Rok výroby:1989Typ motoru:1.7Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:10. 5. 2006
Přední náprava - ložiska a poloosy strašně rychle odcházejí, stejně tak jako přední silentblok u motoru.
Zadní díl výfuku velmi koroduje nad zadní nápravou a dlouho nevydrží.
Špatný přepínač světel (lukas), vady el. zámků dveří, problémy s ruční brzdou a koroze trubky ohřevu vstřikovací jednotky.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vůz má abnormálně velký poloměr zatáčený (malý "rejd"), a proto je na můj vkus zcela nevhodný do městského provozu. Vzhledem ke svojí velikosti by mohl být i pohodlnější. Už při průměrném zatížení vůz sedí nízko a má lehkou tendenci "motorového člunu". Velice nepříjemný je také úhel čelního skla, ve kterém se velmi nepříjemně odráží palubní deska. Strohá palubní deska nezapadá do příjemně čalouněného interiéru a sráží subjektivní dojem o třídu níž. Tvrdá spojka a tuhé řazení také nekorespondují s rodinným vozem. Nepříjemná je také zvýšená hlučnost při vyšší rychlosti a časté drnčení částí vozu. Motor je v nízkých otáčkách značně nedynamický a s velmi nízkým výkonem, což např. manželce způsobovalo značné problémy při rozjíždění. Interiér má velmi málo odkládacích prostorů a přední kapota se otvírá směrem dopředu (panty jsou u světel), takže je velmi špatný přístup k motoru.
Z kladů bych vyzdvihl především nízkou spotřebu, velký vnitřní prostor i kufr a příjemné čalounění.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault R21