Rok výroby:1989Typ motoru:1140 asiStav km při koupi:22 500 kmStav km nyní:44 460 kmZpůsob řazení:manuálPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:22. 4. 2004
Spojkový válec a brzdový válec(3000), nové tlumiče a nové čepy ve dveřích!
Oprava dutin a nástřik spodku(2500)Měl sem problémy s úniky oleje na 1000Km půl litru zmenou na lepsi olej(bez reklamy) teď žere dvě deci na 1000Km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zdědil sem ho po dědečkovi a trošičku sem si ju vytunil - alarm s centrálním zamykáním na DO!
Čtyřbodové svíčky a planuju šíbr!! je to prostě mazel!!
Stačí vyjet před garáž a hned mám kupce hlavne z řad důchodců! :-)
Pravidelným servisem vždy na jaře a na podzim mě ještě nenechalo ve štichu! No a v zimě je to nesmrtelný stroj koupil sem nový zimni pneu a vyjel sem úplně fšude a bez řetězů!!!
V porovnání s favem či feldou neskutečně pohodlné řízení. Vždycky když kroutím volantem před domem nebo u hypermárketu tak vzpomínám jak jsem ve škodovce todle parkování zvládal levou rukou. Karlíku, tak si kup nějaký normální auto s posilovačem řízení a to fáčko hoď ze skály.
Měl jsem 105 uzouna r.v82, 120 typ m r.v. 85 a 125 r.v. 88. Dneska jezdím s favoritem 94 a na škodárnu vzpomínám nostalgicky. Uvedl bych dva hlavní důvody včem je škodovka perfektní: 1) V porovnání s favem či feldou neskutečně pohodlné řízení. Vždycky když kroutím volantem před domem nebo u hypermárketu tak vzpomínám jak jsem ve škodovce todle parkování zvládal levou rukou. 2) Vysoké pneumatiky a koncepce všeho vzadu je příčinou toho, že i když máte vytřískaný podvozek ve škodárně, tak to rozhodně není taková katastrofa jako když máte vytřískanou přední nápravu na favu či feldě. Já rok před prodejem generálkoval přední nápravu a ten komfort ve fáčku už asi nezažiju. Taky souhlasím s tím, že v zimě (pokud nastartujete) vyjedete všechno, taky jsem měl pořádné drapaky na zadní nápravě a řetězy jsem nikdy nepotřeboval. Letošní vánoce v jeseníkách jsem týden jezdil s řetězi. Co mě nejvíce vadí na škodovkách je smrad!!!!! Prostě i zachovalé škodovky s dobře seřízeným karbecem smrdí a je to ekologická katastrofa a proto hurá s nimi do šrotu
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda 125
Alarm,central,sibr...Temu rikas tuning?To je spise skrasleni,mensi vylepseni a sprijemneni pocitu z auta ale TUNING ? Neprehanej.
13.03.2009 | 16:25:16 | jamieson Reagovat
pro Karla
V porovnání s favem či feldou neskutečně pohodlné řízení. Vždycky když kroutím volantem před domem nebo u hypermárketu tak vzpomínám jak jsem ve škodovce todle parkování zvládal levou rukou.
Karlíku, tak si kup nějaký normální auto s posilovačem řízení a to fáčko hoď ze skály.
30.08.2006 | 19:35:06 | Reagovat
Škoda Fáro
Měl jsem 105 uzouna r.v82, 120 typ m r.v. 85 a 125 r.v. 88. Dneska jezdím s favoritem 94 a na škodárnu vzpomínám nostalgicky. Uvedl bych dva hlavní důvody včem je škodovka perfektní: 1) V porovnání s favem či feldou neskutečně pohodlné řízení. Vždycky když kroutím volantem před domem nebo u hypermárketu tak vzpomínám jak jsem ve škodovce todle parkování zvládal levou rukou. 2) Vysoké pneumatiky a koncepce všeho vzadu je příčinou toho, že i když máte vytřískaný podvozek ve škodárně, tak to rozhodně není taková katastrofa jako když máte vytřískanou přední nápravu na favu či feldě. Já rok před prodejem generálkoval přední nápravu a ten komfort ve fáčku už asi nezažiju.
Taky souhlasím s tím, že v zimě (pokud nastartujete) vyjedete všechno, taky jsem měl pořádné drapaky na zadní nápravě a řetězy jsem nikdy nepotřeboval. Letošní vánoce v jeseníkách jsem týden jezdil s řetězi.
Co mě nejvíce vadí na škodovkách je smrad!!!!! Prostě i zachovalé škodovky s dobře seřízeným karbecem smrdí a je to ekologická katastrofa a proto hurá s nimi do šrotu
17.05.2006 | 09:38:19 | Karel Reagovat