Rok výroby:1986Typ motoru:1,2Stav km při koupi:10 000 kmStav km nyní:300 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?15 letPrůměrná spotřeba:7L l/100 kmVloženo:18. 4. 2009
Našu škodovku sme kupili asi po druhom majiteľovi, ktodý robil na poľnohospodarskom družstve, takže to auto bolo poíužívané ako offroad. My sme ho používali asi 15 rokov na každodenné vozenie. Dokonca aj na dlhé trasy. Jej poruchy neboli nikdy také vážne aby sme neprišli domov. Karoséria hrdzavela, ale po 20 rokoch sa ani iné nedá čakať. Voda sa nám vyvarila iba raz, ale na motore to nezanechalo žiadnej stopy. Samozrejme že sme mali aj zimné gumy, takže sme sa dostali skoro všade, kam sa nedalo iba s gumamy sme použili reťaze. Takže vážnejšie problémy neboli. Ja osobne by som si nedovolila porovnávať škodovku s inym, novším, autom a ak ano tak rovnaké parametre. Napríklad, myslíte si, že karosérie nových áut vydržia 25 rokov?Na novom aute sa cena rozvodov rovná cene generálky celého motora na škodovke. A čo sa týka svahovej dostupnisti. Po doslúžení škodovky sme kúpili hyundai a keďže bývame v dosť veľkom kopci, možem to posúdiť. Na škodovke sme v zime vyšli bez problémov , na hyundai používame snehove reťaze. Komfort vo vnútri je samozrejme v porovnaní so škodovkou väčší. Ale nemožete porovnávat 25 ročné auto s 10 ročným.
Hodnocení a zkušenosti s autem
MOje skúsenosti so škodovkou sú výborné, keďže sme ju používali aj ako zásobovacie auto na dovoz matreialu na stavbu.
No Mirku, možná bychom pár rovnocenných technologických výkřiků našli - viz Wartburg, Polonez, Polski Fiat, Maluch, Záporožec, Oltcit. Ale to je vedlejší. Byla to krutá daň za politickou situaci, tak to prostě je. Vývoj a pokrok byl zcela záměrně potlačen. Viz Škoda, která čechům dala v šedesátých letech překrásnou Felicii či Octavii. Jawa, jenž svět motocyklů odvařila Californií, kejvačkou či "půllitrem DOHC". A potom? Potom se vše jakoby zastavilo. V době, kdy "prohnilý" západ chladil řidiče klimatizací, stahoval okna elektricky a otvíral dveře centrálem, Škodovka měla maximálně vyhřívané zadní okno a otáčkoměr za příplatek. Berme to tak, v té době v podstatě nic jiného nebylo a lidé si zvyknou na cokoli. Dnes se můžeme tehdejším pořadníkům na Favority, Samary a Simsony akorát zasmát.
02.01.2013 | 11:06:32 | Roman B.
| 192.168.1.*Reagovat
RE: Na svou dobu nejhorší krám ze všech.
srovnávat škodu a wartburg je jako trabant a mercedes.
Jo jo, zato šádovka zahnula i když jsi nechtěl, cha cha cha každopádně jet štreku 100 km ve škodovce a ve wartasu, může posoudit jen ten kdo zkusil. Ve wartasu jako v mercedesu, v šádovce jen pro hluché masochisty.
Jasněéééééé 100 km není žádná štreka a rozhodně bych ji jel raději ve škodovce s opěrkou hlavy než ve warťasu bez ní a s pochybným nepřesným řazením jakýmsi klackem pod volantem. jezdil jsem v obojím, narozdíl od většiny zde, takže mohu opravdu srovnávat, warťas byl měkčí toť vše, na hrbolech pohodlné, jízda rovně vpřed OK, větší kufr, vše ostatní na pikaču,kravál, smrad,řazení,řízení,cestování v zimě na sněhu a za zhoršených adhesních podmínek, bezpečnost.
Na snehu a za zhoršených adhéznych podmienok nebola š120 tiež nič moc,ono síce na snehu a ľade zdolala kopec ako žiadne auto dostupné v tej dobe,ale obrovský problém nastal ak bolo treba auto niekam nasmerovať lebo ľahučký predok auta tomu nenapomáhal a to isté platilo aj o brzdení.
Co se týká jízdních vlastností. Auto s motorem vzadu a pohonem vzadu v dnešní době se dělaj už jen snad supersporty. Takže něco na těch jízdních vlastnostech bude. :D Škoda i když byla zastaralá bylo dobrý auto, v 60.letech jsme váleli a měli stroje o 10let napřed od konkurence. Špičkové motory do obsahu 1.3(HTP je třeba taky slušný motor, taky by mě zajímalo, jestli na ty naše motory naši plivali v těch letech). Naše 130RS v závodech doslova řádila až do 80.let a nyní se drží ve světových příčkách i ve WRC. Snadné hřebenové řízení, navíc bez motoru v předu, pohoda, brzdy byly v pohodě a na sněhu se dalo i docela zablbnout driftingem, staré dobré časy.) Co se týká bezpečnosti, jak nemám před sebou motor, tak bych měl strach, kámoš se vyboural, ale naštěstí tam měl v kufru klasické harampádí(a kdo né že) včetně plechových kanystrů a měl obrovský štěstí, že mu zůstaly nohy, jinak vás odtamtud nedostanou a hasiči se stávají doktory, supersporty jsou dělané karosářsky asi jinak mno... Škodu jsem nevlastil už z důvodu, jako vždycky žádný kufr a ty ceny to mě šlo do mdlob jak se držely, pamatuju, že favority se po brutální inflaci ještě snad zvedaly na ceně při prodeji, no mě omývali. :(
Vašek: Ano, u škodovky se jedná nesporně o velkou výhodu. Jak vidno a známo, škodovka nestartuje v zimě, v létě, prostě skoro nikdy, takže nešťastný majitel musí auto holt roztlačit. A špatný auto to rozhodně bylo, je a bude. Podívej se, co v tý době vyráběli např. soudruzi v západnim Německu nebo v Japonsku.
Tak já měl 105L mkovou rok 1987 a byla super, i starty třeba v -15 byly celkem v pohodě.Byla sice líná jak hlemejžd to jo, ale dovezla mě v pohodě kam sem potřeboval a fakt sem se s ní loučil těžko.
30.06.2013 | 19:12:17 | Milan
| 88.100.57.*Reagovat
Nemám
- potřebu.
Jen se ti snažím vysvětlit, že když se něco takového přihodí a přiznejme si není to vyjímka, u 120 je jednoduché a levné řešení . Ani já dnes už ve 120 nejezdím, ale v době kdy jsem jednu vlastnil to nebylo zase tak špatné auto, jak se někteří "odborníci" snaží tvrdit (většinou v té době ještě chodili po horách). Je to stavebnice a veškeré poruchy zvládneš za babku na koleně, proto také mi starší ještě umíme leccos dát dohromady, kdežto, když vidím dnešní nemehla, co ve 20-ti nedovedou rovně zatlouct hřebík, tak bych brečel.
Nefunkční baterie rovná se konečná-nenastartuješ, jakákoliv triviální závada na snímačích nebo elektronice - nenastartuješ a můžeš tam mít deset tlačítek, a pokud tu dobu nepamatuješ, 120 se normálně taky startovala klíčkem.
Vašek: Moderní krám nastartuju klíčkem (nebo tlačítkem). Jinak předpokládám, že před 30-ti lety bys nadával, že š-120 je moderní krám, protože nejde ani natočit klikou :-)
niekomu posmievať, to len človek niekedy nevie.... Ale ak Vás žena uráža, to je ešte dobre. To je znak toho, že Vás má rada. Až bude ticho a Vy nebudete vedieť, čo sa deje....to už bude horšie. S dlhou kapotou - predkom špekulovali už v 80-tych rokoch. Taká Simca. A popravde aj dnes sa snažia čo najviac napchať dopredu. Ale aby plnila svoj účel, nesmie byť karoséria zhrdzavená. Už 5-7 ročné auto má asi 50-70% tuhosť a bezpečnosť nového. A pre Vaška: To je fakt. U moderného krámu sadnem, vypnem bufík, dám tam rýchlosť a idem...
kdyby jsi ji skutečně měl, tak víš, že si ji řidič bez problémů roztlačí sám, naskočíš, dáš za tři a jedeš a teď mi řekni u kterýho moderního krámu tohle dovdeš.
Stodváca je náhodou super. Když jsem jí měl půjčenou, tak jsem to měl jako adrenalinovej zážitek - nastartuju nebo budu muset tlačit, zabrzdim nezabrzdim, co mi všechno cestou upadne, atd... Taky byly skvělý ty drag-race na semaforech s autobusama MHD. Jenom ty nový Karosy Syfilis mi vždycky ujely...
alebo z recesie, al. ste nemali tú česť s Š 120... Asi ste sedeli v inom aute. Ale ak by bezpečnosť záležala od dlžky kapoty, tak špeciálne 120 by ju musela mať aspoň 10 m dlhú, aby mali pasažieri akú-taku šancu. . P.S. Ak vážne, tak DĹŽKA kapoty takmer NIČ nemá spoločné s bezpečnosťou pri čelnom náraze.
Toto auto je naozaj perfektné ! Krásne drží na ceste, slušne akceleruje a pohodlie je tiež celkom potešujúce.O bezpečnosti toho veľa neviem, ale kamarát hovoril, že je bezpečná pretože má dlhú kapotu.Vysvetlil to tak, že pri náraze sa dlhšia kapota dlhšie deformuje a preto ten okamih pri náraze vydrží lepšie, ako krátka kapota.Je to pravda ? Naozaj bezpečnosť zaleží na dlžke kapoty ? Pýtam sa, lebo sa mi to nezdá...
Tak pochopitelně nelze srovnávat jakékoliv dnešní auto plné airbagů a def. zón se 120-kou, ALE třeba ve srovnání se zde výše zmiňovaným warťasem na tom byla při čelním střetu s překážkou zpravidla lépe, skutečně se deformuje poměrně delší měkká přední část ve které je třeba i rezerva jako harmonika až k předním sloupkům, čili ty plechy tlumí a pruží (pochopitelně neplatí u 1000 let starého zhnilého exempláře), kdežto u warťase má posádka v cuku letu motor na klíně......
vašku my víme že jsi měl škodovku a z toho důvodu je nejlepší ze všech soc. aut. Ale už neplácej, protože tvé hovadiny mě rozesmály až k slzám. Ten dutej předek z plíšku jako staniol mohl působit jako deformační zona tak pro střet s cyklistou. wartasa si vůbec v tomhle směru neber do úst. škodofile. Stodvacítkáři! V životě jsi neměl tu čest s wartasem jezdit, tak ho nemůžeš ani ocenit. Jako kdybych řek že nejlepší motorka je babeta, protože jsem ji měl.
:-) neuvěřitelná zarputilost, já ji měl a to proto, že jsem si chtěl z toho, co bylo k mání koupit ji a ne "východoněmecký mercedes" . Jezdil jsem v obojím, ale srovnávat se to opravdu nedá v tom máš pravdu. brmtmrtrmtrm blaf......
Nějak mě to pořád logicky říká že prostě vzduch jenž je v kufru se stlačí mnohem snáze než když je tam motor.To že mají motor cestující na klíně je další věc.Ale záleží také na typu nárazu rychlosti a podobně.Takže ne vždy ten motor musel skončit lidem na klíně.A tudíž si myslím že byla větší šance se uchránit než ve škodovce.Která měla lehké tenké plechy a navíc ve předu jen vzduch a o deformačních zonách asi zbytečné mluvit. Tady je fotka při nárazu 50Km/h do pevné stěny:)www.2i.cz/d1afe3c91a
jsi vedle jak ta jedle. S věkem, s pohovkou a důchodem i se senilitou. Zato u tebe se začíná projevovat komplex zdánlivé vícecennosti - nebezpečná to věc zvláště v kombinaci s 1,8T:-)
Ja si sem nechodim "lestit ego".Jen citam recenze protoze me to zajima.Ty tak zrejme budes potrebovat odbornika, jelikoz asi sedis doma na pohovce, pobiras duchod a sem-tam zajdes pobuzerovat lidi na net.To treba litovat ! A nebuj se, notysek nepotrebuji, protoze my, normalni lidi mame pamet.A taky ve tvym veku se zacina projevovat treba demence, nebo senilita.U tebe je uz zrejme znacne rozsirena.Takze az se vylecis, nebo dostanes rozum, doufam, ze bude s tebou i rozumni rec.
Kdyby ti bylo 23 věřím, že z toho vyrosteš, ale jestli je ti 32 tak to je na návštěvu odborníka. Už to vidím před sebou -postpuberťák v pašíku si tu leští ego na Fabiích, 120tkách a Favoritech. Je mi tě líto chlape. Píšeš si do notýsku který recenze jsi oblezl a který ti ještě zbývají? nebo v tom oblejzání máš nějaký systém?
A o to sakra jde ! Nejsi jediny anonym ! A proto sem te zadal abych jsi se zacal podepisovat.Ted to uz ale neni potreba jelikoz dle tveho vyjadrovani ihned zistim, ze to jen tezko bude nekdo jiny.Ano vojna mi neco rika, vzdyt donedavna tam chodili vsichni kluci (teda i ja).Dzúr byl ministrem nekdy koncem sedesatych a zacatkem sedmdesatych let, tedy alespon co vim z netu (to si totiz nemuzu ve 32 letech logicky pamatovat).Takze jsou dve moznosti : Bud si vazne dusevne zaostaly, anebo tady na mne hras nejakou hru.Ono plytky zvasty jsou to, co tu ted vlastne delame.A zacal jsi s tim TY ! Takze plytky zvasty vlastne vzdy napises ty, pote ti odpovim samozrejme opet plytkymi zvasty, protoze s tebou se jinak NEDA !! Diskuse urcite do ztracena neodsouvam a i kdyz napisi neco co velmi nesuvisi s diskusi, tak dotycnej, co se chce pripojit do diskusi, si to muze prece precist pod mym prispevkem.To by si ale zrejme musel myslet logicky, ze.Ano, serem tady vice lidi.Ale drtiva vetsina (teda temer vsichni), jsou jenom anonymove, ktery se stejne neumi podepsat a pote lidi, ktery se sice podepisou, ale napisou jeden prispevek a konec.S lidmi, ktery pravidelne prispivaji do diskusi, nemam nijaky problemy, kdyz s necim nesouhlasim tak jim odpisem, co jsi myslim a pokud me presvedci o opaku tak OK berem to.Protoze kdyz vidim, ze se bavim s rozumnym clovekem, dam mu driv za pravdu jak nejakymu bulovi z hospody.Takze studuj a podepisuj se !
za prvé: Vyjadřuji se ke tvým nicneříkajícím příspěvkům, kterými zahlcuješ tyto stránky naprosto bez jakéhokoli důvodu. Za druhé, když já jsem byl na vojně (2 roky, jestli to tobě vůlbec něco říká) byl ministrem obrany generál Martin Dzúr. Takže ano, úctu mohu mít ke starším, ale ne k takovému dítěti jako jsi ty. Popravdě ani mě už nebaví se s tebou dohadovat o ničem, protože ty zůstaneš stejně stále omezený a budeš vpisovat své bláboly do všech recenzí Škodovek, až do úplného vyčerpání. Je to tvoje věc, ale uvědom si, ža zahlcuješ "probíhající diskuse" plytkými žvásty a znemožňuješ pokračovat v návaznosti na jiné proběhnuvší diskuse, které tímto odsouváš do ztracena. Nejsem sám, koho tady sereš. A taky nejsem jediný anonym.
No to asi tezko.To bys uz mel po padesatce a tvoje spravani jasne znaci o tom, ze mas mozna patnact let.Ja uz davno nemam 5,10 a ani 20 let a tak bych zadal, aby jsi si dvakrat rozmyslel co tady zacnes psat.Doma te neucili, ze vuci starsim se mas spravat slusne ? Normalne, se s takovyma lidma jak jsi ty ani nebavim, ale popravde zezacatku me to bavilo, ale ted me to uz pride spis trapny.Takze nabudouce napis neco zmysluplnyho protoze pote musim psat "hovadiny" i ja a je mi to hrozne neprijemny (ale kdyz se jinak neda...).A kdyz se nebudes chtit vyjadrit k recenzi resp. ke komentarum, ale ke mne, tak to radsi nedelej.Zatim jsem te nevidel psat nic jinyho, nez jenom nadavky (i kdyz uznavam ze ani ja nejsem dvakrat slusnej).Takze vyjadruj se predevsim k veci !!!
Ako vidim ohodnotili ste auto az na konfort samimi 10tkami. Tak isto je mi aj divne spotreba 7L??? Ta spotreba asi bude od toho ze byvate na kopci a rano ste sa do prace po nom spustali. Dalej 300 000KM nabehanych??? S tymto cislom patrite do ginesovej knihy rekordov... Co sa tyka majitelov 120tok. A este je zaujmave ze byvali majitel ju pouzival ako OFF-ROAD? Nechcem vidiet v skom stave ste ju kupili potom hadam tlmice von z kapoty trcali. A zaujmave... poloautomat :-)
No momentalne nemam na praci nic, jelikoz jsem na marodce.Jebaky jsem si pucil tehdy, kdyz jsi ty lezl maminke z kundicky.Odhaduji, ze jsi nejakej nactiletej zmrd, ktery se hoooodne nudi.A prave proto bych tady velice rad zavedl registraci.Nejlepe s fotografii (ale to by sme se te asi lekli) a adresou.Kolik takovejch dementu jako jsi ty by ubylo ? Doufam ze MNOHO !
Jamieson je jako rakovina, nebo virus. Šíří se po recenzích a všude zanechává metastáze. Je vidět, že má hovno na práci. Maximálně točit kšiltovku dozadu a dopředu a mačkat si jebáky.
a jamieson je druhej "odborník". Tak už ti došly i recenze Favoritů? Mezi 120tkama jsi s "pašou" už fakt velkej king. Ale do sekce japonců moc nelezeš co?
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 120
Na svou dobu nejhorší krám ze všech.
V době kdy se vyráběl tenhle omyl,nebylo žádné horší auto.
04.05.2012 | 19:19:44 | Mirek | 90.177.196.* Reagovat
RE: Na svou dobu nejhorší krám ze všech.
No Mirku, možná bychom pár rovnocenných technologických výkřiků našli - viz Wartburg, Polonez, Polski Fiat, Maluch, Záporožec, Oltcit.
Ale to je vedlejší. Byla to krutá daň za politickou situaci, tak to prostě je. Vývoj a pokrok byl zcela záměrně potlačen. Viz Škoda, která čechům dala v šedesátých letech překrásnou Felicii či Octavii. Jawa, jenž svět motocyklů odvařila Californií, kejvačkou či "půllitrem DOHC". A potom? Potom se vše jakoby zastavilo. V době, kdy "prohnilý" západ chladil řidiče klimatizací, stahoval okna elektricky a otvíral dveře centrálem, Škodovka měla maximálně vyhřívané zadní okno a otáčkoměr za příplatek.
Berme to tak, v té době v podstatě nic jiného nebylo a lidé si zvyknou na cokoli. Dnes se můžeme tehdejším pořadníkům na Favority, Samary a Simsony akorát zasmát.
02.01.2013 | 11:06:32 | Roman B. | 192.168.1.* Reagovat
RE: Na svou dobu nejhorší krám ze všech.
srovnávat škodu a wartburg je jako trabant a mercedes.
02.01.2013 | 22:12:47 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Na svou dobu nejhorší krám ze všech.
Ano, v opačném pořadí......s warťasem jsi nesměl příliš rychle zahnout
03.01.2013 | 07:46:27 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Na svou dobu nejhorší krám ze všech.
Jo jo, zato šádovka zahnula i když jsi nechtěl, cha cha cha každopádně jet štreku 100 km ve škodovce a ve wartasu, může posoudit jen ten kdo zkusil. Ve wartasu jako v mercedesu, v šádovce jen pro hluché masochisty.
03.01.2013 | 15:10:23 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Na svou dobu nejhorší krám ze všech.
Jasněéééééé 100 km není žádná štreka a rozhodně bych ji jel raději ve škodovce s opěrkou hlavy než ve warťasu bez ní a s pochybným nepřesným řazením jakýmsi klackem pod volantem. jezdil jsem v obojím, narozdíl od většiny zde, takže mohu opravdu srovnávat, warťas byl měkčí toť vše, na hrbolech pohodlné, jízda rovně vpřed OK, větší kufr, vše ostatní na pikaču,kravál, smrad,řazení,řízení,cestování v zimě na sněhu a za zhoršených adhesních podmínek, bezpečnost.
03.01.2013 | 16:48:39 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Na svou dobu nejhorší krám ze všech.
Na snehu a za zhoršených adhéznych podmienok nebola š120 tiež nič moc,ono síce na snehu a ľade zdolala kopec ako žiadne auto dostupné v tej dobe,ale obrovský problém nastal ak bolo treba auto niekam nasmerovať lebo ľahučký predok auta tomu nenapomáhal a to isté platilo aj o brzdení.
03.01.2013 | 21:12:10 | | 95.102.150.* Reagovat
RE: Na svou dobu nejhorší krám ze všech.
Co se týká jízdních vlastností. Auto s motorem vzadu a pohonem vzadu v dnešní době se dělaj už jen snad supersporty. Takže něco na těch jízdních vlastnostech bude. :D
Škoda i když byla zastaralá bylo dobrý auto, v 60.letech jsme váleli a měli stroje o 10let napřed od konkurence. Špičkové motory do obsahu 1.3(HTP je třeba taky slušný motor, taky by mě zajímalo, jestli na ty naše motory naši plivali v těch letech). Naše 130RS v závodech doslova řádila až do 80.let a nyní se drží ve světových příčkách i ve WRC.
Snadné hřebenové řízení, navíc bez motoru v předu, pohoda, brzdy byly v pohodě a na sněhu se dalo i docela zablbnout driftingem, staré dobré časy.)
Co se týká bezpečnosti, jak nemám před sebou motor, tak bych měl strach, kámoš se vyboural, ale naštěstí tam měl v kufru klasické harampádí(a kdo né že) včetně plechových kanystrů a měl obrovský štěstí, že mu zůstaly nohy, jinak vás odtamtud nedostanou a hasiči se stávají doktory, supersporty jsou dělané karosářsky asi jinak mno...
Škodu jsem nevlastil už z důvodu, jako vždycky žádný kufr a ty ceny to mě šlo do mdlob jak se držely, pamatuju, že favority se po brutální inflaci ještě snad zvedaly na ceně při prodeji, no mě omývali. :(
04.01.2013 | 05:02:36 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Na svou dobu nejhorší krám ze všech.
Měl jsem na mysli škodu ohledně závodění...
04.01.2013 | 05:03:44 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
Vašek: Ano, u škodovky se jedná nesporně o velkou výhodu. Jak vidno a známo, škodovka nestartuje v zimě, v létě, prostě skoro nikdy, takže nešťastný majitel musí auto holt roztlačit. A špatný auto to rozhodně bylo, je a bude. Podívej se, co v tý době vyráběli např. soudruzi v západnim Německu nebo v Japonsku.
18.08.2009 | 17:52:41 | Leonid Brežněv Reagovat
RE:
Netuším, co je ti známo, ale v životě se mi nestalo, že bych 120-ku nenastartoval, lhostejno, kolik bylo stupňů. A měl jsem ji spoustu let.
03.01.2013 | 07:44:04 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE:
Tak já měl 105L mkovou rok 1987 a byla super, i starty třeba v -15 byly celkem v pohodě.Byla sice líná jak hlemejžd to jo, ale dovezla mě v pohodě kam sem potřeboval a fakt sem se s ní loučil těžko.
30.06.2013 | 19:12:17 | Milan | 88.100.57.* Reagovat
Nemám
- potřebu.
Jen se ti snažím vysvětlit, že když se něco takového přihodí a přiznejme si není to vyjímka, u 120 je jednoduché a levné řešení . Ani já dnes už ve 120 nejezdím, ale v době kdy jsem jednu vlastnil to nebylo zase tak špatné auto, jak se někteří "odborníci" snaží tvrdit (většinou v té době ještě chodili po horách). Je to stavebnice a veškeré poruchy zvládneš za babku na koleně, proto také mi starší ještě umíme leccos dát dohromady, kdežto, když vidím dnešní nemehla, co ve 20-ti nedovedou rovně zatlouct hřebík, tak bych brečel.
18.08.2009 | 09:17:19 | Vašek Reagovat
Vašek: Nějak mi uniká, proč máš potřebu auto roztlačovat. Pokud se tak bojíš, že se ti vybije baterka, jezdi na koloběžce.
17.08.2009 | 22:35:16 | Reagovat
U moderního
Nefunkční baterie rovná se konečná-nenastartuješ, jakákoliv triviální závada na snímačích nebo elektronice - nenastartuješ a můžeš tam mít deset tlačítek, a pokud tu dobu nepamatuješ, 120 se normálně taky startovala klíčkem.
17.08.2009 | 21:08:48 | Vašek Reagovat
Vašek: Moderní krám nastartuju klíčkem (nebo tlačítkem).
Jinak předpokládám, že před 30-ti lety bys nadával, že š-120 je moderní krám, protože nejde ani natočit klikou :-)
17.08.2009 | 12:52:23 | Reagovat
to Vašek
Bufik je tusim neco jako nezavisle topeni.Pokud placam, opravte mne :-)
17.08.2009 | 07:35:05 | jamieson Reagovat
Evidentně
nevím, proto se ptám ! Maminka říkala,když nevíš, tak se zeptej pana učitele Venoušku.
16.08.2009 | 21:36:08 | Vašek Reagovat
Vašku, evidentně nevíš, co je bufík.:-))
16.08.2009 | 21:33:44 | Radek Reagovat
?????
Čo to také "bufík" a idem? A čo na to kat?
16.08.2009 | 21:24:47 | Vašek Reagovat
Nikto sa tu nemá dôvod
niekomu posmievať, to len človek niekedy nevie.... Ale ak Vás žena uráža, to je ešte dobre. To je znak toho, že Vás má rada. Až bude ticho a Vy nebudete vedieť, čo sa deje....to už bude horšie.
S dlhou kapotou - predkom špekulovali už v 80-tych rokoch. Taká Simca. A popravde aj dnes sa snažia čo najviac napchať dopredu. Ale aby plnila svoj účel, nesmie byť karoséria zhrdzavená. Už 5-7 ročné auto má asi 50-70% tuhosť a bezpečnosť nového.
A pre Vaška: To je fakt. U moderného krámu sadnem, vypnem bufík, dám tam rýchlosť a idem...
16.08.2009 | 21:21:30 | ľuboš Reagovat
to Fero
Nikdo te tady neurazi, tak co tady placas ?
16.08.2009 | 21:06:46 | jamieson Reagovat
Pro anonyma,
kdyby jsi ji skutečně měl, tak víš, že si ji řidič bez problémů roztlačí sám, naskočíš, dáš za tři a jedeš a teď mi řekni u kterýho moderního krámu tohle dovdeš.
16.08.2009 | 20:50:25 | Vašek Reagovat
Myslel som to vážne. Neviem, som automobilový laik, tak sa mi nesmejte ! Nieto že ma doma žena uráža, a ešte aj vy !
16.08.2009 | 20:38:09 | Fero Reagovat
Stodváca je náhodou super. Když jsem jí měl půjčenou, tak jsem to měl jako adrenalinovej zážitek - nastartuju nebo budu muset tlačit, zabrzdim nezabrzdim, co mi všechno cestou upadne, atd... Taky byly skvělý ty drag-race na semaforech s autobusama MHD. Jenom ty nový Karosy Syfilis mi vždycky ujely...
16.08.2009 | 18:56:57 | Reagovat
Milý Fero, neviem či to myslíte vážne,
alebo z recesie, al. ste nemali tú česť s Š 120... Asi ste sedeli v inom aute. Ale ak by bezpečnosť záležala od dlžky kapoty, tak špeciálne 120 by ju musela mať aspoň 10 m dlhú, aby mali pasažieri akú-taku šancu. . P.S. Ak vážne, tak DĹŽKA kapoty takmer NIČ nemá spoločné s bezpečnosťou pri čelnom náraze.
16.08.2009 | 18:37:11 | ľuboš Reagovat
Super stodvacka !
Toto auto je naozaj perfektné ! Krásne drží na ceste, slušne akceleruje a pohodlie je tiež celkom potešujúce.O bezpečnosti toho veľa neviem, ale kamarát hovoril, že je bezpečná pretože má dlhú kapotu.Vysvetlil to tak, že pri náraze sa dlhšia kapota dlhšie deformuje a preto ten okamih pri náraze vydrží lepšie, ako krátka kapota.Je to pravda ? Naozaj bezpečnosť zaleží na dlžke kapoty ? Pýtam sa, lebo sa mi to nezdá...
16.08.2009 | 18:21:37 | Fero Reagovat
RE: Super stodvacka !
Řekl bych že ani jedno z toho co ti říkal není pravda,a s bezpečností už vůbec ne.
03.01.2013 | 11:53:29 | | 78.102.114.* Reagovat
RE: Super stodvacka !
Tak pochopitelně nelze srovnávat jakékoliv dnešní auto plné airbagů a def. zón se 120-kou, ALE třeba ve srovnání se zde výše zmiňovaným warťasem na tom byla při čelním střetu s překážkou zpravidla lépe, skutečně se deformuje poměrně delší měkká přední část ve které je třeba i rezerva jako harmonika až k předním sloupkům, čili ty plechy tlumí a pruží (pochopitelně neplatí u 1000 let starého zhnilého exempláře), kdežto u warťase má posádka v cuku letu motor na klíně......
03.01.2013 | 13:18:23 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Super stodvacka !
vašku my víme že jsi měl škodovku a z toho důvodu je nejlepší ze všech soc. aut. Ale už neplácej, protože tvé hovadiny mě rozesmály až k slzám. Ten dutej předek z plíšku jako staniol mohl působit jako deformační zona tak pro střet s cyklistou. wartasa si vůbec v tomhle směru neber do úst. škodofile. Stodvacítkáři! V životě jsi neměl tu čest s wartasem jezdit, tak ho nemůžeš ani ocenit. Jako kdybych řek že nejlepší motorka je babeta, protože jsem ji měl.
03.01.2013 | 15:16:32 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Super stodvacka !
:-) neuvěřitelná zarputilost, já ji měl a to proto, že jsem si chtěl z toho, co bylo k mání koupit ji a ne "východoněmecký mercedes" . Jezdil jsem v obojím, ale srovnávat se to opravdu nedá v tom máš pravdu. brmtmrtrmtrm blaf......
03.01.2013 | 16:53:45 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Super stodvacka !
Nechcel by som burat uz ani v jednom aute, ale ak by som si mal vybrat, tak radsej ten Wartburg...
S ,100-130 boli pojazdne rakvy, nic v zlom, uz nejakych 50 km/hod a celny naraz...krematorium iste.
Wartburg predsa len posobil mocnejsie.
03.01.2013 | 15:40:51 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Super stodvacka !
Mocnějšie možná,ale při čelním střetu drtil posádce nohy motor a to doslova.....
03.01.2013 | 16:50:12 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Super stodvacka !
Nějak mě to pořád logicky říká že prostě vzduch jenž je v kufru se stlačí mnohem snáze než když je tam motor.To že mají motor cestující na klíně je další věc.Ale záleží také na typu nárazu rychlosti a podobně.Takže ne vždy ten motor musel skončit lidem na klíně.A tudíž si myslím že byla větší šance se uchránit než ve škodovce.Která měla lehké tenké plechy a navíc ve předu jen vzduch a o deformačních zonách asi zbytečné mluvit.
Tady je fotka při nárazu 50Km/h do pevné stěny:)www.2i.cz/d1afe3c91a
04.01.2013 | 17:49:00 | | 78.102.114.* Reagovat
Di se lecit.Komplexy vicecennosti u me zacinaji pri Lamborghini :-)
24.04.2009 | 08:02:53 | jamieson Reagovat
jsi vedle jak ta jedle. S věkem, s pohovkou a důchodem i se senilitou. Zato u tebe se začíná projevovat komplex zdánlivé vícecennosti - nebezpečná to věc zvláště v kombinaci s 1,8T:-)
24.04.2009 | 00:14:55 | Reagovat
to r
Omlouvam se za ty blbe reci, ktere vedeme :-)
23.04.2009 | 10:30:20 | jamieson Reagovat
Dobrá diskuze:-)
Fakt dobrá diskuze k tématu, ale zase se člověk pobaví:-)
23.04.2009 | 08:39:35 | r Reagovat
Ja si sem nechodim "lestit ego".Jen citam recenze protoze me to zajima.Ty tak zrejme budes potrebovat odbornika, jelikoz asi sedis doma na pohovce, pobiras duchod a sem-tam zajdes pobuzerovat lidi na net.To treba litovat ! A nebuj se, notysek nepotrebuji, protoze my, normalni lidi mame pamet.A taky ve tvym veku se zacina projevovat treba demence, nebo senilita.U tebe je uz zrejme znacne rozsirena.Takze az se vylecis, nebo dostanes rozum, doufam, ze bude s tebou i rozumni rec.
23.04.2009 | 08:27:49 | jamieson Reagovat
Kdyby ti bylo 23 věřím, že z toho vyrosteš, ale jestli je ti 32 tak to je na návštěvu odborníka. Už to vidím před sebou -postpuberťák v pašíku si tu leští ego na Fabiích, 120tkách a Favoritech. Je mi tě líto chlape. Píšeš si do notýsku který recenze jsi oblezl a který ti ještě zbývají? nebo v tom oblejzání máš nějaký systém?
23.04.2009 | 01:33:28 | Reagovat
A o to sakra jde ! Nejsi jediny anonym ! A proto sem te zadal abych jsi se zacal podepisovat.Ted to uz ale neni potreba jelikoz dle tveho vyjadrovani ihned zistim, ze to jen tezko bude nekdo jiny.Ano vojna mi neco rika, vzdyt donedavna tam chodili vsichni kluci (teda i ja).Dzúr byl ministrem nekdy koncem sedesatych a zacatkem sedmdesatych let, tedy alespon co vim z netu (to si totiz nemuzu ve 32 letech logicky pamatovat).Takze jsou dve moznosti : Bud si vazne dusevne zaostaly, anebo tady na mne hras nejakou hru.Ono plytky zvasty jsou to, co tu ted vlastne delame.A zacal jsi s tim TY ! Takze plytky zvasty vlastne vzdy napises ty, pote ti odpovim samozrejme opet plytkymi zvasty, protoze s tebou se jinak NEDA !! Diskuse urcite do ztracena neodsouvam a i kdyz napisi neco co velmi nesuvisi s diskusi, tak dotycnej, co se chce pripojit do diskusi, si to muze prece precist pod mym prispevkem.To by si ale zrejme musel myslet logicky, ze.Ano, serem tady vice lidi.Ale drtiva vetsina (teda temer vsichni), jsou jenom anonymove, ktery se stejne neumi podepsat a pote lidi, ktery se sice podepisou, ale napisou jeden prispevek a konec.S lidmi, ktery pravidelne prispivaji do diskusi, nemam nijaky problemy, kdyz s necim nesouhlasim tak jim odpisem, co jsi myslim a pokud me presvedci o opaku tak OK berem to.Protoze kdyz vidim, ze se bavim s rozumnym clovekem, dam mu driv za pravdu jak nejakymu bulovi z hospody.Takze studuj a podepisuj se !
22.04.2009 | 14:15:05 | jamieson Reagovat
Jamieson
za prvé: Vyjadřuji se ke tvým nicneříkajícím příspěvkům, kterými zahlcuješ tyto stránky naprosto bez jakéhokoli důvodu. Za druhé, když já jsem byl na vojně (2 roky, jestli to tobě vůlbec něco říká) byl ministrem obrany generál Martin Dzúr. Takže ano, úctu mohu mít ke starším, ale ne k takovému dítěti jako jsi ty. Popravdě ani mě už nebaví se s tebou dohadovat o ničem, protože ty zůstaneš stejně stále omezený a budeš vpisovat své bláboly do všech recenzí Škodovek, až do úplného vyčerpání. Je to tvoje věc, ale uvědom si, ža zahlcuješ "probíhající diskuse" plytkými žvásty a znemožňuješ pokračovat v návaznosti na jiné proběhnuvší diskuse, které tímto odsouváš do ztracena. Nejsem sám, koho tady sereš. A taky nejsem jediný anonym.
22.04.2009 | 12:29:48 | Reagovat
to Anonym
No to asi tezko.To bys uz mel po padesatce a tvoje spravani jasne znaci o tom, ze mas mozna patnact let.Ja uz davno nemam 5,10 a ani 20 let a tak bych zadal, aby jsi si dvakrat rozmyslel co tady zacnes psat.Doma te neucili, ze vuci starsim se mas spravat slusne ? Normalne, se s takovyma lidma jak jsi ty ani nebavim, ale popravde zezacatku me to bavilo, ale ted me to uz pride spis trapny.Takze nabudouce napis neco zmysluplnyho protoze pote musim psat "hovadiny" i ja a je mi to hrozne neprijemny (ale kdyz se jinak neda...).A kdyz se nebudes chtit vyjadrit k recenzi resp. ke komentarum, ale ke mne, tak to radsi nedelej.Zatim jsem te nevidel psat nic jinyho, nez jenom nadavky (i kdyz uznavam ze ani ja nejsem dvakrat slusnej).Takze vyjadruj se predevsim k veci !!!
22.04.2009 | 11:11:31 | jamieson Reagovat
Spolahliva!!!???
Ako vidim ohodnotili ste auto az na konfort samimi 10tkami. Tak isto je mi aj divne spotreba 7L??? Ta spotreba asi bude od toho ze byvate na kopci a rano ste sa do prace po nom spustali. Dalej 300 000KM nabehanych??? S tymto cislom patrite do ginesovej knihy rekordov... Co sa tyka majitelov 120tok. A este je zaujmave ze byvali majitel ju pouzival ako OFF-ROAD? Nechcem vidiet v skom stave ste ju kupili potom hadam tlmice von z kapoty trcali. A zaujmave... poloautomat :-)
22.04.2009 | 10:06:33 | Spider.BB Reagovat
Jamieson
Souhlas. Když já jsem lez mamince z bříška tak asi ve stejné době jako tvoje maminka ze tvé babičky ty potrate.
21.04.2009 | 20:28:45 | Reagovat
te náctiletej zmrd jsi podle komentářů a gramatiky tak leda ty
21.04.2009 | 19:27:27 | Reagovat
No momentalne nemam na praci nic, jelikoz jsem na marodce.Jebaky jsem si pucil tehdy, kdyz jsi ty lezl maminke z kundicky.Odhaduji, ze jsi nejakej nactiletej zmrd, ktery se hoooodne nudi.A prave proto bych tady velice rad zavedl registraci.Nejlepe s fotografii (ale to by sme se te asi lekli) a adresou.Kolik takovejch dementu jako jsi ty by ubylo ? Doufam ze MNOHO !
21.04.2009 | 17:41:14 | jamieson Reagovat
Jamieson je jako rakovina, nebo virus. Šíří se po recenzích a všude zanechává metastáze. Je vidět, že má hovno na práci. Maximálně točit kšiltovku dozadu a dopředu a mačkat si jebáky.
21.04.2009 | 11:31:27 | Reagovat
300000km???
Škodovku s 300000km jsem teda ještě neviděl........moje se rozpadla v 150000km pak jsem si pořídil novou.
21.04.2009 | 09:00:02 | MJ Reagovat
Az bude cas, pojedu i k japoncum.A proc by tam sakra mel podle tebe lezt ?
21.04.2009 | 08:17:56 | jamieson Reagovat
a jamieson je druhej "odborník". Tak už ti došly i recenze Favoritů? Mezi 120tkama jsi s "pašou" už fakt velkej king. Ale do sekce japonců moc nelezeš co?
20.04.2009 | 22:50:46 | Reagovat
Autor recenze je zrejme automobilovy odbornik :-)
20.04.2009 | 10:18:52 | jamieson Reagovat
Pro Anonyma
To bude nějaká luxusní exportní verze koupená původně v Tuzexu :-)
20.04.2009 | 09:44:05 | r Reagovat
Způsob řazení - poloautomat.Co dodat.
20.04.2009 | 09:33:32 | Reagovat