tady.mám Renaulta Grand Modus 1,5 tdi a 4 měsíce po dvouleté záruce se úplně rozsypala převodovka,takže asi nejdražší oprava.originál Renault cca 95 tis. repas asi 30 tis. takže už teď vím,že je to můj první a poslední Renault
06.10.2010 | 16:13:53 | Reagovat
32000 km bez poruchy, minule trasa Trstená Žilina (100km) v bežnej premávke spotreba 5,2. Obsadenie - dvaja dospelý, dve deti plus batožina.
03.09.2010 | 22:51:19 | indian Reagovat
20000
Povinná prehliadka s výmenou oleja po 20000 km prebehla bez problémov, auto bolo bez jedinej chybičky.... zatiaľ stále spokojný.... "zdravím" všetkých odporcov Renaultu, kamarát si kúpil nový golf a po 18 000 km nepojazdný, odišlo niečo v motore....
16.02.2010 | 12:20:17 | indian Reagovat
indian
16000, stále spokojný a bez poruchy.....
20.11.2009 | 09:35:27 | indian Reagovat
Sedliacky povedané, tu nejde ani o Renaulty,
al. W. V princípe nemôžeme posudzovať niečo, čo iba nastane. T.J. budúcnosť je neznáma. Takže hodnotiť auto po cca 4-10.000 km je naj. somarina. Nezáleží od značky. Osobne by som si asi 1,4 TSi v Superbe nikdy nekúpil, nech by bola reklama akákoľvek.
A k Autoojetinám: Áno, je to super časopis, taký bulvár, á la Auto Bild. Pre tých, ktorí v aute nepresedeli pol života. Ale občas tam čítam pekné HLUPOSTI. Doslova. Napriek tomu, že som p. Vaculíkovi aj posielal mail, aj dával info....Darmo.
P.S. A pán Vaculík je majster sveta: všetko vie, všetkému rozumie, taký československý truhlík....Zaujímalo by ma, koľko má najazdené km. . Ešte šťastie, že časopis už beriem iba ako oddychové čítanie na záchod, lebo by som po nociach nespal....
10.08.2009 | 18:19:54 | ľuboš Reagovat
Preju aby ti fungoval,ale i ja mam na znacku Renault zaporny nazor,ikdyž nebyt pravě francouzkych vozu, asi bych neměl co do huby..Podle toho co vidim v servisu je to jedna s nejhoršich značek evropy,co se tyce spolehlivosti.
10.08.2009 | 18:11:12 | Dejvid Reagovat
doplnenie
10 000 km najazdené, stále veľmi spokojný.... bez poruchy.... zdravím všetkých reálne zmýšľajúcich ľudí a hlavne tých čo sa aj ozvali. Zadubené "nemecké" mozgy s francúzskymi predsudkami, tých zdravým tiež a s prianím, nech si urobia reálny názor, nie žiť iba s myslením JPP (jedna pani povedala), lebo život je krátky a škoda umrieť ako sprostý.
10.08.2009 | 15:05:56 | indian Reagovat
Jsi blázen, počkej ještě pár tisíc km a uvidíš. Opěvovat auto po najetí 5 tisíc může jen natvrdlý idealista.
17.05.2009 | 11:22:57 | tom Reagovat
ZASE JA
NAJAZDENÝCH 4100 KM, STÁLE VEĽMI SPOKOJNÝ. MINULE SOM SPRAVIL NA 40 KM Z JEDNÉHO MESTA DO DRUHÉHO CEZ DEDINY SPOTREBU 4,0 L. VŠETKÝM "INTELIGENTNÝM ODBORNÍKOM" značky Renault odkazujem, že môžu ísť kľudne na VW, neskočím z mosta pre nich a odkazujem na super časopis Autoojetiny, ktorý robil napr. recenziu na VW Passat, potom nech sa ozvú... :-) Ostatným ďakujem a držím palce.
17.05.2009 | 09:20:36 | indian Reagovat
grand modus 1,2 16V
G Modusa sme kupovali v zime v decembri, mal 4500 km- predvadzacie vozidlo..Doteraz nas len v dobrom prekvapuje. Motor sice 1,2 bez turba, 16V , ale slape ako hodinky a spotreba do 6 l.Teraz na letnych pneu sa to este zlepsilo. Zatrial mame okolo 4000 km najazdenych. Fakt vela miesta a super vyhľad..Predchadzajuce S Felicia, Octavia. A to sme dlho vyberali.. Dnes je fakt tazko vybrat, je mnoho peknych aut na trhu, ale som rad, ze je to G Modus..Vybava super. A vraj je podvozok zhodny s Nissan Note..
20.04.2009 | 17:37:21 | mato Reagovat
Renault
Pojmenovat někoho škodofkářem je určit diagnozu zamindrákovanýmu hlupákovi.Každý auto má něco co ostatní nemají a Renault nabízí pohodlné cestování,kvalitní motory a povozek,velice dobrou ochranu cestujících a velice dobrou kvalitu interiéru za rozumnou investici.Své období kdy byl v útlumu má zasebou.Ať Vám slouží ku spokojenosti.
20.04.2009 | 11:37:13 | Kobyla Reagovat
Jašín
ZLATÁ SLOVA!! Noý je nový a kdyby něco je to v záruce, a po 100 000km,- většinou se člověk auta zbavuje, doplatí a jede se dál v novém. Já tedy moduse nemám nikdy jsem v něm ani neseděl, mám megana a jsem spokojen. Pro autora : ať ti to jezdí bez poruch a nehod!
17.04.2009 | 06:57:43 | kraken Reagovat
Mám starého rencka(2000), kterého bych pravděpodobně dnes už asi nezpeněžil ani za 20 tisíc, ale já těch rencků měl dost a za nekvalitní tuto značku nepovažuju... to co jsem oproti např. škodovce ušetřil při nákupu, jsem ani ve zlomku neproservisoval:o)))
16.04.2009 | 22:51:09 | Jašin Reagovat
pro Ovcu
Já ho mám ze stejným motorem a nevidím na tom nic špatného. budu ho mět 3-5let a za tu dobu najedu do 80 tis km. Nehledě na to, že při slušném zacházení turbo vydrží několikrát déle. A pokud klekne tak ti ho třeba SPECIAL TURBO Prušánky zgenerálkuje do 10 tis kč. Pokud kupuješ nové auta, můžeš být v klidu, radši nového Rendla než ojetou uchrchlanou oktávku v TDíčku co táhne hezky vod spoda ze sedadlem proprděným po Helmutovi.
16.04.2009 | 19:33:16 | Reagovat
Indian - autor.
No nesmí se s tím závodit, chce to jezdil s trochou citu, ne to rvát naplno, před vypnutím motoru nechat doběhnout turbo, ne hned po zastavení vypnout motor. A pravidelnou údržbu, nešetři na oleji, dej mu kvalitu a hlavně včas. Na 20 tisíc km bych se vykašlal. 15 je až až. A brát kvalitní benzín. Ne od Hypernovy, Tesca, Ona. To se projeví až časem a už je většinou pozdě. To ale neplatí jen pro Renault Modus, ale pro všechny moderní motory.
16.04.2009 | 15:25:43 | Reagovat
:D
v iných kvalitných automobilkách je ESP, ASR,... v štandartnej výbave ;)
Nehovorím o fábke, VW,... ;)
Po 100-120 tis, si priprave peniaze na nové turbo.
A možno aj iné veci, máloobjemové benzíny s turbom nie su ešte odskúšané čo budú robiť v budúcnosti
16.04.2009 | 15:18:34 | OVCA Reagovat
Praštěný Heligon
Ten tvůj imaginární kámoš měl pět nových Renaultů, které se mu furt serou? Nebo je to další z blbů, kterej kupuje rozesraný auta s pochybnou minulostí, s "péčí" ještě větších blbů než je on.
15.04.2009 | 23:57:07 | Karel Reagovat
Heligon
Ty máš kámoše v blázinci? Jak jinak si vysvětlit, že má už pátého Renaulta, když se mu "furt" sere. Nebo jsi z blázince spíš ty? Tyhle báchorky o absolutní nekvalitě Renaultů (a všech francouzských aut) vyvolali Němci už v roce 1990 ! Jsou to nesmysly, které se neustále opisují. Renault je auto jako každé jiné ve své cenové kategorii. A navíc už jsou o pořádný krok dále, než v době, kdy tato hysterie vznikla. A ruku na srdce, jhaký klenot v této třídě vyráběli v té době Němci? Dvojkového Golfa? Hnusné hranaté Polo? Ano, jsou lepší a dražší auta, než Renault, ale taky horší. Ale syčet tady na někoho jen proto, že má Renaulta je dost primitivní a omezené. A jak bylo řečeno v předešlém příspěvku, kolik z vás má osobní zkušenost s Modusem?
15.04.2009 | 23:55:19 | Reagovat
Už je to tady.
15.04.2009 | 23:48:56 | Reagovat
nerozumim ni trochu
nechapu lidi tolik lidi uz se spalilo s renaultem a furt se najdou dalsi voli ktery to koupi vsichni znami co meli renaulty tak nadavali kamos ma uz 5. renaulta po sobe a furt se mu to sere.chcete se zbavit penez kupte renaulta
15.04.2009 | 23:46:25 | Heligon Reagovat
indián - pisatel recenze
Připrav se na útoky "odborníků", kteří o francouzských autech "všechno ví". Ale jen z vyprávění a maximálně ze zkušeností s rozhašenými ojetinami. Hlavně si jich nevšímej. Přeji hodně štěstí s tímto hezkým (subjektivní) a praktickým vozem.
15.04.2009 | 22:57:44 | Karel Reagovat
Tom
a jéje, další chytrák. Kolik jsi ty osobně s tím vozem najel, že dáváš rozumy? Protože je to francouz, už dopředu jsi ho zaškatulkoval? Chudáku...
15.04.2009 | 22:54:00 | Karel Reagovat
ach jo, další.
Vyčkej času, jednou hořce zapláčeš. Připrav si hodně peněz na opravy.
15.04.2009 | 22:45:15 | tom Reagovat