Rok výroby:1980Typ motoru:1174cm 42,7kw 742.12xStav km při koupi:104 000 kmStav km nyní:110 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:28. 12. 2009
Auto má poruchy sposobené vekom auta. Kedže som tretí majitel (minimalne treti a dufam ze ich nebolo viac) tak uz karoseria si nieco odniesla ale motor ide perfekne na to že je to povodný motor iba drobne poruchy sposebena vekom. Za 2 roky tieto opravy: - vymena karburatora z dovodu možnosti vypadnutia el. ventilu na volnob. otáčky (ale dalo sa jazdit) - výmena spojkovej lamely (opotrebovanie, ale stale sa dalo jazdit) - dožil už novodobý regulator (bolo to leto dokazal som ist podstate vybitou baterkou 16km a o par hodin naspat, svetla uz ledva svietili skor ako parkovačky, otáčkomer už menej ukazoval ale doviezlo ma domov. to auto je nesmrtelné :) - neskor začal pískat alternator ale dobíjal (hučal viac ako cely motor pri 4000 otáčkach - prehrievanie až na 120C teda vymena chladica za dobry s funkčným ventilátorom a prehrievanie od tedy ani raz - zima 2007 ráno cca -20C už neštartoval na klučik ani renault twingo ale škoda 120ls po mnohych pokusoch naštartovat naštartoval na klucik - nesmrtelné auto :-)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Na tom aute chodím 2 roky ale nikdy ma nenechalo aj ked som musel postát kvoli prehrievaniu bez následkou na motore aj ked ho moc nešetrím a neviem ktoré dnešné auto má pri 140km/h 4500 otáčok na 4stupnovej prevodovke (teda na 4ke). Je to motor zvýšeným výkonom z výroby (120L-38kW) a moj motor 120LS-42,7kW. Bez problémou prejde cez emisnú a motor nemá zasebou žiadnu generálku. Hluk z motora nie je až tak strašný ako vietor. Ušlapaný sneh do kopca pre toto auto nieje prekážkou. Pre mňa je to auto nesmrtelné.Nechápem. :-)
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 120