Rok výroby:2002Typ motoru:Stav km při koupi:220 000 kmStav km nyní:250 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:15. 7. 2017
věčně v servisu drahé a špatně dostupné díly Naprostá přetechnizovanost
Závady a opravy na autě
kompresor a chladič klimatizace chladič motoru Automatická převodovka motor - bral vodu při vyšší zátěži sedačka řidiče - elektrické polohování spínač výstražných světel čidla tlaku kol si žijí opravdu svým životem
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jedním slovem pohodlí a luxus. Interiér příjemná kůže, dřevo, všude pěkně plno přihrádek - skrytých i přiznaných. Sedačky polohovací elektricky ve všech směrech, i v ramenou. Díky vyšší poloze řidiče je pěkně vidět, co se na silnici děje. Auto je designově zajímavé, pro spoustu lidí škaredé - mě se líbí pořád. Ale to je nejspíš tím, že mi moc nevyhovuje vkus stáda. Spotřeba kolem 7 litrů nafty, sedíte jako v bavlnce, hluk nevnímáte - prostě není. O Vaše uši se stará audiosystém Cabasse, jehož zvuk Vás nadchne. Kufr, i když se to moc zvenčí nezdá, je obrovský. No... a teď k realitě uživatele. Dokud auto jede, tak je to opravdu paráda. Tohle auto ale bohužel tak trochu předběhlo dobu. Použité technologie v něm jsou poměrně nedotažené, přemíra elektroniky jej doslova likvidují - jak reputačně, tak fakticky. Se servisákem v Renaultu si zanedlouho potykáte, protože Vás bude znát skoro stejně jako svou manželku. Uvidíte se opravdu často. U mě došlo k poškození vložek ve válcích, takže pokud jste jeli do 2500 otáček, tak jste nepoznali problém. Pokud jste na to šlápli víc, začala se ztrácet voda z okruhu chlazení. Holt zázrak z rodiny Isuzu. Nebyl jsem první ani poslední. Zmíněná čidla tlaku pneumatik jsem nechal odpojit , jinak byl každou chvíli alarm, že mám jet do servisu Asi nejkurióznější závada ale byla řídící jednotka sedačky řidiče - ta se zasekla a nešlo již sedák nijak polohovat - takže auto bylo jen pro jednoho uživatele v rodině - zbytek na pedály nedosáhl. korunu všemu nasadil automat, který z ničeho nic bez předchozích známek klekl. Napřed auto nejelo dopředu, pak jelo jen dopředu a necouvalo - nedalo se svítit, auto jsem dal zlikvidovat, s dobrým pocitem, že konečně jsme si kvit. Objektivně tohle auto byl velký náběh na kopí, finančně určitě, spolehlivost taky žádná velká výhra, ale stejně na něj sem tam rád zavzpomínám - to pohodlí v něm bylo fascinující . Vím, že to vyzní divně, ale když potkám VS na silnici, vždy ho rád vidím.
mužete poradit jeden pan midal kod nato stejni auto a nic byloto 9688 anic vim že posledni byla 9
08.04.2021 | 11:24:36 | milan
| 89.176.64.*Reagovat
RE: renalt vel satis 2.2 dci
Nějaké základní nastavení z výroby je tam stejné, u Xantie to byly čtyři nuly, nebo čtyři jedničky. Nový majitel si to potom mohl změnit. Pokud s tím nehneš, nech si to odblokovat a deaktivovat. Kde, na to už snad přijdeš sám.
Také jsem si říkal, že by to byla dobrá uloženka, nicméně myslím si, že přeci jen jsou žhavější kadeti na perspektivního youngtimera - od Renaultu třeba Avantime - ten je v porovnání s VS vzácný jako šafrán. Druhá věc je pak to, že bych jen těžko uvěřil, že to auto do té stodoly na uskladnění dojede bez poruch :-) Ale vztek na něj rozhodně nemám, dokonce jsem chvíli uvažoval nad tím, že bych si jej pořídil v benzinu..
Mas ľahké pero (to je slovenský ekvivalent - dobre sa to číta), text je v podstate velmi smiesny. Dostalo má ako si písal, ze ste si Kríž :>. Z dnešných Renaultov ma zaujíma primárne Koleos, ale s ozajstný motorom (atmosférou) 2.5. V Rusku ho máš za cca 23 000 E, tu (EU) som našiel jedinú ponuku (D) za skoro 45 000 E... K VS - mať ho v 3.5 V6, nikdy by som ho nepredal, to raz bude youngtimer.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Vel Satis
renalt vel satis 2.2 dci
muzete mi nekdo poradit jeki jee kod pro auto radijo zapomel jsemto jeto 4 cisli dekuji
29.03.2021 | 19:01:15 | milan | 89.176.64.* Reagovat
RE: renalt vel satis 2.2 dci
IQ majitele Renaultu....:-))), nebude u každého vozu jiné Einsteine?
31.03.2021 | 16:05:59 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: renalt vel satis 2.2 dci
mužete poradit jeden pan midal kod nato stejni auto a nic byloto 9688 anic vim že posledni byla 9
08.04.2021 | 11:24:36 | milan | 89.176.64.* Reagovat
RE: renalt vel satis 2.2 dci
Nějaké základní nastavení z výroby je tam stejné, u Xantie to byly čtyři nuly, nebo čtyři jedničky. Nový majitel si to potom mohl změnit. Pokud s tím nehneš, nech si to odblokovat a deaktivovat. Kde, na to už snad přijdeš sám.
31.03.2021 | 19:34:23 | | 89.102.148.* Reagovat
Díky za pochvalu
Také jsem si říkal, že by to byla dobrá uloženka, nicméně myslím si, že přeci jen jsou žhavější kadeti na perspektivního youngtimera - od Renaultu třeba Avantime - ten je v porovnání s VS vzácný jako šafrán.
Druhá věc je pak to, že bych jen těžko uvěřil, že to auto do té stodoly na uskladnění dojede bez poruch :-)
Ale vztek na něj rozhodně nemám, dokonce jsem chvíli uvažoval nad tím, že bych si jej pořídil v benzinu..
03.08.2017 | 09:20:01 | scaletom | 188.95.124.* Reagovat
Vtipne napísaná recenzia
Mas ľahké pero (to je slovenský ekvivalent - dobre sa to číta), text je v podstate velmi smiesny. Dostalo má ako si písal, ze ste si Kríž :>. Z dnešných Renaultov ma zaujíma primárne Koleos, ale s ozajstný motorom (atmosférou) 2.5. V Rusku ho máš za cca 23 000 E, tu (EU) som našiel jedinú ponuku (D) za skoro 45 000 E... K VS - mať ho v 3.5 V6, nikdy by som ho nepredal, to raz bude youngtimer.
29.07.2017 | 16:00:16 | simplynever | 195.91.5.* Reagovat
RE: Vtipne napísaná recenzia
Oprava: ...ze ste si kvit...
29.07.2017 | 16:02:03 | simplynever | 78.0.164.* Reagovat