Recenze Škoda Forman LXi
“Byl to takovej nenáročnej společník.”

Autor recenze: Ondra ,
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1994 Typ motoru:benzín 1,3i Stav km při koupi:80 000 km Stav km nyní:165 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 8 let Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 9 l/100 km Vloženo: 16. 5. 2005

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.4

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Rapid

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Ihned po zakoupení na jaře 1997 odešla ložiska startétu.

Krátce nato musel být pro závadu odpojen jeden okruh imobiliséru.

Často odcházely spínače na přistrojové desce. Spínač varovných blinkrů dokonce 2x.

Relativně často se vyskytovaly drobné závady na elektrice. Tu a tam nesvítilo nějaké světlo a pak zase ano...

V roce 2000 se objevila koroze na lemech zadních blatníků, to se zdál do budoucna asi největší problém. Koroze se objevila i po opravě a také začaly rezavět přední blatníky (otvory kolem bočních blinkrů). Ty byly v roce 2002 vyměněny.

V létě 2001 se mi zlomila měrka oleje (fajn materiál) v otvoru v bloku motoru.
Takže demontáž olejové vany a vyndání zbytku měrky.

Jinak žádné větší opravy se nekonaly. Parkrát jsem vyměnil destičky, jednou kotouče, jednou baterku (55Ah). V roce 1998 jsem měnil zadní díl výfuku a v roce 2001 všechny 3 díly.

Jo a volant jsem musel vyměnit v roce 2004, neboť jsem ho nešťastnou náhodou zlomil (není se čemu divit, je děsně tenkej).

V roce, před prodejem, 2004 se už o své slovo hlásila spojka, ta už ve 160.000 km byla na konci svých sil a zase se objevila díra v zadním dílu výfuku.


Hodnocení a zkušenosti s autem

S autem jsem byl celkem spokojený, nějaké těžké závady nemělo a nebýt toho imobiliséru, tak by mne ani nikdy nenechalo ve štychu.

Se silnejším motorem 50 kW (vsřikování BMM) se už dalo jezdit trošinku svižněji a přecijen těch 10 kW navíc bylo znát.

Největším nepřítelem se mi stala koroze lemů zadních blatníků a rohů dveří a další majitel si s ní ještě užije.

O auto jsem se staral spíš podprůměrně. Pořád jezdil, myl a doléval benzín.

Ideální pro rodinu v 90. letech a na odvoz čehokoliv kamkoliv.

Po 8 letech, začátkem roku 2005, jsem Formana prodal a bylo mi i docela smutno, měl jsem ho rád, protože mi byl dobrým a věrným společníkem.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Forman

Vložit komentář