Rok výroby:1984Typ motoru:1174Stav km při koupi:120 000 kmStav km nyní:130 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?15 měsícůPrůměrná spotřeba:9,5 l/100 kmVloženo:17. 1. 2007
Auto sem dostal za přepis, bylo silně zkorodovane s velkými vůlemi v obou nápravách. Důvodem byla absolutní absence údržby předchozího majtele (jsem třetí majitel).
Auto trpělo silnou korzí na tradičních místech - prahy, lemy, šavle, zadni poběhy, kapsy, rohy dveří. Kupodivu kufr a rámy oken byly téměř bez poškození. Silně zkorodovaná byla i zadní ramena. Auto prodělalo GO karoserie, kompletní GO brzd a podvozku (kromě ramen a nápravnice přední nápravy.
Nejzávažnější poruchou bylo nalomené rameno přední nápravy, při kontrole jsem podcenil korozi. Vyřešeno výměnou za jinou nápravu.
Vytahaný rozvodový řetěz - po 22 letech a 130000 km aby nebyl, oprava v domácích podmínkách mě vyšla cca na 900 Kč včetně oleje a filtru.
Utržený zadní tlumič z ramene - zvolil jsem měkké šrouby, takže to byla moje chyba.
Auto má momentálně snížený výkon a vyšší spotřebu oleje - motor buď podstoupí GO nebo bude vyměněn za lepší.
Utržený jeden lanovod topení - po výměně auto pěkně topí i v zimě.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Podle mě je pro běžné používání auto naprosto dostatečné. Nemá sice téměř žádný komfort je dost hlučné, hlavne nad 3500 otáček, ale má velmi dobré jízdní vlastnosti (pokud má dostatečný vzorek obutí a seřízenou geometrii), hlavně na sněhu. Hlavní výhodou je jednoduchost - téměř všechny opravy se dají zvládnout v domácích podmínkách, existuje dostatek zdrojů informací i dostatek literatury s nákresy potřebných přípravků.
Souhlasim s diegom.Mel jsem Golf II a na svou dobu byl dobry.Byl to 1.6D takze nebyl moc zivy ale zato mel super spotrebu.Auto mi nenastartovalo jen jedinikrat a to v zime.I presto ze bylo v garazi.Jinak fakt good.I kdyz bezpecnost u Golfu II taky neni buhvijaka...Natoz pak stodvaca.
tak s tou neznicitelnosti to zase nesmis brat naprosto doslova... no proste takhle: znam velmi mnoho lidi, kteri dvojku bud maji, nebo meli. Neslysel jsem zadne vyrazne vytky, vzdycky nastartovali a dojeli do cile. Mel jsem taky nejaky cas golfa 2 k uzivani. Mel tyhle zavady: spatne stahovani oken a nefunkcni cidlo teploty. Velmi casto vykazovalo prehrati (i kdyz voda mela okolo 70 stupnu) coz se projevovalo neprijemnym bzucenim. Palivomer se musel brat s rezervou. Ale jinak na svou dobu velice povedene auto. gti byla spicka ledovce. Necht posoudi kazdy sam, kde byla v tu dobu skodovka. Jednu jsem taky kdysi mival. Uz nikdy. Tvuj golf bude jeden z tech patecnich kousku. Mozna ,ze kdybych zil nekde na horach, daleko od civilizace, skodovku a jeji zadni nahon v zime ocenim. Jinak dnes uz prezite auto..
To diego: Pokud můžu srovnávat, tak do Golfa i do Shade jsem nacpal +- stejně peněz. Shade me vozí každej den do práce a s golfem mam pořád problemy, hlavně s elektrikou, která je dost svéhlavá. Každý auto je zničitelny.
Asi takhle, pokud to porovnam se svym Golfem II, kteryho mam zaroven, tak pod Golfem lezim skoro furt, kdezto skodovku kontrolu cca jednou mesicne, kdy tomu dam pul dne abych zkontroloval vule v zaveseni, tesnosti spoju a podobne. Nepopiram, ze skodovka je auto s velmi nizkou pasivni bezpecnosti, ale vetsina rozsirenych aut z teto doby na tom neni zas tak extra lepe. A navic, mam tohle auto taky trochu jako konicka ... A rodíl mezi "blbym" fackem a 120tkou bude hlavne v zasadne odlisne koncepci.
Nejde mi do hlavy jak mohou tato auta projít tk. Když za tím člověk jede strašně to páchne z výfuku. Pro autora naprosto vyhozené peníze. Moje neteř dostala 120 taky zadarmo, ale nešlo to udržovat , nakonec skončilo na vrakovišti.
No, nechci nikomu brát nadšení pro jeho vozítko, také jsem měl Š 120 a najel s ní 50 tis km, ale na dnešní silnice tyto nebezpečné pekáče s nulovou aktivní i pasivní bezpečností nepatří. Měl jsem spoustu aut, ale pod žádným jsem neležel tak často, jako pod tímto symbolem socialistického realismu. V době, kdy jsou k mání za přijatelný peníz jiná auta, nevidím důvod, proč tyto hrůzostrašné pekáče existují. A věřte, i mezi blbým "fáčkem" a stodvacítkou je rozdíl velký. O zahraničních autech nemluvím. Tož, ať tedy slouží, ale hlavně nebourej!
Mal som škodu 120 GLS. Mate pravdu. Ak dostane pravidelný servis a údržbu je to super vozítko. Akurá škoda že ten pravidelný servis a údržby musí byť životný štýl majiteľa. Inak fajn voz.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 120
Souhlasim s diegom.Mel jsem Golf II a na svou dobu byl dobry.Byl to 1.6D takze nebyl moc zivy ale zato mel super spotrebu.Auto mi nenastartovalo jen jedinikrat a to v zime.I presto ze bylo v garazi.Jinak fakt good.I kdyz bezpecnost u Golfu II taky neni buhvijaka...Natoz pak stodvaca.
12.03.2009 | 20:38:49 | jamieson Reagovat
tak s tou neznicitelnosti to zase nesmis brat naprosto doslova... no proste takhle: znam velmi mnoho lidi, kteri dvojku bud maji, nebo meli. Neslysel jsem zadne vyrazne vytky, vzdycky nastartovali a dojeli do cile. Mel jsem taky nejaky cas golfa 2 k uzivani. Mel tyhle zavady: spatne stahovani oken a nefunkcni cidlo teploty. Velmi casto vykazovalo prehrati (i kdyz voda mela okolo 70 stupnu) coz se projevovalo neprijemnym bzucenim. Palivomer se musel brat s rezervou. Ale jinak na svou dobu velice povedene auto. gti byla spicka ledovce. Necht posoudi kazdy sam, kde byla v tu dobu skodovka. Jednu jsem taky kdysi mival. Uz nikdy. Tvuj golf bude jeden z tech patecnich kousku. Mozna ,ze kdybych zil nekde na horach, daleko od civilizace, skodovku a jeji zadni nahon v zime ocenim. Jinak dnes uz prezite auto..
15.05.2007 | 18:46:20 | diego Reagovat
To diego:
Pokud můžu srovnávat, tak do Golfa i do Shade jsem nacpal +- stejně peněz. Shade me vozí každej den do práce a s golfem mam pořád problemy, hlavně s elektrikou, která je dost svéhlavá. Každý auto je zničitelny.
15.05.2007 | 17:56:43 | Charon Reagovat
tak co to mas za golfa? dvojkovy je neznicitelny...
22.03.2007 | 19:43:07 | diego Reagovat
Asi takhle, pokud to porovnam se svym Golfem II, kteryho mam zaroven, tak pod Golfem lezim skoro furt, kdezto skodovku kontrolu cca jednou mesicne, kdy tomu dam pul dne abych zkontroloval vule v zaveseni, tesnosti spoju a podobne. Nepopiram, ze skodovka je auto s velmi nizkou pasivni bezpecnosti, ale vetsina rozsirenych aut z teto doby na tom neni zas tak extra lepe. A navic, mam tohle auto taky trochu jako konicka ... A rodíl mezi "blbym" fackem a 120tkou bude hlavne v zasadne odlisne koncepci.
22.03.2007 | 17:33:20 | Charon Reagovat
Jídzní vlastnosti 9/10? Běž si nafackovat.
18.01.2007 | 23:27:44 | Reagovat
škoda
Nejde mi do hlavy jak mohou tato auta projít tk. Když za tím člověk jede strašně to páchne z výfuku. Pro autora naprosto vyhozené peníze. Moje neteř dostala 120 taky zadarmo, ale nešlo to udržovat , nakonec skončilo na vrakovišti.
18.01.2007 | 15:18:58 | Ami Reagovat
Jak muze clovek v dnesni done rvat prachy do oprav takovy sunky....
18.01.2007 | 14:43:12 | diego Reagovat
dostatečné?
No, nechci nikomu brát nadšení pro jeho vozítko, také jsem měl Š 120 a najel s ní 50 tis km, ale na dnešní silnice tyto nebezpečné pekáče s nulovou aktivní i pasivní bezpečností nepatří. Měl jsem spoustu aut, ale pod žádným jsem neležel tak často, jako pod tímto symbolem socialistického realismu. V době, kdy jsou k mání za přijatelný peníz jiná auta, nevidím důvod, proč tyto hrůzostrašné pekáče existují. A věřte, i mezi blbým "fáčkem" a stodvacítkou je rozdíl velký. O zahraničních autech nemluvím. Tož, ať tedy slouží, ale hlavně nebourej!
18.01.2007 | 14:37:52 | Luky Reagovat
ŠKODA 120
Mal som škodu 120 GLS. Mate pravdu. Ak dostane pravidelný servis a údržbu je to super vozítko. Akurá škoda že ten pravidelný servis a údržby musí byť životný štýl majiteľa.
Inak fajn voz.
18.01.2007 | 14:01:43 | Reagovat