Rok výroby:1992Typ motoru:1300Stav km při koupi:110 700 kmStav km nyní:118 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:7. 2. 2007
Už je ani nepočítám, i když je to hlavně špatnou(žádnou) údržbou předchozího majitele.
-Rozvodový řetěz
-Výměna brzdového potrubí, hadic, destičky, kotouče i bubny velké rýhy(ty už jsem neměnil)
-Koroze karoserie
-Čepy, homokinetický kloub, manžety všeho možného
-Startér
-Olej uniká úplně ze všech otvorů na motoru i převodovce
-Víko a palec rozdělovače
-Motor nedrží volnoběh, vynechává
Hodnocení a zkušenosti s autem
Největší chybu jsem asi udělal tím, že jsem si koupil verzi s elektronickým karburátorem, které se dělali pouze na vývoz, kvůli emisím. Tyhle auta ale údajně nejezdily dobře ani jako nové, natož po těch letech.
Nicméně oproti žigulíkovi je to docela pokrok, hlavně co se jízdních vlastností týče, jede to i těch 140, což mně stačí, ale pokud to najede na nějaké nerovnosti tak vydává šílený zvuky.
Favorita bych si už určitě nekoupil, protože i když opravíte všechny závady na motoru, brzdách, atd. tak zjistíte, že vám totálně shnila karoserie. Jediná výhoda jsou snad levné náhradní díly.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Forman