Rok výroby:1985Typ motoru:1174Stav km při koupi:168 538 kmStav km nyní:206 400 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:24. 12. 2005
Jinak pravidelné výměny olejů, svíček, rozvody a nějaké drobnosti.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tohle auto je levné, spolehlivé, díly se seženou za pár stovek, horší je to s korozí, ale u 20 let starých aut, je to úplně normální. Výbava je na dnešní poměry chudá, ale já jsem spokojen.
Vyhřívané zadní okno, opěrky hlavy, centrál - dodělávaný. Auto mám 5 let a jsem sním velice spokojen, není to na dlouhé cesty, ale je pravda že je to držák a co se týče favoritů a felicií tak nemá konkurenci.
Favorit a Felicie se 20let staří podle mě nedožije.
No řekl bych že tyhle auta už vymírají ,ale spon na silnicích .A spousta dalších co jsou lepší jako Š120.Škodovku jsem neviděl po Brně v provozu snad půl roku.I ostatní auta jako Fiat Croma Alfa 164 R19 Kadett Golf 2 atd.Většinou auta max do 15 let.Netvrdím že všude ,ale v pátek jsem se schválně po cestě díval a auto nad 15 let jsem neviděl.Jako srdcovku to naprosto beru a co se týče aut co jsem vyjmenoval se dají použít ještě k normálnímu ježdění v kterých člověk nevypadá tak prehistoricky.Ale když člověk vidí občas š120 starý žigulíky někdy se objeví .Tak je to trochu k pousmání ,jaký je pokrok v těch autech.A tyhle stroje vypadají srandovně:).Před tím jsem jezdil s autem který byl starý 17 let a jezdil jsem sním do roku 2010 takže 20 let starý.R19.Ale nepřipadal jsme si v něm nijak blbě.Ale ve 120 z roku 1987 i když zachovalá jsem si připadal že nemám ani na rohlík:) jako tak jsem se cítil.Ujel jsem s tím asi 15km.A já osobně nedokážu pochopit že se to někomu může zalíbit ,pro mě naprostý děs.
V roce 1990 se zacal vyrabet Forman nikoli Favorit.Favorit se vyrabi od roku 1988.Je mu tedy 21 let.Meli se zacet vyrabet jeste nekdy v roce 1982 (to nevim presne +-), ale to stopli "komančové".Kazdopadne by jsem tomu klukovi co psal tuto recenzi doporucil svezt se v poradnym voze, protoze placa kravoviny.20 let stara Audi 80 je temer ve vsem lepsi nez ta tva Schade.Pritom neni o moc drazsi a dily jsou taky levne (ovsem 120 ma levnejsi).Spotreba porovnatelna.Co se tyce veci jako jsou bezpecnost, jizdni vlastnosti, prostornost, zivotnost a pod. tak to uz je Audi na hony vzdalene od tve Skodovky.Jo a jeste me pobavil Ladak.Tvy nazory jsou tak trochu mimo.Mel jsem jednou celni naraz se Skodou 100 ve ktere jsem byl jako ridic.Jel jsem asi 80 a chlapek ve Fiatu presel do protismeru a smetl me z cesty.Byl jsem 2 tydny na ARU a auto v kovosrotu.Ja kdyz vidim takovy kramy dnes, uz jen lituji jich ridice.Takovy vozy muzu byt dobre jako veterany, jinak ZAKAZAT ! pro dobro jejich ridicu.
Favority sa sice vyrabali uz v 1987 ale len na vystavovanie a tak len zopar kusov až v roku 1990 sa ich vyroba na plno rozbehla takže majú 19 rokov a nie 22 !
Ty magore, kam bys ve škodárně tu tunu matrošu asi dal? Do kabiny? Bezpečnost sama. A že se favority nedožijí 20 let? Já vím že jsi v roce 1987 kdy favority vznikly ještě cucal mlíko z cecku, tak si to nemůžeš pamatovat. Jinak by ti muselo být jasný, že spoustě fáček už dnes je 22 let. A kecy o bezpečnosti škodovek 105 a 120 to už je fakt úchylárna pro masochisty.
ano, bezpečnosť, určite, videl som fotky lady so škodovkou čelný náraz (nie úplne presne, buchli sa viac-menej na svetlá) a na lade bolo treba vymeniť blatník a nárazník, škodovka bola totálka, jedna strana skoro zlisovaná po predné sklo... čo môže potom toto hovno vydržať oproti nejakemu suv? nič, koniec, pohreb... a keby to aspon išlo poriadne tak budiš, neviem ako môže niekto na tom jazdiť, ja viac už nikdy, schade šla tam kde mala byť pomaly už od výroby - do šrotu!!!
Chápu, že pro někoho může být škoda 120 srdeční záležitost, pro jiného volba z nouze, protože na jiné nemá. Ale tvrdit že je to nejbezpečnější auto, a že je lepší než favorit a felicie, to už je na hlavu! To může tvrdit jenom úplnej cvok, nebo puberťák.
Bodejď by vás všichni nepředjížděli, když to za váma smrdí jako když hořej sandály! Už vám to došlo, blbci? Majitelé škodovek v 89tým roce si mohli huby roztrhat jak řvali "zakažte trabanty, smrděj" a dneska jsou v té samé pozici. Zakažte škodovky, smrděj! Pak se nedivte, že vás má každý raději za sebou. A navíc, škodovku předjedu hned jak to jde, protože kromě smradu je to taky brzda provozu. Co na tom, že teď jede 90, když za nejbližší zatáčkou přijde kopec a musím za ní jet na brzdách.
Všichni co na stodváci nadávaj nemaj žádný pojem o tom co se v tom autě ukrývá. Mám ji 1,5roku po tátovi 25let starou, servisovanou. Nádhera mohl bych tu básnit. Nejdřív sem se jí chtěl zbavit, ale po roce ježdění vím, že do šrotu ji nikdy nedám.... Ano pořídím si jiné auto, ale vždy si rád o víkendu sednu zpět a půjdu se projet. Počkejte ještě 20let a každý se za ní ohlédne a nostalgicky zavspomíná. Stane se zní český "brouk" to se spolehněte. Jet nebezpečně mě přinutí akorát takový bastardi, kteří mají mercedes, nebo bávo... Serou si to po dálnici 100 aby každý viděl, jak to bylo drahé, popř se bojí aby se neškrábli. Takoví když zjistí že je předjíždím při 120 jenom čumí a pak mě předjedou a zase zpomalí. Nevím asi mě chtěj nasrat.... Jinak pohon a motor vzadu jsou pro jízdu nádhera, třeba letos v zimě, rozjezd u nás z parkoviště je do kopce, všichni s motorem a pohonem v předu mi musej uhnout.
Vážení, moje 1. a zrejme i posledné auto bolo, je a bude iba Škoda. Moja má už 30 rokov, ako ja vodičák- je v nej vymenené prakticky všetko okrem bloku motora. Iba v túto zimu je s ňou patália na ranné zimné štartovanie. Nedal by som ju za nič- hlavne na cesty po snehu na Donovaly. Škoda, že ich éra pomynula a náhradných dielov je už pomenej.
Vy magoři co píšete že lidi nemaj peníze a kupujou si škodovky, tak když jste tak bohatý, tak každýmu přidejte tak 100 tisíc at si koupí starší Bávo a je to! Ale kdyby Vám mladejm nedali na to rodiče, nebo ste si to nenakradli, popř. si necháte šukat prdele za peníze, tak by ste neměli ani 10 tisíc na tu škodovku a chodili by ste pěšky a ještě by ste byli rádi že se mužete povozit ve škodovce tak na co si tu hrajete?
Ladaku, to snad není ani pravda, co tu píšeš za žvásty. Já mám teda škodovky moc rád, mám jednu po dědovi a mám na ní krásné vzpomínky. Ale doba je zlá a je spoustu idiotů, co si od taťky půjčí Bmwáka a pak ti ukážou třeba v bočním nárazu sílu německých torzních testů......
Pozn.: "Nejdojemějsší" jsou "řidiči", co mě při průjezdu kolem značky počátku okr. města (kde je všude dál už jen 50km/h a já mám ve škodovce na tacháči ještě 70tku) vehementně předjíždějí. Zajímavé je, že když jedu s M6, tak se pokorně zařadí, i když to zbrzdím hned u cedule na těch poctivých 50 km, dokonce i 40tku snesou... Právě tyto "hajzly" na silnici nemám rád, co škodovkáře musí furt (i bezdůvodně) tlačit a snad i záměrně uvádět do nebezpečných situací.... S tou tunou jsem jel jednou a to pouze krátkou trasu stavebniny-stavba, ale ne 80 km/h , ale tak 30 km/h (každá nerovnost na silnici mohla znamenat pro škodověnku jízdu poslední). Bylo to v tu chvíli potřeba... Jen jsem byl překvapený, kolik toho snese (a to ji nemám ani po tom všem nijak prověšenou, na TK se s ní nebojím - to záleží ale kus od kusu, většina jich už je dnes fakt šrot - já tu svoji udržuji - jak jsem psal, do doby koupě byla stále servisovaná). I předepsaných 400 kg stačí na to, aby sloužila (bez zadních sedaček) jako malý náklaďáček....
To tazman: souhlas, tak nějak jsem to myslel. To diego: nevím, nevím, mám k těm airbagům nějakou nedůvěru... Možná právě proto, že jsem ten nějaký crash (přes střechu 4x přetočení - mimochodem se škodovkou, když sem si sedl do auta se šílencem, co jel serpentýnama prům. rychlostí 100 km/h... toto už nemusím) zažil a myslím, že kdyby tam v tu chvíli ty airbagy byly, tak to nepřežije nikdo z nás. Holka - spolujezdkyně měla naštíplou "stehenní" (kost) - z toho nárazu, jak jsme se obrátili na její stranu ze silnice, já vzadu nic, prostě nás to tam zmačkalo, chvilku ticho - to když každý z nás přemýšlel, jak jsou "na tom" ti druzí, pak otázka řidiče: "Je Vám něco?" a už jsme lezli z auta ven... Proto se airbagů "bojím"... Čelní náraz bych se škodovkou ale samozřejmě mít nechtěl... Proto, kdo s ní chce jezdit, musí jezdit opatrně a předvídat!
No, reknu ti to asi tak...verim tomu, ze drtiva vetsina zde pritomnych neni stejne jako ty prilis nadesna tim, ze je na silnicich tak velka koncentrace hovad. Nicmene tim, ze na jedne recenzi ke S120 promlouvas k ridicskemu narodu bohuzel nic nezmenis. Dnesni doba je hekticka, uspechana a agresivni a to se samozrejme promitne i na silnicich. Hovada jsou, budou a obavam se, ze jich bude cim dal vic. S tim je treba se smirit, takova jsou fakta. Na bezpecnost posadky je vyrobci vozidel kladen cim dal vetsi duraz. Vzdyt ziska-li vozidlo v testech NCAP 2/5 hvezdicek, bude se na nej potencionalni zajemce divat skrze prsty, bezpecnostichtivy clovek jen mavne rukou... to jsou take fakta. Pokud veris tomu, ze te od havarie zachrani jen a pouze tve ridicske schopnosti ,jezdi dal ve skodovce i s tunou (!) materialu. Ale az priste pojedes kolem tech pomnicku... vzpomen jsi na to, co jsi tady placal o airbagech.
Jak vidno, "Ladak" ví o čem mluví....jasně, je to ten hňup co se s naloženou stodvacítkou žene sotva 80km/h a překáží v cestě. Bohužel, co já vím tak mimo město je povolená maximálka 90, takže "Ladak" jezdí na pohodičku a to my jsme to "zlo" co se pohybuje na hranici se zákonem. A přiznejme si...kdo mimo město nepřeleze 90 a na dálnici jede striktně 130, hm?..120 je auto jako "každý" a když prostě někdo nemá dost prachů nebo jezdí pernametně zasranej od cementu, no tak prostě šáhne po 120, která je levná, snadno se opraví a vzdáleně připomíná auto. Pakliže 120 jede po silnici těch svých poctivě vyřvaných 90 a prostě se drží svýho pruhu nemám nic proti. Problém je že přijde blb, který po shlédnutí Rychle a Zběsile, 14ti dílů Kobry 11 a pár božích videí co mu poslal kámoš přes youtube sedne do 120 a v domění, že se jedná o úžasný sporťák z osmdesátých let začně předjíždět.....nebezpečné předjíždění se tomu tuším odborně říká.....náš čerství závodník se škrábe kolem kamionu a dost možná by to zvládnul....jenže...v protisměru máme dalšího závodníka, ovšem s parádním nádobíčkem co 150 pokoří jako nic....to se pak tahle dva závodníci sejdou před kamiónem ve správnej okamžik a je vymalováno....120ka je opravdu dnes použitelná jen coby otrokyně nebo případ nouze...ale svoje místo na silnici si ještě nějaký čas uchová. Takže veteránům a pracantům přeju pevný nervy a hodně štěstí a pánům od "Rychle a Zběsile" radím, počkejte, našetřete nějakou tu kačku a když už chcete blbnout, tak si aspoň pořiďte něco s čím se dá předjíždět bezpečně...protože takový kolíci jako vy pak škůdce berou na raputaci :-)
Diskuze v tomto duchu argumentací "škodovka nesplňuje požadavky na bezpečnost při čelním nárazu a musí pryč z našich silnic" nemá smysl. Škodovka byla moje první auto za pakatel po důchodci, do poslední chvíle servisovaná, garážovaná, nesrezlá... Já už jsem jí hajas dal. Jako pracovní auto mi za tu dobu, co ji mám, udělala medvědí službu. Uznávám, že není zrovna bezpečné s ní jezdit v dnešním provozu. Často jsem se s ní v posledních chvílích (momentálně mám značky v depozitu a je odstavená, ale připravená znovu posloužit) zažil nebezpečné situace, ale vždy to bylo zaviněno někým, komu něco jako bezpečnost silničního provozu, ne-li jeho dodržování nic neříká. Jedna z tras, které často jezdím, je úsek rozmlácené úzké silnice plná kamiónů (trasa z Břeclavi do Valtic - průmyslové zóny s prodloužením na přechod Mikulov-Drasenhofen) a kolon aut, kde i těch 90km/h. je podle mě pro jakékoli auto dost. Je to lesem, vedle úzké silnice hluboký příkop a hned stromy. Průměrně se tu však jezdí 100-120 km/h. Okolo co 100 m křížek, pomníček, květinka. Převrácený favorit na denním pořádku a lidi jsou nepoučitelní. Děnně při jednom průjezdu tudy na trase cca 8 km potkám minimálně 2 kamiony, co jedou po mojí straně, já přibrždžďuji a chystám se zařadit meti patníky označující okraj vozovky, pak už je jen příkop. A v tom všem předjíždí všichni nedočkaví frajeři svými bouráky celé kolony aut, které pak musí díky nim zpomalovat, aby se ti frajírci nezabili a stihli se zařadit. Oni spěchají a jiné zdržují. Do cíle vždy nakonec dojedem společně, ale oni prostě musí. Hlavně ty stále přibívající pomníčky mě fascinují, ale s lidma to ani nehne. Toto fakt nechápu! Co vy na to, ke kterým patříte vy. Na silnici bych odhadoval těch poctivých tak 20%... Kdo chce jezdit se škodovkou, musí být prostě zkušený řidič a musí s ní umět a předvídat. Škodovka je pro ty, kteří ji už nějaký pátek provozují a ví, co od ní můžou čekat. Nově si pořizovat škodovku bych samozřejmě nedoporučoval!!! Já ji jako druhé (pracovní) vozidlo pořád držím a chápu tak ostatní škodovkáře, co dělají totéž Má někdo něco např. proti důchodcům, kteří se svou škodulí vlečou 70tkou po rychlostní silnici? Já osobně nic, se svou M6 se za ně zařadím a vyčkám vhodné příležitosti, abych je předlel a valil si dál svou písničku. Zbožňuji ale borce, co se vynoří kdesi zezadu kolony a valí vedle mě 150tkou čelem proti kamiónu a já musím zpomalit, aby se zařadil. A nejvíc miluji, když už mám sám vyhozený blinkr a vyjíždím a borec za mnou ho vyhodí taky a začne se přede mě přecpávat. Jinak kliďas su už tak nasraný, že mám chuť ho ignorovat, šlápnout na to do již vytyčené trasy a nechat ho vylítnout ze silnice. Hovado! Lidi, chovejte se na silnici jako lidi a nebudou Vám škodárny vadit. Trochu tolerance! A nebojte se - i ony jednou skončí (ale zatím se jim jaksi pořád nechce). I vaše auto bude jednou na cestě překážející vrak!!! PS: Všichni tu máte ŘP a proto předpokládám, že poznáte dopravní značky, znáte slova neohrozit, neomezit jiného účastníka silničního provozu atd. Ta pravidla nebyla vytvořena jen zbůhdarma, ale právě jako ideální stav, abychom mohli VŠICHNI jezdit bez nehod! I my se škodovkama! Nezápasme tedy mezi sebou ani tady na diskuzích ani na silnicích a dodržujme je, prosím! Až totiž ti důchodci nebo třeba já, který jsem zrovna potřeboval škodovku na odvoz nějakého matrošu, skončíme díky Vaší (týká se snad až 80% řidičů ČR) BEZOHLEDNOSTI někde ve škarpě bez nohy, ruky nebo co já vím co, to vy budete vypadat jako blbci! A tu nohu, ruku, mi nevrátíte!!!
prepacte ja musim este- on ze udrzby - len tak , olej, rozvody- urcite, viem si predstavit tu udrzbu, sem tam vymenit motor, poklepat po starteri, dofukat gumy kazde tri dni, olej kazdy tyzden a pred opustenim vozidla dat kamene za kolesa a srobovak pod okno aby sa neotvorilo
vazne nepocuvajte nikoho ako je ladak, treba mu dat zvieraciu kazajku a nie kluce od skodovky, sak on pise ze v tom vozi tonu niecoho, sak to je zviera, miestny blazen. treba ho vyliecit - nehat ho zihnut si v logane alebo nejakom novom lacnom aute aby presedlal...
Chlape, neviem kto ti nakecal, že o bezpečnosti auta rozhoduje hrúbka plechu. O tom rozhodujú deformačné zóny, bezpečnostné výstuhy a bezpečnostná klietka, ktorou je obstavaná kabína. Buď si istý, že sa v tej škoduli prizabiješ, aj keby to do teba narvalo Clio so svojimi plastovými blatníkmi. Neviem, prečo si v každom príspevku tak zásadne proti airbagom, ale asi to bude tým, že na auto, ktoré by bolo ním vybavené nemáš, hoci píšeš, že v nej nejazdíš stále, lebo máš na lepšie. Vážne pochybujem. A tej teórii, že pri 90 km rýchlosti nehrozí čelný náraz, sa len smejem. Asi si toho na cestách videl veeeeľmi málo. Vo svojej teórii asi vylučuješ technickú závadu, zvieratá, deti, cyklistov, chodcov, ľudský faktor, teda veci, ktoré bývajú príčinou toho, prečo sa ti môže nejaké auto objaviť v protismere, aj keby ste obaja mali rýchlosť len 50. Tých nehôd som videl dosť. Keď pri jednej bola stará škodula po šmyku vyhodená z cesty, kde bokom trafila stĺp osvetlenia a tá jej hrdzou prežraná kasňa nič nevydržala a po tomto hasiči vytiahli spolujazdca, ktorému noha od polovice stehna držala len na nohaviciach, nebol to pekný pohľad. Navyše, keď som skonštatoval, že tá noha pôjde asi preč, na čo lekár zareagoval slovami : "nepôjde, tá už je", bolo mi jasné, že tieto autá patria už len na zrazy veteránov, kde sa po uzavretej ceste prevezú v kolóne a nie do premávky. Voziť v tom rodinu môže len šialenec, alebo niekto, kto nanešťastie je na tom finančne horšie a jednoducho na lepšie nemá. Obhajovať tieto stroje a nebodaj chváliť ich bezpečnosť však nemôže dnes už nik.
Napal mě zezadu, chytrolíne. Až já povezu v autě tunu matrošu na stavbu a povleču se max. 50 km/h a ty se svými 150 km/h vyletíš s airbagem na ksichtu přes střechu někam do škarpy. Dopadnem minimálně stejně. Jinak škodovky dále neobhajuji. Jako spolehlivé pracovní auto nebo na klidné dojíždění do práce do 12 km vzdálenosti a hotovo. Problém je v tom, že vy - neškodovkáři jste dali laťku způsobu jízdy na našich silnicích a někt. "škodovkáři" si jí snaží vyrovnat, ne-li překonat. To jsou potom ty následky...
nazdar kecalkovia mal som 8 rokov dozadu buracku skoda 105 - boli sme piati, celny naraz do muru (: z toho co zostalo z auta, je zazrak ze sme sa vsetci dostali zivi, 3ja mali dobu liecenia v nemocnici od 2 do 4 mesiacov s naslednou rehabilitaciou... dnes ked vidim niekoho jazdit na skodovke takk mi ho je naozaj velmi velmi luto, je to neskutocnA RAROHA, nechapem ako take auto moze v roku 2008 dostAT stk sak to je chujovina... to by mali zakazat uz na tomto jazdit, okrem toho som si vsimol ze za posledne roky pri nehode skoda - normalne auto, smrtelne byvaju na strane skody, u ostatnych aut pri tom lahke, vaznejsie...
Myšleno: se škodovkou nejedu víc jak 90 km/h, na okreskách jak jsem psal se víc nesmí!!! Což si asi 90% řidičů snad ani neuvědomuje... Nemám důvod s ní nikoho předjíždět, tudíž nezavdávám příčinu k čelní srážce... Přes střechu jsem to už zažil a nechtěl bych v té chvíli mít airbag na rypáku... Někdo se mi může napasovat zezadu do motoru, proto bych doporučil opěrky hlavy... Na dojíždění do práce (např.) dostačující auto bez investic... Pro diega a anonyma: boruračka škodovky je smrťák pro magory, co si myslí, že si s ní můžou dovolit, co by s s ní dovolovat jaksi neměli... A dobře jim tak, měli si koupit "lepší" auto a ne "tunit" škodověnku... Škodověnka je naprosto ideální auto pro nenáročné řidiče nebo jako pracant třeba na stavbu (dokáže odvézt až 1t matrošu = paleta betonových tvárnic! Odzkoušeno - i když se s tím jen těžce rozjíždělo a člověk musel být obzvášť opatrný na jakoukoli nerovnost, rychlost max. 40 km/h, aby něco "neruplo" - ale zvládla to! Dělali byste něco podobného např. s Octávií? A že je dneska formanka setsakrametsky drahá...
Nektere komentare jsou opravdu dojemne, v dnesni dobe nemuze byt o bezpecnosti ani rec. Bouracka skodovky = ve vetsine pripadu smrtak. Staci cist noviny, sledovat obcas televizi. Ladaku, ty jsi me rozesmal, mas bod :-)
Tady pan Ladak byl asi hodně dlouho na sluníčku. Škoda, nejbezpečnější auto na silnici, no tak to už je skutečně perla. Měl sem možnost zažít jeden crash se škodovkou a bezpečnost opravdu neznala mezí. Ladaku zdar ať se v tý škodovce zabiješ, nebo něco hůř, zmrzačíš.
Škodovky jsou stejná plechařina jako všechny ostatní auta na světě té doby. Spíš ta lepší, řekl bych, ve srovnání např. s Unem, Seatem apod. Podobně silné plechy měli tak Renaulty, Žiguly... Nevýhodou je pouze ten motor vzadu, při čelním nárazu se to má tendenci celé napasovat dopředu. Ovšem, chtěl bych dodat, že právě to ji dělá při dnešním šíleném provozu nejbezpečnějším (!!!) autem na našich okreskách (ne na dálnici apod.). Při dodržování silničních pravidel a max. povolené rychlosti 90 km/h, totiž nějaký čelní náraz nehrozí. Maximálně mě může nějaký magor, jedoucí 140 "vyhodit" ze silnice. Přes střechu 4x otočenou ve 3 lidech jsem už škodárnu zažil (jako spolujezdec vzadu) a nikomu se nic nestalo... Airbag? Šajs, to bych nechtěl v autě ani za nic. Nad čelní nárazem nemám důvod přemýšlet (a to už taky nejezdím ve škodárně, přešel jsem taky na "lepší") - pokud nepojedu jako magor, do čeho bych tak asi měl narážet? Mám snad taky brzdy... Nechtěl bych ale zažít právě tu situaci, kdy vyletím z nějakého důvodu ze silnice a přegulím se přes střechu a k tomu mi vyletí airbag... Fakt fuj, to nechci!!! Takže zlatá škodovka! Nejbezpečnější auto našich okresek do rychlosti 90 km/h!!! Mimo to, z aut, které jsem zažil (nemálo a vraky to nebyly), byla škodovka s hřebenovým řízením, to nejovladatelnější autíčko (díky motoru vzadu), co jsem měl, především, co se týče vynaložení sil - stačil malíček... Samozřejmě to vše do urč. rychlosti, jezdit se škodárnou 140 je o hubu...
Nenadávej ty zamindrákovanej zkurvenej šmejde,jsem zvědavej co máš ty za "káru" čůráku..No a co že má starou škodárnu.Kámoš jí má taky má motor z favorita,5-ti kvalt,litý kola 14 z volva atd.Jo a k těm crash-testům řikal mi že viděl nabořenou fábii a spolujezdec měl motor zapasovanej v břiše,a on otočil 120ku na střechu a vpohodě.
Všichni kdo nemáte rádi škodovky tak ste debilové! a jestli věříte nákýmu crashtestu tak ste hovádka který výrobci novejch aut přesně potřebujou..chudáci zasraný
Když si ček nemůže lepší auto dovolit a shání něco levnýho tak stará škodovka poslouží výborně. Máme ji taky a když se o ni člověk stará tak jezdí fantasticky. sice do kopce za 3 ale to je jedno. A kdyby se na silnicích nedělo to co se děje a všichni jezdili podle předpisů tak ti ty crash testy sou skoro k ničemu.
Nechápu jednu věc a to je ta, že mi připadá, že tyhle auta hodnotěj lidi, který jsou proti nim zaujatý, nebo nedovedou pochopit, že s nimi může být někdo opravdu spokojený. Asi by bylo dobrý si o 105kách a 120kách něco přečíst v dobové literatuře. Ono to auto na svoji dobu bylo dost dobrý, a to že tu ještě jsou a jezděj, to potvrzuje že se jedná o kvalitní auto. Chci vidět třeba Favorita, nebo Felicii nebo i zahraniční auto za takových 25 let a víc..
Můj příbuznej napálil asi v padesáti do telegrafního sloupu, ten pak spadnul na střechu - na zadních sedadlech se pomalu střecha dotýkala opěrek, nikomu se nic naštěstí nestalo, a to byla škodovka která byla skoro nová (najeto asi 20 000). Sám si ale myslim že by tak dopadly i ostatní auta (nebo hodně podobně).
Jasně, Škodovka v crash testu byla úplně shnilá. Ona totiž byla jediná na světě, ostatní škodárny jsou zdravý jak řípa. A navíc spoléhat, že při hrubém stylu jízdy se mi spíše podaří trefit jiný auto než barák, sloup nebo strom je přímo hyenismus (to jen poznámka k 15T bloku). Podle mě ten test vypovídá docela dost a není rozhodující, jestli je podle nějakých předepsaných kritérií. Nejde totiž o to, porovnat to s ostatními, ale uvědomi si, co mě může čekat, když jdeu s takovou Škodírou.
Ten crash test ze SM nemuzete brat vazne. Za prvy ta skodarna byla poradne prorezla, a navic to napalili do 15t betonovyho bloku, tam kdyz to napalis s fabkou tak z ni taky moc nezbyde. (To vite ze Fabka ma horsi crash test nez Felda?)
Škodárny zapálit? Myslím, že to není třeba. Stejně jich velká část vyhoří kvůli elektrice nebo prasklejm hadicím od benzínu (sám jsem jich viděl hořet nebo po požáru dost).
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 120
No řekl bych že tyhle auta už vymírají ,ale spon na silnicích .A spousta dalších co jsou lepší jako Š120.Škodovku jsem neviděl po Brně v provozu snad půl roku.I ostatní auta jako Fiat Croma Alfa 164 R19 Kadett Golf 2 atd.Většinou auta max do 15 let.Netvrdím že všude ,ale v pátek jsem se schválně po cestě díval a auto nad 15 let jsem neviděl.Jako srdcovku to naprosto beru a co se týče aut co jsem vyjmenoval se dají použít ještě k normálnímu ježdění v kterých člověk nevypadá tak prehistoricky.Ale když člověk vidí občas š120 starý žigulíky někdy se objeví .Tak je to trochu k pousmání ,jaký je pokrok v těch autech.A tyhle stroje vypadají srandovně:).Před tím jsem jezdil s autem který byl starý 17 let a jezdil jsem sním do roku 2010 takže 20 let starý.R19.Ale nepřipadal jsme si v něm nijak blbě.Ale ve 120 z roku 1987 i když zachovalá jsem si připadal že nemám ani na rohlík:) jako tak jsem se cítil.Ujel jsem s tím asi 15km.A já osobně nedokážu pochopit že se to někomu může zalíbit ,pro mě naprostý děs.
22.05.2011 | 22:54:31 | luke20 Reagovat
For jamieson
Možná tak tebe bych zakázal pro dobro populace,hele v nový káře se asi nezabiješ když pojedeš jak pra.e
26.12.2010 | 20:04:15 | Fantomas Reagovat
For Neznamy
Ach...
01.09.2010 | 10:29:30 | Matúš Reagovat
tu čitaj
Kokoci, piču sa do toho rozumiete čo sa týka bezpečnosti, vy chuji a v novom aute sa nezabijem??
31.08.2010 | 22:54:38 | neznamy Reagovat
to romi
V roce 1990 se zacal vyrabet Forman nikoli Favorit.Favorit se vyrabi od roku 1988.Je mu tedy 21 let.Meli se zacet vyrabet jeste nekdy v roce 1982 (to nevim presne +-), ale to stopli "komančové".Kazdopadne by jsem tomu klukovi co psal tuto recenzi doporucil svezt se v poradnym voze, protoze placa kravoviny.20 let stara Audi 80 je temer ve vsem lepsi nez ta tva Schade.Pritom neni o moc drazsi a dily jsou taky levne (ovsem 120 ma levnejsi).Spotreba porovnatelna.Co se tyce veci jako jsou bezpecnost, jizdni vlastnosti, prostornost, zivotnost a pod. tak to uz je Audi na hony vzdalene od tve Skodovky.Jo a jeste me pobavil Ladak.Tvy nazory jsou tak trochu mimo.Mel jsem jednou celni naraz se Skodou 100 ve ktere jsem byl jako ridic.Jel jsem asi 80 a chlapek ve Fiatu presel do protismeru a smetl me z cesty.Byl jsem 2 tydny na ARU a auto v kovosrotu.Ja kdyz vidim takovy kramy dnes, uz jen lituji jich ridice.Takovy vozy muzu byt dobre jako veterany, jinak ZAKAZAT ! pro dobro jejich ridicu.
01.07.2009 | 10:46:03 | jamieson Reagovat
Pre Anonyma
Favority sa sice vyrabali uz v 1987 ale len na vystavovanie a tak len zopar kusov až v roku 1990 sa ich vyroba na plno rozbehla takže majú 19 rokov a nie 22 !
01.07.2009 | 09:54:57 | romi Reagovat
Tunu matrošu
Ty magore, kam bys ve škodárně tu tunu matrošu asi dal? Do kabiny? Bezpečnost sama. A že se favority nedožijí 20 let? Já vím že jsi v roce 1987 kdy favority vznikly ještě cucal mlíko z cecku, tak si to nemůžeš pamatovat. Jinak by ti muselo být jasný, že spoustě fáček už dnes je 22 let. A kecy o bezpečnosti škodovek 105 a 120 to už je fakt úchylárna pro masochisty.
19.02.2009 | 07:25:25 | Reagovat
ano, bezpečnosť, určite, videl som fotky lady so škodovkou čelný náraz (nie úplne presne, buchli sa viac-menej na svetlá) a na lade bolo treba vymeniť blatník a nárazník, škodovka bola totálka, jedna strana skoro zlisovaná po predné sklo... čo môže potom toto hovno vydržať oproti nejakemu suv? nič, koniec, pohreb... a keby to aspon išlo poriadne tak budiš, neviem ako môže niekto na tom jazdiť, ja viac už nikdy, schade šla tam kde mala byť pomaly už od výroby - do šrotu!!!
19.02.2009 | 01:47:05 | prd Reagovat
Chápu, že pro někoho může být škoda 120 srdeční záležitost, pro jiného volba z nouze, protože na jiné nemá. Ale tvrdit že je to nejbezpečnější auto, a že je lepší než favorit a felicie, to už je na hlavu! To může tvrdit jenom úplnej cvok, nebo puberťák.
06.02.2009 | 23:58:36 | Standa Reagovat
Smraďoši
Bodejď by vás všichni nepředjížděli, když to za váma smrdí jako když hořej sandály! Už vám to došlo, blbci? Majitelé škodovek v 89tým roce si mohli huby roztrhat jak řvali "zakažte trabanty, smrděj" a dneska jsou v té samé pozici. Zakažte škodovky, smrděj! Pak se nedivte, že vás má každý raději za sebou. A navíc, škodovku předjedu hned jak to jde, protože kromě smradu je to taky brzda provozu. Co na tom, že teď jede 90, když za nejbližší zatáčkou přijde kopec a musím za ní jet na brzdách.
06.02.2009 | 23:50:21 | Reagovat
Aby jste se všinchni nepo*raly
Všichni co na stodváci nadávaj nemaj žádný pojem o tom co se v tom autě ukrývá. Mám ji 1,5roku po tátovi 25let starou, servisovanou. Nádhera mohl bych tu básnit. Nejdřív sem se jí chtěl zbavit, ale po roce ježdění vím, že do šrotu ji nikdy nedám.... Ano pořídím si jiné auto, ale vždy si rád o víkendu sednu zpět a půjdu se projet. Počkejte ještě 20let a každý se za ní ohlédne a nostalgicky zavspomíná. Stane se zní český "brouk" to se spolehněte. Jet nebezpečně mě přinutí akorát takový bastardi, kteří mají mercedes, nebo bávo... Serou si to po dálnici 100 aby každý viděl, jak to bylo drahé, popř se bojí aby se neškrábli. Takoví když zjistí že je předjíždím při 120 jenom čumí a pak mě předjedou a zase zpomalí. Nevím asi mě chtěj nasrat.... Jinak pohon a motor vzadu jsou pro jízdu nádhera, třeba letos v zimě, rozjezd u nás z parkoviště je do kopce, všichni s motorem a pohonem v předu mi musej uhnout.
11.01.2009 | 20:47:23 | Terazky Reagovat
Škoda
Vážení, moje 1. a zrejme i posledné auto bolo, je a bude iba Škoda. Moja má už 30 rokov, ako ja vodičák- je v nej vymenené prakticky všetko okrem bloku motora. Iba v túto zimu je s ňou patália na ranné zimné štartovanie. Nedal by som ju za nič- hlavne na cesty po snehu na Donovaly. Škoda, že ich éra pomynula a náhradných dielov je už pomenej.
06.01.2009 | 14:17:39 | Reagovat
jáj
Vy magoři co píšete že lidi nemaj peníze a kupujou si škodovky, tak když jste tak bohatý, tak každýmu přidejte tak 100 tisíc at si koupí starší Bávo a je to! Ale kdyby Vám mladejm nedali na to rodiče, nebo ste si to nenakradli, popř. si necháte šukat prdele za peníze, tak by ste neměli ani 10 tisíc na tu škodovku a chodili by ste pěšky a ještě by ste byli rádi že se mužete povozit ve škodovce tak na co si tu hrajete?
03.05.2008 | 10:03:18 | kuk Reagovat
Škoda
Ladaku, to snad není ani pravda, co tu píšeš za žvásty. Já mám teda škodovky moc rád, mám jednu po dědovi a mám na ní krásné vzpomínky. Ale doba je zlá a je spoustu idiotů, co si od taťky půjčí Bmwáka a pak ti ukážou třeba v bočním nárazu sílu německých torzních testů......
25.02.2008 | 00:01:06 | Martin Reagovat
To tazman i diego
Pozn.: "Nejdojemějsší" jsou "řidiči", co mě při průjezdu kolem značky počátku okr. města (kde je všude dál už jen 50km/h a já mám ve škodovce na tacháči ještě 70tku) vehementně předjíždějí. Zajímavé je, že když jedu s M6, tak se pokorně zařadí, i když to zbrzdím hned u cedule na těch poctivých 50 km, dokonce i 40tku snesou... Právě tyto "hajzly" na silnici nemám rád, co škodovkáře musí furt (i bezdůvodně) tlačit a snad i záměrně uvádět do nebezpečných situací....
S tou tunou jsem jel jednou a to pouze krátkou trasu stavebniny-stavba, ale ne 80 km/h , ale tak 30 km/h (každá nerovnost na silnici mohla znamenat pro škodověnku jízdu poslední). Bylo to v tu chvíli potřeba... Jen jsem byl překvapený, kolik toho snese (a to ji nemám ani po tom všem nijak prověšenou, na TK se s ní nebojím - to záleží ale kus od kusu, většina jich už je dnes fakt šrot - já tu svoji udržuji - jak jsem psal, do doby koupě byla stále servisovaná). I předepsaných 400 kg stačí na to, aby sloužila (bez zadních sedaček) jako malý náklaďáček....
15.02.2008 | 05:17:57 | Ladak Reagovat
To tazman i diego
To tazman: souhlas, tak nějak jsem to myslel. To diego: nevím, nevím, mám k těm airbagům nějakou nedůvěru... Možná právě proto, že jsem ten nějaký crash (přes střechu 4x přetočení - mimochodem se škodovkou, když sem si sedl do auta se šílencem, co jel serpentýnama prům. rychlostí 100 km/h... toto už nemusím) zažil a myslím, že kdyby tam v tu chvíli ty airbagy byly, tak to nepřežije nikdo z nás. Holka - spolujezdkyně měla naštíplou "stehenní" (kost) - z toho nárazu, jak jsme se obrátili na její stranu ze silnice, já vzadu nic, prostě nás to tam zmačkalo, chvilku ticho - to když každý z nás přemýšlel, jak jsou "na tom" ti druzí, pak otázka řidiče: "Je Vám něco?" a už jsme lezli z auta ven... Proto se airbagů "bojím"...
Čelní náraz bych se škodovkou ale samozřejmě mít nechtěl... Proto, kdo s ní chce jezdit, musí jezdit opatrně a předvídat!
15.02.2008 | 04:27:53 | Ladak Reagovat
to ladak
No, reknu ti to asi tak...verim tomu, ze drtiva vetsina zde pritomnych neni stejne jako ty prilis nadesna tim, ze je na silnicich tak velka koncentrace hovad. Nicmene tim, ze na jedne recenzi ke S120 promlouvas k ridicskemu narodu bohuzel nic nezmenis. Dnesni doba je hekticka, uspechana a agresivni a to se samozrejme promitne i na silnicich. Hovada jsou, budou a obavam se, ze jich bude cim dal vic. S tim je treba se smirit, takova jsou fakta. Na bezpecnost posadky je vyrobci vozidel kladen cim dal vetsi duraz. Vzdyt ziska-li vozidlo v testech NCAP 2/5 hvezdicek, bude se na nej potencionalni zajemce divat skrze prsty, bezpecnostichtivy clovek jen mavne rukou... to jsou take fakta. Pokud veris tomu, ze te od havarie zachrani jen a pouze tve ridicske schopnosti ,jezdi dal ve skodovce i s tunou (!) materialu. Ale az priste pojedes kolem tech pomnicku... vzpomen jsi na to, co jsi tady placal o airbagech.
13.02.2008 | 15:52:22 | diego Reagovat
ladak jezdí na pohodu...
Jak vidno, "Ladak" ví o čem mluví....jasně, je to ten hňup co se s naloženou stodvacítkou žene sotva 80km/h a překáží v cestě. Bohužel, co já vím tak mimo město je povolená maximálka 90, takže "Ladak" jezdí na pohodičku a to my jsme to "zlo" co se pohybuje na hranici se zákonem. A přiznejme si...kdo mimo město nepřeleze 90 a na dálnici jede striktně 130, hm?..120 je auto jako "každý" a když prostě někdo nemá dost prachů nebo jezdí pernametně zasranej od cementu, no tak prostě šáhne po 120, která je levná, snadno se opraví a vzdáleně připomíná auto. Pakliže 120 jede po silnici těch svých poctivě vyřvaných 90 a prostě se drží svýho pruhu nemám nic proti. Problém je že přijde blb, který po shlédnutí Rychle a Zběsile, 14ti dílů Kobry 11 a pár božích videí co mu poslal kámoš přes youtube sedne do 120 a v domění, že se jedná o úžasný sporťák z osmdesátých let začně předjíždět.....nebezpečné předjíždění se tomu tuším odborně říká.....náš čerství závodník se škrábe kolem kamionu a dost možná by to zvládnul....jenže...v protisměru máme dalšího závodníka, ovšem s parádním nádobíčkem co 150 pokoří jako nic....to se pak tahle dva závodníci sejdou před kamiónem ve správnej okamžik a je vymalováno....120ka je opravdu dnes použitelná jen coby otrokyně nebo případ nouze...ale svoje místo na silnici si ještě nějaký čas uchová. Takže veteránům a pracantům přeju pevný nervy a hodně štěstí a pánům od "Rychle a Zběsile" radím, počkejte, našetřete nějakou tu kačku a když už chcete blbnout, tak si aspoň pořiďte něco s čím se dá předjíždět bezpečně...protože takový kolíci jako vy pak škůdce berou na raputaci :-)
13.02.2008 | 15:52:14 | Tazman Reagovat
skodovka
Diskuze v tomto duchu argumentací "škodovka nesplňuje požadavky na bezpečnost při čelním nárazu a musí pryč z našich silnic" nemá smysl. Škodovka byla moje první auto za pakatel po důchodci, do poslední chvíle servisovaná, garážovaná, nesrezlá... Já už jsem jí hajas dal. Jako pracovní auto mi za tu dobu, co ji mám, udělala medvědí službu. Uznávám, že není zrovna bezpečné s ní jezdit v dnešním provozu. Často jsem se s ní v posledních chvílích (momentálně mám značky v depozitu a je odstavená, ale připravená znovu posloužit) zažil nebezpečné situace, ale vždy to bylo zaviněno někým, komu něco jako bezpečnost silničního provozu, ne-li jeho dodržování nic neříká. Jedna z tras, které často jezdím, je úsek rozmlácené úzké silnice plná kamiónů (trasa z Břeclavi do Valtic - průmyslové zóny s prodloužením na přechod Mikulov-Drasenhofen) a kolon aut, kde i těch 90km/h. je podle mě pro jakékoli auto dost. Je to lesem, vedle úzké silnice hluboký příkop a hned stromy. Průměrně se tu však jezdí 100-120 km/h. Okolo co 100 m křížek, pomníček, květinka. Převrácený favorit na denním pořádku a lidi jsou nepoučitelní. Děnně při jednom průjezdu tudy na trase cca 8 km potkám minimálně 2 kamiony, co jedou po mojí straně, já přibrždžďuji a chystám se zařadit meti patníky označující okraj vozovky, pak už je jen příkop. A v tom všem předjíždí všichni nedočkaví frajeři svými bouráky celé kolony aut, které pak musí díky nim zpomalovat, aby se ti frajírci nezabili a stihli se zařadit. Oni spěchají a jiné zdržují. Do cíle vždy nakonec dojedem společně, ale oni prostě musí. Hlavně ty stále přibívající pomníčky mě fascinují, ale s lidma to ani nehne. Toto fakt nechápu! Co vy na to, ke kterým patříte vy. Na silnici bych odhadoval těch poctivých tak 20%... Kdo chce jezdit se škodovkou, musí být prostě zkušený řidič a musí s ní umět a předvídat. Škodovka je pro ty, kteří ji už nějaký pátek provozují a ví, co od ní můžou čekat. Nově si pořizovat škodovku bych samozřejmě nedoporučoval!!! Já ji jako druhé (pracovní) vozidlo pořád držím a chápu tak ostatní škodovkáře, co dělají totéž Má někdo něco např. proti důchodcům, kteří se svou škodulí vlečou 70tkou po rychlostní silnici? Já osobně nic, se svou M6 se za ně zařadím a vyčkám vhodné příležitosti, abych je předlel a valil si dál svou písničku. Zbožňuji ale borce, co se vynoří kdesi zezadu kolony a valí vedle mě 150tkou čelem proti kamiónu a já musím zpomalit, aby se zařadil. A nejvíc miluji, když už mám sám vyhozený blinkr a vyjíždím a borec za mnou ho vyhodí taky a začne se přede mě přecpávat. Jinak kliďas su už tak nasraný, že mám chuť ho ignorovat, šlápnout na to do již vytyčené trasy a nechat ho vylítnout ze silnice. Hovado! Lidi, chovejte se na silnici jako lidi a nebudou Vám škodárny vadit. Trochu tolerance! A nebojte se - i ony jednou skončí (ale zatím se jim jaksi pořád nechce). I vaše auto bude jednou na cestě překážející vrak!!!
PS: Všichni tu máte ŘP a proto předpokládám, že poznáte dopravní značky, znáte slova neohrozit, neomezit jiného účastníka silničního provozu atd. Ta pravidla nebyla vytvořena jen zbůhdarma, ale právě jako ideální stav, abychom mohli VŠICHNI jezdit bez nehod! I my se škodovkama! Nezápasme tedy mezi sebou ani tady na diskuzích ani na silnicích a dodržujme je, prosím! Až totiž ti důchodci nebo třeba já, který jsem zrovna potřeboval škodovku na odvoz nějakého matrošu, skončíme díky Vaší (týká se snad až 80% řidičů ČR) BEZOHLEDNOSTI někde ve škarpě bez nohy, ruky nebo co já vím co, to vy budete vypadat jako blbci! A tu nohu, ruku, mi nevrátíte!!!
13.02.2008 | 14:53:15 | ladak Reagovat
prepacte ja musim este- on ze udrzby - len tak , olej, rozvody- urcite, viem si predstavit tu udrzbu, sem tam vymenit motor, poklepat po starteri, dofukat gumy kazde tri dni, olej kazdy tyzden a pred opustenim vozidla dat kamene za kolesa a srobovak pod okno aby sa neotvorilo
13.02.2008 | 00:50:56 | Reagovat
vazne nepocuvajte nikoho ako je ladak, treba mu dat zvieraciu kazajku a nie kluce od skodovky, sak on pise ze v tom vozi tonu niecoho, sak to je zviera, miestny blazen. treba ho vyliecit - nehat ho zihnut si v logane alebo nejakom novom lacnom aute aby presedlal...
13.02.2008 | 00:34:41 | Reagovat
to ladak
Chlape, neviem kto ti nakecal, že o bezpečnosti auta rozhoduje hrúbka plechu. O tom rozhodujú deformačné zóny, bezpečnostné výstuhy a bezpečnostná klietka, ktorou je obstavaná kabína. Buď si istý, že sa v tej škoduli prizabiješ, aj keby to do teba narvalo Clio so svojimi plastovými blatníkmi.
Neviem, prečo si v každom príspevku tak zásadne proti airbagom, ale asi to bude tým, že na auto, ktoré by bolo ním vybavené nemáš, hoci píšeš, že v nej nejazdíš stále, lebo máš na lepšie. Vážne pochybujem. A tej teórii, že pri 90 km rýchlosti nehrozí čelný náraz, sa len smejem. Asi si toho na cestách videl veeeeľmi málo. Vo svojej teórii asi vylučuješ technickú závadu, zvieratá, deti, cyklistov, chodcov, ľudský faktor, teda veci, ktoré bývajú príčinou toho, prečo sa ti môže nejaké auto objaviť v protismere, aj keby ste obaja mali rýchlosť len 50. Tých nehôd som videl dosť. Keď pri jednej bola stará škodula po šmyku vyhodená z cesty, kde bokom trafila stĺp osvetlenia a tá jej hrdzou prežraná kasňa nič nevydržala a po tomto hasiči vytiahli spolujazdca, ktorému noha od polovice stehna držala len na nohaviciach, nebol to pekný pohľad. Navyše, keď som skonštatoval, že tá noha pôjde asi preč, na čo lekár zareagoval slovami : "nepôjde, tá už je", bolo mi jasné, že tieto autá patria už len na zrazy veteránov, kde sa po uzavretej ceste prevezú v kolóne a nie do premávky. Voziť v tom rodinu môže len šialenec, alebo niekto, kto nanešťastie je na tom finančne horšie a jednoducho na lepšie nemá. Obhajovať tieto stroje a nebodaj chváliť ich bezpečnosť však nemôže dnes už nik.
12.02.2008 | 23:19:23 | Petrík Reagovat
Naše cesty a škodovka
Napal mě zezadu, chytrolíne. Až já povezu v autě tunu matrošu na stavbu a povleču se max. 50 km/h a ty se svými 150 km/h vyletíš s airbagem na ksichtu přes střechu někam do škarpy. Dopadnem minimálně stejně. Jinak škodovky dále neobhajuji. Jako spolehlivé pracovní auto nebo na klidné dojíždění do práce do 12 km vzdálenosti a hotovo. Problém je v tom, že vy - neškodovkáři jste dali laťku způsobu jízdy na našich silnicích a někt. "škodovkáři" si jí snaží vyrovnat, ne-li překonat. To jsou potom ty následky...
12.02.2008 | 22:41:39 | ladak Reagovat
nazdar kecalkovia
mal som 8 rokov dozadu buracku skoda 105 - boli sme piati, celny naraz do muru (: z toho co zostalo z auta, je zazrak ze sme sa vsetci dostali zivi, 3ja mali dobu liecenia v nemocnici od 2 do 4 mesiacov s naslednou rehabilitaciou...
dnes ked vidim niekoho jazdit na skodovke takk mi ho je naozaj velmi velmi luto, je to neskutocnA RAROHA, nechapem ako take auto moze v roku 2008 dostAT stk sak to je chujovina... to by mali zakazat uz na tomto jazdit, okrem toho som si vsimol ze za posledne roky pri nehode skoda - normalne auto, smrtelne byvaju na strane skody, u ostatnych aut pri tom lahke, vaznejsie...
08.02.2008 | 21:30:57 | Reagovat
CRASH TEST???
Myšleno: se škodovkou nejedu víc jak 90 km/h, na okreskách jak jsem psal se víc nesmí!!! Což si asi 90% řidičů snad ani neuvědomuje... Nemám důvod s ní nikoho předjíždět, tudíž nezavdávám příčinu k čelní srážce... Přes střechu jsem to už zažil a nechtěl bych v té chvíli mít airbag na rypáku... Někdo se mi může napasovat zezadu do motoru, proto bych doporučil opěrky hlavy... Na dojíždění do práce (např.) dostačující auto bez investic...
Pro diega a anonyma: boruračka škodovky je smrťák pro magory, co si myslí, že si s ní můžou dovolit, co by s s ní dovolovat jaksi neměli... A dobře jim tak, měli si koupit "lepší" auto a ne "tunit" škodověnku...
Škodověnka je naprosto ideální auto pro nenáročné řidiče nebo jako pracant třeba na stavbu (dokáže odvézt až 1t matrošu = paleta betonových tvárnic! Odzkoušeno - i když se s tím jen těžce rozjíždělo a člověk musel být obzvášť opatrný na jakoukoli nerovnost, rychlost max. 40 km/h, aby něco "neruplo" - ale zvládla to! Dělali byste něco podobného např. s Octávií? A že je dneska formanka setsakrametsky drahá...
08.02.2008 | 21:20:06 | ladak Reagovat
Nektere komentare jsou opravdu dojemne, v dnesni dobe nemuze byt o bezpecnosti ani rec. Bouracka skodovky = ve vetsine pripadu smrtak. Staci cist noviny, sledovat obcas televizi. Ladaku, ty jsi me rozesmal, mas bod :-)
04.02.2008 | 09:02:20 | diego Reagovat
Chlapec
Tady pan Ladak byl asi hodně dlouho na sluníčku. Škoda, nejbezpečnější auto na silnici, no tak to už je skutečně perla. Měl sem možnost zažít jeden crash se škodovkou a bezpečnost opravdu neznala mezí. Ladaku zdar ať se v tý škodovce zabiješ, nebo něco hůř, zmrzačíš.
04.02.2008 | 07:30:55 | Reagovat
CRASH TEST???
Škodovky jsou stejná plechařina jako všechny ostatní auta na světě té doby. Spíš ta lepší, řekl bych, ve srovnání např. s Unem, Seatem apod. Podobně silné plechy měli tak Renaulty, Žiguly... Nevýhodou je pouze ten motor vzadu, při čelním nárazu se to má tendenci celé napasovat dopředu. Ovšem, chtěl bych dodat, že právě to ji dělá při dnešním šíleném provozu nejbezpečnějším (!!!) autem na našich okreskách (ne na dálnici apod.). Při dodržování silničních pravidel a max. povolené rychlosti 90 km/h, totiž nějaký čelní náraz nehrozí. Maximálně mě může nějaký magor, jedoucí 140 "vyhodit" ze silnice. Přes střechu 4x otočenou ve 3 lidech jsem už škodárnu zažil (jako spolujezdec vzadu) a nikomu se nic nestalo...
Airbag? Šajs, to bych nechtěl v autě ani za nic. Nad čelní nárazem nemám důvod přemýšlet (a to už taky nejezdím ve škodárně, přešel jsem taky na "lepší") - pokud nepojedu jako magor, do čeho bych tak asi měl narážet? Mám snad taky brzdy... Nechtěl bych ale zažít právě tu situaci, kdy vyletím z nějakého důvodu ze silnice a přegulím se přes střechu a k tomu mi vyletí airbag... Fakt fuj, to nechci!!!
Takže zlatá škodovka! Nejbezpečnější auto našich okresek do rychlosti 90 km/h!!!
Mimo to, z aut, které jsem zažil (nemálo a vraky to nebyly), byla škodovka s hřebenovým řízením, to nejovladatelnější autíčko (díky motoru vzadu), co jsem měl, především, co se týče vynaložení sil - stačil malíček... Samozřejmě to vše do urč. rychlosti, jezdit se škodárnou 140 je o hubu...
04.02.2008 | 01:33:10 | Ladak Reagovat
škodovky jsou dobrý auta
28.11.2007 | 17:08:34 | škodovkář Reagovat
Nenadávej ty zamindrákovanej zkurvenej šmejde,jsem zvědavej co máš ty za "káru" čůráku..No a co že má starou škodárnu.Kámoš jí má taky má motor z favorita,5-ti kvalt,litý kola 14 z volva atd.Jo a k těm crash-testům řikal mi že viděl nabořenou fábii a spolujezdec měl motor zapasovanej v břiše,a on otočil 120ku na střechu a vpohodě.
12.11.2007 | 18:16:18 | Kuba Reagovat
sklapni curacku a bez si vymackat par jebaku. Doufam ze v tom aute jednou zhebnes. A nepis tady pod dvemi nicky jde to poznat ty opici potrate
04.10.2007 | 22:00:40 | Reagovat
zmrdi
zmrdi
04.10.2007 | 20:49:15 | pablo Reagovat
O škodovkách
Všichni kdo nemáte rádi škodovky tak ste debilové! a jestli věříte nákýmu crashtestu tak ste hovádka který výrobci novejch aut přesně potřebujou..chudáci zasraný
04.10.2007 | 20:48:19 | tomas garde Reagovat
hustý auto
Když si ček nemůže lepší auto dovolit a shání něco levnýho tak stará škodovka poslouží výborně. Máme ji taky a když se o ni člověk stará tak jezdí fantasticky. sice do kopce za 3 ale to je jedno. A kdyby se na silnicích nedělo to co se děje a všichni jezdili podle předpisů tak ti ty crash testy sou skoro k ničemu.
16.07.2007 | 13:54:57 | dojama Reagovat
s
ale nemůžeš srovnávat škodovku z ostatní automobilkama bo tam se v té době vyráběly a kotel lepší auta než u nás a to je zlatá pravda
03.04.2007 | 00:00:25 | sor Reagovat
Nechápu
Nechápu jednu věc a to je ta, že mi připadá, že tyhle auta hodnotěj lidi, který jsou proti nim zaujatý, nebo nedovedou pochopit, že s nimi může být někdo opravdu spokojený. Asi by bylo dobrý si o 105kách a 120kách něco přečíst v dobové literatuře. Ono to auto na svoji dobu bylo dost dobrý, a to že tu ještě jsou a jezděj, to potvrzuje že se jedná o kvalitní auto. Chci vidět třeba Favorita, nebo Felicii nebo i zahraniční auto za takových 25 let a víc..
20.02.2007 | 05:14:38 | Bubák Reagovat
crash
Můj příbuznej napálil asi v padesáti do telegrafního sloupu, ten pak spadnul na střechu - na zadních sedadlech se pomalu střecha dotýkala opěrek, nikomu se nic naštěstí nestalo, a to byla škodovka která byla skoro nová (najeto asi 20 000). Sám si ale myslim že by tak dopadly i ostatní auta (nebo hodně podobně).
24.10.2006 | 19:13:07 | Reagovat
Crash-test-105
Jasně, Škodovka v crash testu byla úplně shnilá. Ona totiž byla jediná na světě, ostatní škodárny jsou zdravý jak řípa. A navíc spoléhat, že při hrubém stylu jízdy se mi spíše podaří trefit jiný auto než barák, sloup nebo strom je přímo hyenismus (to jen poznámka k 15T bloku). Podle mě ten test vypovídá docela dost a není rozhodující, jestli je podle nějakých předepsaných kritérií. Nejde totiž o to, porovnat to s ostatními, ale uvědomi si, co mě může čekat, když jdeu s takovou Škodírou.
22.03.2006 | 14:16:50 | David Reagovat
crash test
Ten crash test ze SM nemuzete brat vazne. Za prvy ta skodarna byla poradne prorezla, a navic to napalili do 15t betonovyho bloku, tam kdyz to napalis s fabkou tak z ni taky moc nezbyde. (To vite ze Fabka ma horsi crash test nez Felda?)
12.03.2006 | 20:33:59 | ja Reagovat
Škodárny zapálit? Myslím, že to není třeba. Stejně jich velká část vyhoří kvůli elektrice nebo prasklejm hadicím od benzínu (sám jsem jich viděl hořet nebo po požáru dost).
26.02.2006 | 17:51:14 | Reagovat
skodarny zapalit!
07.02.2006 | 13:46:45 | roztig Reagovat
Je to ještě dítě.
Jak můžeš mít to auto 5 let,když ti je jenom 20 let.
To co jsi tam napsal možná platilo před 20 lety,chudáčku!
27.12.2005 | 01:48:20 | Perla 146 Reagovat
To REST
Bylo to ve Světě motorů,přední kolo měl řidič mezi nohama a jako airbag posloužil volant.Zlatý Fáčko.
25.12.2005 | 17:35:52 | Valdauf Reagovat
To jsou závěry: zahoďte šmejdy Felicie a kupte skvělé létající stroje 120!!! Pojďte se pozabíjet, život stojí za ho*no...
24.12.2005 | 23:40:04 | Petr Reagovat
Nedávno jsem četl,že dělali crashtest v časopise při rychlosti 48 km/h a byli tam rakve.Takže příjemný poježdění.
24.12.2005 | 18:15:34 | REST Reagovat
ŠROT
Vyhod,toho šmejda do šritu,to je jediná rada...
24.12.2005 | 17:28:03 | Mick Reagovat