Rok výroby:2007Typ motoru:1,8TStav km při koupi:0 kmStav km nyní:90 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:8,5 l/100 kmVloženo:26. 2. 2009
Zatiaľ auto nemalo žiadne poruchy. Iba vypálenie prednej žiarovky v projekčných svetlometoch a pravidelnú údržbu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto využívam ako firemný automobil na služobné cesty.
V tomto aute je radosť cestovať pretože sedačky vás doslova pohltia. Nevynímajúc elektrické nastavenie vo všetkých smeroch. Saab a Volvo montuje do svojich áut kreslá. Po jazde v takomto aute sa ťažko prestupuje do vlastného horšieho. Ale takisto aj máloktorá limuzína vyššej triedy má tak pohodlné sedadlá ako Saab.
Odlhlučnenie je výborné a preto je cestovanie o plnom vychutnaní si okolitej krajiny. Ani po 800 km sedenia človek nič necíti, žiadne stŕpnutie. Negatívum na tomto aute je zastaralý interiér, ktorý je síce funkčný a dobre ovládateľný, ale design ostal niekde na konci 90-tych rokov. Takisto batožinový priestor je síce široký a dlhý, ale nie vysoký vďaka dvojitému dnu. Tu už si aj priemerne veľký pes musí zohnúť krk.
Čo sa týka jazdných vlastností - sú výborné. Tak komfortne naladený podvozok som zažil iba pri hydraulickom alebo pneumatickom odpružení.
Automatická prevodovka by mohla preraďovať bez trhnutia a trošku rýchlejšie. Zaostáva totiž za výkonom motora. Jedná sa o 1,8T čo je v podstate dvojlitrový benzínový motor. Rád sa nechá vytáčať do otáčok kedy zaberie turbo a vás pritlačí do sedadiel. Sprevádza ho potom jemne športovo ladená zvuková kulisa. Čo pri takej jazde bolo pociťované ako slabšie boli brzdy. Nie že by boli neúčinné, avšak vodičovi nedávali pocit istoty zastavenia. Trebalo sa riadne oprieť do pedálu aby auto zastalo. Systém ESP odvádza tiež kus dobrej práce na zasneženej a zľadovatenej ceste, tak ako aj systém ASR s ktorým sa dá pohnúť aj v ťažkom stúpaní.
Celkovo veľmi pohodlné a vydarené auto, trošku nadsadená cena. Ak by prepracovali interér tak aj zaslúžená.
Krize není očistná. Krize je následek nenažranosti a falešnosti těch nejbohatších, kteří už samou rozežraností nevěděli, coby. Odsere to spousta nevinných a poctivých. A to nejen automobilek, ale i lidí. Manažeři už nevěděli kam až vyšroubovat ceny, kam své platy... žádný strom neroste do nebe. K té očistnosti: Ano, ať nás zbaví těch nenažranejch hajzlů, ale bohužel s nimi se svezou i právě ti nevinní... Mohlo by to vypadat, že se vytvoří místa pro ty lepší manažery a firmy, ale to je omyl. v této vlčí ekonomice se zase chytnou ty největší kurvy a budou likvidovat ty poctivější.
Komentáře uživatelů k recenzi Saab 9-3
Pravdu dis Jene
29.11.2009 | 22:47:16 | Honza S Reagovat
honza
Krize není očistná. Krize je následek nenažranosti a falešnosti těch nejbohatších, kteří už samou rozežraností nevěděli, coby. Odsere to spousta nevinných a poctivých. A to nejen automobilek, ale i lidí. Manažeři už nevěděli kam až vyšroubovat ceny, kam své platy... žádný strom neroste do nebe. K té očistnosti: Ano, ať nás zbaví těch nenažranejch hajzlů, ale bohužel s nimi se svezou i právě ti nevinní... Mohlo by to vypadat, že se vytvoří místa pro ty lepší manažery a firmy, ale to je omyl. v této vlčí ekonomice se zase chytnou ty největší kurvy a budou likvidovat ty poctivější.
08.03.2009 | 11:02:11 | Reagovat
škoda dobrýho člověka. Krize je očistná.
08.03.2009 | 10:05:20 | honza Reagovat
pacia sa mi auta SAAB, skoda tej automobilky...
01.03.2009 | 15:26:32 | Reagovat
GOOD CAR - SAAB - 10 BODU Z 10!!!
28.02.2009 | 12:19:17 | Reagovat