Recenze Škoda 120 L
“Za 2000 Kč, nekupte to, navíc jsem 2. majitel :o).”

Autor recenze: Floki (18 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1985 Typ motoru:1.2 Benzín Stav km při koupi:156 248 km Stav km nyní:168 684 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 měsíce Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 17. 9. 2005

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.2

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Prasklá nádržka na kapalinu ostřikovačů.

Lanko na otevření kufru.

Lanko + Bowden plynu.

Motorek ostřikovačů.

Vyměněné 2 pojistky.

Chyběla sluneční clona u řidiče.

Prasklé výčko na nádržku s brzdovou kapalinou.

Vzduchový filtr.

Termostat.

Čidlo teplotyvody.

Lehká koroze prahů.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Neteče olej, motor je rok po GO, zatím jsem jel 140 podle tacho na 3/4 plynu,važ na ty prahy nerezne,vnáhradní díly jsou skoro zadarmo. Na ježdění do práce, nebo do školy to naprosto stačí.

Stačí lít benzín, kontrolovat olej a občas motor trošku pročistit a bude jezdit hodně dlouho,vhlavně klínový řemen mám věčně mastný, takže mi prokluzuje na alternátoru a nedobíjí mi to, stačí ho sundat a vyčistit a zas to nějakou dobu jde.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 120

Vložit komentář

Tak akorát na škodováckým tachometru. Reál 135 maximálně.

25.06.2009 | 17:07:58 |  Reagovat

mb1000

kluci mužu vám odpřísahnout že ze škutky se 150 dá vymáčknout sám mám upravenou 1000 na 15ctkách lehké upravy motoru.měřeno fiestou xr2 1.6 hádat se nechci ale tehdy byla taková doba že civiky,mazdy nebyly tak se na škodovky pastily upravy,v 88roce tehdy v autokrose škodovky proháněly lančie integraly 2l turbo .čau

25.06.2009 | 15:59:04 | griiri Reagovat

Rychlost

Š 120 měla ve své době snad největší odchylku tachometru ze všech tehdejších aut. 100 km/h ve škodovce bylo 90 km/h ve Wartburgu, Žigulu i Trabantu. Když vezmeme v úvahu, že i tato auta měla určitou odchylku (asi 10 procent), tak zjistíš, že tvých 140 je ve skutečnosti maximálně 120 - 125! Proto Trabanty tak zvesela proháněly škodovky, ale to ty jistě nepamatuješ. Byla to osmdesátá léta.

12.03.2009 | 23:40:50 |  Reagovat

S rôznymi škodovkami som jazdil dlhé roky. Áno aj s Š120L. Tiež som bol mladý a blbý a tak som skúšal maximálku tohoto auta. Samozrejme vždy na dialnici. To že toto auto dosiahne tachometrových 140 km/h je pravda, o vyšších rýchlostiach fakt pochybujem. Mladým a nevybúreným odkazujem, neskúšajte to! Keď už nie kvôli sebe, tak kvôli ostatným, ktorých môžete po ceste s touto neriadenou strelou zostreliť. To auto je nestabilné a na takéto rýchlosti nemá stavaný podvozok, riadenie a ani brzdy. Poloosi sa lámu pri podstatne nižších rýchlostiach. Takže v tejto rýchlosti = rútiaca sa rakva. Inak som so škodovečkou najazdil asi 50 000 km, jednoducho poslúžila. Do dnešnej premávky by som ju už nechcel. To auto už patrí do histórie.

12.03.2009 | 22:30:50 | axel Reagovat

Neznamena ze kdyz ti tacho ukazalo 140 zes tolik opravdu sel..Jinak KUBa to auto je sice drak.Ale asi taky 1 0000 lety drak ktery sotva dejcha.Podle mne je 120 krap i kdyz ne kazdy ma na lepsi vuz.

12.03.2009 | 21:22:05 | jamieson Reagovat

souhlas

Mám taky Škodu 120 L, rok výroby 1985 a je to drak. Můžu potvrdit, že rychlost 145 km/h není pro tohle auto nereálná, jízdní vlastnosti sice už v téhle rychlosti musí řidič zvládat, ale auto takhle rychle opravdu jede. Na letišti jsem s kámošem měřil zrychlení z 0-100. Nevím jak vám, ale já z 5ti pokusů naměřil 2x 17,5s, 1x 19,5 a 2x 21 sekund. Nechápu lidi,co na Škodovky nadávají. Konkrétně moje 22 let stará 120 drží v pohodě krok s bráchovým Favoritem 135. Myslím si, že na svojí dobu to musel být suprový rodinný sedan za slušný peníze....

17.06.2007 | 20:27:54 | KUBa Reagovat

140

Chytit volant a valit... Mám taky 120ku a přes různé další pokusy (Renault, Seat, Mazda...) jsem se k ní vrátil. Potřebuju auto na denní ničení - odvoz materiálu a mou škůdku bez zadních sedadel, s tažným a zahrádkou na střeše mi ji žádné jiné auto nenahradí. Navíc cokoli si na ni seženu v kovošrotu za cenu železa. Motor je držák - problém zatím jenom s těsněním pod hlavou a následným "vařením" - únik tlaku do chladicího oběhu. Taky se mi dlouho nedařilo najít v těch hromadách škodovek karburátor, který by byl 100%ně utěsněný - zbytečná spotřeba navíc. Jinak škůdka těch 140 v pohodě udělá, ale nemá dostaečný výkon na něc víc. Na ten zbylý 1/4 plynu to dotáhne něco ke 150. Ani 5-kvalt nepomůže - jeho výhodou je pouze tišší chod motoru ve vyšších rychlostech, se 4-kvaltem to šíleně řve. Jinak ježdění se škodovkou je skutečně příjemné tak do 90 km/h, max. 110 km/h s tím 5-kvaltem a spotřeba je i ve srovnání s moderními vozy rozumná - při plynulém stylu jízdy okolo 80 km/h a zahřátém motoru (!) skutečně nějakých 5,5 - 6 l. Je to srdeční záležitost a kdo si sám seřídí kontakty v rozdělovači, předstih (stačí od oka), vůle na ventilech (stačí žiletka, šroubovák a 11 klíč), pohlídá, aby tam byl olej a taková ta údržba, nezabírající víc ja 30 min. týdně, nerad toto autíčko dává pryč...

20.03.2007 | 14:39:12 | ladakladak Reagovat

Rychlost + plyn

Musím tu potvrdit to ohledně debaty o rychlosti. Mám škodu 120L rok výroby 1979, podle tachometru jsem z ní dostal rychlost 155km/h Není to o tom dát pedál až na zem a čekat že poletí jako raketa. Je to o plynulé akceleraci. Dát pedál na podlahu umí každej ale tohle auto má karburátor a ten se chová jinak než vstřikování. Sám vím že když se ji dá čas tak bezproblému dosáhne úctyhodné rychlosti.

20.02.2007 | 05:23:28 | Vilda M. Reagovat

140

Koukam ze vetsina lidi tady nechape, ze mezi rychlosti a zmacknutym plynem neni linearni zavislost. To ze na 3/4 plynu jede 140 neznamena, ze na plnej plyn pojede 185!!! Pokud je v dobrym stavu, tak z ni ve skutecnosti na plnej plyn dostanete tak 155, maximalne 160. Zkuste si zopakovat fyziku... :)

17.03.2006 | 20:55:42 | Antero Reagovat

je to maras


škodovku???
Mám rád svůj život....
140km/h???
Nedůvěřuj těmhletěm komoušským skořápkám, je to na zabití
Přeji ti ještě mnoho šťastných minut v životě... adios

01.12.2005 | 11:54:27 | Roztig Reagovat

140

Pokud vím tak š120 má maximálku 140 a to při 5500ot/min,takže nevim proč by to nemohlo bejt na 3/4 plynu.

27.11.2005 | 18:14:55 | Floki Reagovat

Jedna poznamka:
Jak muže mit 120 jizdni vlastnosti 7 z 10 ? Co by pak měl Favál , ktery jede o dost lip ? 8 ? Fabie 9 ? Octavia 10 ? A kde by bylo misto pro daleko lepsi auta nez je Octavia - treba Subaru , nebo Ferrari.
Návrh na hodnoceni jizdnich vlastnosti:
1.....Trabant
3....120
4....Favorit
6. ...Fabia , Octavia
10. ...Ferrary
S pozdravem Mary

23.10.2005 | 17:57:08 |  Reagovat

Rychlost

To sranda nebyla,hodně lidi mi to nevěřilo,ale svezly se a po rovině,bezvětří, 3/4 plynu a na tacho bylo 140!
Kdo to nezkusi tak tomu neuvěři. motor je jako novej,jen se leskne,nikde ani stopa po oleji a jakykoliv špině....

23.09.2005 | 17:08:04 | Floki Reagovat

Fůj

Tak to radši budu chodit pěšky,než tuhle rakev,s pánem Bohem!!!

19.09.2005 | 17:19:45 | Mick178 Reagovat

Mno... Je pravdou, že se 105kou jsem jel 120 km/h. Ale na plný kule a v kastlíku u spolujezdce jsem už lovil skládací svatozář. Nemyslím, že bych měl podvozek ve špatném stavu, ale bylo cítit, že mez jeho schopností byla dávno překročena. Otázka je, jak u takovýho draka měří tacho. Rychlosti nad 100km/h se škůdkou jsou nebezpečný hazard. Vemte si v takový rychlosti ztratit kontrolu a nekam s ní praštit.
To anonym: felina ještě ujde. Ale boční vítr v erku, to je síla!! Ne, ne, starší škůdka už mi do garáže nesmí. Fabia, Oktávka už ujdou. Kámoš má starou Oktávku. To je taky docela maso. Je po renovaci, krásný veterán, ale na jěždění to není. Nezatížená na vodě je jako kárka ve škole smyku na namydlený folii...

19.09.2005 | 08:29:09 |  Reagovat

U majitelů a fandu Škodovek platí heslo:

NIC NENÍ NEMOŽNÉ

U Feliny už ve 130 mam smrt v očích, nedej bože, když foukne vítr to jsou my pak dva pruhy málo(naštěstí ji nemam doma).

18.09.2005 | 17:25:09 |  Reagovat

140??!!

140 na 3/4 plynu ?!
To byla sranda, ne??!!

18.09.2005 | 15:34:47 | Golfis Reagovat