Rok výroby:1998Typ motoru:2,5 i LPGStav km při koupi:80 000 kmStav km nyní:100 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:LPG (plyn)Průměrná spotřeba:7 - 13 l/100 kmVloženo:24. 11. 2003
Proti Hondě, kterou jsem vlastnil předtím, se v Renaultu někdy ozývají drnčivé zvuky, ale jinak absolutně bez problémů.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pohodlné, bezpečné auto, slušná spotřeba (12l plynu), bez poruch. Karoserie bez závad, motor super. Ideální na delší trasy po Evropě, má obrovský kufr, spoustu místa na zadních sedačkách, dělenou klimu a spousta další výbavy. Stabilní pohodlná jízda kolem 170km/h, dočasně i 230km/h. Zrychlení není ohromující, ale předjíždět se dá bezpečně. Překvapivě levné náhradní díly a servis. Búhví proč nedrží cenu: pořizovací cena kolem 1200000,-, cena po 4 letech 230 000,-Kč(srovnatelný Passat 40000,-)
Super motor, malá spotřeba a velký výkon. Jde o špičkový pětitiválec od Volva. Bohužel někomu je líto peněz za rozvody a nebo ani neví oco jde. A tak alespoň, že umí psát a dá nám o tom vědět. Jezdím s ním mnoho let a absolutně bez problému. Momentálně 265000 km. Mám ho v kůži a plné výbavě s manuálem. Nikdy ho neprodám. :)
Mal som záujem o tento typ a motorizáciu , všetci ju tu chvália, som však v rozpakoch po prečítaní recenzie na tip cars :Průšvihem, jaký nemá obdoby, je 2,5i 20V – pětiválec, blok Volvo, hlava Renault. A právě ta hlava to pohřbila. Hydraulická zdvihátka trpí nedostatečným tlakem oleje. Zanesou se, začnou rachotit, už jsem viděl i utržený ventil jak spadl na píst. Do 100 tis km obvykle destrukce motoru. O 2,0i 16V platí to samé – konstrukce i problémy.
Souhlasím s anonymem.Když se trošku důkladněji poohlídnete,dá se opravdu spostu věci sehnat i zdruhovýroby.I to horní uložení tlumičů.Možná je třeba se jen víc snažit shánět a méně kritizovat.
Ale hoši vy byste chtěli mít velké luxusní auto nové stojí přes milion a náhradní díly v cenách na Formana ne to jste si spadli z marsu co jste čekali???Holt za luxus se musí zaplatit,ale jedno je jisté že u těhle aut vydrží orig díly trojnásobně víc než u nišších tříd na mém safrovi vydržel orig výfuk 230 tisíc km než upadl a to je co říct takže si příště kupte trabanta a třeba si nebudete stěžovat na drahý díly ,ale tam zas bude asi problém vůbec něco sehnat hmm kupte si kolo.Nazdar.
A co třeba poloosa? Ta je také za zajímavou cenu. Na safrana je toho v replikách pomálu. Ale jak na který model.. Třeba výfuk seženete, ale už ne světla,atd. Mám 3 safrana.
Aha, pan chytrej. Tak mi sezen v replice horni silentblok zadnich tlumicu. Nesezenes a stoji 2500,- Obdobny na jine auta cca 500,- Zkus koupit zadni brzdic. Jedine v renaultu za 20.000. To samekloub na rizeni. U Peugeota zalezitost do 1000,- a u Safrana 13.000 za celou tyc. Je videt ze nevis co meles
nevím kde vy dva kupujete náhradní díly ale v replice se dá sehnat skoro všechno a cena je podobná jako u jinech značek,tak se napřed pořádně podívejte a potom něco kupujte.
Co to kecáš o levnejch náhradních dílech repliky nejsou a za blbou regulaci k ventilátoru dáš 4500,-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jinak je jasný že vládní auta musej bejt pohodlný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Safrane
2.5 121kW
Super motor, malá spotřeba a velký výkon. Jde o špičkový pětitiválec od Volva. Bohužel někomu je líto peněz za rozvody a nebo ani neví oco jde. A tak alespoň, že umí psát a dá nám o tom vědět. Jezdím s ním mnoho let a absolutně bez problému. Momentálně 265000 km. Mám ho v kůži a plné výbavě s manuálem. Nikdy ho neprodám. :)
28.01.2011 | 16:16:49 | Reagovat
Pu
Snad blok Renault a hlava Volvo ne???
Ono ty recenze ani moc brát nemůžeš,páč se Pokaždý testuje u stejného modelu jiný kus a pokaždý to je jinak
16.12.2010 | 19:04:46 | Hamby Reagovat
Mal som záujem o tento typ a motorizáciu , všetci ju tu chvália, som však v rozpakoch po prečítaní recenzie na tip cars :Průšvihem, jaký nemá obdoby, je 2,5i 20V – pětiválec, blok Volvo, hlava Renault. A právě ta hlava to pohřbila. Hydraulická zdvihátka trpí nedostatečným tlakem oleje. Zanesou se, začnou rachotit, už jsem viděl i utržený ventil jak spadl na píst. Do 100 tis km obvykle destrukce motoru. O 2,0i 16V platí to samé – konstrukce i problémy.
04.11.2009 | 22:03:57 | PU Reagovat
to anonym
replika ulozeni zadnich tlumicu - 1150,- - 1450,-
zadni brzdic - 3 786,- - 5 255,-
čep řízení - 470,- - 580,-
axiální táhlo řízení - 355,- - 699,-
btw, jaká regulace ventilátoru?? :)
mimochodem existujou i vraky, nemusí se všechno kupovat nové ;) (nemysleno zrovna na ty podvozkove veci, ktere se z vraku brat nehodi)
16.08.2009 | 01:41:16 | Bóďa Reagovat
Souhlasím s anonymem.Když se trošku důkladněji poohlídnete,dá se opravdu spostu věci sehnat i zdruhovýroby.I to horní uložení tlumičů.Možná je třeba se jen víc snažit shánět a méně kritizovat.
26.03.2008 | 12:43:26 | Safrane3 Reagovat
Ale hoši vy byste chtěli mít velké luxusní auto nové stojí přes milion a náhradní díly v cenách na Formana ne to jste si spadli z marsu co jste čekali???Holt za luxus se musí zaplatit,ale jedno je jisté že u těhle aut vydrží orig díly trojnásobně víc než u nišších tříd na mém safrovi vydržel orig výfuk 230 tisíc km než upadl a to je co říct takže si příště kupte trabanta a třeba si nebudete stěžovat na drahý díly ,ale tam zas bude asi problém vůbec něco sehnat hmm kupte si kolo.Nazdar.
30.01.2007 | 11:56:13 | lopik Reagovat
A co třeba poloosa? Ta je také za zajímavou cenu. Na safrana je toho v replikách pomálu. Ale jak na který model.. Třeba výfuk seženete, ale už ne světla,atd. Mám 3 safrana.
03.03.2006 | 23:52:30 | Reagovat
2 anonym
Aha, pan chytrej. Tak mi sezen v replice horni silentblok zadnich tlumicu. Nesezenes a stoji 2500,- Obdobny na jine auta cca 500,- Zkus koupit zadni brzdic. Jedine v renaultu za 20.000. To samekloub na rizeni. U Peugeota zalezitost do 1000,- a u Safrana 13.000 za celou tyc. Je videt ze nevis co meles
24.02.2006 | 13:16:35 | Mirek Reagovat
nevím kde vy dva kupujete náhradní díly ale v replice se dá sehnat skoro všechno a cena je podobná jako u jinech značek,tak se napřed pořádně podívejte a potom něco kupujte.
11.02.2006 | 12:48:31 | Reagovat
re
To s těmi levnými ND je snad vtip, ne?!! Pokud se něco nedělá v druhovýrobě, tak se nedoplatíš!!
29.09.2005 | 13:44:01 | Mirek Reagovat
Co to kecáš o levnejch náhradních dílech repliky nejsou a za blbou regulaci k ventilátoru dáš 4500,-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jinak je jasný že vládní auta musej bejt pohodlný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
20.07.2004 | 14:09:10 | 2hdf Reagovat