Rok výroby:2006Typ motoru:2,9TDStav km při koupi:5 kmStav km nyní:13 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:13 l/100 kmVloženo:6. 3. 2007
Předchozí auto:Škoda 120 100,Škoda ,VW Transportér,Opel Vivaro,Mazda Pick-up ,VW Caddy
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
1 poruchu ... prasklou žárovku a od toho pojistku brzdových světel.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Ale pozor !! Na tuto pojistku je také napojeno ovládání deblokace polohy Parking,když se sešlápne před startem brzda....Pokud se Vám to stane jako mě a nepřečtete si návod k použití (ve kterém je popsáno jak se provede odblokace) dopadnete jako já.....nikam se nejede,protože nejde nic zařadit.
Takže....automat se nedá táhnout na laně proto odtahovka do servisu,výměna prasklé pojistky a žárovky a bylo po závadě .Mechanik na mě koukal jak na blázna,ani to nechtěli zaplatit...jen řidič odtahovky byl spokojen :o))))
Jinak zatím maximální spokojenost ,komfortní výbava,vše v elektrice , aut.klimatizace,žádné problémy se startem při - 20°C a rozhodně mnohem lepší vlastnosti na silnici i v terénu a rovněž na sněhu než Mazda Pick Up.
Sílu má auto úžasnou,na redukci utáhne snad všechno a když jsem vytahoval neštastníky zapadlé v příkopech,ani jsem nemusel přidávat plyn ! Jen auto na můj vkus bere dost nafty (13L) a moc rychle nejede (160),ale mam ještě dost málo najeto a po zkušenostech s diesely předpokládám,že to bude cca od 25 000 lepší.
To Musso pick up 2.9TD je za tie peniaze skvely kar. Dieselove motory su unho sice starsej konstrukcie (radove cerpadlo+vyriva predkomorka) + vyrabane v licencii Mercedes (teda nie original, ten je iba 3.2 V6 24V bencin), avsak v dnesnej dobe servisovo narocnych a najma relativne nespolahlivych common-railov su ako OAZA na Sahare. Vykon 120k je vzhladom na urcenie tragača aj napriek pomerne flegmaticky raditelnej prevodovke (tiez klasickej konstrukcie) dostatocny. Spotreba 13L je vsak relativne vysoka, po zabehu ti urcite pojde aspon o liter dole (ja som s identickym pohonom, avsak v tazsom Rextone jazdil do 10L).....Maximalka by uz stupat prilis nemala, zo skusenosti je tych 160km/h strop. Cestovny ideal je cca 140km/h, podobne ako u dalsich offroad/pick up komorkacov s vykonom okolo 130k (napr. Patrol Y61)... Inac, je to jedno z mala kár, ktore su schopne bez ujmy na zdravi neupravene jazdit aj na repkovy oil....
Je vidět,že toho moc o automatech nevíš.Mohu Tě ubezpečit,ze pokud je automat zablokován v poloze P (parking) s autem nikdo bez zničení převodovky nehne.....I odtahovka musela přijet "jeřábová".....
Uvažoval jsem o tom voze již v 96, (ještě jako kombi). Jinak si myslím, že nemá za ty peníze chybu (dotáhnut plasty do finiše). Přeju mnoho šťasných km.
Komentáře uživatelů k recenzi SsangYong Musso
To Musso pick up 2.9TD je za tie peniaze skvely kar. Dieselove motory su unho sice starsej konstrukcie (radove cerpadlo+vyriva predkomorka) + vyrabane v licencii Mercedes (teda nie original, ten je iba 3.2 V6 24V bencin), avsak v dnesnej dobe servisovo narocnych a najma relativne nespolahlivych common-railov su ako OAZA na Sahare. Vykon 120k je vzhladom na urcenie tragača aj napriek pomerne flegmaticky raditelnej prevodovke (tiez klasickej konstrukcie) dostatocny.
Spotreba 13L je vsak relativne vysoka, po zabehu ti urcite pojde aspon o liter dole (ja som s identickym pohonom, avsak v tazsom Rextone jazdil do 10L).....Maximalka by uz stupat prilis nemala, zo skusenosti je tych 160km/h strop. Cestovny ideal je cca 140km/h, podobne ako u dalsich offroad/pick up komorkacov s vykonom okolo 130k (napr. Patrol Y61)...
Inac, je to jedno z mala kár, ktore su schopne bez ujmy na zdravi neupravene jazdit aj na repkovy oil....
24.02.2010 | 12:01:17 | Reagovat
Pro Tauruse
Je vidět,že toho moc o automatech nevíš.Mohu Tě ubezpečit,ze pokud je automat zablokován v poloze P (parking) s autem nikdo bez zničení převodovky nehne.....I odtahovka musela přijet "jeřábová".....
01.04.2007 | 07:43:29 | Milan Reagovat
Uvažuju o Rextonu II.
Uvažoval jsem o tom voze již v 96, (ještě jako kombi). Jinak si myslím, že nemá za ty peníze chybu (dotáhnut plasty do finiše). Přeju mnoho šťasných km.
08.03.2007 | 18:04:50 | Jan Werner Reagovat
Jenže on tam píše, že tam měl zablokovaný P, tak nemachruj. Navíc táhnout tuhle těžkou krávu na laně je sebevražda.
08.03.2007 | 16:25:32 | Reagovat
Tak to se pleteš,hochu - automat LZE táhnout na laně, a to při zařazeném N. Ovšem nedoporučuje se táhnout takto vůz dál jak 30-40 km.
08.03.2007 | 14:36:27 | Taurus Reagovat