Mám nabídku na tento vůz v parádní verzi s plátěnou střechou - polokabrio. Ted řeším nejen právní možnosti vůz postavit na papíry,ale hlavně už se bojím údržby tohoto vozu. Jak je to s díly? P.S. A co vlastně ty zvlaštní okénka? Dá se vůbec položit ruka na hranu dveři?
...ale s mým exemplářem jsem 140 zatím nedosáhl...ale pořád to ladim, tak možná..jednou! Zatím jsem se jenom dvakrát málem převrh při příliš náhlém zatočení, takže ani ty jízdní vlastnosti bych moc nevynášel. Je ale fakt, že tahle auto při minimálním výkonu motoru dokáže vytvořit výborné jízdní průměry na delší trase. A navíc člověk vyleze po 500km celkem svěží! Moje žena má Corsu, ale z tý mě po 50 km musej zdravotníci vyndávat.
...podařilo se mi koupit ABSOLUTNĚ zachovalej exemplář R 4 TL z Itálie a tak mi už nic nezchází! Velký auta sice jezděj jako asi rychlejc, nedělaj randál a při havárii lze přežít, ale tohle je jediný auto, kde se zavíraj automaticky dveře samy a dešťová kapka stojí za jízdy na předním skle i několik minut, protože nemá kam utýct!! Nevěříte? Jo a má šoupací okýnka....Jupí!
Plně souhlasím. Kdysi jsem slašel od jednoho fandy VW, že tenhle Renault funguje navzdory tomu, jak ho vymysleli..souhlasím, převodovka ovládaná násadou od deštníku tak, že se na ni nepřenášejí vibrace, protože prostě většiou vůbec není nijak spojená s pohonem - to musí techničtěji založené lidi dráždit - ale já z toho šílel nadšením a to jsem měl starší TL s tlumičem výfuku v blatníku (další vychytávka). Červený - ale přátelé: jak na tohle auto letěly ženský, to jsem ještě nezažil!
Ahoj kamarati. Mam bohate skusenosti s tymto autickom od r. 1991, ked som ho ziskal prvy krat. V Kulmbachu za 750,-DM
Mozem potvrdit, ze je nenarocne na udrzbu. No pri najazdeni 20-30tis km rocne sa vymene nejakej polosi, capu, silentbloku, lozisku nevyhnete. Vyhoda je, ze sa pri velkych opravach da rozobrat takmer do sroba.
Vyskytnu sa aj problemy, ale vzdy sa domov dostane. Iba raz za tie roky som dosiel domov na lane a to je v pohybe denne, leto, zima...
Jeden som uz zodral celkom, teraz mam dva. Jeden klasik 850ccm sptrba okolo 5-6 litrov, druhy 1.3l plus 5kvalt. Motor z R5TS s dvojitym karbosom. No lietadlo, spotreba 7-8 l.
R4 je hviezda! zdravi Marian
Komentáře uživatelů k recenzi Renault R4
Uvažuju
Mám nabídku na tento vůz v parádní verzi s plátěnou střechou - polokabrio. Ted řeším nejen právní možnosti vůz postavit na papíry,ale hlavně už se bojím údržby tohoto vozu. Jak je to s díly? P.S. A co vlastně ty zvlaštní okénka? Dá se vůbec položit ruka na hranu dveři?
29.11.2007 | 12:48:06 | achayo Reagovat
Teda já nevim...
...ale s mým exemplářem jsem 140 zatím nedosáhl...ale pořád to ladim, tak možná..jednou! Zatím jsem se jenom dvakrát málem převrh při příliš náhlém zatočení, takže ani ty jízdní vlastnosti bych moc nevynášel. Je ale fakt, že tahle auto při minimálním výkonu motoru dokáže vytvořit výborné jízdní průměry na delší trase. A navíc člověk vyleze po 500km celkem svěží! Moje žena má Corsu, ale z tý mě po 50 km musej zdravotníci vyndávat.
20.02.2007 | 16:46:49 | Helmut Reagovat
Hurá, hurá !
...podařilo se mi koupit ABSOLUTNĚ zachovalej exemplář R 4 TL z Itálie a tak mi už nic nezchází! Velký auta sice jezděj jako asi rychlejc, nedělaj randál a při havárii lze přežít, ale tohle je jediný auto, kde se zavíraj automaticky dveře samy a dešťová kapka stojí za jízdy na předním skle i několik minut, protože nemá kam utýct!! Nevěříte? Jo a má šoupací okýnka....Jupí!
31.12.2006 | 15:26:26 | Helmut Reagovat
TL
Plně souhlasím. Kdysi jsem slašel od jednoho fandy VW, že tenhle Renault funguje navzdory tomu, jak ho vymysleli..souhlasím, převodovka ovládaná násadou od deštníku tak, že se na ni nepřenášejí vibrace, protože prostě většiou vůbec není nijak spojená s pohonem - to musí techničtěji založené lidi dráždit - ale já z toho šílel nadšením a to jsem měl starší TL s tlumičem výfuku v blatníku (další vychytávka). Červený - ale přátelé: jak na tohle auto letěly ženský, to jsem ještě nezažil!
04.06.2006 | 16:32:06 | Reagovat
R4
Ahoj kamarati. Mam bohate skusenosti s tymto autickom od r. 1991, ked som ho ziskal prvy krat. V Kulmbachu za 750,-DM Mozem potvrdit, ze je nenarocne na udrzbu. No pri najazdeni 20-30tis km rocne sa vymene nejakej polosi, capu, silentbloku, lozisku nevyhnete. Vyhoda je, ze sa pri velkych opravach da rozobrat takmer do sroba. Vyskytnu sa aj problemy, ale vzdy sa domov dostane. Iba raz za tie roky som dosiel domov na lane a to je v pohybe denne, leto, zima... Jeden som uz zodral celkom, teraz mam dva. Jeden klasik 850ccm sptrba okolo 5-6 litrov, druhy 1.3l plus 5kvalt. Motor z R5TS s dvojitym karbosom. No lietadlo, spotreba 7-8 l. R4 je hviezda! zdravi Marian
18.01.2006 | 00:58:33 | marian Reagovat