Recenze Seat Cordoba
“Slušné svezení, po "vychytání much" bude ještě lepší.”

Autor recenze: Pepa (24 let),
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:1.4 44kW Stav km při koupi:195 643 km Stav km nyní:196 700 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 5. 7. 2007

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.2

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Felicia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Vozidlo jsem kupoval s tím, že do něj budu muset investovat, to už napovídá stav ujetých kilometrů.

Předchozí majitel byl jediným majitelem vozu a byl s ním spokojený, prodával ho z důvodu malého prostoru. Upozornil mě na to, že musím udělat v nejbližší době rozvody, což během několika málo dnů udělat nechám. Když jel na převod vozilda, nenastartoval. Zřejmě špatné uhlíky u startéru, což spojím s výměnou rozvodů. Na vozidle jsem již nechal vyměnit brzdové kotouče, destičky, zadní prasátka, brzdovou kapalinu.

Po výměně mi nezvykle bouchalo u levého kola, což jsem sváděl na "opraváře", ale bohužel jsem si nevzal doklad, tak jsem opravil tzv. boucání sám. Bylo to špatým pouzdrem, ve kterém jezdí unašeč. Opravná sada stojí cca 200 Kč na jeden válec, měnil jsem jen ta pouzdra a vše je již ok. Dále jsem měnil ložisko u PZ kola, bylo přidřené. Stálo téměř 3500,- .

Mám zimní obutí, vozidlo docela hučí, nevím jestli obutím nebo ještě špatným ložiskem vpředu. Dnes v noci jsem jel z kina a opět nezvyklé bouchání. Na rampě jsem si všiml, že je uvolněný stabilizátor, takže další oprava? Jinak na vozidle je vše původní, čeká mě postupně téměř vše, ale auto mi za to zatím stojí. Zapomněl jsem dodat, že má i pohon LPG, takže se snad opravy vykompenzují cenou za palivo a jednou se to srovná. Jina


Hodnocení a zkušenosti s autem

Automobil slušně sedí na silnici, řízení je celkem tuhé, což je lepší než ve fabii, kdy jedete 150 km/h, a volant jde zlehka jako při parkování. Brzdy jsou strašné, i když jsou celé vyměnené, na auto s celkovou hmotností cca 1400 kg, velice slabé. Při ranním startování motor naskočí a po deseti vteřinách chcípne.

Po druhém startu je to už v pořádku. Nemělo by to souviset s pohonem LPG, protože motor se spouští na benzín. Vozidlo jsem koupil za 80000,- a proč? Protože mi ukradli předchzí felicii, která byla v perfektním stavu.

Takže doufám, že tentokrát se tomu vyhnu a o auto nepřijdu.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Seat Cordoba

Vložit komentář

za tu cenu 80tis. se nemuze majitel divit,protoze takove auto a takovy rok se za ty penize moc sehnat nedaji

09.07.2007 | 10:26:13 | ToJa Reagovat

sa nediv,ked auto ma skoro 200 tis.km,mam ti napisať,čo som ja vsetko uz vsetko vymenil na mojom aute,ktore ma najazdene 220 tis.km? su to spotrebaky ale mi to pride uplne normalne na tie km

07.07.2007 | 15:32:09 | bugy Reagovat

K tomu chcípání: auto sice startuje na benzín, ale pak se automaticky přepíná na plyn, k čemuž může docházet právě po uváděných deseti sekundách. Řekl bych, že motor spálí natáhnutý benzín, a pak zhasne, protože systém nestačí dodat lpg. Při druhém startu už spaluje plyn. Právě proto bych hledal řešení v lpg soustavě.
Ať slouží!

07.07.2007 | 10:03:40 | LPG Reagovat

RE:

Nemáš pravdu, motor jede na benzín, pokud nedosáhne určité teploty, cca 40. Pak přepne na plyn, po ubrání plynu a zpětnému sešlápnutí.

28.02.2013 | 14:12:19 | Sokol  | 78.102.128.* Reagovat