Rok výroby:1983Typ motoru:1,2Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:1. 12. 2005
Elektrika, rozdělovač, svíčky pod olejem, netěsnila olejová vana, tlaky v motoru, jezdilo na 2 nebo na 3 válce - podle nálady, neustálé praskání potrubí chlazení, ve finále praskl chladič a komplet všechno vytopil ... hrůza!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pořizovací cena i v řádech tisícikorun, což je plus ... ale to je všechno.
Tohle auto je jeden velký problém, doporučuji jen lidem kteří rádi cpou do auta prachy , aby vůbec jezdilo.
Nastartovat v zimě to je taky problém.
Pokud auto stojí venku, hnije jak jabko.
Není vůbec nic neobvyklého, když vám v zatáčce praskne náprava - a to není sranda. Pocit bezpečí absolutně žádný, sloupek škodovkou projede jako nůž máslem.
Neustálé drnčení plastů, a občasné zvláštní zvuky z motoru. Jestli jste opravdu rozhodnutí koupit si tuhle kamikaze šunku- tak nejlépe garážovanou po důchodci ... jinak ani ťuk.
Ve své době to bylo celkem ceněné auto..ale v dnešní době je to prostě zvratkoidní humus. Už nikdy více. To radši jezdit na kole ...
Dělat recenzi na 30 roků starou káru, může jenom blázen. V dnešní době je především o hubu s tím vůbec vyjet, protože vás rozstřelí úplně každý. Ve své době to však účel plnilo, protože lidi nejezdili jako prasata a všecko se na tom dalo opravit svépomocí. A v zimě na horách se s tím vyjel každý kopec i bez zimních gum, které tenkrát neexistovaly a přesto se jezdilo. Něco takového ale teď vykládat těm nejrůznějším novodobým expertům na zimní jízdu je o ničem.. A že teda byly zimy, ne jak teď.
No není o čem se bavit doba kdy tohle auto mělo nějakou cenu je dávno pryč ,co se týče politiky tak jenom dobře.Dle mě tohle auto i v době vzniku nebylo nic moc ,bohužel bylo tady co bylo ,ale když vezmu auta ze světa tak š120 byla směšná a u nás třeba LADA 2101 byla určitě lepší a vypadala líp ,dle mého názoru a lidí jenž znám co v té době vyrůstaly nebo žily,a kupovaly auta.Co se týče bezpečnosti tak je nulová ,a nejde to brát že před 20-30 lety auta neměly airbag atd.Ted je naprosto jiný provoz rychlejší auta .Jako veterána bych to bral.Ale členit to mezi auta v dnešní době je trochu blbost ,bohužel ta škoda 120 která byla z roku 1990 -1989 je vtipný co Francouzi Němci a nevím kdo ještě měly za auta ,který do ted jezdí ,sice jsou taky už starý ,ale mají ůroven.Tohle auto mě přijde dobrý tak na Vesnici kdy pojedu 5 km do práce a zpět domů,Je to tak 3-4 měsíce sem tohle auta řídil asi 15km a nemám zájem si to zkoušet znova.Sám sem ještě před půl rokem jezdil s R19 z roku 1990 ,ale necítil jsem se v tom blbě ,bohužel v tomhle se se přiznám i styděl,a jízda strašná.můj názor.Člověk by měl jít taky trochu s dobou :)
Peníze hrají bezesporu velkou roli, ale je potřeba také dbát na pasívní bezpečnost. Podobně nebezpečná auta jsou také Daewo Tico a Citroen AX, která patří k nejnebezpečnějším.
To nemaslis vazne ze neznas lepsi karu.To auto bylo smejd uz od nova.To auto je vhodny tak na nauceni nebo na obcasne jizdy po vesnici jinak je dost nebezpecny.I kdyz ne kazdy clovek ma na lepsi vuz.
S 105/120 je kazdy kus sam o sebe prototypom, kamarat mal S 120 a motor bol zihadlo ale kasna prehnila totálne. Ja mám tiež Š 120 r.v. 1983 a kasna je porovnatelná a podľa mna aj lepšia ako Š.Felicia r.v. 1996 ale motor je totalne zly. Pri kupe som vymenil naplne, filtre a termostat, klin. remeň, chodieval som sa benzin 91, a pre istotu som kupil aj nahradu olova. Motor sa mi odmenil tak, že mi začal odchádzať rozdeľovač a dobíjanie. Dal som nové. Potom sa motor vyvaril, tak som vymenil zas termostat a chladiacu zmes, pomer predpísaný. A skončilo to tak, že na rovinatej ceste, pri rýchlosti 65-70 km hod. sa zadrel,pri najazdenych 75 000 km.
děláš si prdel 10l na 100km.Debile!Moje škodárna jezdí za 7,5 l a to jěště když se s ní jezdí jen tak 10 km a ne moc víc jinak tak kolem 6,5-7.závady kromě koroze karoserie nemam.Ale ta trápí všechny auta.A k tý spolehlivosti no v -15 to naskočí do 5 vteřin!
Ano, Š 120 je otřesné vozítko. Mé zkušenosti s ním byly podobné. Pořád jsem něco opravoval, motor žere olej tak po 70 tis. km a čoudí, hnije to před očima v zimě nastartovat dokáže jen vyučený automechanik, více chladicí kapaliny potřebuje jen autobus a přitom to špatně topí. Hluk jak v tryskáči a výkon mizerný, překáží to na silnici. Mé první auto byla Š Octavia r.v. 1962 a stále na ní s nostalgií vzpomínám. Oproti "stodvacítce" zlaté, spolehlivé auto, které má v porovnání s tím pekáčem motor tichý jak Mercedes. Stodvacítka je možná vhodná jako kurník pro slepice, ale na silnici počátku třetího tisíciletí nemá co pohledávat. Varuji, nedoporučuji, peníze které by vás stála raději propijte.
Takových keců jak je Škodověnka špatná. Jen se podívejte co novějších aut už museli projít šrotovištěm. O kolik je menší spotřeba paliva v novém autě, nehledě na náklady na opravy. Museli je stáhnout z cest protože měli velmi levný provoz a málo šel na odbyt benzín, nafta a práce za opravy. Když se něco pokazí na škodovce, tak to zpravil kovář zedník i zahradník, měnila součástka, ale teď se mění půl auta, a žárovku nevyměnění ani v každém servise. musí být na to ,,specialista´´. A bezpečnost byla přiměřená. Jde jen o to jak se k tomuto autíčku chováme a jak se chováme jeden k druhému.Je logičtější, že za pancířovým krunýřem se budu cítit bezpečněji, ale budu nebezpečný pro ostatní. Není to bezohlednost? Kam to až dospěje, když budou jezdi po cestách těžké kolosy z velkou spotřebou a s daleko většími likvidačními náklady než na ubohou škodověnku. Mě sloužila spoustu let a odvozila mnoho tun nákladu, dovezla na místa kam se jiní s ,,autama´´ jen stěží vyškrabala a to jen díky nasazení sněhových řetězů a sloužila by dál, kdyby na ni vyráběli součástky ve stejné kvalitě jako před lety. Nebezpeční jsou především ti jenž nedodržují pravidla a jezdí jako by jim to tady vše patřilo. Čím větší kára, tím větší sobec a grázl.
Co se týče spolehlivosti, tak tu je třeba hodnotit kus od kusu. Prostě se daný den dělník dobře nevyspal nebo mu manželka nedala, tak prostě celá série stála za prd. Obzvláště to platilo pro auta vyráběná na Slovensku (o 1203 ani nemluvě).
Já mam teda taky 120l,sice z roku 85,ale nejde mi do hlavy že máš tolik problémů,je to sice nic moc auto,ale já teda takovy problémy nemam,pokud ses o to nestaral tak se ale pak nediv.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 120
recenze Š120
Dělat recenzi na 30 roků starou káru, může jenom blázen. V dnešní době je především o hubu s tím vůbec vyjet, protože vás rozstřelí úplně každý. Ve své době to však účel plnilo, protože lidi nejezdili jako prasata a všecko se na tom dalo opravit svépomocí. A v zimě na horách se s tím vyjel každý kopec i bez zimních gum, které tenkrát neexistovaly a přesto se jezdilo. Něco takového ale teď vykládat těm nejrůznějším novodobým expertům na zimní jízdu je o ničem.. A že teda byly zimy, ne jak teď.
12.12.2011 | 14:54:34 | laurin | 85.160.64.* Reagovat
RE: recenze Š120
Zimní pneu byly i dříve, jen se málo používali, na škodovkách skoro vůbec, stačilo OR 34 a bylo :-), nebo nastovárně OR 6.
13.12.2011 | 07:42:37 | Vašek | 88.102.46.* Reagovat
No není o čem se bavit doba kdy tohle auto mělo nějakou cenu je dávno pryč ,co se týče politiky tak jenom dobře.Dle mě tohle auto i v době vzniku nebylo nic moc ,bohužel bylo tady co bylo ,ale když vezmu auta ze světa tak š120 byla směšná a u nás třeba LADA 2101 byla určitě lepší a vypadala líp ,dle mého názoru a lidí jenž znám co v té době vyrůstaly nebo žily,a kupovaly auta.Co se týče bezpečnosti tak je nulová ,a nejde to brát že před 20-30 lety auta neměly airbag atd.Ted je naprosto jiný provoz rychlejší auta .Jako veterána bych to bral.Ale členit to mezi auta v dnešní době je trochu blbost ,bohužel ta škoda 120 která byla z roku 1990 -1989 je vtipný co Francouzi Němci a nevím kdo ještě měly za auta ,který do ted jezdí ,sice jsou taky už starý ,ale mají ůroven.Tohle auto mě přijde dobrý tak na Vesnici kdy pojedu 5 km do práce a zpět domů,Je to tak 3-4 měsíce sem tohle auta řídil asi 15km a nemám zájem si to zkoušet znova.Sám sem ještě před půl rokem jezdil s R19 z roku 1990 ,ale necítil jsem se v tom blbě ,bohužel v tomhle se se přiznám i styděl,a jízda strašná.můj názor.Člověk by měl jít taky trochu s dobou :)
02.05.2011 | 00:18:54 | luke20 Reagovat
Bezpečnost především
Peníze hrají bezesporu velkou roli, ale je potřeba také dbát na pasívní bezpečnost.
Podobně nebezpečná auta jsou také Daewo Tico a Citroen AX, která patří k nejnebezpečnějším.
12.03.2009 | 18:51:04 | Otto Reagovat
to 30. prosince 2007 | 21:36 | Anonym
To nemaslis vazne ze neznas lepsi karu.To auto bylo smejd uz od nova.To auto je vhodny tak na nauceni nebo na obcasne jizdy po vesnici jinak je dost nebezpecny.I kdyz ne kazdy clovek ma na lepsi vuz.
12.03.2009 | 18:10:42 | jamieson Reagovat
S 120 L
S 105/120 je kazdy kus sam o sebe prototypom, kamarat mal S 120 a motor bol zihadlo ale kasna prehnila totálne. Ja mám tiež Š 120 r.v. 1983 a kasna je porovnatelná a podľa mna aj lepšia ako Š.Felicia r.v. 1996 ale motor je totalne zly. Pri kupe som vymenil naplne, filtre a termostat, klin. remeň, chodieval som sa benzin 91, a pre istotu som kupil aj nahradu olova. Motor sa mi odmenil tak, že mi začal odchádzať rozdeľovač a dobíjanie. Dal som nové. Potom sa motor vyvaril, tak som vymenil zas termostat a chladiacu zmes, pomer predpísaný. A skončilo to tak, že na rovinatej ceste, pri rýchlosti 65-70 km hod. sa zadrel,pri najazdenych 75 000 km.
Takže taká kvalita motorov 742.12
26.06.2008 | 08:24:14 | Peter Reagovat
Co k 105/120 dodat, co vyrobený kus to prototyp.
A tu 120 co při -15 nastartuje do 5vteřin, bych rád viděl.
30.12.2007 | 22:26:58 | ANONYM Reagovat
kurva hoši lepši karu neznam moje shade jezdila po par upravach 180km/h a spolehlivost 9/10
30.12.2007 | 21:36:51 | Reagovat
děláš si prdel 10l na 100km.Debile!Moje škodárna jezdí za 7,5 l a to jěště když se s ní jezdí jen tak 10 km a ne moc víc jinak tak kolem 6,5-7.závady kromě koroze karoserie nemam.Ale ta trápí všechny auta.A k tý spolehlivosti no v -15 to naskočí do 5 vteřin!
08.07.2007 | 20:47:52 | fojtis Reagovat
Horší auto neexistuje
Ano, Š 120 je otřesné vozítko. Mé zkušenosti s ním byly podobné. Pořád jsem něco opravoval, motor žere olej tak po 70 tis. km a čoudí,
hnije to před očima v zimě nastartovat dokáže jen vyučený automechanik, více chladicí kapaliny potřebuje jen autobus a přitom to špatně topí. Hluk jak v tryskáči a výkon mizerný, překáží to na silnici. Mé první auto byla Š Octavia r.v. 1962 a stále na ní s nostalgií vzpomínám. Oproti "stodvacítce" zlaté, spolehlivé auto, které má v porovnání s tím pekáčem motor tichý jak Mercedes. Stodvacítka je možná vhodná jako kurník pro slepice, ale na silnici počátku třetího tisíciletí nemá co pohledávat. Varuji, nedoporučuji, peníze které by vás stála raději propijte.
02.03.2006 | 16:12:50 | Luky Reagovat
RE: Horší auto neexistuje
Takových keců jak je Škodověnka špatná. Jen se podívejte co novějších aut už museli projít šrotovištěm. O kolik je menší spotřeba paliva v novém autě, nehledě na náklady na opravy. Museli je stáhnout z cest protože měli velmi levný provoz a málo šel na odbyt benzín, nafta a práce za opravy. Když se něco pokazí na škodovce, tak to zpravil kovář zedník i zahradník, měnila součástka, ale teď se mění půl auta, a žárovku nevyměnění ani v každém servise. musí být na to ,,specialista´´. A bezpečnost byla přiměřená. Jde jen o to jak se k tomuto autíčku chováme a jak se chováme jeden k druhému.Je logičtější, že za pancířovým krunýřem se budu cítit bezpečněji, ale budu nebezpečný pro ostatní. Není to bezohlednost? Kam to až dospěje, když budou jezdi po cestách těžké kolosy z velkou spotřebou a s daleko většími likvidačními náklady než na ubohou škodověnku. Mě sloužila spoustu let a odvozila mnoho tun nákladu, dovezla na místa kam se jiní s ,,autama´´ jen stěží vyškrabala a to jen díky nasazení sněhových řetězů a sloužila by dál, kdyby na ni vyráběli součástky ve stejné kvalitě jako před lety. Nebezpeční jsou především ti jenž nedodržují pravidla a jezdí jako by jim to tady vše patřilo. Čím větší kára, tím větší sobec a grázl.
18.12.2011 | 14:10:20 | Hanez | 88.101.96.* Reagovat
Spolehlivost
Co se týče spolehlivosti, tak tu je třeba hodnotit kus od kusu. Prostě se daný den dělník dobře nevyspal nebo mu manželka nedala, tak prostě celá série stála za prd. Obzvláště to platilo pro auta vyráběná na Slovensku (o 1203 ani nemluvě).
21.01.2006 | 11:32:07 | Oněgin Reagovat
Že budu jezdit aspoň rok woe...nic vic
06.12.2005 | 07:12:24 | Roztig Reagovat
a cos asi čekal woe... když rveš prachy do takovýho šrotu
05.12.2005 | 15:52:45 | Reagovat
No právě že staral a teď se biju do hlavy proč jsem do toho ty prachy cpal...
05.12.2005 | 07:17:38 | Roztig Reagovat
Koza není dobytek a Š120 není auto.
04.12.2005 | 20:36:53 | Reagovat
120L
Já mam teda taky 120l,sice z roku 85,ale nejde mi do hlavy že máš tolik problémů,je to sice nic moc auto,ale já teda takovy problémy nemam,pokud ses o to nestaral tak se ale pak nediv.
04.12.2005 | 18:54:15 | Floki Reagovat
Super komentář, dlouho jsem se tak nezasmál :-)
04.12.2005 | 13:25:21 | bouřlivák Reagovat
RE: Co maš za auto
30let starý.
01.08.2012 | 21:22:27 | Pata | 85.160.21.* Reagovat
RE: Co maš za auto
nej auto nove stoji zanic
04.01.2013 | 16:12:07 | jon | 195.39.50.* Reagovat