Rok výroby:1989Typ motoru:1274Stav km při koupi:20 000 kmStav km nyní:409 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?17 letPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:18. 11. 2007
Podle ujetých kilometrů bylo poruch relativně hodně, ale musím uznat, že nikdy mě nenechalo tak zvaně na holičkách při jízdě na delší vzdálenost. Používal jsem jej takřka denně, zejména při cestách do práce.
Co se poruch týče, musel řidič auto tzv. poslouchat a řešit některé věci preventivně a s předstihem, prostě té závadě předejít. Nikdy jsem nejezdil "nadoraz", čili až to klekne, opravím.
Nejzávažnější poruchy při cestování, řekl bych tři, porucha rozdělovače, vodní pumpy a palivové čerpadlo.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Oproti recenzi kolegy ze SLovenska si na topení nestěžuji, stačí nechat 2-3 minuty zahřát a už topí, souvisí to samozřejmě s termostatem, měl jsem asi kliku na dobrý kus, mimochodem mám tak teprve druhý.
V zimě jede jak buldozer, po nasazení řetězů projede snad "všechno".A odveze taky, brambory, řepu, obilí, vozík zapřáhnout a dodávka se můžou klepat, nekecám, opravdu to byly desítky metráků. Jinak od 30.000 km jezdím na plyn (LPG), ze začátku plynařů u nás načerno na bomby, pak už oficiálně s nádrží, i spotřeba si myslím slušná, z Moravy, obsazené auto, vozík se 3 metráky a v pohodě do 10 l plynu. Dnes už bohužel "odchází", byť jsem každý druhý rok natřel co se dalo, stříkal dutiny, prostě je to auto jen z plechu a už jde pomalu "do kytiček".
Ale stručně - ZLATÉ AUTO a NEDÁM na NĚJ DOPUSTIT. Za ty roky a kilometry jsem do auta investoval víc, než stálo nové, jenže jsem potřeboval jezdit, tak jsem investoval. Dnes mám Felicii, taky dobře slouží. Jinak u obou aut si vedu záznamy o veškerých opravách, někdy je to zajímavé počtení. Zdravím všechny škodovkáře.
Niekedy v roku 2008 som vlastnil staršiu Škodovku. Áno, bolo na ňu pozeráno cez prsty, ale to bol len klam. Jednou som išiel domov, predomnou BMW E90, na kufri nápis 330xd. Hovorím si, nesmrď mi tu, karcinogénny naftalín. Počkal som na vhodný moment, zaradil 3. rýchlostný stupeň, zadupol plyn do podlahy a vodič BMW sa nestihol spamätať a už som bol vpredu!
No jasně, kdyby se teď prodávaly za 50 000, jistě by jich jezdily tisíce. Blázne! Kdo by chtěl takovou mrdku dnes za cenu NORMÁLNÍHO AUTA! Ani kdyby tam vylepšili cokoliv, zůstane to pořád debilníauto debilní koncepce. A pokud by ji změnili celou, tak už to není 105 nebo 100.
Bylo to levné auto levné koncepce. Já jsem se s ním svezl jen jednou a mohu říci, že narozdíl od Š120 se čtyřkvaltem, se s tímto celkem dalo jet, na tu dobu slušně. Motor po inovaci z r. 1987 (blok) už i prý vydržel, takže se to ani generálkovat nemuselo (jak jsem se ptal před léty). Samozřejmě, nic pěkného ani praktického to nebylo a taknějak to charakterizovalo konec socialismu u nás.
25.05.2024 | 17:28:15 | to jako vážně?
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Jamieson
Pravdou je, že Škoda rady 742 bola zúfalá kokotina už ako nová. Ale tak, v tej dobe bol asi človek rád, že má vôbec nejaké auto. Ja si to osobne pamätám spred cca 20 rokov ako jednu z najlacnejších jazdeniek, bola to hrôza, auto na posmech.
Ale to mě nezajímá. Nezajímá mě tvůj názor na škodovky. Zajímá mě, zda Vašek, co tvrdil, že odjakživa jezdil jen ve velkém autě, najednou přiznává, že kdysi ve Š 120. Páč 120 byla stejná nebo užší než žigulík. Vašek se mi vysmíval, že jezdí je ve velkých autech, a že tudíž je velký a uznávaný macho muž. No a o to pikantnější je, že já jsem jezdil v té době v žigulíku a on ve škodovce. Tak já srovnání mám. Žigulík byl lepší než Vaškova škodovka. Žigulík lépe topil, lépe jel a měl lepší zvuk motoru. A měl i lepší jízdní vlastnosti. Ale mě by ani ve snu nenapadlo se Vaškovi posmívat. Páč to je každého věc, v čem jezdí nebo jezdil.
26.05.2024 | 18:22:56 | sranda no
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Jamieson
Můžeš mi laskavě říci, kde jsem tvrdil, že jsem ODJAKŽIVA jezdil ve velkých autech??? Nesmysl, měl jsem stodvácu a taky kdysi Thalii, co je podle tebe velké auto? Ano, proti C1 a podobným je i š120 velká, ale v době, kdy já jsem začínal jezdit, byly běžné š100 a nic moc většího tady nebylo k mání, (tedy krom vládních Tatrovek nebo Volhy, ale to bylo pro běžného smrtelníka nedosažitelné).
Vašku, ta tvoje škodovka měla šířku 1595 mm. C1 má šířku 1630 mm. Když už nemáš srovnání, páč jsi v tom nikdy neseděl a jen planě teoretizuješ, měl bys aspoň umět googlit.
28.05.2024 | 19:16:26 | Fakta, ne Vaškova fikce
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Jamieson
A z toho vyvozuješ co? Že 120 byla malé auto? No na svou dobu za prvé ne(porovnávat musíš se soudobými vozy)...za druhé v kabině bylo mnohem více místa než v C1 (na šířku - o výšce a délce ani nemluvě), za třetí délka už se ti do rovnice nehodí viď? Ale i ta je důležitá...no a za 4. měříš klasické auto a současný oplastovaný papundekl, který má různé výčnělky a plasty - to opravdu není srovnání....srovnej vnitřní prostor v kabině a velikost zavazadlových prostor, ale to už tak vesele nevypadá viď ??? Ono při zvolení správného parametru má i C1 vyšší průchodivost než tank...
Mystifikátore Vašku. Ty nemáš srovnání. Já to srovnání mám. Dostal ses do tak bizarní situace, že tu vychvaluješ Š 120 nad kolínská trojčata. Kolíňata jsou o 3,5 cm širší a o 7 cm vyšší. Tzn. prostoru pro šoféra kolem sebe je tam více. Jak nad hlavou o 7 cm, tak vedle sebe o 3,5 cm. No a Š 120 je sedan, takže ta tvoje délka je dána tím, že zadní část je prodloužená, zatímco v hatchbacku je celková délka auta menší, páč za zadními koly už nic není. Jsi hlupák, Vašku. Tvůj problém je, že jsi zfanatizovaný. Tobě nakukali, že auta jako Renault Twingo, Kolínská trojčata, Škoda Citigo jsou fujky fujky. Nejsou. Jsou to fajn auta do města. Kdybys chtěl se vysmívat fakt malým autům, tak to bylo Daewoo Tico nebo Fiat Seicento. V obou jsem seděl i jel jako spolujezdec a tohle byla fakt pidi auta, v kterých jsem se i trochu bál. Ano ta auta Tico a Seicento byla i vratká, až moc úzká. A vítr s tím při větší rychlosti házel. Ale Twingo, Citigo a Kolíně sedí na silnici velmi dobře a pevně. Mám srovnání. Ze mě mluví zkušenost, páč jsem to všechno zkusil a pamatuji si dobře vjemy. Twingo, Citigo i Kolíně (Aygo, C1, P107) sedí na cestě mnohem líp než staré škodovky, v kterých jsi jezdil ty, namyšlený a neinformovaný moulo.
30.05.2024 | 10:48:59 | asi takto
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Jamieson
A Daewoo Tico má šířku 1400 mm. Fiat Seicento 1508 mm. Daewoo Matiz 1495 mm. Tahle auta jsou fakt úzká až moc. Dobře se s nimi parkuje, jenže tam těch 10 cm prostě chybí. Zatímco Kolíně má na šířku 1630 mm. Škoda Citigo 1645 mm, Renault Twingo 1630 mm. A to stačí. Ve všech jsem jel, mám srovnání. Vím, co dělá vítr a co dělají změny pohyby volantu. Buď auto sedí na silnici nebo nesedí. Mně z toho vychází, že u malého auta do města musí být šířka 1600 mm a více. Pak to má smysl a jezdí se dobře. Škodovky byly o něco užší, 1595 mm. Ale hlavně měly menší rozchod kol. Na zadní nápravě měla tvoje škodovka, Vašku, o 6 cm nižší rozchod kol než moje Kolíně. Rozumíš tomu? Ty asi nejsi technický typ. Ty budeš městské dítě, co teoretizuje. Můj C1 sedí na cestě dobře. Dokonce bych řekl výborně. Třeba proti těm škodovkám, nebo proti Matizovi nebo Secentu a dalším autům, která jsou o 10 cm a více užší. Škodovka 120 byla sice jen o 3,5 cm užší než moje Kolíně, ale rozvor kol měla až o 6 cm menší. Proto plandala, lítala v zatáčkách. Taky díky motoru vzadu a lehkému předku, který ulítával. Já jsem v tom jezdil, tak vím, že to nebylo dobré auto. Až Favorit byl první dobré auto od Škody, co pořádně jel a seděl na cestě. Jenže ten už měl motor vpředu a poháněná přední kola. Škodovky 100, MB, tzv. embéčka, Š 120 byla špatná auta. Ve všem jsem jezdil. Mám srovnání. Žigulíky byly lepší. Lépe seděly na cestě, lépe topily, lépe táhly, lepší zvuk motoru. Takový normální. Škodovky jen řvaly a moc nejely.
Z těch dvou fotek by mělo být jasné, že C1 má o 12 cm širší rozchod kol než Matiz. A proto líp sedí na cestě. No a Vaškova Škodovka byla uprostřed, co se týká rozchodu kol. O něco širší než Matiz, o něco užší než C1.
A mimochodem....neodpověděl jsi na můj dotaz, kde jsem tvrdil, že ODJAKŽIVA jezdím ve VELKÝCH autech..., je to lež jako věž...nikdy jsem neměl auto z kategorie VELKÉ...pouze střední nebo nižší střední třídy, dokonce i malý vůz (Thalii).
Se škodulí 120LS jsem jel jednou a opravdu to bylo lepší než 120L, výkon i pružnost. Snad trochu i hlučnost. Samozřejmě, vzhledem ke koncepci, byla dobrá adheze na poháněné nápravě. Další výhodou byl poměrně komfortní podvozek s lichoběžníky vpředu. Tím to asi končilo. Na druhou stranu, pozdější Favorit, kromě výhod, měl méně komfortní podvozek, omezenou životnost třeba čepů a brzdových kotoučů (auto na 40000 km, konstatovali někteří mechanici). A já to mohu potvrdit na Fávu rok 1992, kde se najelo 40000 km a tyhle věci se měnily. Čili jestli byly škodovky s motorem vzadu špatná auta (souhlasím), pak sériový Favorit v r. 1992 byl rovněž špatné auto. Skočím dále, Felicie, relativně brzká koroze, výfuk upadl po 5-ti letech, nějaké problémy s cívkami (rok 1997), podvozek po nájezdu do 100000 km nějak vratký (tlumiče), tedy špatné auto. Dále Fabia 1 - prý solidně postavená. Na podvozku odcházející silentbloky, stabilizátory, někdy posilovač, H7 jak na běžícím pásu, praskající čelní sklo. Motor OHV zastaralý, vlastně už po 2. světové válce nouzový (3 ložiska kliky), vydržel do r. 2003 a po něm přišla inovace, pro mnoho nešťastných zákazníků průser HTP. Tedy celkově špatné auto. A furt to lidi kupují, pokud je ještě v pěkném stavu, nabízí se za nesmysl ceny. Fabia 2 odstranila většinu problémů podvozku, s některými HTP byly potíže i tam, pak došlo na sjednocení hlav na 12V, a už mohla být, když ne dobrým, tak alespoň neprůšvihovým autem. S 3. generací nemám zkušenost a ta poslední je v interiéru trochu připosražená, rozhodně neoplývá prostorem, a má snad konečně dobře fungující litrové motory. Ty s turbem jedou určitě dobře i ve srovnání s konkurencí. Odhlučnění je příkladné, vychvalovaný podvozek komfortem dobrý, ale ne zázrak, a pozoruhodná spotřeba paliva, kdy s verzí 70 kW, pokud jsem jel alespoň 10 km od startu, nikoliv ve městě, vždy PP ukázal spotřebu do 5,0 L. K tu zmíněným minivozům: Daewoo Tico - se 190 cm jsem se nevešel na délku, což se mi stalo jen u tohoto vozíku. Takže jsem s ním ani nejel, to nešlo. Naproti tomu P107 poskytuje vpředu luxusně místa, určitě na délku. Srovnání šířky se škodulí (poslední model M) jsem vyguglil 1610 vs. 1630 mm, což je zanedbatelné, rozchod o 25 mm vpředu a 55 mm vzadu, to už je znát. Kolíně je štika, bohužel moc ho neodhlučnili a to hudrování jeho tříválce se přeneslo i do nyní vyráběného většího Yarisu 1.5 (že by to bylo tím Kolínem?), takže svezení s Yarisem 1.5 a s Fabií 4 tsi dělá rozdíl v hlučnosti nevimkolik tříd. Vyzkoušejte. Hlučnost od kol bude asi také větší, zde jsem ale srovnával předváděcí Yaris s asi většími i širšími koly, kdežto Fabii nepředváděcí s rozumnými základními plechy 15. Takže pro Yaris jasný handicap v hlučnosti i komfortu podvozku. No ale když ty předváděčky chtějí mít takové, tak co já s tím, že jo.
No, mně se jezdilo s Favoritem podstatně líp, než se 120 tkami a dalšími předchodími řadami. Jezdil jsem i ve 100, i MB. A různé žigulíky. Favorit jasně nejlepší. Srovnatelný s žigulíky. Ty starší škodovky neměly na žigula. A to je takový celkový pocit a co mám uloženo v paměti. Kdybych na to měl psát aktuální srovnání, musel bych to zažít znovu. Přece jen zkušenosti desítky let staré jsou už vyvětralé. Jinak Fabie je s mého pohledu strašné auto. Brzdy nejdřív nic, pak to skoro hodí smyk. Motor HTP 1,2, co jsem měl, ten jen hrčel a nejel. Na tu váhu šílené. To jsem měl ještě kombíka, takže těžké auto a 44 kW. Jak říkám, strašné. Favorit byl lehký. Takže pokud měl Favorit mezi 40 - 50 kW, tak to bylo dostačující. To samé třeba C1. Těch 50 kW na 840 kg stačí. Jezdím sám většinou. Jenže Fabia byla těžká, dlouhá kombi a motor 44 kW strašná bída. Něco jiného je Citigo, které je kratší a lehčí. Tam těch 44 kW dostačuje.
30.05.2024 | 15:00:43 | pokračování
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Jamieson
Jo a pokud měříte 190 cm a více a máte ženu, děti, tak pochopitelně zkoumáte hlavně místa a velikost kufru apod. Já mám 177 cm a jsem už sám, dávno po rozvodu, takže mně zajímá spíše spotřeba, svižnost. No a na to mi vyhovuje C1. Jak už jsem tu psal, Matiz byl vratký. Matize bych zpátky fakt nechtěl. I když na parkování byl úplně super. Protože byl o 12 cm užší. Takže s tím jsem se vlezl fakt všude. Jenže Matiz byl citlivý na boční vítr a změny pohyby volantu. Je to něco za něco. Proto mám radši C 1, páč je o 12 širší a je to stejné jako Twingo nebo Citigo. Ale širší už ne. To už by zase bylo zbytečné pro mě. Jezdím skoro každý den do města, na nákupy. Tady jsou parkovací mezery úzké.
30.05.2024 | 15:07:47 | pokračování
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Jamieson
Tož jasné, Favorit byl lepší než předchozí škodovky. To neznamená, že je předčil úplně ve všem. Navíc, a to je pro Škodu naprosto typické, novým modelům či motorům se musí dát čas na odstranění neduhů a zákazník je tu vlastně zkušební řidič. S tím rozdílem, že zkušební řidič jezdí erárním autem a je za to placen, kdežto zákazník si to auto musí koupit, strpět všechny případné závady, včetně omezení, které mu způsobí, a pokud k závadě dojde po záruce, draze zaplatit její odstranění. Proto se snažím vybírat značky a auta, která jsou prověřená a těmito neduhy pravděpodobně trpět nebudou. Což se mi v posledních dekádách relativně daří. Škoda, že 2 japonské značky zrenaultěly (Nissan, Mitsubishi), Toyota šla spíše dolů zdá se, Suzuki k nám dováží jen hybridy, Honda a Subaru mají sebevědomé ceny, i když Subaru už je trochu jiná kategorie než relativně dostupné auto a technika zjm. podvozku zřejmě nebude levná. Takže Japonec nakonec (nebude). Dobře už bylo.
A Mazda. Cenově rovněž velmi sebevědomá a zas tolik toho nenabídne. V minulosti něco věčné (Mazda 5), něco ne (Mazda 6 - koroze), malé modely s Fordem, dnes je to (pro mě) cenově nezajímavé, takže podrobnosti mi unikají. Jestli nejmenší Mazda 2 s motorem 75k je přes 400000,- Kč, tak to radši vyzobnout Fabii tsi v akci a bude to prostorem podobné, výbavou i lepší, lépe to pojede a spolehlivost dnes už přibližně prašť jak uhoď. Ještě mě napadá Sandero, nejúspěšnější evropský vůz současnosti. Už kdysi jsem psal, že když se u něj zlepší pár věcí, není důvod, aby se to ve větším objemu neprodávalo (je to někde v diskusi u Sander). Tehdy jsem myslel u nás a hle, nové Sandero dobylo Evropu. Už ani není levné, ale má dobrý a úsporný motor, je prostorné, vypadá dobře zvenku i uvnitř, výbavu má běžnou jako každý druhý, asi i antikorozní ochranu, i když záruka na kastli je tam, myslím, kratší. Nějakých pár detailů nikdo moc neřeší. Spolehlivost? Podle recenzí zde asi lepší než Renault. Já jsem se svezl Stepwayem, zase předváděčka, zde zvýšený podvozek a 16 kola standard a běžným Sanderem se u prodejce nesvezete. Resumé - ne že bych to chtěl. Chvíli před tím jsem jel předváděcím Cliem a rozdíl byl patrný. Hlavně v agilitě (Sandero je těžkopádnější) a v komfortu pružení (Clio i na 16 kolech lepší). Samozřejmě interiér, plasty. Bohužel, nebylo ke srovnání Sandero v běžné verzi na 15 kolech. Tam bych tušil komfortnější podvozek a větší agilitu a mohlo to možná být blízko Cliu. To se asi zákazník nemá dovědět. Hodnotím bez předsudků a za mě Sandero Stepway ne a Sandero obyčejné je tajné, takže nevim.
Přiznejme si, že hodnocení aut, v kterých jsme kdy seděli, je o pocitech, vjemech skrze smysly, kterými na nás působí. Pro mě osobně byla první jízda Favoritem ohromný zážitek. Předtím jsem jezdil jen ve škodovkách MB, 100, 120 a žigulících. Všechna měla náhon na zadní kola. A když jsem poprvé sedl do Favorita, bylo to na štěrkové cestě a zařadil jsem jedničku, bylo to v létě, okno stáhnuté dolů, takže jsem slyšel ty zvuky od kol.... a najednou se protáčelo přední kolo, hrabalo... Jak se dralo auto kupředu - no paráda. Akcelerace proti škodovkám s náhonem na zadní kola o level jinde. Ostatně čísla to dokazují. Favoriti z nuly na sto 14 - 17 s. Ty staré herky většinou 20 s, 22 s.
30.05.2024 | 17:43:40 | pokračování
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Jamieson
Ty vjemy a pocity jsou (také) o tom, s čím se srovnává. Proti škodovkám zadokolkám byl Favorit sen. Zmodernizovaný motor, výkon, hlučnost, převodovka, interiér, výbava, prostor, jízdní vlastnosti. Ale majitelé starších škodovek jistě po prvotním nadšení nepřehlédli, že ten podvozek je znatelně udrncanější než u starých škodovek a postupem času nahlédli i to, že životnost některých dílů není zrovna světová. Ale byl to zlom v produkci fabriky.
No, když je předek lehký, jako měly Š 100, 105, 120..., tak mně to vadilo. To je nevyzpytatelné. Předek má sedět na cestě. Když je lehčí zadek a občas uskočí, odletí, dostane mírní smyk, nevadí. To umím snadno korigovat volantem. Proto mi nevadily žigulíky, i když měly taky náhon na zadní nápravu, ale hlavně že předek seděl na cestě. Horší je ztratit kontrolu nad předkem. To si pak auto jede, kam chce. To byl od počátku špatný nápad. Nebo pak vepředu vozit pytle s pískem a tím to zatížit. U žigulíka byl opačný problém. Tam jsem musel do kufru vzadu dát závaží, kdy jsem chtěl do kopce na sněhu. To byl jediný okamžik, kdy měla škodovka výhodu, páč měla vzadu motor. Ale za všech jiných okolností byla hůře ovladatelná kvůli lehkému předku. To bylo nebezpečné auto z hlediska jízdních vlastností. Proto když jsem v tehdejší době měl na výběr, raději jsem jezdil v žigulíku. I když spotřeba o něco větší, tak prostě lepší pocit a lepší ovladatelnost. No jsme pamětníci. Jednou se takhle budou bavit o současných autech. A budou vzpomínat, že existovala doba, kdy ještě jezdila auta na benzín a naftu...
31.05.2024 | 13:14:23 | pokračování
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Jamieson
Jsem zapomněl napsat, že žigulíci měli motor vpředu. Proto předek seděl na silnici dobře. O něco horší bylo otáčení volantem v době, kdy nebyly posilovače. Škodovka měla lehčí točení volantem. Proto měl žigul volant jako kormidlo od lodi.
31.05.2024 | 13:16:57 | pokračování
| 82.202.114.*Reagovat
Bobku, já jezdím na motorce od mých 12 let a autem od mých 14 let. Jsem praktik. Vyrůstal jsem na vesnici, kde se furt něco konkrétního dělo. Vy, městské děti, máte handicap. Proto tě ani nenapadlo, že tvoje škodovka 120 měla menší rozchod kol než Twingo, Citigo nebo Kolíňata. Ty to prostě nemáš v rukách. Ale poučovat jsi chtěl. Z titulu, že na tomto webu smrdíš déle a máš jakési právo mazáka. Nemáš, bobe. Proti mě jsi prostě teoretik. A ukázal jsem ti to na důkazech. Zalez se svojí stodvacítkou a už sklapni!
01.06.2024 | 11:02:05 | asi takto
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Jamieson
A škodovky 100 - 120 byly ta horší auta. Polský Fiat 125p ten velký byl jako Lada, možná ještě lepší, páč měl listová péra a bylo to super pohodlné. Ve všem jsem jezdil. Mám srovnání. Lady byly taky fajn. Škodovky byly proti nim slabota. Horší už byly jen trabanty.
No trapný jsi ty. Celou dobu ses tu naparoval, jaký že jsi kníže pán, co si vozí prdel v drahých a velkých vozech. A nakonec z tebe vylezlo, že jsi moula, co jezdil v rezaté 120, o které si myslel, že je nejširší auto v jeho zaprděném vesmíru. Kup si metr nebo pravítko. Vole.
Akcelerace proti škodovkám s náhonem na zadní kola o level jinde. No pochopitelně u jiné koncepce a silnějšího motoru , jiných převodů - ALWE :-)) jen do chvíle než byl na silnici sníh, pak se role otáčajů:-)))
Jamieson: myslím, že keby sa dnes znova začali vyrábať škodovky aspoň s minimálne zlepšenou pasívnou bezpečnosťou a novším typom motoru, videli by sme ich na cestách tisíce. Pri zachovaní rozumnej ceny, samozrejme. To isté platí pre Škodu 100. Dnes nenájdeš auto v nižšej triede s takou fantastickou priechodnosťou a blbuvzdornosťou akým je dodnes škodovka.
Typickej skodovkar. Nadpis "Na tu dobu perfektni auto" mluvi za vse.Mozna kdyby se vyrabelo o dvacet let drive...I to jen MOZNA ! V te dobe byly perfektni treba Audi,Mercedes,BMW nebo VW ale Skoda 125 JISTE NE !!!
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 125
Škoda 125 - drak
Niekedy v roku 2008 som vlastnil staršiu Škodovku. Áno, bolo na ňu pozeráno cez prsty, ale to bol len klam. Jednou som išiel domov, predomnou BMW E90, na kufri nápis 330xd. Hovorím si, nesmrď mi tu, karcinogénny naftalín. Počkal som na vhodný moment, zaradil 3. rýchlostný stupeň, zadupol plyn do podlahy a vodič BMW sa nestihol spamätať a už som bol vpredu!
01.06.2024 | 14:04:02 | Kajetán | 158.255.252.* Reagovat
V tomto autě jsem dělal autoškolu. To se psal rok 1988 nebo 1989. Tedy pokud je to ta vylepšená stodvacítka s pětikvaltem.
25.05.2024 | 17:32:43 | Vzpomínky | 82.202.114.* Reagovat
Jestli se sem ještě Standa někdy podívá, zajímalo by mě, kolikrát byl generálkovaný motor a po kolika km.
08.10.2017 | 21:51:45 | Itall | 85.163.82.* Reagovat
Jamieson
No jasně, kdyby se teď prodávaly za 50 000, jistě by jich jezdily tisíce. Blázne! Kdo by chtěl takovou mrdku dnes za cenu NORMÁLNÍHO AUTA! Ani kdyby tam vylepšili cokoliv, zůstane to pořád debilníauto debilní koncepce. A pokud by ji změnili celou, tak už to není 105 nebo 100.
23.03.2009 | 10:33:53 | Reagovat
RE: Jamieson
DEBILNÍ JSI TY A DOST HODNĚ.
23.05.2024 | 12:10:01 | RB | 80.95.104.* Reagovat
RE: Jamieson
Bylo to levné auto levné koncepce. Já jsem se s ním svezl jen jednou a mohu říci, že narozdíl od Š120 se čtyřkvaltem, se s tímto celkem dalo jet, na tu dobu slušně. Motor po inovaci z r. 1987 (blok) už i prý vydržel, takže se to ani generálkovat nemuselo (jak jsem se ptal před léty). Samozřejmě, nic pěkného ani praktického to nebylo a taknějak to charakterizovalo konec socialismu u nás.
23.05.2024 | 13:41:33 | Ital | 89.24.57.* Reagovat
RE: Jamieson
Na svou dobu....měl jsem š120 LS s dvojkomorovým karbecem...úplně v pohodě i po r.91...na hory - nepřekonatelné...
24.05.2024 | 13:00:15 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE: Jamieson
Vašku, ty jsi jezdil ve Š120 ?
25.05.2024 | 17:28:15 | to jako vážně? | 82.202.114.* Reagovat
RE: Jamieson
Pravdou je, že Škoda rady 742 bola zúfalá kokotina už ako nová. Ale tak, v tej dobe bol asi človek rád, že má vôbec nejaké auto. Ja si to osobne pamätám spred cca 20 rokov ako jednu z najlacnejších jazdeniek, bola to hrôza, auto na posmech.
26.05.2024 | 12:03:47 | Jasnovidec Hanusen | 78.99.149.* Reagovat
RE: Jamieson
Ale to mě nezajímá. Nezajímá mě tvůj názor na škodovky. Zajímá mě, zda Vašek, co tvrdil, že odjakživa jezdil jen ve velkém autě, najednou přiznává, že kdysi ve Š 120. Páč 120 byla stejná nebo užší než žigulík. Vašek se mi vysmíval, že jezdí je ve velkých autech, a že tudíž je velký a uznávaný macho muž. No a o to pikantnější je, že já jsem jezdil v té době v žigulíku a on ve škodovce. Tak já srovnání mám. Žigulík byl lepší než Vaškova škodovka. Žigulík lépe topil, lépe jel a měl lepší zvuk motoru. A měl i lepší jízdní vlastnosti. Ale mě by ani ve snu nenapadlo se Vaškovi posmívat. Páč to je každého věc, v čem jezdí nebo jezdil.
26.05.2024 | 18:22:56 | sranda no | 82.202.114.* Reagovat
RE: Jamieson
Můžeš mi laskavě říci, kde jsem tvrdil, že jsem ODJAKŽIVA jezdil ve velkých autech???
Nesmysl, měl jsem stodvácu a taky kdysi Thalii, co je podle tebe velké auto?
Ano, proti C1 a podobným je i š120 velká, ale v době, kdy já jsem začínal jezdit, byly běžné š100 a nic moc většího tady nebylo k mání, (tedy krom vládních Tatrovek nebo Volhy, ale to bylo pro běžného smrtelníka nedosažitelné).
27.05.2024 | 09:44:41 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE: Jamieson
Vašku, ta tvoje škodovka měla šířku 1595 mm. C1 má šířku 1630 mm. Když už nemáš srovnání, páč jsi v tom nikdy neseděl a jen planě teoretizuješ, měl bys aspoň umět googlit.
28.05.2024 | 19:16:26 | Fakta, ne Vaškova fikce | 82.202.114.* Reagovat
RE: Jamieson
A z toho vyvozuješ co? Že 120 byla malé auto? No na svou dobu za prvé ne(porovnávat musíš se soudobými vozy)...za druhé v kabině bylo mnohem více místa než v C1 (na šířku - o výšce a délce ani nemluvě), za třetí délka už se ti do rovnice nehodí viď? Ale i ta je důležitá...no a za 4. měříš klasické auto a současný oplastovaný papundekl, který má různé výčnělky a plasty - to opravdu není srovnání....srovnej vnitřní prostor v kabině a velikost zavazadlových prostor, ale to už tak vesele nevypadá viď ???
Ono při zvolení správného parametru má i C1 vyšší průchodivost než tank...
30.05.2024 | 08:46:38 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE: Jamieson
Mystifikátore Vašku. Ty nemáš srovnání. Já to srovnání mám. Dostal ses do tak bizarní situace, že tu vychvaluješ Š 120 nad kolínská trojčata. Kolíňata jsou o 3,5 cm širší a o 7 cm vyšší. Tzn. prostoru pro šoféra kolem sebe je tam více. Jak nad hlavou o 7 cm, tak vedle sebe o 3,5 cm. No a Š 120 je sedan, takže ta tvoje délka je dána tím, že zadní část je prodloužená, zatímco v hatchbacku je celková délka auta menší, páč za zadními koly už nic není. Jsi hlupák, Vašku. Tvůj problém je, že jsi zfanatizovaný. Tobě nakukali, že auta jako Renault Twingo, Kolínská trojčata, Škoda Citigo jsou fujky fujky. Nejsou. Jsou to fajn auta do města. Kdybys chtěl se vysmívat fakt malým autům, tak to bylo Daewoo Tico nebo Fiat Seicento. V obou jsem seděl i jel jako spolujezdec a tohle byla fakt pidi auta, v kterých jsem se i trochu bál. Ano ta auta Tico a Seicento byla i vratká, až moc úzká. A vítr s tím při větší rychlosti házel. Ale Twingo, Citigo a Kolíně sedí na silnici velmi dobře a pevně. Mám srovnání. Ze mě mluví zkušenost, páč jsem to všechno zkusil a pamatuji si dobře vjemy. Twingo, Citigo i Kolíně (Aygo, C1, P107) sedí na cestě mnohem líp než staré škodovky, v kterých jsi jezdil ty, namyšlený a neinformovaný moulo.
30.05.2024 | 10:48:59 | asi takto | 82.202.114.* Reagovat
RE: Jamieson
A Daewoo Tico má šířku 1400 mm. Fiat Seicento 1508 mm. Daewoo Matiz 1495 mm. Tahle auta jsou fakt úzká až moc. Dobře se s nimi parkuje, jenže tam těch 10 cm prostě chybí. Zatímco Kolíně má na šířku 1630 mm. Škoda Citigo 1645 mm, Renault Twingo 1630 mm. A to stačí. Ve všech jsem jel, mám srovnání. Vím, co dělá vítr a co dělají změny pohyby volantu. Buď auto sedí na silnici nebo nesedí. Mně z toho vychází, že u malého auta do města musí být šířka 1600 mm a více. Pak to má smysl a jezdí se dobře. Škodovky byly o něco užší, 1595 mm. Ale hlavně měly menší rozchod kol. Na zadní nápravě měla tvoje škodovka, Vašku, o 6 cm nižší rozchod kol než moje Kolíně. Rozumíš tomu? Ty asi nejsi technický typ. Ty budeš městské dítě, co teoretizuje. Můj C1 sedí na cestě dobře. Dokonce bych řekl výborně. Třeba proti těm škodovkám, nebo proti Matizovi nebo Secentu a dalším autům, která jsou o 10 cm a více užší. Škodovka 120 byla sice jen o 3,5 cm užší než moje Kolíně, ale rozvor kol měla až o 6 cm menší. Proto plandala, lítala v zatáčkách. Taky díky motoru vzadu a lehkému předku, který ulítával. Já jsem v tom jezdil, tak vím, že to nebylo dobré auto. Až Favorit byl první dobré auto od Škody, co pořádně jel a seděl na cestě. Jenže ten už měl motor vpředu a poháněná přední kola. Škodovky 100, MB, tzv. embéčka, Š 120 byla špatná auta. Ve všem jsem jezdil. Mám srovnání. Žigulíky byly lepší. Lépe seděly na cestě, lépe topily, lépe táhly, lepší zvuk motoru. Takový normální. Škodovky jen řvaly a moc nejely.
30.05.2024 | 11:19:21 | dodatek | 82.202.114.* Reagovat
RE: Jamieson
https://1url.cz/c1uzt
https://1url.cz/E1uzM
Z těch dvou fotek by mělo být jasné, že C1 má o 12 cm širší rozchod kol než Matiz. A proto líp sedí na cestě. No a Vaškova Škodovka byla uprostřed, co se týká rozchodu kol. O něco širší než Matiz, o něco užší než C1.
30.05.2024 | 14:15:44 | Důkaz | 82.202.114.* Reagovat
RE: Jamieson
Blázne.....
31.05.2024 | 11:34:18 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE: Jamieson
A mimochodem....neodpověděl jsi na můj dotaz, kde jsem tvrdil, že ODJAKŽIVA jezdím ve VELKÝCH autech..., je to lež jako věž...nikdy jsem neměl auto z kategorie VELKÉ...pouze střední nebo nižší střední třídy, dokonce i malý vůz (Thalii).
30.05.2024 | 08:49:32 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE: Jamieson
Tak hlavně, že slovenský automobilový průmysl produkoval vůbec jaká auta, že?
Ve své době to bylo naprosto v pohodě auto..
27.05.2024 | 09:46:59 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE: Jamieson
Jistě, čemu se divíš?
27.05.2024 | 09:40:55 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE: Jamieson
Se škodulí 120LS jsem jel jednou a opravdu to bylo lepší než 120L, výkon i pružnost. Snad trochu i hlučnost. Samozřejmě, vzhledem ke koncepci, byla dobrá adheze na poháněné nápravě. Další výhodou byl poměrně komfortní podvozek s lichoběžníky vpředu. Tím to asi končilo. Na druhou stranu, pozdější Favorit, kromě výhod, měl méně komfortní podvozek, omezenou životnost třeba čepů a brzdových kotoučů (auto na 40000 km, konstatovali někteří mechanici). A já to mohu potvrdit na Fávu rok 1992, kde se najelo 40000 km a tyhle věci se měnily. Čili jestli byly škodovky s motorem vzadu špatná auta (souhlasím), pak sériový Favorit v r. 1992 byl rovněž špatné auto. Skočím dále, Felicie, relativně brzká koroze, výfuk upadl po 5-ti letech, nějaké problémy s cívkami (rok 1997), podvozek po nájezdu do 100000 km nějak vratký (tlumiče), tedy špatné auto. Dále Fabia 1 - prý solidně postavená. Na podvozku odcházející silentbloky, stabilizátory, někdy posilovač, H7 jak na běžícím pásu, praskající čelní sklo. Motor OHV zastaralý, vlastně už po 2. světové válce nouzový (3 ložiska kliky), vydržel do r. 2003 a po něm přišla inovace, pro mnoho nešťastných zákazníků průser HTP. Tedy celkově špatné auto. A furt to lidi kupují, pokud je ještě v pěkném stavu, nabízí se za nesmysl ceny. Fabia 2 odstranila většinu problémů podvozku, s některými HTP byly potíže i tam, pak došlo na sjednocení hlav na 12V, a už mohla být, když ne dobrým, tak alespoň neprůšvihovým autem. S 3. generací nemám zkušenost a ta poslední je v interiéru trochu připosražená, rozhodně neoplývá prostorem, a má snad konečně dobře fungující litrové motory. Ty s turbem jedou určitě dobře i ve srovnání s konkurencí. Odhlučnění je příkladné, vychvalovaný podvozek komfortem dobrý, ale ne zázrak, a pozoruhodná spotřeba paliva, kdy s verzí 70 kW, pokud jsem jel alespoň 10 km od startu, nikoliv ve městě, vždy PP ukázal spotřebu do 5,0 L. K tu zmíněným minivozům: Daewoo Tico - se 190 cm jsem se nevešel na délku, což se mi stalo jen u tohoto vozíku. Takže jsem s ním ani nejel, to nešlo. Naproti tomu P107 poskytuje vpředu luxusně místa, určitě na délku. Srovnání šířky se škodulí (poslední model M) jsem vyguglil 1610 vs. 1630 mm, což je zanedbatelné, rozchod o 25 mm vpředu a 55 mm vzadu, to už je znát. Kolíně je štika, bohužel moc ho neodhlučnili a to hudrování jeho tříválce se přeneslo i do nyní vyráběného většího Yarisu 1.5 (že by to bylo tím Kolínem?), takže svezení s Yarisem 1.5 a s Fabií 4 tsi dělá rozdíl v hlučnosti nevimkolik tříd. Vyzkoušejte. Hlučnost od kol bude asi také větší, zde jsem ale srovnával předváděcí Yaris s asi většími i širšími koly, kdežto Fabii nepředváděcí s rozumnými základními plechy 15. Takže pro Yaris jasný handicap v hlučnosti i komfortu podvozku. No ale když ty předváděčky chtějí mít takové, tak co já s tím, že jo.
30.05.2024 | 13:48:09 | Ital | 78.80.97.* Reagovat
RE: Jamieson
No, mně se jezdilo s Favoritem podstatně líp, než se 120 tkami a dalšími předchodími řadami. Jezdil jsem i ve 100, i MB. A různé žigulíky. Favorit jasně nejlepší. Srovnatelný s žigulíky. Ty starší škodovky neměly na žigula. A to je takový celkový pocit a co mám uloženo v paměti. Kdybych na to měl psát aktuální srovnání, musel bych to zažít znovu. Přece jen zkušenosti desítky let staré jsou už vyvětralé. Jinak Fabie je s mého pohledu strašné auto. Brzdy nejdřív nic, pak to skoro hodí smyk. Motor HTP 1,2, co jsem měl, ten jen hrčel a nejel. Na tu váhu šílené. To jsem měl ještě kombíka, takže těžké auto a 44 kW. Jak říkám, strašné. Favorit byl lehký. Takže pokud měl Favorit mezi 40 - 50 kW, tak to bylo dostačující. To samé třeba C1. Těch 50 kW na 840 kg stačí. Jezdím sám většinou. Jenže Fabia byla těžká, dlouhá kombi a motor 44 kW strašná bída. Něco jiného je Citigo, které je kratší a lehčí. Tam těch 44 kW dostačuje.
30.05.2024 | 15:00:43 | pokračování | 82.202.114.* Reagovat
RE: Jamieson
Jo a pokud měříte 190 cm a více a máte ženu, děti, tak pochopitelně zkoumáte hlavně místa a velikost kufru apod. Já mám 177 cm a jsem už sám, dávno po rozvodu, takže mně zajímá spíše spotřeba, svižnost. No a na to mi vyhovuje C1. Jak už jsem tu psal, Matiz byl vratký. Matize bych zpátky fakt nechtěl. I když na parkování byl úplně super. Protože byl o 12 cm užší. Takže s tím jsem se vlezl fakt všude. Jenže Matiz byl citlivý na boční vítr a změny pohyby volantu. Je to něco za něco. Proto mám radši C 1, páč je o 12 širší a je to stejné jako Twingo nebo Citigo. Ale širší už ne. To už by zase bylo zbytečné pro mě. Jezdím skoro každý den do města, na nákupy. Tady jsou parkovací mezery úzké.
30.05.2024 | 15:07:47 | pokračování | 82.202.114.* Reagovat
RE: Jamieson
Tož jasné, Favorit byl lepší než předchozí škodovky. To neznamená, že je předčil úplně ve všem. Navíc, a to je pro Škodu naprosto typické, novým modelům či motorům se musí dát čas na odstranění neduhů a zákazník je tu vlastně zkušební řidič. S tím rozdílem, že zkušební řidič jezdí erárním autem a je za to placen, kdežto zákazník si to auto musí koupit, strpět všechny případné závady, včetně omezení, které mu způsobí, a pokud k závadě dojde po záruce, draze zaplatit její odstranění. Proto se snažím vybírat značky a auta, která jsou prověřená a těmito neduhy pravděpodobně trpět nebudou. Což se mi v posledních dekádách relativně daří. Škoda, že 2 japonské značky zrenaultěly (Nissan, Mitsubishi), Toyota šla spíše dolů zdá se, Suzuki k nám dováží jen hybridy, Honda a Subaru mají sebevědomé ceny, i když Subaru už je trochu jiná kategorie než relativně dostupné auto a technika zjm. podvozku zřejmě nebude levná. Takže Japonec nakonec (nebude). Dobře už bylo.
30.05.2024 | 16:35:54 | Ital | 78.80.97.* Reagovat
RE: Jamieson
A Mazda. Cenově rovněž velmi sebevědomá a zas tolik toho nenabídne. V minulosti něco věčné (Mazda 5), něco ne (Mazda 6 - koroze), malé modely s Fordem, dnes je to (pro mě) cenově nezajímavé, takže podrobnosti mi unikají. Jestli nejmenší Mazda 2 s motorem 75k je přes 400000,- Kč, tak to radši vyzobnout Fabii tsi v akci a bude to prostorem podobné, výbavou i lepší, lépe to pojede a spolehlivost dnes už přibližně prašť jak uhoď. Ještě mě napadá Sandero, nejúspěšnější evropský vůz současnosti. Už kdysi jsem psal, že když se u něj zlepší pár věcí, není důvod, aby se to ve větším objemu neprodávalo (je to někde v diskusi u Sander). Tehdy jsem myslel u nás a hle, nové Sandero dobylo Evropu. Už ani není levné, ale má dobrý a úsporný motor, je prostorné, vypadá dobře zvenku i uvnitř, výbavu má běžnou jako každý druhý, asi i antikorozní ochranu, i když záruka na kastli je tam, myslím, kratší. Nějakých pár detailů nikdo moc neřeší. Spolehlivost? Podle recenzí zde asi lepší než Renault. Já jsem se svezl Stepwayem, zase předváděčka, zde zvýšený podvozek a 16 kola standard a běžným Sanderem se u prodejce nesvezete. Resumé - ne že bych to chtěl. Chvíli před tím jsem jel předváděcím Cliem a rozdíl byl patrný. Hlavně v agilitě (Sandero je těžkopádnější) a v komfortu pružení (Clio i na 16 kolech lepší). Samozřejmě interiér, plasty. Bohužel, nebylo ke srovnání Sandero v běžné verzi na 15 kolech. Tam bych tušil komfortnější podvozek a větší agilitu a mohlo to možná být blízko Cliu. To se asi zákazník nemá dovědět. Hodnotím bez předsudků a za mě Sandero Stepway ne a Sandero obyčejné je tajné, takže nevim.
30.05.2024 | 17:39:55 | Ital | 78.80.97.* Reagovat
RE: Jamieson
Přiznejme si, že hodnocení aut, v kterých jsme kdy seděli, je o pocitech, vjemech skrze smysly, kterými na nás působí. Pro mě osobně byla první jízda Favoritem ohromný zážitek. Předtím jsem jezdil jen ve škodovkách MB, 100, 120 a žigulících. Všechna měla náhon na zadní kola. A když jsem poprvé sedl do Favorita, bylo to na štěrkové cestě a zařadil jsem jedničku, bylo to v létě, okno stáhnuté dolů, takže jsem slyšel ty zvuky od kol.... a najednou se protáčelo přední kolo, hrabalo... Jak se dralo auto kupředu - no paráda. Akcelerace proti škodovkám s náhonem na zadní kola o level jinde. Ostatně čísla to dokazují. Favoriti z nuly na sto 14 - 17 s. Ty staré herky většinou 20 s, 22 s.
30.05.2024 | 17:43:40 | pokračování | 82.202.114.* Reagovat
RE: Jamieson
Ty vjemy a pocity jsou (také) o tom, s čím se srovnává. Proti škodovkám zadokolkám byl Favorit sen. Zmodernizovaný motor, výkon, hlučnost, převodovka, interiér, výbava, prostor, jízdní vlastnosti. Ale majitelé starších škodovek jistě po prvotním nadšení nepřehlédli, že ten podvozek je znatelně udrncanější než u starých škodovek a postupem času nahlédli i to, že životnost některých dílů není zrovna světová. Ale byl to zlom v produkci fabriky.
30.05.2024 | 18:16:55 | Ital | 78.80.97.* Reagovat
RE: Jamieson
No, když je předek lehký, jako měly Š 100, 105, 120..., tak mně to vadilo. To je nevyzpytatelné. Předek má sedět na cestě. Když je lehčí zadek a občas uskočí, odletí, dostane mírní smyk, nevadí. To umím snadno korigovat volantem. Proto mi nevadily žigulíky, i když měly taky náhon na zadní nápravu, ale hlavně že předek seděl na cestě. Horší je ztratit kontrolu nad předkem. To si pak auto jede, kam chce. To byl od počátku špatný nápad. Nebo pak vepředu vozit pytle s pískem a tím to zatížit. U žigulíka byl opačný problém. Tam jsem musel do kufru vzadu dát závaží, kdy jsem chtěl do kopce na sněhu. To byl jediný okamžik, kdy měla škodovka výhodu, páč měla vzadu motor. Ale za všech jiných okolností byla hůře ovladatelná kvůli lehkému předku. To bylo nebezpečné auto z hlediska jízdních vlastností. Proto když jsem v tehdejší době měl na výběr, raději jsem jezdil v žigulíku. I když spotřeba o něco větší, tak prostě lepší pocit a lepší ovladatelnost. No jsme pamětníci. Jednou se takhle budou bavit o současných autech. A budou vzpomínat, že existovala doba, kdy ještě jezdila auta na benzín a naftu...
31.05.2024 | 13:14:23 | pokračování | 82.202.114.* Reagovat
RE: Jamieson
Jsem zapomněl napsat, že žigulíci měli motor vpředu. Proto předek seděl na silnici dobře. O něco horší bylo otáčení volantem v době, kdy nebyly posilovače. Škodovka měla lehčí točení volantem. Proto měl žigul volant jako kormidlo od lodi.
31.05.2024 | 13:16:57 | pokračování | 82.202.114.* Reagovat
RE: Jamieson
Bože ty jsi inženýr...
31.05.2024 | 13:59:55 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE: Jamieson
Bobku, já jezdím na motorce od mých 12 let a autem od mých 14 let. Jsem praktik. Vyrůstal jsem na vesnici, kde se furt něco konkrétního dělo. Vy, městské děti, máte handicap. Proto tě ani nenapadlo, že tvoje škodovka 120 měla menší rozchod kol než Twingo, Citigo nebo Kolíňata. Ty to prostě nemáš v rukách. Ale poučovat jsi chtěl. Z titulu, že na tomto webu smrdíš déle a máš jakési právo mazáka. Nemáš, bobe. Proti mě jsi prostě teoretik. A ukázal jsem ti to na důkazech. Zalez se svojí stodvacítkou a už sklapni!
01.06.2024 | 11:02:05 | asi takto | 82.202.114.* Reagovat
RE: Jamieson
A škodovky 100 - 120 byly ta horší auta. Polský Fiat 125p ten velký byl jako Lada, možná ještě lepší, páč měl listová péra a bylo to super pohodlné. Ve všem jsem jezdil. Mám srovnání. Lady byly taky fajn. Škodovky byly proti nim slabota. Horší už byly jen trabanty.
01.06.2024 | 11:09:27 | moula Vašek | 82.202.114.* Reagovat
RE: Jamieson
A Poláci měli ještě Polonez, taky lepší auto, než tvoje 120.
01.06.2024 | 11:16:45 | moula Vašek | 82.202.114.* Reagovat
RE: Jamieson
:-))) komentovat směšného dementa fakt nehodlám, to si neuvědomuješ, jak jsi trapný?
Ta praktiku co jezdí od 12. let??? :-)))))
02.06.2024 | 09:51:42 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE: Jamieson
No trapný jsi ty. Celou dobu ses tu naparoval, jaký že jsi kníže pán, co si vozí prdel v drahých a velkých vozech. A nakonec z tebe vylezlo, že jsi moula, co jezdil v rezaté 120, o které si myslel, že je nejširší auto v jeho zaprděném vesmíru. Kup si metr nebo pravítko. Vole.
02.06.2024 | 19:30:09 | Vašek Rotschild | 82.202.114.* Reagovat
RE: Jamieson
Hmmm...Ynteligent:-)))
03.06.2024 | 08:43:44 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE: Jamieson
Akcelerace proti škodovkám s náhonem na zadní kola o level jinde. No pochopitelně u jiné koncepce a silnějšího motoru , jiných převodů - ALWE :-)) jen do chvíle než byl na silnici sníh, pak se role otáčajů:-)))
31.05.2024 | 11:39:02 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
aj teraz by bola nova super
Jamieson: myslím, že keby sa dnes znova začali vyrábať škodovky aspoň s minimálne zlepšenou pasívnou bezpečnosťou a novším typom motoru, videli by sme ich na cestách tisíce. Pri zachovaní rozumnej ceny, samozrejme. To isté platí pre Škodu 100.
Dnes nenájdeš auto v nižšej triede s takou fantastickou priechodnosťou a blbuvzdornosťou akým je dodnes škodovka.
23.03.2009 | 10:06:41 | krtko Reagovat
Typickej skodovkar. Nadpis "Na tu dobu perfektni auto" mluvi za vse.Mozna kdyby se vyrabelo o dvacet let drive...I to jen MOZNA ! V te dobe byly perfektni treba Audi,Mercedes,BMW nebo VW ale Skoda 125 JISTE NE !!!
13.03.2009 | 16:35:28 | jamieson Reagovat