Recenze Škoda 120 GLS
“Vozidlo vlastnil moj oco a teraz ho mám ja, na to že je to škoda z čias komunizmu ma prekvapila komfortom, spoľahlivosťou, odhlučnením kabiny.”
Rok výroby:1984Typ motoru:1.2 zliatinový blok + 5Stav km při koupi:154 912 kmStav km nyní:305 121 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:7,6 l/100 kmVloženo:10. 10. 2007
No moc ani nie, len také klasické opotrebené sponym na hadiciach, výmena sviečok, tesnení, výmena výfukov, výmena štartera po 190 500 km ...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Na to, že je to škoda 120 GLS, ktorá bola vyrobená medzi prvými ma dosť prekvapila... I okolo ochrany karoserie... 18r. vydržali podbehy a predné blatníky... Zadné neboli ešte ani menené (nebolo treba, su OK). Bezproblémov štartuje zakaždého počasia a je na ňu spoľah a spotreba je tiež OK, auto mám na plyn a spotreba pri rozumnej jazde sa pohybuje okolo 7,6 l/100km.
Motor bol iba raz po GO a prevodovka beží do teraz bez GO, stupne nemá vymleté radi celkom presne... ťah aj zvuk su čisté, chytá na prvá krát... Riadenie vozidla pomocou hrebeňového riadenia je excelentné, dá sa riadiť vozidlo jednou rukou a je presné, neťaha.
Musím sa priznať, že vozidlo prednedávnom prešlo kompletnou renováciou na pôvodný vzhlad ako v obdobi ich najväčšej slávy... Maska je 125 a model je M verzia... K modelu bol dodaný už org. aleternátor, ktorý bol vo verzii škoda 130 a vozidlo malo 136 pristrojovu dosku už v 1984 vrátane budíkov.
Podľa informácii od predchadzajúceho majteľa, vozidlo malo byť určené na vývoz do západného Nemecka. Ale vďaka dobrému kamarátovi v Škode a strenickému tričku tento model si mohol zákupiť. Cena podľa majteľa v tej dobe bola 75 000,- Kčš!(Podotýkam že cena bežnej 120 bola v rozmedzi 60-65 000 Kčs)
Je skutečně pravda že na svou dobu jsou stodvacítky nenáročné vozítka a pokud se vše spojí s levnou výměnou náhradních dílů kterou si i méně zručný uživatel vymění sám,máme zde opravdu spolehlivého pomocníka pro přesun z bodu A do bodu B. Fakt že při rozjezdu netrhá pokrývku vozovky je jasný ale stačí se mrknout na nehodovost dvoulitrů u kterých opravdu láká pořádně přidupnout pedál a výsledek je jednoznačný. Zůstanu u své škodovky 120 GLS
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 120
Škoda 120 GLS
Je skutečně pravda že na svou dobu jsou stodvacítky nenáročné vozítka a pokud se vše spojí s levnou výměnou náhradních dílů kterou si i méně zručný uživatel vymění sám,máme zde opravdu spolehlivého pomocníka pro přesun z bodu A do bodu B.
Fakt že při rozjezdu netrhá pokrývku vozovky je jasný ale stačí se mrknout na nehodovost dvoulitrů u kterých opravdu láká pořádně přidupnout pedál a výsledek je jednoznačný.
Zůstanu u své škodovky 120 GLS
12.06.2008 | 23:36:11 | Lens70 Reagovat