Recenze Renault R4
“Minimální náklady a vysoká užitná hodnota.”

Autor recenze: R4 ,
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1980 Typ motoru:1100 Stav km při koupi:160 000 km Stav km nyní:0 km Způsob řazení:manuál Průměrná spotřeba: 5 l/100 km Vloženo: 11. 5. 2004

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.3

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Nic - pouze běžná údržba a jednou výměna vodní půmpy cca. 500,-

Jinak po prodeji musel nový majitel vyvařit spodek.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Perfektní spolehlivé auto výborných jízdních vlastností pro skromné studenty, nebo do města.

V zadu není mnoho místa, ale po vyndání sedaček je to idealní auto pro dva na dovolenou. Dá se tam i spát.

Nízká spotřeba - velký prostor zavazadelník.

Levné díly, ale musí se sehnat celý vrak.

Minimální výbava, však dostačující výkon. Dobrá akcelerace i rychlost - 140km/h.

Každý se ohlédne a je jich plné Chorvatsko.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Renault R4

Vložit komentář

Uvažuju

Mám nabídku na tento vůz v parádní verzi s plátěnou střechou - polokabrio. Ted řeším nejen právní možnosti vůz postavit na papíry,ale hlavně už se bojím údržby tohoto vozu. Jak je to s díly? P.S. A co vlastně ty zvlaštní okénka? Dá se vůbec položit ruka na hranu dveři?

29.11.2007 | 12:48:06 | achayo Reagovat

Teda já nevim...

...ale s mým exemplářem jsem 140 zatím nedosáhl...ale pořád to ladim, tak možná..jednou! Zatím jsem se jenom dvakrát málem převrh při příliš náhlém zatočení, takže ani ty jízdní vlastnosti bych moc nevynášel. Je ale fakt, že tahle auto při minimálním výkonu motoru dokáže vytvořit výborné jízdní průměry na delší trase. A navíc člověk vyleze po 500km celkem svěží! Moje žena má Corsu, ale z tý mě po 50 km musej zdravotníci vyndávat.

20.02.2007 | 16:46:49 | Helmut Reagovat

Hurá, hurá !

...podařilo se mi koupit ABSOLUTNĚ zachovalej exemplář R 4 TL z Itálie a tak mi už nic nezchází! Velký auta sice jezděj jako asi rychlejc, nedělaj randál a při havárii lze přežít, ale tohle je jediný auto, kde se zavíraj automaticky dveře samy a dešťová kapka stojí za jízdy na předním skle i několik minut, protože nemá kam utýct!! Nevěříte? Jo a má šoupací okýnka....Jupí!

31.12.2006 | 15:26:26 | Helmut Reagovat

TL

Plně souhlasím. Kdysi jsem slašel od jednoho fandy VW, že tenhle Renault funguje navzdory tomu, jak ho vymysleli..souhlasím, převodovka ovládaná násadou od deštníku tak, že se na ni nepřenášejí vibrace, protože prostě většiou vůbec není nijak spojená s pohonem - to musí techničtěji založené lidi dráždit - ale já z toho šílel nadšením a to jsem měl starší TL s tlumičem výfuku v blatníku (další vychytávka). Červený - ale přátelé: jak na tohle auto letěly ženský, to jsem ještě nezažil!

04.06.2006 | 16:32:06 |  Reagovat

R4

Ahoj kamarati. Mam bohate skusenosti s tymto autickom od r. 1991, ked som ho ziskal prvy krat. V Kulmbachu za 750,-DM Mozem potvrdit, ze je nenarocne na udrzbu. No pri najazdeni 20-30tis km rocne sa vymene nejakej polosi, capu, silentbloku, lozisku nevyhnete. Vyhoda je, ze sa pri velkych opravach da rozobrat takmer do sroba. Vyskytnu sa aj problemy, ale vzdy sa domov dostane. Iba raz za tie roky som dosiel domov na lane a to je v pohybe denne, leto, zima... Jeden som uz zodral celkom, teraz mam dva. Jeden klasik 850ccm sptrba okolo 5-6 litrov, druhy 1.3l plus 5kvalt. Motor z R5TS s dvojitym karbosom. No lietadlo, spotreba 7-8 l. R4 je hviezda! zdravi Marian

18.01.2006 | 00:58:33 | marian Reagovat