Rok výroby:1999Typ motoru:2,9tdStav km při koupi:85 000 kmStav km nyní:88 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:10. 2. 2007
Po koupi tohoto vozu jsem koupil pouze nové celoroční obutí, které mě přišlo na 10 500,-včetně vyvážení.
Byla provedena kontrola olejových náplní a promazání kardanů. Natankovali jsme a vyrazili s rodinou na Slovensko. Cestu tam jsem si auto ošahával při rychlosti do 100km/h. Spotřeba se pohybovala okolo 8,4l nafty na100km. Při zpáteční cestě jsme trochu spěchali jelikož to bylo v období těch hrozných větru, aby jsme začali co nejdříve s odstraňováním škod. Po dálnici jsem jel coto dalo 150km/h a spotrěba se vyšplhala na 12l.
Co mi trochu vadí je, že zadek vozu je lehčí a když se jede po horším asfale /to je skoro porát/zadek trochu skáče. No zatěžovat ho kvůli tomu nebudu.
Odešel mi dálkové zamikání a po měsící odešel imobiliser ,který jsem musel odpojit a jezdím dál.Odpojovače mi odešli už při 120000 tak jsem to řešil manualníma .Klimoška mi utíká pravděpodobně pod palubkou .Při 140000 mi odešla viskozní spojka na ventilátoru chladiče - 750,- kč -MB .Pravidelně musím dotahovat olejovou vanu motoru ,jinak po určitých km uníká ollej .Při 150000 mi prasklo lanko řezení náhodou doma před dálkovou, to byla klika .Výměnu jsem pořídil sam ,ale těch nadávek - přístup na h... a ještě to bylo přirezlí no hruza celkem 2500,- a 6hodin mrznutí pod autem.Jinak je to největší držák co jsem kdy měl.Jsou to všechno zatím banality.Spozdravem Vašek
Zdravim,potreboval bych radu.Nevite jak se demontuje viskozni spojka vrtule chladice? Odesla mi pumpa, nevim jak to sundat a nerad bych to dom.... Predem diky za reakci. P.
SsangYong je ukazkovy priklad znacky, ktora mimoriadne pocituje rozne predsudky a strach z neznama drvivej vacsiny obcanov. Jednak je na trhu ČSSR velmi kratko (cca od 1995) a taktiez vzhladom na charakter produkcie (90% vozidiel terennych) to nie je typicky vyrobca "hubičkových" masoviek ako napr. Renold ci Embecka.... V podobnom duchu nedovery sa nesie aj predaj jazdeniek. Obava o mozne poruchy a problem s dostupnostou nahr. dielov ci servisneho zazemia sa vsak ukazuje ako neopodstatnena.....Prave naopak, vseobecne plati, ze bezne udrzby (najma Musso,Rexton do 2004, Korando, Musso Sports) zvladne aj domaci Kutil s.r.o. vo svojej garazi. Dokonca bez dnes uz pri vacsine pretechnizovanych modernych haraburd nevyhnutnej diagnostiky......Tie voze su jednoduchostou na urovni Embecky 120L turbo.....teda ziadna veda.....Maju sice svoje typicke slabiny (popisane nizsie), avsak mimo to funguju naprosto spolahlivo, uspokoja sa aj s menej kvalitnym palivom (skuste nieco podobne s CR :))), nevadi im drsnejsie zaobchadzanie ci viac-menej zanedbavany servis......Pri ropakoch sa da s pritiahnutim vlasov povedat, ze az na obcasnu vymenu bezneho oleja + filtrikov motor nejaku inu udrzbu vlastne ani prilis nevyzaduje. Raz za velmi dlhy cas nejake tie zhavice ci obtokovy ventil (vplyvom zanesenia ho obcas rozpuci ako žabu), inak nic......Common-raily opat iba ticho zavidia :)))) -------- Typicke slabiny: 1. motorčok priradenia pr. pohonu (problem nie je ani tak v nom samotnom, ale specialnom slimaku, ktoreho kontakty sa obcas spalia). Nutne zial menit cely. 2. podtlakove pripajanie pr. kolies. Tu vymena novych gufer neriesi nic, casto uz po velmi kratkom case dochadza k recidive...Problem raz a navzdy riesia cenovo dostupne mech. volnobezky. 3. sem-tam odide riadiaca jednotka pripajania pr. pohonu a ABS. Ma to vsak na svedomi u tej prvej dlhodobo poruchany motorek pr. pohonu, u druhej najma horlive cistenie interieru na mokro. Obe totiz zial nie su vodotesne a su pritom instalovane na pomerne nestastnom mieste-na podlahe pod prednymi sedadlami.... 4. u manualu sa vyskytuju praskajuce bowdeny ovladania kvaltov. Staci za par šušňov vymenit za nove a fičí sa dalej 4. zasekavajuca sa rucna brzda (najma automat-tam ju malokto pouziva). U nej sa vplyvom nie prilis vhodnej konstrukcie vedenia laniek tieto lubia zadret a system znefunkcnit. Sekundarnym javom, ak sa problem vcas neriesi byvaju problemy so zadnymi brzdami, ktore mozu vyustit vplyvom vysokych teplot az do fatalnych nasledkov (zavzdusnia cely brzdovy system-potom mozete v kritickom okamziku bez varovania "slapnut do prazdna"), resp. problemov so zadnymi loziskami.------- Popisane problemy su vsak skor chybou konstrukcie ako kvality. Preto ak o nich majitel vie a da si na to pozor, tak sa da u tychto vozov smelo hovorit o "BEST MONEY VALUE"!!!!
Po necelých dvou letech jsem musel vyměnit přídavný spojkový valec ,motorek přiřazování přední nápravy za 9200,-, zadní tlumiče.Mám s vozem najeto téměř 40000km.Klimatizace mi někde utíká ,v servise nezjistili kde.Jinak auto dupe jak sólo tak s károu.Tahám i 4tuny a bez problémů.Jsem spokojen .Vašek
Také jsem od května 06 majitelem Mussa 2,9 TD. I já můžu zatím říci, že s vozidlem jsem spokojený.Původně jsem chtěl jen něco bytelného na tahání 7,5 m dlouhého karavanu. Nic víc než max.povolenou hmotnost přípojného vozidla jsem od OFFU nečekal. Není to rychlík, ale skvěle tahá a když mu řidič vyjde vstříc opravdu jej odmění spotředou. Největší výhodu korejce však spatřuji v tom,že zde platí: "za málo peněz, hodně muziky." To platí i v případě, že auto je vybaveno klimatizací, el. otevíráním oken, el ovládáním zrcátek.Netvrdím, že Musso je nejlepší, ale za konkurenci z Japonska je nutné doplatit,nebo si pořídit starší ročníky. Jistě,oni mají vymoženosti typu mezinápravových diferenciálů a pod. Ruku na srdce. kolik majitelů takto vyzbrojených aut to denně využívá. Já osobně radějí využívám klimatizaci
Komentáře uživatelů k recenzi SsangYong Musso
po 155 000
Odešel mi dálkové zamikání a po měsící odešel imobiliser ,který jsem musel odpojit a jezdím dál.Odpojovače mi odešli už při 120000 tak jsem to řešil manualníma .Klimoška mi utíká pravděpodobně pod palubkou .Při 140000 mi odešla viskozní spojka na ventilátoru chladiče - 750,- kč -MB .Pravidelně musím dotahovat olejovou vanu motoru ,jinak po určitých km uníká ollej .Při 150000 mi prasklo lanko řezení náhodou doma před dálkovou, to byla klika .Výměnu jsem pořídil sam ,ale těch nadávek - přístup na h... a ještě to bylo přirezlí no hruza celkem 2500,- a 6hodin mrznutí pod autem.Jinak je to největší držák co jsem kdy měl.Jsou to všechno zatím banality.Spozdravem Vašek
10.01.2011 | 18:18:00 | kominik Reagovat
RE: po 155 000
Zdravim,potreboval bych radu.Nevite jak se demontuje viskozni spojka vrtule chladice? Odesla mi pumpa, nevim jak to sundat a nerad bych to dom.... Predem diky za reakci. P.
29.12.2013 | 15:31:31 | Palo | 81.200.57.* Reagovat
SsangYong je ukazkovy priklad znacky, ktora mimoriadne pocituje rozne predsudky a strach z neznama drvivej vacsiny obcanov. Jednak je na trhu ČSSR velmi kratko (cca od 1995) a taktiez vzhladom na charakter produkcie (90% vozidiel terennych) to nie je typicky vyrobca "hubičkových" masoviek ako napr. Renold ci Embecka....
V podobnom duchu nedovery sa nesie aj predaj jazdeniek. Obava o mozne poruchy a problem s dostupnostou nahr. dielov ci servisneho zazemia sa vsak ukazuje ako neopodstatnena.....Prave naopak, vseobecne plati, ze bezne udrzby (najma Musso,Rexton do 2004, Korando, Musso Sports) zvladne aj domaci Kutil s.r.o. vo svojej garazi. Dokonca bez dnes uz pri vacsine pretechnizovanych modernych haraburd nevyhnutnej diagnostiky......Tie voze su jednoduchostou na urovni Embecky 120L turbo.....teda ziadna veda.....Maju sice svoje typicke slabiny (popisane nizsie), avsak mimo to funguju naprosto spolahlivo, uspokoja sa aj s menej kvalitnym palivom (skuste nieco podobne s CR :))), nevadi im drsnejsie zaobchadzanie ci viac-menej zanedbavany servis......Pri ropakoch sa da s pritiahnutim vlasov povedat, ze az na obcasnu vymenu bezneho oleja + filtrikov motor nejaku inu udrzbu vlastne ani prilis nevyzaduje. Raz za velmi dlhy cas nejake tie zhavice ci obtokovy ventil (vplyvom zanesenia ho obcas rozpuci ako žabu), inak nic......Common-raily opat iba ticho zavidia :))))
--------
Typicke slabiny: 1. motorčok priradenia pr. pohonu (problem nie je ani tak v nom samotnom, ale specialnom slimaku, ktoreho kontakty sa obcas spalia). Nutne zial menit cely. 2. podtlakove pripajanie pr. kolies. Tu vymena novych gufer neriesi nic, casto uz po velmi kratkom case dochadza k recidive...Problem raz a navzdy riesia cenovo dostupne mech. volnobezky. 3. sem-tam odide riadiaca jednotka pripajania pr. pohonu a ABS. Ma to vsak na svedomi u tej prvej dlhodobo poruchany motorek pr. pohonu, u druhej najma horlive cistenie interieru na mokro. Obe totiz zial nie su vodotesne a su pritom instalovane na pomerne nestastnom mieste-na podlahe pod prednymi sedadlami.... 4. u manualu sa vyskytuju praskajuce bowdeny ovladania kvaltov. Staci za par šušňov vymenit za nove a fičí sa dalej 4. zasekavajuca sa rucna brzda (najma automat-tam ju malokto pouziva). U nej sa vplyvom nie prilis vhodnej konstrukcie vedenia laniek tieto lubia zadret a system znefunkcnit. Sekundarnym javom, ak sa problem vcas neriesi byvaju problemy so zadnymi brzdami, ktore mozu vyustit vplyvom vysokych teplot az do fatalnych nasledkov (zavzdusnia cely brzdovy system-potom mozete v kritickom okamziku bez varovania "slapnut do prazdna"), resp. problemov so zadnymi loziskami.------- Popisane problemy su vsak skor chybou konstrukcie ako kvality. Preto ak o nich majitel vie a da si na to pozor, tak sa da u tychto vozov smelo hovorit o "BEST MONEY VALUE"!!!!
24.02.2010 | 12:43:15 | mia Reagovat
musso již 2roky
Po necelých dvou letech jsem musel vyměnit přídavný spojkový valec ,motorek přiřazování přední nápravy za 9200,-, zadní tlumiče.Mám s vozem najeto téměř 40000km.Klimatizace mi někde utíká ,v servise nezjistili kde.Jinak auto dupe jak sólo tak s károu.Tahám i 4tuny a bez problémů.Jsem spokojen .Vašek
25.11.2008 | 20:35:07 | kominik Reagovat
Zatím spokojenost
Také jsem od května 06 majitelem Mussa 2,9 TD. I já můžu zatím říci, že s vozidlem jsem spokojený.Původně jsem chtěl jen něco bytelného na tahání 7,5 m dlouhého karavanu. Nic víc než max.povolenou hmotnost přípojného vozidla jsem od OFFU nečekal. Není to rychlík, ale skvěle tahá a když mu řidič vyjde vstříc opravdu jej odmění spotředou. Největší výhodu korejce však spatřuji v tom,že zde platí: "za málo peněz, hodně muziky." To platí i v případě, že auto je vybaveno klimatizací, el. otevíráním oken, el ovládáním zrcátek.Netvrdím, že Musso je nejlepší, ale za konkurenci z Japonska je nutné doplatit,nebo si pořídit starší ročníky. Jistě,oni mají vymoženosti typu mezinápravových diferenciálů a pod. Ruku na srdce. kolik majitelů takto vyzbrojených aut to denně využívá. Já osobně radějí využívám klimatizaci
15.02.2007 | 18:21:13 | pozoun Reagovat