Rok výroby:1999Typ motoru:2000, CDT, DieselStav km při koupi:90 000 kmStav km nyní:178 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6-7 l/100 kmVloženo:11. 9. 2006
Britský aristokrát s modrou krví - žádné koncernové posunovadlo! Absolutně bez problémů - pouhá pravidelná výměna oleje a filtrů... Velký luxus za přijatelné ceny.
Pohodlný kočár s malou spotřebou - do 7 litrů. Není to auto do terénu, ale na dálnici je to král - rychlost vůbec není cítit - dobře odhlučněno + je v tom cítit motor BMW.
Max rychlost 210 Km/hod. Velký předek - kus života před sebou, velký zavazadlový prostor, avšak málo místa vzádu. Auto spíše pro max 4 lidí...
Jinak perfektní design, dobrá bezpečnost, nezávislé topení motoru - bezproblemové zimní startování i v těch nejvyšších mrazech.
Der Rover 75, 2,0CDT, ist ein sehr elegantes Auto, das sowohl als Reisewagen wie zur täglichen Fahrt zur Arbeit 100% einsetzbar ist. Das Preis-Leistung-Verhältnis steht ohne Frage ganz an der Spitze seiner Klasse. Die Aussenwirkung ist verblüffend: "Was ist den das für ein schöner Jaguar?". Das Risiko ist eindeutig der Wiederverkaufspreis in den nächsten 5 Jahren, später wird das Auto fraglos als Sammlerwagen gesucht, wegen seiner klassisch eleganten Form und dem Faktum, dass es wohl der letzte Rover sein wird. Damit verbunden ist allerdings die Gefahr, dass es in 10 Jahren schwierig sein wird Erstazteile zu bekommen.
To není pravda, je tu jednak Unipart a Rommel Bros., pak aftermarket a nakonec vrakoviště. Drtivá většina dílů je dostupná. Jen hledejte ve fóru rover clubu odkazy na servisy. A neplácejte.
dlho som snival o krasnom velkom a luxusnom voze as ras som odcestoval za pracu do uk, skoro som odpadol ked som zbadal vedla v autobazare Rover 75 za 1300 libier, kupil som ho s s druhej vyplati, nelutujem, dvojliter sest valec, 25tisic mil bez poruchy, akurat trochu sa snim pohrava hrdza, ale ked ze tu leje doi blba necudujem sa:-)
Mam rovera 416 a musim povedat ze s nahradnymi dielami a servisom ziadny problem. Mal som problem ze nefungovali sterace a chlapik co sa rozumie do elektriky mi to opravil v miestnej dielni. Bola potreba vymenit celu poistkovu skrinu ktora vysla na 1000Kc samozrejme pouzivana. Skus pozriet na rover club.cz tam su aj kontakty na servis ale vsetko okolo prahy. Na internete je spusta roverov takze myslim si ze je hlupost je sa obavat ze niesu nahradne diely at uz to oreginal druhovyroba alebo z vrakoviska. Inak s autom som absolutne spokojny.
suhlasim s tym nazorom,ze je to krasne reprezentativne vozidlo ozaj za dobru cenu, no problem je v tom kde a na koho sa obratit ak sa vyskytnu neake poruchy,prosim ak ma niekto neake kontakty dajte mi vediet,dakujem
Dobry den, uz dlouho snim o 75. Nasel jsem mozna zkvelou nabidku v jednom nejmenovanem autobazaru, je to rok 2002, ma najeto kolem 60tis., po prvnim majiteli, je nadherny, jako novy... Je v tom ale jeden hacek: nestaruje ale motor se toci. Kdyby nekdo vedel co tomu muze byt, a jak slozita a hlavne nakladna by byla oprava prosim o radu. Dekuji
Měl jsem ten samý problém. Vznikl natankováním bionafty. Vyměnil jsem palivový filtr,Před filtrem je stříbrný váleček pomocné čerpadlo,jak dáš klíček na první polohu mělo by zavrnět.Možná je zanešené a netahá naftu.Zkus poklepat.Jestli potom nastartuješ bude vše asi ok.Já jsem to udělal, čerpadlo se chytlo,dal jsem ale 2x do plné nádrže aditivum na pročištění a vyměnil pal. filtr. Pracuji v Anglii 3 roky mám Rover 75 2000 Diesel .Po této výměně jsem bez problémů dojel z ČR do UK. Už jsem najel 4000 Km a závada se znovu už neprojevila.Oprava stála 1000 Kč
...je to krásne vozidlo, s reprezentačným nádychom a osobne gratulujem majitelovi, že na ňom nič nemusel opravovať, pretože dostupnosť dielov je žalostná!
Komentáře uživatelů k recenzi Rover 75
Der Rover 75, 2,0CDT, ist ein sehr elegantes Auto, das sowohl als Reisewagen wie zur täglichen Fahrt zur Arbeit 100% einsetzbar ist. Das Preis-Leistung-Verhältnis steht ohne Frage ganz an der Spitze seiner Klasse. Die Aussenwirkung ist verblüffend: "Was ist den das für ein schöner Jaguar?".
Das Risiko ist eindeutig der Wiederverkaufspreis in den nächsten 5 Jahren, später wird das Auto fraglos als Sammlerwagen gesucht, wegen seiner klassisch eleganten Form und dem Faktum, dass es wohl der letzte Rover sein wird. Damit verbunden ist allerdings die Gefahr, dass es in 10 Jahren schwierig sein wird Erstazteile zu bekommen.
22.02.2009 | 00:30:03 | Stephan Reagovat
Dostupnost dílů
To není pravda, je tu jednak Unipart a Rommel Bros., pak aftermarket a nakonec vrakoviště. Drtivá většina dílů je dostupná. Jen hledejte ve fóru rover clubu odkazy na servisy. A neplácejte.
21.02.2009 | 23:17:11 | Murphy Reagovat
rover 75
dlho som snival o krasnom velkom a luxusnom voze as ras som odcestoval za pracu do uk, skoro som odpadol ked som zbadal vedla v autobazare Rover 75 za 1300 libier, kupil som ho s s druhej vyplati, nelutujem, dvojliter sest valec, 25tisic mil bez poruchy, akurat trochu sa snim pohrava hrdza, ale ked ze tu leje doi blba necudujem sa:-)
30.11.2008 | 01:08:19 | Pavel Reagovat
servis
Mam rovera 416 a musim povedat ze s nahradnymi dielami a servisom ziadny problem. Mal som problem ze nefungovali sterace a chlapik co sa rozumie do elektriky mi to opravil v miestnej dielni. Bola potreba vymenit celu poistkovu skrinu ktora vysla na 1000Kc samozrejme pouzivana. Skus pozriet na rover club.cz tam su aj kontakty na servis ale vsetko okolo prahy. Na internete je spusta roverov takze myslim si ze je hlupost je sa obavat ze niesu nahradne diely at uz to oreginal druhovyroba alebo z vrakoviska. Inak s autom som absolutne spokojny.
24.04.2008 | 11:56:59 | miloss Reagovat
a co servis
suhlasim s tym nazorom,ze je to krasne reprezentativne vozidlo ozaj za dobru cenu, no problem je v tom kde a na koho sa obratit ak sa vyskytnu neake poruchy,prosim ak ma niekto neake kontakty dajte mi vediet,dakujem
15.04.2008 | 21:02:52 | michal Reagovat
Rover 75 2,0 CDT - nestartuje
Dobry den,
uz dlouho snim o 75. Nasel jsem mozna zkvelou nabidku v jednom nejmenovanem autobazaru, je to rok 2002, ma najeto kolem 60tis., po prvnim majiteli, je nadherny, jako novy... Je v tom ale jeden hacek: nestaruje ale motor se toci. Kdyby nekdo vedel co tomu muze byt, a jak slozita a hlavne nakladna by byla oprava prosim o radu. Dekuji
12.12.2006 | 15:12:37 | vadim Reagovat
RE: Rover 75 2,0 CDT - nestartuje
Měl jsem ten samý problém. Vznikl natankováním bionafty. Vyměnil jsem palivový filtr,Před filtrem je stříbrný váleček pomocné čerpadlo,jak dáš klíček na první polohu mělo by zavrnět.Možná je zanešené a netahá naftu.Zkus poklepat.Jestli potom nastartuješ
bude vše asi ok.Já jsem to udělal, čerpadlo se chytlo,dal jsem ale 2x do plné nádrže aditivum na pročištění a vyměnil pal. filtr.
Pracuji v Anglii 3 roky mám Rover 75 2000 Diesel .Po této výměně
jsem bez problémů dojel z ČR do UK. Už jsem najel 4000 Km a závada se znovu už neprojevila.Oprava stála 1000 Kč
06.09.2014 | 13:44:58 | Zbyněk | 92.24.245.* Reagovat
...je to krásne vozidlo, s reprezentačným nádychom a osobne gratulujem majitelovi, že na ňom nič nemusel opravovať, pretože dostupnosť dielov je žalostná!
12.09.2006 | 19:59:38 | Janíčko Reagovat