Rok výroby:1980Typ motoru:1,2Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:160 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:13. 7. 2005
Původní rodinný vůz byl zakoupen poněkud nekompletní.
V zadních světlech chybělo několik žárovek včetně bajonetů.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Navzdory nepříliš kvalitnímu dílenskému zpracování je to extrémně spolehlivý vůz. Motor vydrží tři karoserie. Starší modely se dají snadno bez zásahů do konsrukce přestavět na novější (široké nápravy, karoserie). Velkým problémem je koroze podvozku a špatné chlazení při jízdě v kolonách.
Design odpovídá roku výroby. Mě osobně se líbí. Asi jsem masochista.
Motor vzadu za nápravou dělá ze škody 120 auto nezaměnitelných jízdních vlastností. Kdo není zvyklý a neměl dříve Porsche tak v zimě skončí v příkopě, ale když si zvyknete, poznáte výhody přetáčivého vozu. Pozor na stav tlumičů! S vyteklými tlumiči se chová jako neřízená střela i při malých rychlostech.
Škoda 120 není auto na cestu do opery, ale je to pracant, který vás nenechá v úzkých... Pokud se k němu budete chovat alespoň trošku šetrně.
Naprosto souhlasím, Motor vzadu a pohon zadních kol ocení zkušený řidič zvláště na sněhu a náledí. Do hor ideální auto i bez řetězů. Kam se na ně hrabou předokolky.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 120
Motor vzadu.
Naprosto souhlasím, Motor vzadu a pohon zadních kol ocení zkušený řidič zvláště na sněhu a náledí. Do hor ideální auto i bez řetězů. Kam se na ně hrabou předokolky.
21.01.2006 | 11:29:14 | Oněgin Reagovat