Auto jsem koupil se 150000 KM najetými. Při 155500 km mi praskla jedna ze čtyř torzek na zadní nápravě. Bohužel tak nešťastně, že se nedalo zjistit která. Takže by se musely vyměnit všechny čtyři. Vzhledem k finanční náročnosti jsem radši zvolil výměnu celé zadní nápravy Cena 6000 Kč + nové tlumiče 4000 Kč. Při 169000 Km se mi poštvala převodovka, šla špatně řadit dvojka. Nešlo to zpravit, vymlácený pouzdra na hřídelích. Výsledek druhá převodovka 10000 Kč + komplet nová spojka i s práci 10447 Kč. Pak mě štval prďavý zvuk od motorové části, po rozdělání oplechování kolena výfuku jsem zjistil, že koleno je na několika místech prasklé. Zkoušel jsem to zavařit, bohužel se to nepodařilo, tak jsem sehnal druhé ze scénika za 1000 Kč, ale ten nemá katalyzátor v koleně, takže mě čeká ještě koupit univerzál a namontovat, poněvadž mě čeká za chvíli STK. Taky mě od začátku štval vysoký volnoběh za studena. Když se to ohřálo tak byl volnoběh normální. Diagnostika neukazovala nic. Až po několikadenním měření diagnostika ukázala na špatný krokový motorek, co drží volnoběh. Nabízeli mi nový za 4000 Kč, ale já sehnal nový za 1000 Kč na internetu. V servise jsem ho byl jen nastavit počítačem a mám klid.Jinak běžná údržba olej, filtry. A klimatizace, tu jsem plnil loni, ovšem přes zimu mi utekla, takže letos zase plnění a výměna ventilků. Ještě jsem dělal komplet brzdy zadní, prasátka, čelisti, pružinky a bubny. Na předku kotouče, protože byly zvlněné a destičky. Ani nebudu psát co ta sranda stála. Auto mě celkově stálo 60000 a hodně nervů, hlavně když stálo kvůli něčemu v servise, ale mám skoro nový auto. Jinak jsem spokojený, teď když jsem si ho udělal k obrazu svému. Podotýkám, že veškerý servis si nechávám dělat v Renaultu. Auto používám rok a třičtvrtě a najezdil jsem na něm zatím 23000 Km.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jinak jsem s vozem velice spokojený, je pohodlný, spotřeba ucházející. Měl jsem možnost jezdit s dvojkovou oktavií, ale co jsem byl zvyklý projíždět vlnovité cesty lagunou se oktávkou nedalo. Vepředu to jde jakž takž protože sedadla mají boční vedení, ale vzadu se lidi klátily jak na moři. Prostě se mi zdá renault po celkové stránce pohodlnější. Na tvrdou oktávku bych si nezvykl. Pořád bych měl pocit že mi něco chybí.Taky už jsem ve věku, kdy nepotřebuju řezat zatáčky, ale dám přednost pohodlí. A hlavně je sedmimístný, takže na kratší vzdálenosti poberu více lidí. Zajímalo by mě kolik takových verzí je u nás zaregistrovaných.
Ty nadtrabante jsi možná předtím měl jen toho trabanta když je rozesranej Rencek pro tebe dobrej a musels do něj vrazit šest pětek než byl schopnej jezdit a nepiš k renualtu označení HDi protože to mají jen peugeot a citroen a to jsou auta a né šroty.Nazdar
Komentáře uživatelů k recenzi Renault
Nadtrabantovi
Ty nadtrabante jsi možná předtím měl jen toho trabanta když je rozesranej Rencek pro tebe dobrej a musels do něj vrazit šest pětek než byl schopnej jezdit a nepiš k renualtu označení HDi protože to mají jen peugeot a citroen a to jsou auta a né šroty.Nazdar
26.07.2010 | 01:26:27 | jeery Reagovat
co je to za pí....nu Renault Grand Vitara HDi ??? To jsi slepil tři auta dohromady
26.07.2010 | 01:17:38 | jeery Reagovat