Rok výroby:2008Typ motoru:2,7 l 5 válecStav km při koupi:8 kmStav km nyní:21 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPrůměrná spotřeba:9-10 l/100 kmVloženo:17. 8. 2008
Veľmi dobré, veľké a spoľahlivé Kórejské auto, ktoré má licenčne dodávaný motor a prevodovku Mercedes - Benz.
Veľa ľudí nad touto značkou ohrnie nos, no je to škoda, lebo toto auto je veľmi kvalitne vyrobnené ( ak niekomu nevadia tvrdé plasty v interiéri ) a spoľahlivé auto. Jediné, čo by som podporil pri facelifte, je o trošku menší aerodinamický hluk a väčšiu odhlučnenosť od motora a väčšie predné stierače. Inak veľmi spokojní, presne ako s Mazdou 626 2,0 litra.
Motor je tam 5 válcový preplňovaný dieslový, s 5 stup. automatickou prevodovkou, ktorá radí veľmi jemne a svižne ( však MB ).
Chcem len ludi uviest na pravu mieru.... Kaydy pise, ze motor je Mercedes licencny 270 CDI. Tak toto je velka hlupost. Tento motor ma s mercedesackou 270 CDI spolocnych len zopar komponentov, to je vsetko. Starsie 290 TD boli naozaj licencne od MB, to znamena presna kopia. Motor 270 XDI vznikol presne z motoru 290 TD a nie z 270 CDI a aj to maju rovnaky iba zaklad.... Ostatne veci su vytvorom korejskych inzinierov, ktory na hrubom zaklade motora 290 TD od MB vytvorili motor 270 XDI. A viem o com hovorim, mal som to auto a tiez som ho naivne kupil vo viere, ze je to mercedes motor. Na pravu mieru ma uviedli az v servise... Inak auto docela kazive, nekvalitne spracovane a na diely sa caka a niesu vobec lacne. O kvalite spracovania svedci uz len samotny fakt, ze original liatinove disky su kvalitne asi tak, ze sa v nich tvoria male trhlinky, co ma za nasledok vyfucanie kolesa. Dosli mi na to az v pneuservise a behom dvoch rokov, sa to urobilo na dvoch kolesach. A aby som nezabudlo, je docela problem to predat...
17.12.2015 | 09:32:34 | Martin
| 84.16.44.*Reagovat
Teda sorry,
nejsem žádný estét, ale tohle je nejškaredější auto, jaké jsem kdy viděl, jezdit bych v tom nemohl.
chce sa len opytat na vase skusenosti so servisom,cena nahradnych dielov,spolahlivost.mam moznost kupit za 80000€,len sa rozhodujem ci to nieje kupa macky vo vreci.dakujem
Komentáře uživatelů k recenzi SsangYong Rexton
Motor
Chcem len ludi uviest na pravu mieru.... Kaydy pise, ze motor je Mercedes licencny 270 CDI. Tak toto je velka hlupost. Tento motor ma s mercedesackou 270 CDI spolocnych len zopar komponentov, to je vsetko. Starsie 290 TD boli naozaj licencne od MB, to znamena presna kopia. Motor 270 XDI vznikol presne z motoru 290 TD a nie z 270 CDI a aj to maju rovnaky iba zaklad.... Ostatne veci su vytvorom korejskych inzinierov, ktory na hrubom zaklade motora 290 TD od MB vytvorili motor 270 XDI. A viem o com hovorim, mal som to auto a tiez som ho naivne kupil vo viere, ze je to mercedes motor. Na pravu mieru ma uviedli az v servise... Inak auto docela kazive, nekvalitne spracovane a na diely sa caka a niesu vobec lacne. O kvalite spracovania svedci uz len samotny fakt, ze original liatinove disky su kvalitne asi tak, ze sa v nich tvoria male trhlinky, co ma za nasledok vyfucanie kolesa. Dosli mi na to az v pneuservise a behom dvoch rokov, sa to urobilo na dvoch kolesach. A aby som nezabudlo, je docela problem to predat...
17.12.2015 | 09:32:34 | Martin | 84.16.44.* Reagovat
Teda sorry,
nejsem žádný estét, ale tohle je nejškaredější auto, jaké jsem kdy viděl, jezdit bych v tom nemohl.
15.12.2010 | 07:50:06 | Vašek Reagovat
pardon za 8000€
14.12.2010 | 22:10:27 | ciko Reagovat
chce sa len opytat na vase skusenosti so servisom,cena nahradnych dielov,spolahlivost.mam moznost kupit za 80000€,len sa rozhodujem ci to nieje kupa macky vo vreci.dakujem
14.12.2010 | 22:09:31 | ciko Reagovat