Rok výroby:2006Typ motoru:1.2 HtpStav km při koupi:11 000 kmStav km nyní:11 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:2. 3. 2008
Nikdy jsem nechtěl tří hrnek tak jsem pokukoval po nové thálii 1.4 / 100koní - je stejně rychlá jako 1.2. nevím proč možná elektronika. Je potřeba hodně vytáčet motor u obou thálii.
Hopnul jsem do škodovky mrknout se na novou fábii a viděl jsem tam jetý Seat Cordoba 1.2htp 12 ventil rok 06, 10tis km s klimou, dálkač, okna, a další doplňky za 220 tis tak jsem ho vzal. Vydindal jsem záruku na motor 6 měsíců + klasika na kastli.+ kola na discích garančku s výměnou oleje a cd radio a záruku na km. A jsem spokojený, zatím.
1.2 htp je dobrou volbou :-) to bych nikdy neřek. před tím jsem měl R19 1.8l byl to docela rychlík.
Mile mě překvapila akcelerace ve městě táhne to pěkně od spodu jako u všech 1.2htp, na dálnici i když drží 140/km v hodině obsah motoru je dost znát. Spotřeba zatím 7l/100km ale to jsem tankoval jenom jednou takže nevím.
Pro potřebu naší rodiny a počet ujetých km dostačující auto. Co se mi moc nelíbí je palubka u spolujezce chtělo by to kastlík.
Zapnutí klimatizace není moc znát na výkonu. Podotýkám Cordoba je rychlejší a pohodlnější než Thalia a to jsem jí chtěl koupit. Zatím ho mám dva týdny tak pak možná napíšu víc. Všem přeji hezký den. Nepříznivcům htp taky :-) .
Budu rád za každou recenzi ale asi by to chtělo něco jenom kolem 1.2 jek a dvou ročků. Vím že jsou daleko rychlejší i kvalitnější auta.
Zdravím všechny, Seatka už máme cca 5 let a najeto 80tis, auto jede jak má, poslední dva roky jsem jezdil cca 30 tis ročně. Opravy jsem zatím nemusel řešit. Prostě pohoda, jsem maximálně spokojený. Jediné co mi chybí je víc prostoru na úkor velkého kufru a občas rychlejší akcelerace. Jsem zastáncem spíš nového auta za míň peněz, než bazar třeba nějaká audina 8 let stará. Jelikož je nás v rodině víc, tak uvažuji o pořízení nového auta. Přemýšlím asi o Dacia Duster, na nic lepšího při třech dětech prostě nemám, tak možná napíšu recenzi někde jinde, prý se na to auto čeká půl roku. - Chci pozdravit - autor 20:54 MARNE - trhni si nohou, jo a ze Seatem jsem jel 300km/hod a předjel jsem i letadlo. :-). - Auto Seat určitě doporučuji, raději nové, ze silnějším motorem od 1.4 nahoru. Ahoj.
A co je na tom špatného ,že napíše kolik jel na dálnici ,mě spíš přijde směšný když se baví o takových věcech u škody 120 .Na to má právo jen ten kdo má auta vysokých obsahů nebo co jako??:)Když sem měl R19 Chamade 54kw ,a předjel sem po městě koho mě napadlo až na nějaký q7 co má 200 300koní.Není to na závody ale ,po městě když jedeš tak ujedeš v klidu , a většinou sem byl všude 1 z křižovatek a málo kdo mě dohnal a to sem nezávodil ani to nevytáčel a jel normálně a můžu říct že sem z toho měl radost když sem předjel někoho kdo má auto za 200 000kč a předjel sem ho do kopce nebo na dálnici s 20let starým autem.
Dobrý auto jezdil jsem sním v autoškole ,měli Ibizu roku 2009 a 2001 Cordobu ,stou jsem jezdil rači na závěrečný zkoušky sem si ji vybral.Byl to motor 1.6 ,a sílu měl.
Tvůj komentář mě jen utvrdil o nízké hodnotě tvého IQ. Můžeš nám tady občas zamachrovat, kolik jsi se svým hátépéčkem udělal naposled na dálnici a kolika frajerům jsi to natřel, jestli to posílí Tvé slabé ego...
To jsi toho teda napsal, přečti jsi poslední větu v recenzi. Asi si potřebuješ h-nit péro. Nechápu, proč bychom se nemohli bavit o maximální rychlosti třeba i koloběžky.
Reakce na některé komentáře: pořídit si auto s nejslabším motorem, určeným především do města a na okresky a pak tady řešit maximální rychlost na dálnici, to vypovídá o IQ pisatelů...
Ja mam cordobu 1.4/55kw 2006 a jediné,co jsem si sam vyměnil je kablíky vedoucí na svítilny v kufru. Ale POZOR ,jsou vyrobeny z nějaké tuhé mědi a zlomili se po 4 letech a to hned 6 kablíku ve svazku. Zajímavě se to ovšem projevovalo,nejdřív mi BLBNUL CENTRÁL. zamykání zadního kufru,pak odešlo uplně,sem tam nešeli odemknout ostatní dveře. Pak mi zhasla žárovka v kufru.Nakonec se mi rozsvicovala kontrolka mlhovek i při vypnutom zapalování. Vše měli na svědomí kablíky v te gumové pruchodce kufru,které se vzajemně skratovali,naštěstí to jde zadara vyměnit .Nejsem si jist,jestli to mělo co společného s tímto,ale jěšte se mi neotvíral okruh vnitřní /vnejší okruh rozvodu vzduchu,ale po výměně těch kablíku to ani jednou nezablblo. JInak auto jede jako drak ....)
Zdravím vás. Po tech. jsem měnil přední brzdové obložení a kotouče (Bosh) staré vibrovali. Jinak tech. naprosto bez problémů. Teď mám najeto 50tis. km. Doplnil jsem klimu a vše co s tím souvisí jinak vše bez problémů. Co se týče rychlosti, tak ta maximálka je 180km, to je vše co to auto zvládne. Spotřeba kolem 6l/100km. Co bych uvítal je víc místa pro nohy na zadních sedadlech klidně bych oželel 100 litrů v kufru. Těch 500l co uvádí výrobce jsem využil asi jenom 5 krát jinak je pořád prázdný. Zatím nic nedrncá - dávám pozor na díry, jinak bych uvítal měkší podvozek. Pneumatiky mám Pirelli 6000 185/60 r14 a maximální spokojenost. To je zatím vše tak zatím. Autor.
Mam ji 3 rokem a super.Naky malickosti byli.Vadnej plovak a brzdovej spinac.To meli i nekteri znami co ji meli.Jen co me vadi tak laidcky udelany plasty okolo sedacek presnich.Jinak lita jako drak:-).Jo nemuzu se dostat do prednich dverich na repro.Nevi nekdo jak?
Zdravím teď jsem si pořídil jetou 1.6 16v sx z roku 1996 takže první modelovku, zatím uvidím co s tím bude v háji... :D má to sice "jen" 74 Kw(100k), ale jízdními vlastnostmi zátahem od spoda a silnou akcelerací je srovnatelná, ne-li lepší než Mazda 323 1.5 16v. Vřele doporučuji všem mladým sportovcům co se chtějí na silnici zabít :D(myšleno s nadhledem;)... Škoda jen že se u nás moc po bazarech nenajde (buď všem slouží dodnes nebo se sem moc nedovážela)
Zdravim vsechny. seatka uz mam ctvrty rok a je bez zavad.akorat co me mrzi ze delaji kryty pod pmotorem z plastu mam to cele urvane:)))jinac jsem s tim to vozem 100% spokojen!nerekl bych ze i 1,2ka muze podat slusny vykon moje maximalka je 195km/h jede slusne! vrele doporucuji tohle auticko
Mam cordobu 1.4 16v 03 r.v. spolehlivá,slušná jízda.Ale poslední dobou mi hapruje kontrolka elekt.poruchy motoru a EPC,občas sama při dojezdu chcípne,pokud není zahřátý motor,nevíte někdo co by to mohlo být?A ještě neporadíte jak se dostat k repro ve dveřích,nikde žádný šroub atd,díky.
Ahoj Všichni, byl jsem v servisu výměna brzdové kapaliny v Seat platil jsem 449 kč trvání celkem hodinu třicet supr přístup hned se ptali jestli chci být u auta, samo jsem přijal a zahrnul mechanik asi hloupýma otázkama ve všem vyhověl a odpověděl. Skontroloval komlet brzdy, řízení,těsnost motoru trošku to teče asi bude nutná oprava něco na sání. Supr dojem.
pocuj RADEK tak sa mi zds, zer ty nemas asi ziadne auto a sem chodis len mudrovat. HTP su celkom vydare agregaty ako pre Seat tak aj pre Skodu, vlastne je to presne tan isty vyrobca typ motora. A servis je tiez dobry opravia ti ho v kazdom skoda servise.
Ale zato iny maly hrkotajuci motorcek v Cordobe dokaze dat 200 tacho :-) 1.4tdi s troma valcekmi uhana max.s dvoma pasaziermi 200km/h tacho. Viem o com hovorim,mali sme ich vo firme,sam by som tomu neveril keby som to nezazil. GPS 191km/h a pritom v tech.preukaze je tusim max. 177k/h alebo tak nejak. Ale len na 14 diskoch,na 15 bola max.okolo 185 tacho. Celkom fajn motor,spolahlivy,skoro nezere,skoda ze to nieje 4 valec lebo je dost nekultivovany :-)
No tak šup šup rýchlo do servisu a povedz im, že tacho ukazuje o 50 viac. ???????? 219 km/h s motorom o výkone 47 kw ?????????? Prestaň chlastať keď jazdíš autom. Väčšiu chujovinu som tu asi ešte nečítal.
Sorky za foto je to od někud stáhnuté bo nemám vlastní fotku, kromě kol je vše totožné. Nevím co mám za kola ale asi 14 - 15 origoš a zimní z fábie. Kuknu na to a napíšu.Stejně ten rencek byl stará hujda r.91 ale pohodlnější, už bych zpět neměnil :-D .
Az teraz som si vsimol ze fotka ktoru ste tu uviedol je asi len ilustracna,pneu.som odhadoval z nej.Kazdopadne plati co som napisal. Ak je vasa nahodou obuta na 15" diskoch a aj tak sa vam zda tvrda nevahajte a kludne to prezute na 14-ky,aspon usetrite par korun na pneu a pri prezuvani a pohodlie budete mat zarucene.
Jasne ze citite kazdy kamen ked to mate na 16" diskoch 205/45R16,vykaslite sa na design a obute to na 15" elektrony,tam ide rozmer 195/55R15 a to uz je velmi dobry kompromis medzi jazdnymi vlastnostami a pohodlim.Vo firme mame 1 Cordobu na 15 a je to colkom v pohode uz,nebojte sa jazdnych vlastnosti,Cordoba ma vyborny podvozok.Na zimu tam mame obute 185/60R14 a to uz je vyslovene pohodlna jazda.Svetla na Cordobe sa sem tam zvyknu zarosit,ale ked sa to nerosi velmi vyrazne tak by to az taky problem byt nemal,ale zadny plastovy kryt zo svetla davajte dole len ak auto stoji,pri prejazde vody a blata by vam voda a necistoty mohli nastriekat od kolies az do vnutra svetla a to uz by na elektriku nebolo moc dobre.
Tak jsem zase tady, jel jsem s rodinkou daleko od domova po dálnicích (německých). Stabilně jsem udržoval něco přes 5tis otáček, kolem 160km/hod a někdy i přes. U nás na dálnici tak 140km/hod : spotřeba 6.6 l/100km. Zatím vše v pohode akorát z a do Prahy jsem počítal každý panel to byl zážitek byl jsem zvyklý na francouza to bylo lepší.
JJ. taky jsem se málem zalknul. Když jsem slyšel 1.2htp. Nevím jestli jsem neprohloupil zatím si zvykám, v práci jezdím s firemním tří litrem r.07. Ohledně toho světla asi to budu muset rozebrat, zatím vyzkouším sundat krytku možná to bude líp větrat. Ještě bych potřeboval dozadu repráky bo děti neslyší pohádky a vepředu to potom řve origoš 3tis práce 1tis do toho se mi taky moc nechce,+ nejsou natažené kabely.
Počkat Seat a tříválec?Já původně myslel,že si autor této recenze utahuje z Fábii,ale nestačím se divit,že už i Seat pochopil vývoj městských motorů...pááááni :-) Přeju hodně kilometrů bez nehod a hlavně bez poruch
Tak to znám. U předchozího vozu bylo na zlomení ruky i výměna pitomé žárovky. V servisu ji nejsem jistý, jestli by ti to světlo rozložili a složili skrz čištění a utěsnění. Možná ano, ale pro ně by to nebylo příliš fin. zajímavé, spíše nabídnou jiné v replice. Doporučil bych nějaké odpoledne si s tím pohrát i když musíš sundat nárazník (ten sundat bude jednodušší než vypreparovat to světlo).
Mlží se přední světlomet zatím jenom jeden po každé jízdě, nevím co s tím dělat. Zevnitř se usazuje vodní kámen. Je to docela oničem. Ví někdo čím to může být? Těsnění vypadá OK.
Po měsíci další jízdy se snižuje spotřeba zatím na 6.2l/100km. A to 70 procent město zbytek mimo. Nejbližší dálnice je asi 100km. Jezdím denně do práce 4km tam a 4km zpět. Štvě mě ten zvuk tří válce, ale pomalu si svykám i když nejde o nic výrazného. Jinak maximálně spokojený. Co bych chtěl vytknout je tvrdý podvozek před tím jsem měl Francouza to bylo supr. Zatím ahoj.
Jel jsem v obou autech renaultu i cordoby. Thalia 1.2 je určitě slabší než seat mám vyzkoušené u 1.4 jsem slyšel recenzi že je podobná jak 1.2 a 77 kw tam nejde moc znát prý mnoho elektroniky, ale nejel jsem v ní, předváděčku měli pouze 1.2 a ta oproti cordobě moc nejede to nemluvím o pohodlí. Na thálii nemám ani smítko připadá mi jako dobrý kompromis mezi cenou a výbavou.Cordobu 1.2 htp mám jenom proto že mi tato koupě připadala dost výhodná, a po zvážení rodinných potřeb i dostačující. Přeji hezký den. A dík všem co zatím napsali.
To si děláš srandu, ne? Cordoba 1,2 se 47 kW a točivým momentem 112 Nm s pohotovostní hmostností 1066 kg je rychlejší než Thalia 1,4 se 72 kW, točivým momentem 127 Nm a pohotovostní hmotnosti 980 kg!!! Navíc zrychlení 0 - 100 má Cordoba 14,7s a max. rychlost 171 km/h oproti 11,2s a max. rychlosti 186 km/h v Thalii. Nemůžu si pomoct, ale Thalii jsi nemohl s tímto motorem řídit, neb by jsi po svezení nemohl tvrdit co jsi napsal. Jinak Cordoba je skvělé auto, ale s jiným motorem.
Vo firme mame dve cordoby s rovnakym motorom.Jedna je r.v.2003 a druha 2005.Okrem par malickosti typickych pre koncern tam ziadne vaznejsie poruchy neboli.A to maj jedna najazdenych uz skoro 200 000tis.km. 1.2 je pre toto lahke auto do mesta plus nejake okresky naprosto dostacujuci motor. Na dialnici samozrejme nebude konstantne drzat vysoke rychosti,ale 130,140 nieje problem.Sem tam aj viac ale to potom uz sa motor zbytocne moc toci,je hlucnejsi a samozrejme aj viac zerie.Spotreba je tiez primerana od 5 do 8 litrov na sto.Auto ma dobry podvozok a tym padom aj jazdne vlastnosti,riadenie je klasicky preposilovane a odozva dost slaba.Prevodovka ma kratke a presne drahy kde ani po takmer 200tis.km nieje citit ziadnu volu a stratu presnosti co je dobre.Kufor je velmi objemny 495litrov.Samozrejme otvor donho ala sedan nieje ziadna slava ale v pripade potreby odnesie dost veci.Ovsem na pracku,chladnicku a inu bielu techniku a podobne nakupy radsej zabudnite.Miesto na prednych sedadlach dostatok aj pre postavu 195cm vysoku,vzadu poskromne,zhruba ako v Octavii prvej generacie.Olej moc nezerie,max 0,5l na 15000km co podla mna nieje ziadna hroza ked sa berie do uvahy ze mensi motor je potrebne castejsie tocit.Vo vseobecnosti su to podla mna za dane peniaze celkom kvalitne a dobre auta.Aj ked kvalitnejsie plasty v inter. by rozhodne neuskodili.
Komentáře uživatelů k recenzi Seat Cordoba
muze mi nekdo rict jake jsou rozvody u 1,2 12v 47kw 2005 dekuji
25.03.2014 | 17:11:30 | pepe | 85.135.8.* Reagovat
RE:
řetěz
25.03.2014 | 17:12:16 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
Autor
Zdravím všechny, Seatka už máme cca 5 let a najeto 80tis, auto jede jak má, poslední dva roky jsem jezdil cca 30 tis ročně. Opravy jsem zatím nemusel řešit. Prostě pohoda, jsem maximálně spokojený. Jediné co mi chybí je víc prostoru na úkor velkého kufru a občas rychlejší akcelerace. Jsem zastáncem spíš nového auta za míň peněz, než bazar třeba nějaká audina 8 let stará. Jelikož je nás v rodině víc, tak uvažuji o pořízení nového auta. Přemýšlím asi o Dacia Duster, na nic lepšího při třech dětech prostě nemám, tak možná napíšu recenzi někde jinde, prý se na to auto čeká půl roku.
-
Chci pozdravit - autor 20:54 MARNE - trhni si nohou, jo a ze Seatem jsem jel 300km/hod a předjel jsem i letadlo. :-).
-
Auto Seat určitě doporučuji, raději nové, ze silnějším motorem od 1.4 nahoru.
Ahoj.
03.05.2011 | 19:10:45 | Reagovat
Marne
A co je na tom špatného ,že napíše kolik jel na dálnici ,mě spíš přijde směšný když se baví o takových věcech u škody 120 .Na to má právo jen ten kdo má auta vysokých obsahů nebo co jako??:)Když sem měl R19 Chamade 54kw ,a předjel sem po městě koho mě napadlo až na nějaký q7 co má 200 300koní.Není to na závody ale ,po městě když jedeš tak ujedeš v klidu , a většinou sem byl všude 1 z křižovatek a málo kdo mě dohnal a to sem nezávodil ani to nevytáčel a jel normálně a můžu říct že sem z toho měl radost když sem předjel někoho kdo má auto za 200 000kč a předjel sem ho do kopce nebo na dálnici s 20let starým autem.
31.03.2011 | 22:40:23 | luke20 Reagovat
Dobrý
Dobrý auto jezdil jsem sním v autoškole ,měli Ibizu roku 2009 a 2001 Cordobu ,stou jsem jezdil rači na závěrečný zkoušky sem si ji vybral.Byl to motor 1.6 ,a sílu měl.
31.03.2011 | 22:31:55 | luke20 Reagovat
autor20:54
Tvůj komentář mě jen utvrdil o nízké hodnotě tvého IQ. Můžeš nám tady občas zamachrovat, kolik jsi se svým hátépéčkem udělal naposled na dálnici a kolika frajerům jsi to natřel, jestli to posílí Tvé slabé ego...
31.03.2011 | 21:19:39 | marne Reagovat
Marne
To jsi toho teda napsal, přečti jsi poslední větu v recenzi.
Asi si potřebuješ h-nit péro. Nechápu, proč bychom se nemohli bavit o maximální rychlosti třeba i koloběžky.
31.03.2011 | 20:54:44 | Autor Reagovat
Reakce na některé komentáře: pořídit si auto s nejslabším motorem, určeným především do města a na okresky a pak tady řešit maximální rychlost na dálnici, to vypovídá o IQ pisatelů...
30.01.2011 | 13:51:02 | marne Reagovat
Luba
Ja mam cordobu 1.4/55kw 2006 a jediné,co jsem si sam vyměnil je kablíky vedoucí na svítilny v kufru. Ale POZOR ,jsou vyrobeny z nějaké tuhé mědi a zlomili se po 4 letech a to hned 6 kablíku ve svazku. Zajímavě se to ovšem projevovalo,nejdřív mi BLBNUL CENTRÁL. zamykání zadního kufru,pak odešlo uplně,sem tam nešeli odemknout ostatní dveře. Pak mi zhasla žárovka v kufru.Nakonec se mi rozsvicovala kontrolka mlhovek i při vypnutom zapalování. Vše měli na svědomí kablíky v te gumové pruchodce kufru,které se vzajemně skratovali,naštěstí to jde zadara vyměnit .Nejsem si jist,jestli to mělo co společného s tímto,ale jěšte se mi neotvíral okruh vnitřní /vnejší okruh rozvodu vzduchu,ale po výměně těch kablíku to ani jednou nezablblo. JInak auto jede jako drak ....)
30.01.2011 | 12:45:54 | Reagovat
Po 1 tech. kontrole
Zdravím vás.
Po tech. jsem měnil přední brzdové obložení a kotouče (Bosh) staré vibrovali. Jinak tech. naprosto bez problémů. Teď mám najeto 50tis. km.
Doplnil jsem klimu a vše co s tím souvisí jinak vše bez problémů.
Co se týče rychlosti, tak ta maximálka je 180km, to je vše co to auto zvládne.
Spotřeba kolem 6l/100km.
Co bych uvítal je víc místa pro nohy na zadních sedadlech klidně bych oželel 100 litrů v kufru. Těch 500l co uvádí výrobce jsem využil asi jenom 5 krát jinak je pořád prázdný.
Zatím nic nedrncá - dávám pozor na díry, jinak bych uvítal měkší podvozek.
Pneumatiky mám Pirelli 6000 185/60 r14 a maximální spokojenost.
To je zatím vše tak zatím. Autor.
27.03.2010 | 11:55:44 | Autor Reagovat
seat cordoba1.4 16v 2005rv
Mam ji 3 rokem a super.Naky malickosti byli.Vadnej plovak a brzdovej spinac.To meli i nekteri znami co ji meli.Jen co me vadi tak laidcky udelany plasty okolo sedacek presnich.Jinak lita jako drak:-).Jo nemuzu se dostat do prednich dverich na repro.Nevi nekdo jak?
21.09.2009 | 17:59:44 | Lukas Reagovat
Seat Cordoba 1.6i 16v SX
Zdravím teď jsem si pořídil jetou 1.6 16v sx z roku 1996 takže první modelovku, zatím uvidím co s tím bude v háji... :D má to sice "jen" 74 Kw(100k), ale jízdními vlastnostmi zátahem od spoda a silnou akcelerací je srovnatelná, ne-li lepší než Mazda 323 1.5 16v. Vřele doporučuji všem mladým sportovcům co se chtějí na silnici zabít :D(myšleno s nadhledem;)... Škoda jen že se u nás moc po bazarech nenajde (buď všem slouží dodnes nebo se sem moc nedovážela)
25.07.2009 | 13:08:05 | Jazz Reagovat
Cordoba 1.2 12v 2005
Zdravim vsechny.
seatka uz mam ctvrty rok a je bez zavad.akorat co me mrzi ze delaji kryty pod pmotorem z plastu mam to cele urvane:)))jinac jsem s tim to vozem 100% spokojen!nerekl bych ze i 1,2ka muze podat slusny vykon moje maximalka je 195km/h jede slusne!
vrele doporucuji tohle auticko
23.07.2008 | 14:23:42 | Dejv:) Reagovat
Autor
Ahojky máme najeto 20tis.km + jeden krát Chorvatsko vše je v pohodě auto šlape jak hodinky. Co jsem si vybral to mám.
17.07.2008 | 20:08:23 | Reagovat
cordoba 1.4 16V
Mam cordobu 1.4 16v 03 r.v. spolehlivá,slušná jízda.Ale poslední dobou mi hapruje kontrolka elekt.poruchy motoru a EPC,občas sama při dojezdu chcípne,pokud není zahřátý motor,nevíte někdo co by to mohlo být?A ještě neporadíte jak se dostat k repro ve dveřích,nikde žádný šroub atd,díky.
19.05.2008 | 15:15:10 | dadožrout Reagovat
chip tuning
Nechal jsem si zvednout výkon motoru za 500kč na 90kw teď vám všem natrhnu ....
13.05.2008 | 19:18:20 | autor Reagovat
Spotřeba 5.6l/100km dálkově, vůbec jsem ho nešetřil.(Slovensko).
06.05.2008 | 13:51:08 | Autor Reagovat
Servis
Ahoj Všichni, byl jsem v servisu výměna brzdové kapaliny v Seat platil jsem 449 kč trvání celkem hodinu třicet supr přístup hned se ptali jestli chci být u auta, samo jsem přijal a zahrnul mechanik asi hloupýma otázkama ve všem vyhověl a odpověděl. Skontroloval komlet brzdy, řízení,těsnost motoru trošku to teče asi bude nutná oprava něco na sání. Supr dojem.
25.04.2008 | 14:06:10 | autor Reagovat
To Kajo
http://www.autorecenze.cz/auto-recenze-bmw-530-e39-touring-7163.htm
23.04.2008 | 15:49:07 | Radek Reagovat
Radek
Pocuj ty si nejak mimo temy, kto tu vravi o sprevadzkovani v servise? Rad by som vedel ake mas auto ty
23.04.2008 | 11:29:53 | kajo Reagovat
To Kajo
Myslet si můžeš, co chceš, to je tvoje svobodné právo. Kdyby auto neuměli zprovoznit v autorizovaném servisu, to by bylo dost špatný.
22.04.2008 | 20:06:19 | Radek Reagovat
Radek
pocuj RADEK tak sa mi zds, zer ty nemas asi ziadne auto a sem chodis len mudrovat. HTP su celkom vydare agregaty ako pre Seat tak aj pre Skodu, vlastne je to presne tan isty vyrobca typ motora. A servis je tiez dobry opravia ti ho v kazdom skoda servise.
22.04.2008 | 19:36:35 | Kajo Reagovat
Tak to musel být hodně vysokej útes.
21.04.2008 | 19:30:15 | Radek Reagovat
Ale zato iny maly hrkotajuci motorcek v Cordobe dokaze dat 200 tacho :-) 1.4tdi s troma valcekmi uhana max.s dvoma pasaziermi 200km/h tacho. Viem o com hovorim,mali sme ich vo firme,sam by som tomu neveril keby som to nezazil. GPS 191km/h a pritom v tech.preukaze je tusim max. 177k/h alebo tak nejak. Ale len na 14 diskoch,na 15 bola max.okolo 185 tacho. Celkom fajn motor,spolahlivy,skoro nezere,skoda ze to nieje 4 valec lebo je dost nekultivovany :-)
19.04.2008 | 09:36:10 | Roman Reagovat
Hele neblbněte já si dělal srandu.
10.04.2008 | 20:54:06 | Autor Reagovat
No tak šup šup rýchlo do servisu a povedz im, že tacho ukazuje o 50 viac. ???????? 219 km/h s motorom o výkone 47 kw ?????????? Prestaň chlastať keď jazdíš autom. Väčšiu chujovinu som tu asi ešte nečítal.
09.04.2008 | 13:55:33 | Petrík Reagovat
Pro všechny
Jsem chtěl vyzkoušet co to dá a na dálnici jsem z toho vytáhnul plný plyn 219 km/hod.
09.04.2008 | 13:09:06 | Autor Reagovat
Roman
Sorky za foto je to od někud stáhnuté bo nemám vlastní fotku, kromě kol je vše totožné. Nevím co mám za kola ale asi 14 - 15 origoš a zimní z fábie. Kuknu na to a napíšu.Stejně ten rencek byl stará hujda r.91 ale pohodlnější,
už bych zpět neměnil :-D .
05.04.2008 | 20:37:53 | Autor Reagovat
Az teraz som si vsimol ze fotka ktoru ste tu uviedol je asi len ilustracna,pneu.som odhadoval z nej.Kazdopadne plati co som napisal. Ak je vasa nahodou obuta na 15" diskoch a aj tak sa vam zda tvrda nevahajte a kludne to prezute na 14-ky,aspon usetrite par korun na pneu a pri prezuvani a pohodlie budete mat zarucene.
05.04.2008 | 12:33:30 | Roman Reagovat
Jasne ze citite kazdy kamen ked to mate na 16" diskoch 205/45R16,vykaslite sa na design a obute to na 15" elektrony,tam ide rozmer 195/55R15 a to uz je velmi dobry kompromis medzi jazdnymi vlastnostami a pohodlim.Vo firme mame 1 Cordobu na 15 a je to colkom v pohode uz,nebojte sa jazdnych vlastnosti,Cordoba ma vyborny podvozok.Na zimu tam mame obute 185/60R14 a to uz je vyslovene pohodlna jazda.Svetla na Cordobe sa sem tam zvyknu zarosit,ale ked sa to nerosi velmi vyrazne tak by to az taky problem byt nemal,ale zadny plastovy kryt zo svetla davajte dole len ak auto stoji,pri prejazde vody a blata by vam voda a necistoty mohli nastriekat od kolies az do vnutra svetla a to uz by na elektriku nebolo moc dobre.
05.04.2008 | 12:27:51 | Roman Reagovat
Tak jsem zase tady, jel jsem s rodinkou daleko od domova po dálnicích (německých). Stabilně jsem udržoval něco přes 5tis otáček, kolem 160km/hod a někdy i přes. U nás na dálnici tak 140km/hod : spotřeba 6.6 l/100km. Zatím vše v pohode akorát z a do Prahy jsem počítal každý panel to byl zážitek byl jsem zvyklý na francouza to bylo lepší.
30.03.2008 | 19:56:10 | Autor Reagovat
JJ. taky jsem se málem zalknul. Když jsem slyšel 1.2htp. Nevím jestli jsem neprohloupil zatím si zvykám, v práci jezdím s firemním tří litrem r.07. Ohledně toho světla asi to budu muset rozebrat, zatím vyzkouším sundat krytku možná to bude líp větrat. Ještě bych potřeboval dozadu repráky bo děti neslyší pohádky a vepředu to potom řve origoš 3tis práce 1tis do toho se mi taky moc nechce,+ nejsou natažené kabely.
27.03.2008 | 11:25:23 | Reagovat
Počkat Seat a tříválec?Já původně myslel,že si autor této recenze utahuje z Fábii,ale nestačím se divit,že už i Seat pochopil vývoj městských motorů...pááááni :-) Přeju hodně kilometrů bez nehod a hlavně bez poruch
26.03.2008 | 18:12:23 | Tomík Reagovat
Tak to znám. U předchozího vozu bylo na zlomení ruky i výměna pitomé žárovky. V servisu ji nejsem jistý, jestli by ti to světlo rozložili a složili skrz čištění a utěsnění. Možná ano, ale pro ně by to nebylo příliš fin. zajímavé, spíše nabídnou jiné v replice. Doporučil bych nějaké odpoledne si s tím pohrát i když musíš sundat nárazník (ten sundat bude jednodušší než vypreparovat to světlo).
26.03.2008 | 17:53:54 | Radek Reagovat
Dík za info ale nevím jestli každý má na to aby postupoval podle tvojí rady možná servis. U cordoby abych vyndal světlo musím sundat blatník.
26.03.2008 | 17:45:53 | Autor Reagovat
Rozmontovat, vyčistit a slepit silikonem.
26.03.2008 | 17:05:57 | Radek Reagovat
Mlží se přední světlomet zatím jenom jeden po každé jízdě, nevím co s tím dělat. Zevnitř se usazuje vodní kámen. Je to docela oničem. Ví někdo čím to může být? Těsnění vypadá OK.
26.03.2008 | 16:50:20 | Autor Reagovat
Spotřeba
Po měsíci další jízdy se snižuje spotřeba zatím na 6.2l/100km. A to 70 procent město zbytek mimo. Nejbližší dálnice je asi 100km. Jezdím denně do práce 4km tam a 4km zpět. Štvě mě ten zvuk tří válce, ale pomalu si svykám i když nejde o nic výrazného. Jinak maximálně spokojený. Co bych chtěl vytknout je tvrdý podvozek před tím jsem měl Francouza to bylo supr. Zatím ahoj.
18.03.2008 | 08:50:32 | Autor Reagovat
Každopádně Cordoba je lepší a praktičtější volba, než Fábka s tímto polomotorem. Každopádně chápu koupi vozu z hlediska cenové výhodnosti.
04.03.2008 | 18:55:45 | Radek Reagovat
Na to se nedá nereagovat!!!
Jel jsem v obou autech renaultu i cordoby. Thalia 1.2 je určitě slabší než seat mám vyzkoušené u 1.4 jsem slyšel recenzi že je podobná jak 1.2 a 77 kw tam nejde moc znát prý mnoho elektroniky, ale nejel jsem v ní, předváděčku měli pouze 1.2 a ta oproti cordobě moc nejede to nemluvím o pohodlí. Na thálii nemám ani smítko připadá mi jako dobrý kompromis mezi cenou a výbavou.Cordobu 1.2 htp mám jenom proto že mi tato koupě připadala dost výhodná, a po zvážení rodinných potřeb i dostačující. Přeji hezký den. A dík všem co zatím napsali.
04.03.2008 | 18:28:56 | Macák Reagovat
Na to se nedá nereagovat!!!
To si děláš srandu, ne? Cordoba 1,2 se 47 kW a točivým momentem 112 Nm s pohotovostní hmostností 1066 kg je rychlejší než Thalia 1,4 se 72 kW, točivým momentem 127 Nm a pohotovostní hmotnosti 980 kg!!! Navíc zrychlení 0 - 100 má Cordoba 14,7s a max. rychlost 171 km/h oproti 11,2s a max. rychlosti 186 km/h v Thalii. Nemůžu si pomoct, ale Thalii jsi nemohl s tímto motorem řídit, neb by jsi po svezení nemohl tvrdit co jsi napsal. Jinak Cordoba je skvělé auto, ale s jiným motorem.
03.03.2008 | 19:59:55 | Luigi Reagovat
Cordoba
Vo firme mame dve cordoby s rovnakym motorom.Jedna je r.v.2003 a druha 2005.Okrem par malickosti typickych pre koncern tam ziadne vaznejsie poruchy neboli.A to maj jedna najazdenych uz skoro 200 000tis.km. 1.2 je pre toto lahke auto do mesta plus nejake okresky naprosto dostacujuci motor. Na dialnici samozrejme nebude konstantne drzat vysoke rychosti,ale 130,140 nieje problem.Sem tam aj viac ale to potom uz sa motor zbytocne moc toci,je hlucnejsi a samozrejme aj viac zerie.Spotreba je tiez primerana od 5 do 8 litrov na sto.Auto ma dobry podvozok a tym padom aj jazdne vlastnosti,riadenie je klasicky preposilovane a odozva dost slaba.Prevodovka ma kratke a presne drahy kde ani po takmer 200tis.km nieje citit ziadnu volu a stratu presnosti co je dobre.Kufor je velmi objemny 495litrov.Samozrejme otvor donho ala sedan nieje ziadna slava ale v pripade potreby odnesie dost veci.Ovsem na pracku,chladnicku a inu bielu techniku a podobne nakupy radsej zabudnite.Miesto na prednych sedadlach dostatok aj pre postavu 195cm vysoku,vzadu poskromne,zhruba ako v Octavii prvej generacie.Olej moc nezerie,max 0,5l na 15000km co podla mna nieje ziadna hroza ked sa berie do uvahy ze mensi motor je potrebne castejsie tocit.Vo vseobecnosti su to podla mna za dane peniaze celkom kvalitne a dobre auta.Aj ked kvalitnejsie plasty v inter. by rozhodne neuskodili.
02.03.2008 | 23:08:21 | Peter Reagovat