Rok výroby:2008Typ motoru:2.0Stav km při koupi:13 kmStav km nyní:14 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:25. 3. 2009
Rozsvecovala sa kontrolka zhavicov (zly zhavic) inac mi to servis opravoval na 3 krát !!!! samozrejme v zaruke,
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhlad : Auto vyzera podla mojno nazoru pekne, mam ciernu metalizu a to trocha zostihluje, interier je pekne prepracovany lubi sa mi hlavne stredova konzola v ktorej je dobre integrovana riadiaca páka automatckej prevodovky.
Auto je vo vnutri dosť velké jedine čo mi prekáža že sa volant dá nastavovať len v jednom smere čo trocha obmedzuje optimálne nastavenie sedenia. Tiež mi trochu vadia ovládacie prvky vyhrievania sedadiel mohli byt inde napriklad na stredovom tunely pri rýchlostnej páke , lebo takto vadia pravému kolenu vodiča
Batožinový priestor je nadpriemerne velký výbava vozidla má všetko na čo si spomeniete jedine čo nenájdete v žiadnej verzií je palubný počítač
Motor : 2.0 XDI je podla mna postačujúci motor ma dobrý ťah na 2,5 tonové auto nie je to žiadny závodník ale na dialnici ide svižne . Jedine čo mi trošku vadí je hlučnosť turba ktoré presne viete kedy sa zapne :-) , Motor za studena (pod nulou ) divno poskakuje kym sa troška zahreje, ja mám nezávislé kúrenie a motor de fakto štartujem stale za tepla čo je cítit aj na jeho kultivovanosti. automatická prevodovka je plynulá , jedine čo mi na nej vadí tak ma pomalé reakcie na kickdown ale da sa na to zvyknúť.
Podvozok: no tak toto je kapitola sama o sebe, podla mna je podvozok tvrdý a zle vyladený pri prejazde priešnymi nerovnostami mate dokonca pocit že sa auto rozkmytatáva. Cesta po dialniciach je dobrá ale v meste a mimo dialnice cítite všetko , je to smola lepšie vyladený podvozok by tomu určite nezaškodil, 2.7 má nezávisle zavesenú zadnú nápravu čo údajne má mať lešie vlastnosti na cestách, škoda že som si neskúsil tú s nezávislou zadnou nápravou. toto je jediný Vážny argument pre čo sa mi to auto nepáči ak by chcel niekto mať z toho rodinné auto tak určite nie kvoli tvrdosti podvozku, (rodinku trošku vyhegláte) ale ináč mu nemám čo vytknúť.
Aj pri tom zle naladenom podvozku na moje prekvapenie vo vnútri v podstave nič nepuka nepraská mam ho rok , zatial poslúcha bez problémov,
spotrebu mám či jazdím v meste alebo mimo 9L/100km ak niečo tažšie taháte tak v pohode aj 12L/100km
Za jeho cenu mate vela pridanej muziky akurat treba kupovať 2.7 L v plnej výbave s nezávislou zadnou nápravou.
mozno, ze ten kto pisal ten komentar o tuhom podvozku, necital navod - spravne hustenie. Pre mnohych je to prekvapenim, ale velke pnoeu sa hustia len na 2,1 KPa urcite nie viac. Avsak tym, ze Kyron s 2,0 l motorom ma tuhu zadnu napravu, je jasne ze sa nemoze rovnat nezavislemu zaveseniu - na cestach. V terene je vsak vyrazne lepsi. 2,7 ma nezavisle zavesenie, a je vyslovane hojdava - taka pohodovka. 18 kolesa su standard, a velke gumy tiez prispievaju k dobremu odfiltrovaniu. Avsak skusal niekto sorento? to je iny rebrinak... auto odporucam.
Práve si čítam na www.auto.cz test nového SsangYong Kyron a tam sa viac menej rozplývajú nad poddajnosťou a komfortom podvozku. Preto ma dosť zaráža že skoro v každej recenzii čítam, že auto má tvrdý podvozok. Ja veľmi vážne uvažujem nad kúpou tohto auta ale také diametrálne odlišné hodnotenia podvozku ma dosť mýlia. Nebude to možno ten rozdiel trebárs obutím, t.j. hlinníkové disky s vyšším priemerom a pneumatiky s nižším profilom? Ak by niekto pochyboval tu je výňatok z toho článku :
I poměrně daleko za českým dálničním limitem lze cestovat v takřka sametovém tichu, které nijak výrazně neruší ani obtékající vzduch či mechanické ruchy podvozku, od kterých je karoserie izolována velice dobře.
Kinetické vlastnosti dvoutunového objektu zajišťují noblesní polykání městských výmolů a hrbolů, čemuž vydatně pomáhají obří pneumatiky. Cestování po rovných silnicích podkresluje pocit luxusu, který navozují právě jen nadstandardní rozměry a hmotnosti. Místo poskakování vzduchových podvozků rozšafné pohupování klasických pružin, změny směru se odehrávají v klidu a bez stresu. Klidné cestování je relaxačním zážitkem.
V terénu
obrázek [300 x 203]se ovšem karta obrací. Rám nese posádku jako na podnose a diskrétně zamlčuje nejdramatičtější okamžiky z boje robustního podvozku s rychlou jízdou po nezpevněném povrchu. Po polní cestě či jen po louce lze klidně uhánět šedesátkou a vůz se jen mírně pohupuje – takový pocit majitelé konkurentů se samonosnými karoseriemi nikdy nepoznají.
Podla mna je podvozok az necakane komfortny a pekne filtruje nerovnosti bez zbytocneho naklanania, pricom dobre drzi stopu. Ja vsak mam obuté 225/75/16. Ziadne skackanie, jazda je oddychovym zazitkom P.S. Jazdim okrem osobakov aj na TOYOTA HILUX (zrovnatelna velkost), KYRON je komfortnejsi.
Komentáře uživatelů k recenzi SsangYong Kyron
kyron2,0
mozno, ze ten kto pisal ten komentar o tuhom podvozku, necital navod - spravne hustenie. Pre mnohych je to prekvapenim, ale velke pnoeu sa hustia len na 2,1 KPa urcite nie viac. Avsak tym, ze Kyron s 2,0 l motorom ma tuhu zadnu napravu, je jasne ze sa nemoze rovnat nezavislemu zaveseniu - na cestach. V terene je vsak vyrazne lepsi. 2,7 ma nezavisle zavesenie, a je vyslovane hojdava - taka pohodovka. 18 kolesa su standard, a velke gumy tiez prispievaju k dobremu odfiltrovaniu. Avsak skusal niekto sorento? to je iny rebrinak...
auto odporucam.
17.07.2009 | 13:05:41 | milan Reagovat
RE: kyron2,0
Tato recenze, je naprosto přesná výstižná.
22.01.2015 | 09:12:17 | minos | 83.208.155.* Reagovat
Tvrdý podvozok?
Práve si čítam na www.auto.cz test nového SsangYong Kyron a tam sa viac menej rozplývajú nad poddajnosťou a komfortom podvozku. Preto ma dosť zaráža že skoro v každej recenzii čítam, že auto má tvrdý podvozok. Ja veľmi vážne uvažujem nad kúpou tohto auta ale také diametrálne odlišné hodnotenia podvozku ma dosť mýlia. Nebude to možno ten rozdiel trebárs obutím, t.j. hlinníkové disky s vyšším priemerom a pneumatiky s nižším profilom? Ak by niekto pochyboval tu je výňatok z toho článku :
I poměrně daleko za českým dálničním limitem lze cestovat v takřka sametovém tichu, které nijak výrazně neruší ani obtékající vzduch či mechanické ruchy podvozku, od kterých je karoserie izolována velice dobře.
Kinetické vlastnosti dvoutunového objektu zajišťují noblesní polykání městských výmolů a hrbolů, čemuž vydatně pomáhají obří pneumatiky. Cestování po rovných silnicích podkresluje pocit luxusu, který navozují právě jen nadstandardní rozměry a hmotnosti. Místo poskakování vzduchových podvozků rozšafné pohupování klasických pružin, změny směru se odehrávají v klidu a bez stresu. Klidné cestování je relaxačním zážitkem.
V terénu
obrázek [300 x 203]se ovšem karta obrací. Rám nese posádku jako na podnose a diskrétně zamlčuje nejdramatičtější okamžiky z boje robustního podvozku s rychlou jízdou po nezpevněném povrchu. Po polní cestě či jen po louce lze klidně uhánět šedesátkou a vůz se jen mírně pohupuje – takový pocit majitelé konkurentů se samonosnými karoseriemi nikdy nepoznají.
Podotýkam že testované auto malo pneu 225/75 R16.
Vyjadrí sa mi k tomu niekto?
05.04.2009 | 20:52:57 | Wakantanka Reagovat
RE: Tvrdý podvozok?
Podla mna je podvozok az necakane komfortny a pekne filtruje nerovnosti bez zbytocneho naklanania, pricom dobre drzi stopu. Ja vsak mam obuté 225/75/16. Ziadne skackanie, jazda je oddychovym zazitkom
P.S. Jazdim okrem osobakov aj na TOYOTA HILUX (zrovnatelna velkost), KYRON je komfortnejsi.
20.01.2012 | 15:15:26 | flimo | 91.127.52.* Reagovat
UNCOOL CAR
01.04.2009 | 16:43:10 | Reagovat