Rok výroby:2002Typ motoru:1.4 44kWStav km při koupi:195 643 kmStav km nyní:196 700 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:5. 7. 2007
Vozidlo jsem kupoval s tím, že do něj budu muset investovat, to už napovídá stav ujetých kilometrů.
Předchozí majitel byl jediným majitelem vozu a byl s ním spokojený, prodával ho z důvodu malého prostoru. Upozornil mě na to, že musím udělat v nejbližší době rozvody, což během několika málo dnů udělat nechám. Když jel na převod vozilda, nenastartoval. Zřejmě špatné uhlíky u startéru, což spojím s výměnou rozvodů. Na vozidle jsem již nechal vyměnit brzdové kotouče, destičky, zadní prasátka, brzdovou kapalinu.
Po výměně mi nezvykle bouchalo u levého kola, což jsem sváděl na "opraváře", ale bohužel jsem si nevzal doklad, tak jsem opravil tzv. boucání sám. Bylo to špatým pouzdrem, ve kterém jezdí unašeč. Opravná sada stojí cca 200 Kč na jeden válec, měnil jsem jen ta pouzdra a vše je již ok. Dále jsem měnil ložisko u PZ kola, bylo přidřené. Stálo téměř 3500,- .
Mám zimní obutí, vozidlo docela hučí, nevím jestli obutím nebo ještě špatným ložiskem vpředu. Dnes v noci jsem jel z kina a opět nezvyklé bouchání. Na rampě jsem si všiml, že je uvolněný stabilizátor, takže další oprava? Jinak na vozidle je vše původní, čeká mě postupně téměř vše, ale auto mi za to zatím stojí. Zapomněl jsem dodat, že má i pohon LPG, takže se snad opravy vykompenzují cenou za palivo a jednou se to srovná. Jina
Hodnocení a zkušenosti s autem
Automobil slušně sedí na silnici, řízení je celkem tuhé, což je lepší než ve fabii, kdy jedete 150 km/h, a volant jde zlehka jako při parkování. Brzdy jsou strašné, i když jsou celé vyměnené, na auto s celkovou hmotností cca 1400 kg, velice slabé. Při ranním startování motor naskočí a po deseti vteřinách chcípne.
Po druhém startu je to už v pořádku. Nemělo by to souviset s pohonem LPG, protože motor se spouští na benzín. Vozidlo jsem koupil za 80000,- a proč? Protože mi ukradli předchzí felicii, která byla v perfektním stavu.
Takže doufám, že tentokrát se tomu vyhnu a o auto nepřijdu.
sa nediv,ked auto ma skoro 200 tis.km,mam ti napisať,čo som ja vsetko uz vsetko vymenil na mojom aute,ktore ma najazdene 220 tis.km? su to spotrebaky ale mi to pride uplne normalne na tie km
K tomu chcípání: auto sice startuje na benzín, ale pak se automaticky přepíná na plyn, k čemuž může docházet právě po uváděných deseti sekundách. Řekl bych, že motor spálí natáhnutý benzín, a pak zhasne, protože systém nestačí dodat lpg. Při druhém startu už spaluje plyn. Právě proto bych hledal řešení v lpg soustavě. Ať slouží!
Komentáře uživatelů k recenzi Seat Cordoba
za tu cenu 80tis. se nemuze majitel divit,protoze takove auto a takovy rok se za ty penize moc sehnat nedaji
09.07.2007 | 10:26:13 | ToJa Reagovat
sa nediv,ked auto ma skoro 200 tis.km,mam ti napisať,čo som ja vsetko uz vsetko vymenil na mojom aute,ktore ma najazdene 220 tis.km? su to spotrebaky ale mi to pride uplne normalne na tie km
07.07.2007 | 15:32:09 | bugy Reagovat
K tomu chcípání: auto sice startuje na benzín, ale pak se automaticky přepíná na plyn, k čemuž může docházet právě po uváděných deseti sekundách. Řekl bych, že motor spálí natáhnutý benzín, a pak zhasne, protože systém nestačí dodat lpg. Při druhém startu už spaluje plyn. Právě proto bych hledal řešení v lpg soustavě.
Ať slouží!
07.07.2007 | 10:03:40 | LPG Reagovat
RE:
Nemáš pravdu, motor jede na benzín, pokud nedosáhne určité teploty, cca 40. Pak přepne na plyn, po ubrání plynu a zpětnému sešlápnutí.
28.02.2013 | 14:12:19 | Sokol | 78.102.128.* Reagovat