Motor v pr..., sem tam koroze, vykuchaná palubka, celkově špatný stav.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mno ruplo mi v kouly a tak jsem si před 2 týdny koupil 3 auto pro radost. Chtěl jsem 25 protože je velká a pohodlná. Snad jsem v ničem pohodlnějším kromě ameriky neseděl. Je to supr tank. Výkon motoru dostatečný - jezdí svižně.
Auto jsem koupil za cca 15 000,- Kč. Je to takřka vrak. Prodavající zastřel, že motor nemá jen drobnou vadu ventilu, ale že je celý na vyhození. V servisu zjistili, že je to auto ze švýcarska (to jsem věděl) a proto na něj nic nepasuje a je problém sehnat díly (to jsem netušil). Navrhl jsem vyměnit motor za jiný, prý musí být stejný typ jinak by museli měnit počítač a elektroinstalaci.
Palubka byla vykuchaná není pal. počítač, chyběl otáčkoměr (počet km jsem odhadl), rádio nikde, drobné vady, koroze no hrůza. Chtěl bych auto dát dohromady doufám, že cca 100 000 bude stačit. Zatím to jakž takž jezdí (motor je v ...) klepe se to jak sulc a řízení nic moc. Žasnu nad tím, že to auto přesto, že je v hrozném stavu tak jezdí.
Doufám, že ho zrenovuji na ježdění po Evropě. Dovolil bych si poradit aby jste při koupi dávali bacha na to odkud auto je. Jestli chcete velké pohodlné auto s živým motorem pak mohu R25 doporučit.
Tak teda nevím. Takovejch peněz bych asi do 25ky nevrazil. Já osobně koupil R 25 GTX. 2.2i za 15tisíc včetně legálního LPG. Auto úplně bez koroze. elektrická výbava,originál litá kola. Měl jsem ho 2 roky a když se blížila technická tak šlo z domu za stejnou cenu jako bylo koupeno. Vím, že nový kupec prošel STK bez problémů a auto mu už půl roku slouží na 100%. Já ted mám něco jiného, ale na 25 rád vzpomínám. Takže ta investice mi připadá jako vyhozený peníze.
No už jsem do toho vrazil okolo 60 000,-- měnil jsem motor, náplně, Koupě rádia, nová palubka, nové pneu, nové tlumiče, oprava chlazení, utěsnění nového motoru, výměna mechanismu stahování PP okna, nové autobaterie, nové přední blinkry, nové žárovky do světel, apod. Na prohlídce řekli, že je celkem pojízné, zatím plánuji v blízké budoucnosti výměnu interiéru a asi LPG. K tý koupě ameriky není problém mít Cadilac za 130 000, ale kde to opravovat a schánět díly z USA to bych se kor nedoplatil nehledě, na spotřebu - i když o amerikým korábu sním rozum říká, že to je blbost.
To s vymenou motora je nezmysel, system vstrekovania je pomerne primitivny. Znamy menil niekolkokrat motor v R - Espace 91 - 2.2 potom 2.2 a nakoniec 2.0. 2.2 ma ECU rovnake, sam mam od neho jeden motor 2.2 kt. pouzivam v R25 90, kt. som kupil za 23000 Sk vr. motora a vlastnorucnej vymeny a ani nie v takom zufalom stave. + 100 000 je vtip, R25 ma vyznam ked je "za malo prnazi vela muziky" Osobne mi auto nepripada nieako extra velke ale zaroven uznam ze v niecom napadne pripomina tie zaoceanske.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault R25
tak teda nevím...
Tak teda nevím. Takovejch peněz bych asi do 25ky nevrazil. Já osobně koupil R 25 GTX. 2.2i za 15tisíc včetně legálního LPG. Auto úplně bez koroze. elektrická výbava,originál litá kola. Měl jsem ho 2 roky a když se blížila technická tak šlo z domu za stejnou cenu jako bylo koupeno. Vím, že nový kupec prošel STK bez problémů a auto mu už půl roku slouží na 100%. Já ted mám něco jiného, ale na 25 rád vzpomínám. Takže ta investice mi připadá jako vyhozený peníze.
30.03.2006 | 08:23:09 | zabza Reagovat
R25
No už jsem do toho vrazil okolo 60 000,-- měnil jsem motor, náplně, Koupě rádia, nová palubka, nové pneu, nové tlumiče, oprava chlazení, utěsnění nového motoru, výměna mechanismu stahování PP okna, nové autobaterie, nové přední blinkry, nové žárovky do světel, apod. Na prohlídce řekli, že je celkem pojízné, zatím plánuji v blízké budoucnosti výměnu interiéru a asi LPG. K tý koupě ameriky není problém mít Cadilac za 130 000, ale kde to opravovat a schánět díly z USA to bych se kor nedoplatil nehledě, na spotřebu - i když o amerikým korábu sním rozum říká, že to je blbost.
23.08.2005 | 09:07:08 | AL Reagovat
To s vymenou motora je nezmysel, system vstrekovania je pomerne primitivny. Znamy menil niekolkokrat motor v R - Espace 91 - 2.2 potom 2.2 a nakoniec 2.0. 2.2 ma ECU rovnake, sam mam od neho jeden motor 2.2 kt. pouzivam v R25 90, kt. som kupil za 23000 Sk vr. motora a vlastnorucnej vymeny a ani nie v takom zufalom stave. + 100 000 je vtip, R25 ma vyznam ked je "za malo prnazi vela muziky" Osobne mi auto nepripada nieako extra velke ale zaroven uznam ze v niecom napadne pripomina tie zaoceanske.
24.06.2005 | 11:16:01 | drak Reagovat
renovovat R 25 s náklady 100K???
07.01.2005 | 18:43:13 | ska-p Reagovat