Rok výroby:2000Typ motoru:600Stav km při koupi:96 000 kmStav km nyní:97 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:4 l/100 kmVloženo:22. 3. 2007
Pretrhli sa rozvody potom nasledovala oprava v cene 33000.SK Po oprave auto najazdilo 150 Km nato sa rozlučilo olejove čerpadlo. Cena opravi 15000SK. Nasledne auto jazdilo bez poruchy celé 3 dni no nesklamalo ma službu vipovedalo turbo cena 30000.SK
Popri tom sa musel opravit aj výfuk kedže tam zostal zapečený olej tak autičko neochotne tahalo do otačok.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mimo toho je problem vyhľadat servis ktorý chce opravovat takéto auto. Prečo som kupoval to auto? Mojej drahej polovičke sa pači a stale je v jej očiach ideálne auto. Ja čakam koľko ma bude stáť nasledujuca oprava.
Smart nieje auto jeto hračka za nemale peniaze. Nemecki konštrukteri sa maju za čo hanbiť.
Ked kupis jazdene auto tak v prvom rade musis vymenit rozvody, olej, filtre, brzdy. A to je jedno ake auto od akej znacky a potom by si nemal mat problem. Je dost mozne ze poruchy mohli mat spolu neaky suvys. Pretoze roztrhnutie rozvodoveho remena je velmi zavazna chyba. A to s turbom je bezne. Ludia si kupuju auta trebars s kozou v interieri a turbomotorom ale nemaju anilen ponatia ze o oboje sa treba starat, potom to konci popraskanou kozou a zadretym turbom. A okrem toho nesedis pri svojej polovicke ked na nom jazdi. Ked rano sa da do auta so studenym motorom, ci ho hned nevytoci. Alebo ked pride s dlhsej jazdy a dala autu dost zabrat a potom hned vypne motor. Zeny su uz raz take nemaju technycke myslenie. Tocit volantom nieje vsetko. Potom to tak vyzera s tvojim financovanim jej oprav.
Pochybujem, že auto zhumľuješ za pár km..., aj keby si celý mesiac vypaľoval od rána v mraze, či nedochladzoval turbo..., motor niečo musí vydržať.
Takže chyba nie je v súčasnom majiteľovi.
P.S. v autobilde bola reportáž o Smarte s cca 600.000 km a všetko OK. Ked sa mi na 607 ukáže 400.000, už tento mesiac by to mohlo padnúť, skúsim sem dať foto, ak budem vedieť..:)) a tiež prakticky iba somariny. Ale ked si pozrieš fora, tak sa jeden čuduje. Nemôžeme posudzovať podľa 1 auta, či recenzie.
Moje zkusenost je rok vyroby. Uplne prvni smarty totiz na smart srazech v pohode vykazuji 600-tis najetych bez problemu. Muj prvni byl rok 2000, abnormalni problemy po cely cas a sel do kopru po 170-tis, musel se mu menit motor, a zase jezdi:-) Druhy novejsi, zatim ok, sedm let nebyl problem, krome standardu jako u kazdeho auta zrezly trubky po 100-tis. km. Uvidime dal.
04.04.2015 | 20:03:20 | Alex
| 178.17.100.*Reagovat
RE: Udrzba je DOLEZITA
"na srazech v pohodě vykazují 600tis km" no coment
05.04.2015 | 09:48:48 | pavel e36
| 37.48.40.*Reagovat
RE: Udrzba je DOLEZITA
Ženy majú technické myslenie a dokonca ovládajú aj pravopis....
31.07.2016 | 19:03:47 | Jana
| 95.105.156.*Reagovat
RE: Udrzba je DOLEZITA
Žena za volantem, auto bez řidiče................:-)
Ja si v Bratislave uzijem s panmi za volantom cista katastrofa po niektori....smerovky netreba, par minut im trva nez si vsimne,ze ma zelenu, ako keby ostatni za nim nechceli tiez prejst. Skratka aj ,medzi chlapmi su trdla za volantom.
25.06.2017 | 15:05:32 | Eva
| 85.216.177.*Reagovat
Nezáleží vůbec na ničem. Smart je nepodarek, motůrek s turbíčkem najede 100 000 a je nad hrobem. Mimo této krátké životnosti je Smart vyhlášen vysokou poruchovostí a příšernými jízdními vlastnostmi. Je to prostě pekáč do města, na malý proběh km a cena tomu neodpovídá. Jakékoliv jiné "normální" miniauto je stokrát lepší a, spolehlivější, využitelnější a úspornější než tento krpatý předražený zmetek, schovávající se za renomovanou značku.
Vážený. V naší rodině máme dva Smarty - samozřejmě že v díslu a ne poruchové benzíny. Celkem jsme už měli tři. Ten první - zakoupený v roce 2009 za 85000,-Kč najezdil do doby prodeje v letošním roce v pohodě 225000 kiláků a měnil jsem jen ložisko předního kola (1050,-Kč), brzdové destičky a kotouče (1700,-Kč), ventilator intercoleru (500,-Kč) a jednu H4. Spotřeba max.4 litry nafty. Takže mám opačné zkušenosti. Co se týče jízdních vlastností - je to auto do města a pro zkušeného řidiče taková motokára. Tvrdé pérování nízkoprofiáčů je daň za perfektní stabilitu a jedinou chybu vidím v robotizované převodovce, kdy je prodleva při řazení. Já osobně mám BMW 735i a ty dva mrňouse své ženy a syna prostě miluji.
velmi zalezi od predchadzajuceho majitela ako jazdil s autom-a tak isto vsetko velmi zalezi od toho ako jazdi s autom majitelova zienka alebo on- so smartom mam najazdenych cca 20 000 km bez poruchy - nic uplne nic ani len ziarovka sa mi neodpalila a okrem natankovania a doliatia nemrznucej zmesi do ostrekovacov som do toho auta zatial nelial ani olej-kedze je stale medzi ryskami a nezerie ho :) - no davam si pozor na par veci - studeny start/studeny motor = pomaly rozbeh - v spojke je studeny olej a trva cca 50 metrov jazdy kym sa spojka rozbeha a bude v pohode inac zabera trochu divne -tiez ked je studeny motor nevytacam ho-dalsia vec dojdem z cesty kde je motor zahriaty - necham chladit turbinu aspon pol minuty - ked nie -vacsinou sa pokazi turbo - a to je tak u vsetkych turbomotorov - nie len u smarta ! - roztrhnute rozvody ? LOL - jasne - treba ich menit (ja sam neviem po kolko KM na tomto aute - ale v servise to vedia presne :) ) a - problem najst servis kde toto auto oprava/zoservisuju? LOL totalna hlupost - je to vyrobok od mercedesu - cize ktorykolvek mercedes benz servis :) (dokonca v mojom smarte je motor od chrysler-a a tak si myslim ze co sa tyka motora mozno by ho vzali na servisku aj v chrysleri (v druhom (nie mojom ale firemnom) smartovi je motor bez turba od mitsubishi - ktovie mozno by ho tiez vzali na servisku.... :)
mam smarta for two pure asi tyzden.najazdenych ma 67000,je to dvetisicka rocnik.slape super,len obcas sa mi stane,ze motor ide,ale nereaguje na plyn.svieti pritom na palubovke zlty vykricnik.musim motor vypnut,vybrat kluc.ked nanovo nastartujem,tak je to zas v pohode.nemate niekto s tym skusenost?
Áno mam ten istý problém. Pri otáčkach 2500 mi nedrží a zapína sa núdzový režim. Ten trojuholník. Mne trvalo rok kým som zistila co mu je. Diagnostika Vám nič neukáže. Turbo aj motor je po repase. Mam nabehanych 210 000km. Všetko som mu vymenila. A aj tak my trojuholník svieti. Takže najpravdepodobnejšie ak máte turbo v poriadku a hadičky do turba niesu prasknuté. Tak už vám ostáva vada na riadiacej jednotke motora. Ale aby ste ju nekupovali stačí najprv vyčistiť Maf senzor je to na motorke čierny stupel od pôjde ho jemne stlačte a vyberte ho vyčistite ho tak ze sa nedotkne tých dvoch tenkých zhavicou. Zapojte a naštartujte. Ak zapne aj tak len ho nechajte odpojený. Auto ide jak hodinky. MAF senzor slúži na kontrolovanie teploty vzduchu ktorý ide do motora. Je to v podstate zbytočnosť. No ta vám zničí nervy. Dúfam že som pomohla. Ak nie tak držím palce pri hľadaní vady. Ale ja takto jazdím už pol roka a od vtedy sa mi nezapol núdzový režim.
Smart vyvíjel a vyrábí Mercedes. Málokdo ví, že mercedes třídy A vznikl tako z původních studií Smartu. Ale švýcaři s tím něco společného mají, ale nevím co :-)
SMART-znamená to-S-Swatch-švajčiarsky výrobca hodiniek,M-Mercedes,art-umenie,čiže aj s chzbami treba toto autíčko chápať ako recesiu a nie ako luxusnú káru.TM.
Jezdím každý den, za 12 měsíců jsem najel 33 000 km. Auto jsem koupil u MB jako předváděcí s roční zárukou. Jezdím do MB servisu na garanční prohlídky. Cena malé prohlídky /jeden klíček/ vychází na cca 4 000,-, velká prohlídka /dva klíčky/ i předními deskami do 8 000,-. Za dobu provozu jsem řešil lambda sondu v garanci a utžený siletblok / po neplánovaném skoku / cca 1 800,-.. S autem jsem spokojen, vše hodnotím kladně.
Poznámka: Nedoporučuji nákup Smartu v bazaru / dovezeno D atd./. Zájemce o koupi zlaká cena okolo 100 000,- ale neuvědomí si, že stočené km mohou zamenat další investici 60 000,- za nový motor v servisu nebo 1 000,- EUR za dovežený.
Ja som mal niekolko smartov a z ani jednym som nemal ziaden problem a to som ich zatazova docela dost problem je v tom ze ludia si kupuju vraky zo zahranicia so stocenymi kilometrami... A nedodrziavaju zaklady starostlivosti o turbomotor najpr auto vytacaju a potom hned nevypnu motor pripadne nemenia vcas olej atd
No pekne si naletel na nejaky vrak so stocenymi kilometrami lebo ja som mal smarta for two samozrejme kupovany novy a najazdil som na nom 106tisic km absolutne bez najmensieho problemu jediny problem bol ze v mercedese mi po buracke v 98tis km zabudli zapojit turbo a auto netahalo a nevedel s preco az po predaji novy majitel prisiel na zavadu..po pol hodine.. Teraz mam smart roadster a ten je tiez bez akejkolvek najmensej poruchy.. Pises ze ma for two zle jazdne vlastnosti neviem co od malehpo auta ocakavas ale na svoju triedu su jazdne vlastnosti velmi dobre alebo mas vytlcene tlmice je pravda ze v extreme sa zacina prejavovat nedotacavost a v zime je dolezite mat zimne pneu lebo tym ze je auto kratke lahko moze dostat vdaka koncepcii pretacavy smyk konciaci hodinami ale pri pouziti zimnych pneu nie su problemy..
No,chce se mi říct, že jsi pěkně naletěl při koupi. Vypadá to, že si s tím dal někdo "pořádnou" práci aby to pár km vydrželo a auto se prodalo. Tolik závažnejch chyb během tak málo kilometrů je prostě víc než podezřelé...
som fanusikom modernych a extravagantnych auto-hraciek, ale smart asi nebude to spravne orechove! ale zase na druhej strane, ked sa zene paci, co s tym chlap narobi?! nech Vas aspon zena poslucha!!
Komentáře uživatelů k recenzi Smart Fortwo
Smárt mě velice zlobí při dopravní zácpě přestane řadit . Po odpočinku zase jřadí a jede.
Byl bych velice rád , aby mě někdo poradil . Díky Mirek
09.04.2019 | 12:02:41 | Smart 2000 | 195.113.70.* Reagovat
Prosím o radu
Přemislym o koupi smartina jaky by jste doporucily rok vyroby a motor nafta ci benzin dekuji moc
13.02.2018 | 21:18:36 | Hallten | 185.19.2.* Reagovat
Udrzba je DOLEZITA
Ked kupis jazdene auto tak v prvom rade musis vymenit rozvody, olej, filtre, brzdy. A to je jedno ake auto od akej znacky a potom by si nemal mat problem. Je dost mozne ze poruchy mohli mat spolu neaky suvys. Pretoze roztrhnutie rozvodoveho remena je velmi zavazna chyba. A to s turbom je bezne. Ludia si kupuju auta trebars s kozou v interieri a turbomotorom ale nemaju anilen ponatia ze o oboje sa treba starat, potom to konci popraskanou kozou a zadretym turbom. A okrem toho nesedis pri svojej polovicke ked na nom jazdi. Ked rano sa da do auta so studenym motorom, ci ho hned nevytoci. Alebo ked pride s dlhsej jazdy a dala autu dost zabrat a potom hned vypne motor. Zeny su uz raz take nemaju technycke myslenie. Tocit volantom nieje vsetko. Potom to tak vyzera s tvojim financovanim jej oprav.
01.01.2012 | 15:59:13 | J&K | 213.81.161.* Reagovat
RE: Udrzba je DOLEZITA
Pochybujem, že auto zhumľuješ za pár km..., aj keby si celý mesiac vypaľoval od rána v mraze, či nedochladzoval turbo..., motor niečo musí vydržať.
Takže chyba nie je v súčasnom majiteľovi.
P.S. v autobilde bola reportáž o Smarte s cca 600.000 km a všetko OK.
Ked sa mi na 607 ukáže 400.000, už tento mesiac by to mohlo padnúť, skúsim sem dať foto, ak budem vedieť..:)) a tiež prakticky iba somariny. Ale ked si pozrieš fora, tak sa jeden čuduje. Nemôžeme posudzovať podľa 1 auta, či recenzie.
02.11.2012 | 18:11:27 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Udrzba je DOLEZITA
Moje zkusenost je rok vyroby. Uplne prvni smarty totiz na smart srazech v pohode vykazuji 600-tis najetych bez problemu. Muj prvni byl rok 2000, abnormalni problemy po cely cas a sel do kopru po 170-tis, musel se mu menit motor, a zase jezdi:-) Druhy novejsi, zatim ok, sedm let nebyl problem, krome standardu jako u kazdeho auta zrezly trubky po 100-tis. km. Uvidime dal.
04.04.2015 | 20:03:20 | Alex | 178.17.100.* Reagovat
RE: Udrzba je DOLEZITA
"na srazech v pohodě vykazují 600tis km" no coment
05.04.2015 | 09:48:48 | pavel e36 | 37.48.40.* Reagovat
RE: Udrzba je DOLEZITA
Ženy majú technické myslenie a dokonca ovládajú aj pravopis....
31.07.2016 | 19:03:47 | Jana | 95.105.156.* Reagovat
RE: Udrzba je DOLEZITA
Žena za volantem, auto bez řidiče................:-)
01.08.2016 | 10:56:20 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Udrzba je DOLEZITA
Ja si v Bratislave uzijem s panmi za volantom cista katastrofa po niektori....smerovky netreba, par minut im trva nez si vsimne,ze ma zelenu, ako keby ostatni za nim nechceli tiez prejst. Skratka aj ,medzi chlapmi su trdla za volantom.
25.06.2017 | 15:05:32 | Eva | 85.216.177.* Reagovat
Nezáleží vůbec na ničem. Smart je nepodarek, motůrek s turbíčkem najede 100 000 a je nad hrobem. Mimo této krátké životnosti je Smart vyhlášen vysokou poruchovostí a příšernými jízdními vlastnostmi. Je to prostě pekáč do města, na malý proběh km a cena tomu neodpovídá. Jakékoliv jiné "normální" miniauto je stokrát lepší a, spolehlivější, využitelnější a úspornější než tento krpatý předražený zmetek, schovávající se za renomovanou značku.
20.05.2011 | 19:45:29 | Reagovat
RE: asi mimo mísu
Vážený. V naší rodině máme dva Smarty - samozřejmě že v díslu a ne poruchové benzíny. Celkem jsme už měli tři. Ten první - zakoupený v roce 2009 za 85000,-Kč najezdil do doby prodeje v letošním roce v pohodě 225000 kiláků a měnil jsem jen ložisko předního kola (1050,-Kč), brzdové destičky a kotouče (1700,-Kč), ventilator intercoleru (500,-Kč) a jednu H4. Spotřeba max.4 litry nafty.
Takže mám opačné zkušenosti. Co se týče jízdních vlastností - je to auto do města a pro zkušeného řidiče taková motokára. Tvrdé pérování nízkoprofiáčů je daň za perfektní stabilitu a jedinou chybu vidím v robotizované převodovce, kdy je prodleva při řazení. Já osobně mám BMW 735i a ty dva mrňouse své ženy a syna prostě miluji.
02.11.2012 | 12:59:36 | bavorak735 | 89.203.156.* Reagovat
ludska hlupost
velmi zalezi od predchadzajuceho majitela ako jazdil s autom-a tak isto vsetko velmi zalezi od toho ako jazdi s autom majitelova zienka alebo on- so smartom mam najazdenych cca 20 000 km bez poruchy - nic uplne nic ani len ziarovka sa mi neodpalila a okrem natankovania a doliatia nemrznucej zmesi do ostrekovacov som do toho auta zatial nelial ani olej-kedze je stale medzi ryskami a nezerie ho :) - no davam si pozor na par veci - studeny start/studeny motor = pomaly rozbeh - v spojke je studeny olej a trva cca 50 metrov jazdy kym sa spojka rozbeha a bude v pohode inac zabera trochu divne -tiez ked je studeny motor nevytacam ho-dalsia vec dojdem z cesty kde je motor zahriaty - necham chladit turbinu aspon pol minuty - ked nie -vacsinou sa pokazi turbo - a to je tak u vsetkych turbomotorov - nie len u smarta ! - roztrhnute rozvody ? LOL - jasne - treba ich menit (ja sam neviem po kolko KM na tomto aute - ale v servise to vedia presne :) ) a - problem najst servis kde toto auto oprava/zoservisuju? LOL totalna hlupost - je to vyrobok od mercedesu - cize ktorykolvek mercedes benz servis :) (dokonca v mojom smarte je motor od chrysler-a a tak si myslim ze co sa tyka motora mozno by ho vzali na servisku aj v chrysleri (v druhom (nie mojom ale firemnom) smartovi je motor bez turba od mitsubishi - ktovie mozno by ho tiez vzali na servisku.... :)
20.02.2010 | 09:23:41 | Janči Reagovat
porucha
mam smarta for two pure asi tyzden.najazdenych ma 67000,je to dvetisicka rocnik.slape super,len obcas sa mi stane,ze motor ide,ale nereaguje na plyn.svieti pritom na palubovke zlty vykricnik.musim motor vypnut,vybrat kluc.ked nanovo nastartujem,tak je to zas v pohode.nemate niekto s tym skusenost?
27.10.2008 | 19:05:01 | MAJO Reagovat
RE: porucha
Áno mam ten istý problém. Pri otáčkach 2500 mi nedrží a zapína sa núdzový režim. Ten trojuholník. Mne trvalo rok kým som zistila co mu je. Diagnostika Vám nič neukáže. Turbo aj motor je po repase. Mam nabehanych 210 000km. Všetko som mu vymenila. A aj tak my trojuholník svieti. Takže najpravdepodobnejšie ak máte turbo v poriadku a hadičky do turba niesu prasknuté. Tak už vám ostáva vada na riadiacej jednotke motora. Ale aby ste ju nekupovali stačí najprv vyčistiť Maf senzor je to na motorke čierny stupel od pôjde ho jemne stlačte a vyberte ho vyčistite ho tak ze sa nedotkne tých dvoch tenkých zhavicou. Zapojte a naštartujte. Ak zapne aj tak len ho nechajte odpojený. Auto ide jak hodinky. MAF senzor slúži na kontrolovanie teploty vzduchu ktorý ide do motora. Je to v podstate zbytočnosť. No ta vám zničí nervy. Dúfam že som pomohla. Ak nie tak držím palce pri hľadaní vady. Ale ja takto jazdím už pol roka a od vtedy sa mi nezapol núdzový režim.
11.10.2019 | 19:52:39 | Zuzana | 178.253.129.* Reagovat
RE: porucha
Mam ten isty problem. Chcem sa spytat kde je ten MAF senzor a ked som spravne pochopil, ze mozem jazdit aj bez neho?
09.01.2023 | 22:20:28 | Michael | 78.98.103.* Reagovat
Pokiaľ viem, tak Smart je dielom Švajčiarov, a nie Nemcov
15.08.2008 | 14:24:45 | Reagovat
RE:
Smart vyvíjel a vyrábí Mercedes. Málokdo ví, že mercedes třídy A vznikl tako z původních studií Smartu. Ale švýcaři s tím něco společného mají, ale nevím co :-)
02.11.2012 | 16:08:37 | | 89.102.164.* Reagovat
RE: výrobca Smarta
SMART-znamená to-S-Swatch-švajčiarsky výrobca hodiniek,M-Mercedes,art-umenie,čiže aj s chzbami treba toto autíčko chápať ako recesiu a nie ako luxusnú káru.TM.
09.04.2015 | 22:05:15 | TM2h8g | 91.127.103.* Reagovat
Spokojen
Jezdím každý den, za 12 měsíců jsem najel 33 000 km.
Auto jsem koupil u MB jako předváděcí s roční zárukou. Jezdím do MB servisu na garanční prohlídky. Cena malé prohlídky /jeden klíček/ vychází na cca 4 000,-, velká prohlídka /dva klíčky/ i předními deskami do 8 000,-. Za dobu provozu jsem řešil lambda sondu v garanci a utžený siletblok / po neplánovaném skoku / cca 1 800,-..
S autem jsem spokojen, vše hodnotím kladně.
Poznámka:
Nedoporučuji nákup Smartu v bazaru / dovezeno D atd./.
Zájemce o koupi zlaká cena okolo 100 000,- ale neuvědomí si, že stočené km mohou zamenat další investici 60 000,- za nový motor v servisu nebo 1 000,- EUR za dovežený.
13.01.2008 | 00:59:48 | smart2 Reagovat
Smart a spolahlivost
Ja som mal niekolko smartov a z ani jednym som nemal ziaden problem a to som ich zatazova docela dost problem je v tom ze ludia si kupuju vraky zo zahranicia so stocenymi kilometrami...
A nedodrziavaju zaklady starostlivosti o turbomotor najpr auto vytacaju a potom hned nevypnu motor pripadne nemenia vcas olej atd
08.09.2007 | 01:28:41 | Rasko Reagovat
Smart je vrak
Většina mých známých na Smarta jenom nadává...Je to opravdu špatná investice a na opravách souhrnem zaplatíte to co za nové auto...
31.07.2007 | 16:51:24 | smart boy Reagovat
BTW
to tvoje auto muselo byt dobre stocene pretoze rozvody na nom vydrzia asi 250 tisic km
03.04.2007 | 05:37:41 | Rasko Reagovat
Smart a spolahlivost
No pekne si naletel na nejaky vrak so stocenymi kilometrami lebo ja som mal smarta for two samozrejme kupovany novy a najazdil som na nom 106tisic km absolutne bez najmensieho problemu jediny problem bol ze v mercedese mi po buracke v 98tis km zabudli zapojit turbo a auto netahalo a nevedel s preco az po predaji novy majitel prisiel na zavadu..po pol hodine..
Teraz mam smart roadster a ten je tiez bez akejkolvek najmensej poruchy..
Pises ze ma for two zle jazdne vlastnosti neviem co od malehpo auta ocakavas ale na svoju triedu su jazdne vlastnosti velmi dobre alebo mas vytlcene tlmice je pravda ze v extreme sa zacina prejavovat nedotacavost a v zime je dolezite mat zimne pneu lebo tym ze je auto kratke lahko moze dostat vdaka koncepcii pretacavy smyk konciaci hodinami ale pri pouziti zimnych pneu nie su problemy..
03.04.2007 | 05:34:58 | Rasko Reagovat
To sis naletěl
To sis teda pkně naletěl na ojetinu,Navíc je Smart od MB tak nevidím důvod proč by neměl bejt kvalitní,a navíc za ty peníze
30.03.2007 | 17:54:32 | hokr Reagovat
Asi jsi naletěl
No,chce se mi říct, že jsi pěkně naletěl při koupi. Vypadá to, že si s tím dal někdo "pořádnou" práci aby to pár km vydrželo a auto se prodalo. Tolik závažnejch chyb během tak málo kilometrů je prostě víc než podezřelé...
22.03.2007 | 20:45:25 | Andre Reagovat
bud smart!
som fanusikom modernych a extravagantnych auto-hraciek, ale smart asi nebude to spravne orechove! ale zase na druhej strane, ked sa zene paci, co s tym chlap narobi?! nech Vas aspon zena poslucha!!
22.03.2007 | 19:12:25 | tomas Reagovat