Rok výroby:1992Typ motoru:1,3Stav km při koupi:37 000 kmStav km nyní:150 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?9 letPrůměrná spotřeba:9 LPG l/100 kmVloženo:2. 3. 2006
Po zhruba 90tis. (chtělo to asi už dříve) výměna těsnění hlavy válců,
výměna zkorodovaných misek pružin zadní nápravy
několikanásobná, (lámou se pořád) výměna páček otvírání dveří
výměna manžet homo kloubů
výměna výfuku
výměna kulových čepů řízení a svislých čepů
Hodnocení a zkušenosti s autem
Koupil jsem auto ve velice slušném stavu a prováděl pravidelnou údržbu. Po 70tis km jsem jej nechal přestavět na LPG, jezdím s ním 5 let do zaměstnání v zimě v létě, na horskou chatu v něm vozím dřevo na topení, nijak jej něšetřím a formánek drží.
Co se týká LPG, pokud bude plyn zdražovat jako nyní, nevím zda bych do toho šel znova.
Dá se ušetřit, to ano, ale motor je příliš slabý a jízda s plně naloženým autem nepotěší. Obzvlášť při jízdě do kopce se z vašeho auta stane plížidlo, které překáží. Vcelku jsem s vozem spokojený, neí to sice žádné repre vozidlo, v dnešní době spíše "socka," ale drží a levně slouží jako mezek.
Co je nejdůležitější, v zimě startuje bez problémů (pokud startér otočí klikovkou).
Co se však týká náchylnosti ke korozi, nic moc. Reznou hlavně dveře a prahy. Motor až na spomínanou výměnu těsnění hlavy drží, převodovka bez problémů, startér, alternátor, elektrika, řízení zatím OK.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Forman