Rok výroby:1984Typ motoru:1200Stav km při koupi:30 000 kmStav km nyní:40 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:25. 10. 2008
Při koupi vozu bylo potřeba jen dotáhnout šrouby na karburátoru (auto bezdůvodně chcípalo).
Vystužení držáku převodky řízení (pro jistotu, škodovky tam maj strašně měkkej plech).
Prasklá žárovka.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Před přečtením upozorňuju zaujaté lidi proti škodovkám, že tohle NENÍ objektivní recenze, je to recenze mého vozu, tudíž recenze ZAUJATÁ ! Předcházím tím nesmyslným komentářům a urážkám. Děkuji za pochopení
Moje škoda 120 není moje jediné auto, pořídil jsem si jí pro zábavu a také proto, že jsem na staré škodovky vzpomínal z mládí. Na denní ježdění mám vůz zhruba o 15 let novější a daleko vyšší třídy. Tut škodu jsem koupil od 1. majitele, měla v té době najeto 30 000 km a vše bylo doložené servisní knížkou, byla praticky jen dobře zajetá a většinu svého času trávila ve vyhřívané garáži pod dekou (když si na to ještě dnes vzpomenu působí to úsměvně). Tudíž je vůz dodnes bez jediné tečky koroze a lak i stav je jak nový.
Původní majitel s odchodem komunistické vlády začal na autě realizovat drobné sportovní úpravy, jako je např. spojler, široké prolisy, tmavá okna, laděný výfuk, navíc je nyní ve voze: centrál, alarm, paeger, el. otvírání kapoty kufru i motoru, startování z felicie, cívky atd. z Favorita, silnější topení, a celkově je vůz upravený, aby byli vychytané klasické mouchy škodovek.. Kolikrát se nedivím, když lidi nadávají na škodovky, měl jsem půjčenou kamarádovu škodu 120 bez úprav a je to tak trochu horor...
Proto provádím dané úpravy pro zlepšení jízdních vlastností a to např: výkonu, náklonu v zatáčkách, působení bočního větru, bezpečnosti atdpod. Bál jsem se pověsti, že když škodovka nabourá, tak je z ní šrot, tak jsem ji nechal kompletně vyztužit (ve dvěřích, blatnících atd.), dále jsou snížené pružiny vepředu, vačka ze závodní 110R, čtyřpístkové brzdy vpředu atd. Je těch úprav opravdu mnoho a zdaleka bych nezvládl je najednou všechny vyjmenovat, dá se říci že autu se věnuji téměř každý den a tak pochopitelně je ve 100% stavu. Vše je dokonale ošetřeno gumoasfaltem a rezistinem.
Auto vzbuzuje opravdu velikou pozornost a to dokonce i v zahraničí, není vyjímkou, že si ho jde někdo vyfotit. Dostal jsem již žádost od nějakého muzea, abych jim ho půjčil na výstavu. Škodovka není auto na normální ježdění, sice vydrží všechno, ale v základu je to auto nebezpečné a málo komfortní. Je to spíše můj koníček a pro ty lidi, kteří si koupí nějaký střep za 5000 kč, ani na to nešáhnou a jen jezdí to opravdu není. Já osobně jsem s vozem naprosto spokojen, ale musím říci, že jen díky těm všem úpravám. Už totiž jen klasický vzhled škodovek, jak některé mají zadek na zemi a předek ve vzduchu se mi hnusí, to se změnilo snížením předku.
Dalo by se pokračovat, jak škodovky vařej v kopcích, jsou líný atd.. to všecko se podařilo na mé škodě odstranit a vychytat.. Díky bohu! Škodovky se vyplatí buď jako koníček, nebo jako přibližovadlo pro nenáročné.!
Ale to snad zase už nemyslíš vážně ne,to že tyto auta nemáš rád už víme,ale zase psát takový kidy to už je i na mě moc Jel jsi někdy pragou V3S?? kdyby jo tak nemůžeš napsat takovou věc....nic proti pragovce,úžasně spolehlivý stroj a naprosto nezničitelný,ale na rovinu říkám že málokterý dnešní řidič by to dokázal řídit....to je úplně jiná liga než dnešní náklaďáky
Já musím souhlasit,že V3S je nezničitelnej držák a dobyvatel terénu,jen jsem srovnával vzhled interiéru a fyzickou námahu při řízení,tam už takový rozdíl fakt není.
Tak teď jsi si teda vážně nadběhl,to se válím po zemi smíchy....těžké řízení,na škodovce,a prosímtě co jsi to za škodovku řídil-co jsem se ve felicii navzpomínal na řízení 120ky,které s klidem jde točit při stání dvěma prsty....oproti tomu felda byla horor
puso daj numo na teba,po bielej 120ke mi srdce prahne.a ktosi tu pisal ze od 78meho behajo po tom svete.omyl,vlastnil som 120LS rok 1976,ale neprajem nikomu,cmuk
Děkuji za podporu a pozitivní komentáře, ano, snažím se a musím říct, že se to daří udržet tento vůz v super stavu, opravdu by jste na něm korozi nenašli, motor šlape jako hodinky, ale úpravám jsem se bohužel nevyvaroval... upřednostňuji úpravy, které nezasahují do auta jiným jménem (mám na mysli tuningové firmy atd.), v krátké době bude na autě decentní přední spojler, ovšem dobový, tedy takový, jaký se dělal na vývozní tuzex škodovky...
recenzia s úvahou a dôvodom na zamyslenie. Držím palce, nech Vám auto slúži, vlastne zachovávate dedičstvo, občas márna snaha... Aj keď škodovky 120 asi nikdy nebudú mať vysokú zberateľskú hodnotu, to by museli byť v úplne pôvodnom stave, bez úprav, veľa sa ich vyrobilo, nie ako z 50-tych rokov, tie sú relatívne vysoko cenené, nehovoriac z predvojnového obdobia...P.S. A ak by takto isto nadávali v 1950 niekomu, kto si chcel uchrániť predvojnovú luxusnú škodovku, kus histórie by bol v prdeli. Nehovoriac o tom, že peniaze do auta mohol vrážať do chľastu...
dobrý den všem čtenárúm. Dost mě zaráží větsina komentářů na autorecenzích vetšinou nad nima mávnu rukou ale když někdo začne hanit něčí snahu udržet staré auto v super stavu tak jsem to už nevydržel a musim reagovat,jestliže mladej floutek si někde pujčí peníze nebo pumpne rodiče a začne tady psát nějaký pochybný komentáře měl by si zamést pred vlastním prahem neznamená když je to novejsí nebo aspoň tak vypadá že to má v lepším stavu a za škodovkou se dnes začínají otače vic a vic lidí než za nějakým VW co má většina pisálků velice kvlitních komentářů (cha cha cha ) sám jsem měl škodu 125L moje první auto a projely jsme celé čechy a uplně v pohodě a poruchy také měla ale ukažte mi auto které nemá. Všem škodvkařům dřžím palce přece jenom je to naše hystorie.
OU ŠITE/ OU SHITE/ ! Musím Ti říct,že jseš zamindrákovanej vůl !!! Jaký máš Ty auto?,Proč kritizuješ auto mladýho kluka,který to má jako koníček! . Měl by jsi se zamyslet sám nad sebou a přestanˇ parazitovat na těchto škodováckých stránkách,když nemáš rád škodovky.Tohle je recenze pro ŠKODOVKY ,Ty troubo. NAZDAR!!!At´jezdí Škodovky alesponˇdalších 50.let!!!
a debilové který jezděj v těch novějších bezpečnějších autech spoléhaj na bezpečnost a věčně se válej někde v příkopu se střevama vyblitejma venku a s mozkem rozmetanym po silnici. Škodovka je starý auto, který jezdilo už někdy v roce 78 (myslim 120tky), tak co se všichni divěj že neni bezpečný jako jiný auta? navíc komouši to pěkně flákali
Tyto auta, tedy Škoda 120,105,... jsou už defakto veteráni, jelikož od příštího roku tyti auta nebude možné prodat, ani koupit, je letošní rok poslední, kdy je uvidíme na silnicích ve větším počtu. A je to škoda, debilové, kteří jezdí v těchto pojízdných rakvích nemají žádnou šanci na přežití při střetu s jiným osobním vozem, proto zaručovaly vyšší bezpečnost normálním řidičům. Toto auto totiž velice dobře slouží jako takový externí airbag pro řidiče.
Dobry den......ja som mal vlasne mam Skodu 120L...1985..... tiez som mal s nou stale problemy ako napriklad....prasknute tesnenie pod hlavu, zlomena ojnica-zniceny cely motor a ine...ale v podstate som bol s nim velmi spokojny a auto som si nechal v garazi ako spomienku na mladost. Ked budem stary tak si ju zrestaurujem a budem mat nedelne auto. Ako pikoska na zaver a na co som velmi hrdy v roku 2006 sme na nej isli styria do Talianska Bibione....cca 700+700Km cesta tam a spet bez poruchy, ale tie pohlady niektorych Talianov Cechov a Slovakov na rakuskej dialnici stali zato. Dnes mam Mazda 323F 1997 a zatial bez jedinej chybicky 30 000Km http://autorecenze.centrum.cz/auto-recenze-mazda-323f-f-ka-6492.htm
Nechápem ludi, ktori sa pozastavuju nad tym ze 25 -30 rocne auta su poruchove, zeru olej a opotrebovane, vsak vam tiez za 25 rokov uz nebude vselico fungovat ako za mladi :-)
Oušite, a co máš za auto ty? Co mu kritizuješ kilárnu?! ty po ránu smrdíš stejně jako ta stodváca.Napiš radši recenzi a nekritizuj dobrou a dlouhou recenzi.Taky 120 nemusim i když sem jí měl.Ale jako koníček?? proč ne.
tady ty žlučovité příspěvky. Ano bylo to jednoduché auto taková stavebnice, ale je to třeba posuzovat z hlediska doby ve které se vyvíjela a vyráběla a z hlediska možností soc.automobilového průmyslu. Proti trábošům to byl mercedes, v zimě jsem ji nastartoval vždy a když něco odešlo, opravil jsem to většinou na místě nebo doma na koleně (spoustu dílů jsem teda vozil s sebou preventivně, včetně lahve na vodu do chladiče :-) Ale pánové v zimě na horách jsem byl KING, ještě dlouho po revoluci, Škodivka vyjela na Pomezky ve sněhových kolejích a vánici jako prd, kolem po příkopech se váleli zoufalci s žigulíky,warťasi a jinou svoločí - vyjeli jsme až nahoru bez potíží a kromě mě už jen sypač a rolba :-)
no když na to dlabe majitel tak může být krám i mercedes, kamoš teda měl několik těchto škodovek (asi 4) a všecky šlapaly jak hodinky ze švajcu :-) stačilo se tomu jednou za čas věnovat a nebyl pro něj problem nastartovat v -20 zatímco sousedi to trápily a nic, on jen přišel, nasedl otočil klíčkem a na brnk to chytlo tu poslední škůdku měl lechce v tuningu (byla to ta se 4 světlama), samozřejmě že v pravým slova smyslu takže zvenku vypadala jako seriová schade akorát vepředu byl malinkej spojler, byla tam upravená 5ti stupňová převodovka, upravovanej motor na obsah 1,4 bylo to posazený níž a tvrdší, kotoučový brzdy v předu i vzadu a maximálku to mělo 180km sám sem to viděl, a můžu říct na takový experimenty co se všecko "dá udělat" ideální auto
Skodu 120 sme mali od roku 1991 do 2001. Je to uplne otrasne auto, s ktorym bol kazdy mesiac nejaky problem. Vacsina veci sa sice dala opravit doma na kolene, ale kaslem na take auto ktore je viac pokazene ako funkcne. Ked si spomeniem na tie zimy, kedy pravidelne zamrzalo kurenie tak este teraz mi naskakuje husia koza. Podla mna je to najhorsia skodovka v historii. Kedysi pred nou sme mali starucku octaviu, ktora sa vobec nekazila, nehovoriac o novsich autach.
no ja som tiez presedlal do niecoho novsieho len pre bezpecnost. hoci mam mojeho rapidika vystuzeneho na podbehoch /a to fest/. inak skodovky kazdemu varili. ale nebola to chyba od vyroby. skodovka musi mat funkcne viečko na nadrzke chladiacej kvapaliny, priechodny chladic, nemrazol v systeme /nutnost/ a cidlo predneho ventilatoru musi fungovat a samozrejme nezalepeny termostat. ak toto vsetko funguje tak nevariš..... a motor ako 105, 120, 130 s liatinovou hlavou je citlivy na chudobnu palivovu zmes. treba mat dobre nadstavenu zmes. na chudobno sa to hreje a praskaju hlavy a veci s tym spojene. takze ak sa dodrzuju pokyny v navode na obsluhu a knizkach urcenych na udrzbu, tak je skodovka večne auto. s pozdravom... za 20 rokov si dame zraz
Jsem měl jednu dobu také. Úplná katastrofa, horší auto jsem neměl, ležel jsem pod nim pořád. Výměna kroužků, motor čudil a žral olej, hnilo to před očima, takže autogén byl mým častým společníkem. Nakonec se podělal i náhon tachometru v převodovce. Přední náprava-katastrofa. No hrůza, byl jsem šťastný, když jsem se toho verglu zbavil. A ten kravál při jízdě! To snad ani hlučnější auto ne světě není. Nikdy víc, neznám horší pekáč.
Začal jsem se Š105 a dodnes na ní nezapomenu. Zažil jsem s ní opravdu vše a dodnes na ní stále vzpomínám. To bylo auto, které člověk opravdu řídil a bylo třeba mít určité zkušenosti...
Škoda120 je auto na které v životě nezapomenu.Nejenom ,že jsem se na něm naučil jezdit,ale jedno je fakt,že mě v životě nenechalo ve štychu.Dokonce jsem sním odvezl plno věcí!Počínaje stavebním materiálem,jako např.několik pytlů cementů a cihel až po obývací stěnu a to najednou!Nikdy mi nevyplivlo na výletě,ani v prudčích kopcích.Jen jednou mi vařilo v kopci,ale po menší úpravě bylo po vaření a vše bylo OK.Neměl jsem ho tak vymakaný jako Vy,ale nedám na Škodovku dopustit!!!I I když mám dnes jiný vůz/KIA SEPHIA/,přesto mám nějakej ten citovej vztah ke škodovkám dodnes!!!Přeji Vám,aby Vám škodověnka dělala radost a aby Vám sloužila co nejdéle!!!!!!!!!!!!!!!!! P
toto auto jeste mame neradi se ho nechceme zbavovat mam favorita 93 rok klasika karbec nedam na nej dopustit akorat mne stve ze nedali motor do zadu . s jednou veci bych nesouhlasil ze jsou nebezpecna to jsou vsechna auta ozvlaste ty nove ze.co se tyka fabii tak to uz skoda neni jen znak a nazev .Co se tyka komfortu si nestezuji skoda 120az forman maji dost mista mne se tam sedi dobre oproti tem skoda www golf kde naopak v octavii mista rozhodne moc neni a v obycejnem terenu nic moc to 120 je oproti nim traktor za deste v blate a vzime to ze tuhle skodovku slechtite to ocenuji jen tak dal
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 120
Obejít velikým obloukem
Ovladatelnost a interier skoro totožný s Praga V3S.
25.04.2012 | 17:55:01 | Mirek | 90.177.196.* Reagovat
RE: Obejít velikým obloukem
Ale to snad zase už nemyslíš vážně ne,to že tyto auta nemáš rád už víme,ale zase psát takový kidy to už je i na mě moc
Jel jsi někdy pragou V3S?? kdyby jo tak nemůžeš napsat takovou věc....nic proti pragovce,úžasně spolehlivý stroj a naprosto nezničitelný,ale na rovinu říkám že málokterý dnešní řidič by to dokázal řídit....to je úplně jiná liga než dnešní náklaďáky
01.05.2012 | 22:41:01 | Rambo-x | 109.238.43.* Reagovat
RE: Obejít velikým obloukem
Já musím souhlasit,že V3S je nezničitelnej držák a dobyvatel terénu,jen jsem srovnával vzhled interiéru a fyzickou námahu při řízení,tam už takový rozdíl fakt není.
04.05.2012 | 19:26:11 | Mirek | 90.177.196.* Reagovat
RE: Obejít velikým obloukem
No tak to si ešte asi netočil s volantom V3S na mieste....:), zlatá škodovka.
A naložená 10 metrami buka na lúke, alebo v bahne... radšej sa obesiť, ako točiť na mieste...
04.05.2012 | 23:42:33 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Obejít velikým obloukem
Tak teď jsi si teda vážně nadběhl,to se válím po zemi smíchy....těžké řízení,na škodovce,a prosímtě co jsi to za škodovku řídil-co jsem se ve felicii navzpomínal na řízení 120ky,které s klidem jde točit při stání dvěma prsty....oproti tomu felda byla horor
05.05.2012 | 13:17:52 | Rambo-x | 109.238.43.* Reagovat
chcem to zdedit aj ja
puso daj numo na teba,po bielej 120ke mi srdce prahne.a ktosi tu pisal ze od 78meho behajo po tom svete.omyl,vlastnil som 120LS rok 1976,ale neprajem nikomu,cmuk
24.03.2011 | 20:50:40 | Reagovat
auto
Zdědila jsem škodu 120L bílé barvy s tk ještě 2roky. Nemáte zájem, třeba i na náhr. díly? Autíčko je moc pěkné, zdravím "Ferdu mravence":o)
24.03.2011 | 09:05:35 | Reagovat
Pekny vuz.Liby se mi. :-)
12.03.2009 | 21:11:50 | jamieson Reagovat
poděkování
Děkuji za podporu a pozitivní komentáře, ano, snažím se a musím říct, že se to daří udržet tento vůz v super stavu, opravdu by jste na něm korozi nenašli, motor šlape jako hodinky, ale úpravám jsem se bohužel nevyvaroval... upřednostňuji úpravy, které nezasahují do auta jiným jménem (mám na mysli tuningové firmy atd.), v krátké době bude na autě decentní přední spojler, ovšem dobový, tedy takový, jaký se dělal na vývozní tuzex škodovky...
08.11.2008 | 17:35:12 | 4mix Reagovat
Konečne normálna
recenzia s úvahou a dôvodom na zamyslenie. Držím palce, nech Vám auto slúži, vlastne zachovávate dedičstvo, občas márna snaha... Aj keď škodovky 120 asi nikdy nebudú mať vysokú zberateľskú hodnotu, to by museli byť v úplne pôvodnom stave, bez úprav, veľa sa ich vyrobilo, nie ako z 50-tych rokov, tie sú relatívne vysoko cenené, nehovoriac z predvojnového obdobia...P.S. A ak by takto isto nadávali v 1950 niekomu, kto si chcel uchrániť predvojnovú luxusnú škodovku, kus histórie by bol v prdeli. Nehovoriac o tom, že peniaze do auta mohol vrážať do chľastu...
07.11.2008 | 22:03:11 | ľuboš Reagovat
údiv
dobrý den všem čtenárúm.
Dost mě zaráží větsina komentářů na autorecenzích vetšinou nad nima mávnu rukou ale když někdo začne hanit něčí snahu udržet staré auto v super stavu tak jsem to už nevydržel a musim reagovat,jestliže mladej floutek si někde pujčí peníze nebo pumpne rodiče a začne tady psát nějaký pochybný komentáře měl by si zamést pred vlastním prahem neznamená když je to novejsí nebo aspoň tak vypadá že to má v lepším stavu a za škodovkou se dnes začínají otače vic a vic lidí než za nějakým VW co má většina pisálků velice kvlitních komentářů (cha cha cha ) sám jsem měl škodu 125L moje první auto a projely jsme celé čechy a uplně v pohodě a poruchy také měla ale ukažte mi auto které nemá.
Všem škodvkařům dřžím palce přece jenom je to naše hystorie.
07.11.2008 | 20:47:53 | mira Reagovat
OU ŠITOVI / OU SHITOVI/
OU ŠITE/ OU SHITE/ ! Musím Ti říct,že jseš zamindrákovanej vůl !!! Jaký máš Ty auto?,Proč kritizuješ auto mladýho kluka,který to má jako koníček! . Měl by jsi se zamyslet sám nad sebou a přestanˇ parazitovat na těchto škodováckých stránkách,když nemáš rád škodovky.Tohle je recenze pro ŠKODOVKY ,Ty troubo. NAZDAR!!!At´jezdí Škodovky alesponˇdalších 50.let!!!
05.11.2008 | 17:12:38 | Oldřich Reagovat
TO: OU šit
ty smrdíš akorát tak
03.11.2008 | 17:44:55 | 4mix Reagovat
:-)
a debilové který jezděj v těch novějších bezpečnějších autech spoléhaj na bezpečnost a věčně se válej někde v příkopu se střevama vyblitejma venku a s mozkem rozmetanym po silnici. Škodovka je starý auto, který jezdilo už někdy v roce 78 (myslim 120tky), tak co se všichni divěj že neni bezpečný jako jiný auta? navíc komouši to pěkně flákali
03.11.2008 | 17:44:00 | 4mix Reagovat
120
Tyto auta, tedy Škoda 120,105,... jsou už defakto veteráni, jelikož od příštího roku tyti auta nebude možné prodat, ani koupit, je letošní rok poslední, kdy je uvidíme na silnicích ve větším počtu. A je to škoda, debilové, kteří jezdí v těchto pojízdných rakvích nemají žádnou šanci na přežití při střetu s jiným osobním vozem, proto zaručovaly vyšší bezpečnost normálním řidičům. Toto auto totiž velice dobře slouží jako takový externí airbag pro řidiče.
02.11.2008 | 12:45:43 | Grami Reagovat
David
Dobry den......ja som mal vlasne mam Skodu 120L...1985..... tiez som mal s nou stale problemy ako napriklad....prasknute tesnenie pod hlavu, zlomena ojnica-zniceny cely motor a ine...ale v podstate som bol s nim velmi spokojny a auto som si nechal v garazi ako spomienku na mladost. Ked budem stary tak si ju zrestaurujem a budem mat nedelne auto. Ako pikoska na zaver a na co som velmi hrdy v roku 2006 sme na nej isli styria do Talianska Bibione....cca 700+700Km cesta tam a spet bez poruchy, ale tie pohlady niektorych Talianov Cechov a Slovakov na rakuskej dialnici stali zato. Dnes mam Mazda 323F 1997 a zatial bez jedinej chybicky 30 000Km http://autorecenze.centrum.cz/auto-recenze-mazda-323f-f-ka-6492.htm
01.11.2008 | 17:16:28 | Reagovat
skodovice
Nechápem ludi, ktori sa pozastavuju nad tym ze 25 -30 rocne auta su poruchove, zeru olej a opotrebovane, vsak vam tiez za 25 rokov uz nebude vselico fungovat ako za mladi :-)
31.10.2008 | 20:32:24 | pietro Reagovat
Ou šit
Oušite, a co máš za auto ty? Co mu kritizuješ kilárnu?! ty po ránu smrdíš stejně jako ta stodváca.Napiš radši recenzi a nekritizuj dobrou a dlouhou recenzi.Taky 120 nemusim i když sem jí měl.Ale jako koníček?? proč ne.
31.10.2008 | 13:44:13 | Salam Reagovat
Nechápu
tady ty žlučovité příspěvky. Ano bylo to jednoduché auto taková stavebnice, ale je to třeba posuzovat z hlediska doby ve které se vyvíjela a vyráběla a z hlediska možností soc.automobilového průmyslu. Proti trábošům to byl mercedes, v zimě jsem ji nastartoval vždy a když něco odešlo, opravil jsem to většinou na místě nebo doma na koleně (spoustu dílů jsem teda vozil s sebou preventivně, včetně lahve na vodu do chladiče :-)
Ale pánové v zimě na horách jsem byl KING, ještě dlouho po revoluci, Škodivka vyjela na Pomezky ve sněhových kolejích a vánici jako prd, kolem po příkopech se váleli zoufalci s žigulíky,warťasi a jinou svoločí - vyjeli jsme až nahoru bez potíží a kromě mě už jen sypač a rolba :-)
30.10.2008 | 16:37:13 | Vašek Reagovat
no když na to dlabe majitel tak může být krám i mercedes, kamoš teda měl několik těchto škodovek (asi 4) a všecky šlapaly jak hodinky ze švajcu :-) stačilo se tomu jednou za čas věnovat a nebyl pro něj problem nastartovat v -20 zatímco sousedi to trápily a nic, on jen přišel, nasedl otočil klíčkem a na brnk to chytlo
tu poslední škůdku měl lechce v tuningu (byla to ta se 4 světlama), samozřejmě že v pravým slova smyslu takže zvenku vypadala jako seriová schade akorát vepředu byl malinkej spojler, byla tam upravená 5ti stupňová převodovka, upravovanej motor na obsah 1,4 bylo to posazený níž a tvrdší, kotoučový brzdy v předu i vzadu a maximálku to mělo 180km sám sem to viděl, a můžu říct na takový experimenty co se všecko "dá udělat" ideální auto
30.10.2008 | 15:04:05 | Reagovat
OU ŠIT !
Hnus hnus a hnus! Kdysi škodovkáři si mohli huby roztrhat jak řvali "zakažte trabanty!" protože jim smrděli..dnes smrděj škodovky. Zakažte škodovky!!!
30.10.2008 | 14:09:01 | Reagovat
Skodu 120 sme mali od roku 1991 do 2001. Je to uplne otrasne auto, s ktorym bol kazdy mesiac nejaky problem. Vacsina veci sa sice dala opravit doma na kolene, ale kaslem na take auto ktore je viac pokazene ako funkcne. Ked si spomeniem na tie zimy, kedy pravidelne zamrzalo kurenie tak este teraz mi naskakuje husia koza. Podla mna je to najhorsia skodovka v historii. Kedysi pred nou sme mali starucku octaviu, ktora sa vobec nekazila, nehovoriac o novsich autach.
30.10.2008 | 12:46:53 | Reagovat
to luky od 4mix
nedivím se ti, že nadáváš, asi jsi totiž měl pořádnej vrak v kterym bych nechtěl sedět ani za litr
30.10.2008 | 08:39:04 | Reagovat
to berem...
no ja som tiez presedlal do niecoho novsieho len pre bezpecnost. hoci mam mojeho rapidika vystuzeneho na podbehoch /a to fest/.
inak skodovky kazdemu varili. ale nebola to chyba od vyroby. skodovka musi mat funkcne viečko na nadrzke chladiacej kvapaliny, priechodny chladic, nemrazol v systeme /nutnost/ a cidlo predneho ventilatoru musi fungovat a samozrejme nezalepeny termostat. ak toto vsetko funguje tak nevariš.....
a motor ako 105, 120, 130 s liatinovou hlavou je citlivy na chudobnu palivovu zmes. treba mat dobre nadstavenu zmes. na chudobno sa to hreje a praskaju hlavy a veci s tym spojene.
takze ak sa dodrzuju pokyny v navode na obsluhu a knizkach urcenych na udrzbu, tak je skodovka večne auto.
s pozdravom... za 20 rokov si dame zraz
30.10.2008 | 08:34:56 | Reagovat
Š120L
Jsem měl jednu dobu také. Úplná katastrofa, horší auto jsem neměl, ležel jsem pod nim pořád. Výměna kroužků, motor čudil a žral olej, hnilo to před očima, takže autogén byl mým častým společníkem. Nakonec se podělal i náhon tachometru v převodovce. Přední náprava-katastrofa. No hrůza, byl jsem šťastný, když jsem se toho verglu zbavil. A ten kravál při jízdě! To snad ani hlučnější auto ne světě není. Nikdy víc, neznám horší pekáč.
29.10.2008 | 21:57:06 | luky Reagovat
Začal jsem se Š105 a dodnes na ní nezapomenu. Zažil jsem s ní opravdu vše a dodnes na ní stále vzpomínám. To bylo auto, které člověk opravdu řídil a bylo třeba mít určité zkušenosti...
28.10.2008 | 17:27:10 | Tom Reagovat
ŠKODA 120
Škoda120 je auto na které v životě nezapomenu.Nejenom ,že jsem se na něm naučil jezdit,ale jedno je fakt,že mě v životě nenechalo ve štychu.Dokonce jsem sním odvezl plno věcí!Počínaje stavebním materiálem,jako např.několik pytlů cementů a cihel až po obývací stěnu a to najednou!Nikdy mi nevyplivlo na výletě,ani v prudčích kopcích.Jen jednou mi vařilo v kopci,ale po menší úpravě bylo po vaření a vše bylo OK.Neměl jsem ho tak vymakaný jako Vy,ale nedám na Škodovku dopustit!!!I I když mám dnes jiný vůz/KIA SEPHIA/,přesto mám nějakej ten citovej vztah ke škodovkám dodnes!!!Přeji Vám,aby Vám škodověnka dělala radost a aby Vám sloužila co nejdéle!!!!!!!!!!!!!!!!! P
28.10.2008 | 12:46:24 | Oldřich Reagovat
120
toto auto jeste mame neradi se ho nechceme zbavovat mam favorita 93 rok klasika karbec nedam na nej dopustit akorat mne stve ze nedali motor do zadu . s jednou veci bych nesouhlasil ze jsou nebezpecna to jsou vsechna auta ozvlaste ty nove ze.co se tyka fabii tak to uz skoda neni jen znak a nazev .Co se tyka komfortu si nestezuji skoda 120az forman maji dost mista mne se tam sedi dobre oproti tem skoda www golf kde naopak v octavii mista rozhodne moc neni a v obycejnem terenu nic moc to 120 je oproti nim traktor za deste v blate a vzime to ze tuhle skodovku slechtite to ocenuji jen tak dal
27.10.2008 | 18:45:36 | Reagovat
Mám pochopenie
Na takomto aute som sa naučil jazdiť a navždy má v mojom srdci pevné miesto. Navzdory mnohým necnostiam je to auto kamarát. Nezabudnuteľné !
27.10.2008 | 12:40:12 | Pavol Reagovat