Rok výroby:1993Typ motoru:1,3 karb.Stav km při koupi:164 000 kmStav km nyní:179 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:24. 10. 2006
*hned po koupi přestaly fungovat vnitřní větráky-kostřící drát se protavil do plastu *ztrácela se chladicí kapalina, později již z pumpy stříkala voda-vyměněná pumpa na 176000
*popraskaly všechny táhla zámků dveří (jde zamykat a odemykat jen DO) a kufr je na provázek
*v současné době teče voda odněkud z chladiče a motor vaří (nevím jestli pozdě spíná termostat nebo to někde přisává vzduch)
*z nějakého zatím záhadného důvodu už asi 4x praskla pojistka při startování, od výměny baterky se to zatím nestalo
*občas se při otočení klíčku nic nestane(resp.jen pohasne palubka)
*občas s levým blinkrem blikají zadní mlhovky
*nefungují světla zpátečky-asi spínač
*mlátí levé přední kolo při zatáčení a brždění
*utržená středová konzole
*zlomený volant
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem koupil v květnu 2006 za 35tisíc s letníma kolama na litinách a zimníma na plechu. Mělo najeto asi 164tisíc, provoz na LPG-Lovato a celkově mimo prahů a zadních dveří není shnilý. Je to auto který mě zatím nikde nenechalo, vyjma jednou, ale to bylo vinou baterky.
Celkově na tom autě odcházejí blbosti, které člověku znepříjemňují život. Auto je i celkem svižný, když v něm jedou dva, ale ve 4 je to bída a nejede to a nejede to. Na dálnici kopce 100, z kopce jsem jednou vymáčkl 160 tacho, už asi vím jak vypadá start rakety. Ideální rychlost na dálnici je těch 100-120. Co se vnitřního prostoru týče, tak jsem zatím v lepším autě (srovnatelné třídy) nejel.
Do formana se na rozdíl od Fabie/Octavie vejdou dozadu i dospělí a odstěhoval jsem s tím celý obývák na chatu atd. Prostě je to dříč, akorát je občas protivnej.
Měl jsem obrovský problém s pojistkovou skříní - dle servisáka docela častou. Jedná se o to, že nejde nastartovat, občas nefunkční blikače, světla, naprosto náhodné výpadky el.zařízení na autě. Stačilo propájet znovu všechny spoje a je to OK. Jinak je to auto tank a náklaďák v jednom
Alternator sel dalsi v poradi, zniceho nic zdechnul. Za 800 z vrakace a jezdim dal. Jinak auto je porad zravejsi a v zime nema rado starty na plyn. Musel jsem zacit kupovat benzin. Vareni bylo vadny cidlo. Davejte pozor na baterky z Baumaxu, stojej za pekny .....
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Forman
Pojistková skříň
Měl jsem obrovský problém s pojistkovou skříní - dle servisáka docela častou. Jedná se o to, že nejde nastartovat, občas nefunkční blikače, světla, naprosto náhodné výpadky el.zařízení na autě. Stačilo propájet znovu všechny spoje a je to OK. Jinak je to auto tank a náklaďák v jednom
05.11.2007 | 14:32:21 | Viktor Reagovat
...oprava...:
...cestou zpatky jsem se MALEM zabil-uvolnena....
04.02.2007 | 11:35:00 | XIDEX Reagovat
...oprava...:
...cestou zpatky jsem se MALEM zabil-uvolnena....
04.02.2007 | 11:34:57 | XIDEX Reagovat
Alternator
Alternator sel dalsi v poradi, zniceho nic zdechnul. Za 800 z vrakace a jezdim dal. Jinak auto je porad zravejsi a v zime nema rado starty na plyn. Musel jsem zacit kupovat benzin. Vareni bylo vadny cidlo. Davejte pozor na baterky z Baumaxu, stojej za pekny .....
04.12.2006 | 17:49:31 | XIDEX Reagovat