Rok výroby:2007Typ motoru:BXWStav km při koupi:44 100 kmStav km nyní:58 200 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,1 l/100 kmVloženo:19. 9. 2011
Tvrdý podvozek Tvrdé a vrzající plasty v interiéru
Závady a opravy na autě
Zásadní oprava a závada zatím žádná. Před cca měsícem se začala občas rozsvěcovat kontrolka airbagu, chci nechat prověřit při nejbližší prohlídce, která bude při 60000 km.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Cordoba je pro mě srdeční záležitost. Jezdím už na 3. autě v pořadí evoluce modelu (1. Cordoba byla z r. 1994, pak jsem jezdil asi rok s faceliftovou Cordobou z r. 1999). Když jsem ji objevil jako zánovní vůz u značkového prodejce, byla za týden moje. Používám ji hlavně k dojíždění do práce, za rok, co ji mám, jsem najel cca 15000 km. Spotřeba se drží kolem 6,1 l/100 km. Neměl jsem s ní zatím žádný vážný problém, dlouho jsem si zvykal na tvrdý podvozek, ze závad, které jsem zaregistroval, tak občasné rozsvícení kontrolky airbagu. Někde na netu jsem našel, že příčinou je nějaká závada na nějakém konektoru, chci nechat prověřit při nejbližší servisní prohlídce. Vůz má výbavu Reference, kterou jsem zatím doplnil o tažné zařízení a reproduktory v zadních dveřích. Předchozí Cordoba měla 6 reproduktorů, zvykl jsem si na "dunění" ze zadní části auta, proto jsem nechal dodělat repra i do zadních dveří. Požitek z hudby ale kazí to, že při vyšší hlasitosti výplně dveří rezonují a až nedávno jsem zjistil, že i v zadních dveřích se montuje hlubokotónový a výškový reproduktor, takže pokud se nechají namontovat jen hloubkáče, zvuk z nich je dost zkreslený, chybí výšky. Chci tedy nechat doplnit. Jízdní vlastnosti odpovídají motorizaci, auto není žádný sprinter, na běžné ježdění to stačí. Trochu mě zarazila velká dýchavičnost auta při jízdě s přívěsem. Vezl jsem náklad kolem 500 kg, vůz měl problémy se rozjíždět a akcelerovat ve stoupání a občas zasmrděla spojka. Největší pohromou je ovšem interiér z tvrdých plastů. Při naklánění nebo krutu karoserie je slyšet výrazné lupání a vrzání plastů a to ze všech stran. Parkuji v podzemních garážích, když tam vjíždím, sjíždím levotočivou zatáčku z kopce a při tomto manévru mám pocit, že mi odpadnou výplně dveří, jaký je to rachot. Od asi 50000 km se ozývá při přejezdu nerovností (a to i nijak zvlášť velkých) praskavý zvuk z oblasti přístrojové desky a středního panelu, kde je autorádio. Přesně stejný zvuk jsem slýchal i u předchozích Cordob, které však už měly nalítáno skoro 100000 km a byly v horším technickém stavu, než je tahle. Přisuzuji to postupnému zvětšování vůlí v upevňovacích bodech částí interiéru.
Komentáře uživatelů k recenzi Seat Cordoba