Rok výroby:2005Typ motoru:1.9 tdi-pd 77kwStav km při koupi:70 256 kmStav km nyní:95 400 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:30. 1. 2011
U tohoto vozu me velice sklamala poruch ktera se tyka TURBA.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vozidlo mam jiz dva roky,ktere me bylo dovezeno z DK.Melo najeto 70000km.ja jiz najel bez zadnych problemu 25400km.U Seatu jsem provadel klasikou udrzbu jako vymena oleje REPSOL elite 5w40 50501na PD jak doporucuje vyrobce ,vzduchovy filtr,pri 90000km jsem menil naftvy filtr,tekze dva roky bez zavad az TET pri 95000km me odeslo TURBO do vecnych lovist.....Bracha ma ten semej motor v octavii ll.a jemu take odeslo turbo,ale v 63000km tak nevim jestli je to u techto motoru pravidlo.Nejmenovany reditel ma jiz na pasatu jiz treti turbo v prrrrrrrrrrrr...Kolega ma sharana take 1.9 tdi-pd z druhe ruky a ten mel najeto necelich 2000000km a po jeho 10000km take delal turbo,tekze si myslim,ze to asi moc normalni neni?Jo kazdy rika,ze zalezi naton jak kdo jezdi,ale u nas v rodine je tento Seat v uvozovkach klenot a opravdu jezdim za studena do 2000 otacek a zdelsi trasy nehavam dochladit.Seat ma max vybavu napr.8x erbek,klima.ESP,ABS,tampomat,vyskove nastavytelny volant,vyhrivane pr.sedacky,pr.sterace,zrcatka,z.okno.viskove nastavitelne sedacky,palubni pocitac,navi atd....Jako rodiny vuz vyhovuje,vnitrni prostor idealni,kufr OK.Auto jak se rika posloucha,jede,brzdi posilovac je nastaven akorad.Zapomel jsem doda,ze ma hodne neprirozene odchazeji vzadu zarovky.Tak se mejte a at nam to slouzi...............
Pán nepíše servisní interval, nicméně jestli jede na ,,standart" t.j. 25-30 tis. tak pak to vypadá jak psal již níže uvedený na problém s olejem. Ve většině případů panuje shoda na výměnný interval 15tis. Olej totiž degraduje v důsledku pevných částic v něm obsažených ze spalování nafty, takže pak dochází k nedostatečnému mazání turba. Jak se vyjádřil autor článku o olejích : prodloužený vým. interval je pro pány v kravatách, kteří každé dva roky dostanou nový vůz.
Mám již druhého Seata Toledo. První rv.96....benzín 1,8 a byl to totální nezmar. Druhý rv. 2005....miláček. Bohužel nafta a turbo 1,9 71kW. Výměna turba 165000km. Autorizovaný servis ŠKODA. Celková částka na opravu 38000Kč.U výměny všechno nové, ujeto 3500km "K.O.!!! Další výměna turba. Opět autorizovaný servis ŠKODA. Náklady na opravu tentokrát 38000,-Kč. Záruka neuznána z důvodu "ČESKÉHO BLA,BLA,BLA". Prostě jsem to překousl a zaplatil podruhé. Auto rozjíždím v klidu a dochlazuji. AŤ MI NIKDO NETVRDÍ, ŽE JE TO OLEJEM, PROTOŽE JE TO HOVADINA" Podle mého selského rozumu je to konstrukční chyba. Další auto prostě už "NIKDY" nebude koncern VW!!!!
Cauky Seataci.Ja menim olej kazdy rok,u me to znamena 12000 az 13000km,normalni smrtelnik,pritom interval oleje je 15000 takze si motor jenom chrochta a stejne turbo padlo tak jak pise pan!Mam svaru v SEATU a povida turba KK spatne od virobce,vyhod ho a dej tam GARETA!!ma silnejsi hridelky lopatek a taky se pri repasu perfektne kalibruje.Potkala me dalsi zavada po 205000 km dvouhmota odesla do vecnych lovist,myslim si ze najela dost,spoka byla od luku,dal jsem spatky LUK,ale jednohmotu ja to opravdu pesi....a jademe daaaal cau cau preji krasne svadky!!
Cago to turbo to je fakt raketa ja ho sehnal od Garetta za 13000 pak tesneni a prace a jsem na 15000,pak sa divy ze nikdo nechce do autoryzovaneho servizu,jen pro srovnani klika do motoru 1.9 TDI 77kw stoji 26 000 fak si to mel skoro zadarmo............
Km nemusia sedieť, po 4 rokoch a iba 75.000 ? km? , to je sakra málo. Záleží, ako jazdil prvý majiteľ, ale treba prejsť na normálny servisný interval, max. 20.000 km a dobré oleje. Je tam kopec príčin, prečo odišlo turbo, nepreniká niekde voda, alebo nafta do oleja? Nech to pozrie niekto skúsený. ľuboš
tiez som majitelom takeho to toleda... ale motor 2.0 FSI. mozem suhlasit ze auto splana typ rodinneho auta. zatial ziadne poruchy a to uz mam za sebou 23 000 km. ked som ho kupil tak malo nejakych 30 000 km... kedze ze to benzin tak spotreba je celkom dobra dlhodoby priemer 7 litrov..
Komentáře uživatelů k recenzi Seat Toledo
Turbo
Pán nepíše servisní interval, nicméně jestli jede na ,,standart" t.j. 25-30 tis. tak pak to vypadá jak psal již níže uvedený na problém s olejem. Ve většině případů panuje shoda na výměnný interval 15tis. Olej totiž degraduje v důsledku pevných částic v něm obsažených ze spalování nafty, takže pak dochází k nedostatečnému mazání turba. Jak se vyjádřil autor článku o olejích : prodloužený vým. interval je pro pány v kravatách, kteří každé dva roky dostanou nový vůz.
22.09.2012 | 06:10:33 | Handsgrip | 82.135.146.* Reagovat
RE: Turbo
Mám již druhého Seata Toledo. První rv.96....benzín 1,8 a byl to totální nezmar. Druhý rv. 2005....miláček. Bohužel nafta a turbo 1,9 71kW. Výměna turba 165000km. Autorizovaný servis ŠKODA. Celková částka na opravu 38000Kč.U výměny všechno nové, ujeto 3500km "K.O.!!! Další výměna turba. Opět autorizovaný servis ŠKODA. Náklady na opravu tentokrát 38000,-Kč. Záruka neuznána z důvodu "ČESKÉHO BLA,BLA,BLA". Prostě jsem to překousl a zaplatil podruhé. Auto rozjíždím v klidu a dochlazuji. AŤ MI NIKDO NETVRDÍ, ŽE JE TO OLEJEM, PROTOŽE JE TO HOVADINA" Podle mého selského rozumu je to konstrukční chyba. Další auto prostě už "NIKDY" nebude koncern VW!!!!
09.02.2013 | 16:03:00 | buffalo69 | 188.75.144.* Reagovat
RE: Turbo
Opravdu 71 kw ?
09.02.2013 | 17:47:48 | | 88.102.67.* Reagovat
RE: Turbo
Není to nějak málo těch 71KW?
To mají motory PD ale co vím tak ve škodovkách.Seat má pokud se nemýlím 77Kw.
09.02.2013 | 17:54:27 | | 78.102.114.* Reagovat
RE: Turbo
Cauky Seataci.Ja menim olej kazdy rok,u me to znamena 12000 az 13000km,normalni smrtelnik,pritom interval oleje je 15000 takze si motor jenom chrochta a stejne turbo padlo tak jak pise pan!Mam svaru v SEATU a povida turba KK spatne od virobce,vyhod ho a dej tam GARETA!!ma silnejsi hridelky lopatek a taky se pri repasu perfektne kalibruje.Potkala me dalsi zavada po 205000 km dvouhmota odesla do vecnych lovist,myslim si ze najela dost,spoka byla od luku,dal jsem spatky LUK,ale jednohmotu ja to opravdu pesi....a jademe daaaal cau cau preji krasne svadky!!
21.12.2013 | 21:52:04 | soky | 77.48.255.* Reagovat
RE: Turbo
Cago to turbo to je fakt raketa ja ho sehnal od Garetta za 13000 pak tesneni a prace a jsem na 15000,pak sa divy ze nikdo nechce do autoryzovaneho servizu,jen pro srovnani klika do motoru 1.9 TDI 77kw stoji 26 000 fak si to mel skoro zadarmo............
25.05.2014 | 22:21:12 | soky | 77.48.255.* Reagovat
Km nemusia sedieť, po 4 rokoch a iba 75.000 ? km? , to je sakra málo. Záleží, ako jazdil prvý majiteľ, ale treba prejsť na normálny servisný interval, max. 20.000 km a dobré oleje.
Je tam kopec príčin, prečo odišlo turbo, nepreniká niekde voda, alebo nafta do oleja? Nech to pozrie niekto skúsený. ľuboš
01.07.2011 | 21:15:15 | Reagovat
Seat
tiez som majitelom takeho to toleda... ale motor 2.0 FSI. mozem suhlasit ze auto splana typ rodinneho auta. zatial ziadne poruchy a to uz mam za sebou 23 000 km. ked som ho kupil tak malo nejakych 30 000 km... kedze ze to benzin tak spotreba je celkom dobra dlhodoby priemer 7 litrov..
01.07.2011 | 21:08:41 | ricardo Reagovat