Rok výroby:1991Typ motoru:1800Stav km při koupi:180 000 kmStav km nyní:295 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:11. 8. 2008
Je to neuvěřitelné auto. Odvezlo nás jak na dovolenou k moři (měl jsem kombíka tak ,že jsme kufr zaplnili sotva do poloviny) tak jsem ho používal na chalupě při svozu dřeva a tam se osvědčilo ještě víc.
To co jsem s ním projel nedokázala projet ani NIVA ani ARO 10 a přitom byla naložena dřívím až po strop(osvědčila se redukce a uzávěrka diferáku + tlumiče které při zatížení neklesnou a drží ). V zimě byl rozdíl ještě větší to jsem s ním prorážel 1,5 m závéje aby mohli ostatní projet za mnou. Pře poměrně hrubé zacházení je podvozek bez mutností oprav to samé platí i o motoru.Jediné co bylo limitem byla menší světlost než ostatní 4x4 (měla pouze 13 kola,ale místo bylo i pro 15) jinak jim to Leona nandala ve všech směrech.
Nedávno jsem viděl Kanadský časopis o Subaru kde jedem řidič psal ,že bez GO najel s Leonou 750 000 mil a jede dál - věřím tomu a nedivím se.Leonu si vzal příbuzný a jezdí s ní na chalupě dál a taky moc spokojený. Vlastním další Subaru (Frester) a u této značky asi zůstanu pro její vysokou spolehlivost a technickou dokonalost..
...čerstvě navátá závěj, rozuměno cca max. 2 dny stará při teplotě více pod nulou, se prorazit dá (mě se podařilo a to nejednou, sejmout závěj cosi přes metr a to většinou na jeden zátah - často jsem si udělal i foto na památku). Ject do kopce po louce v mnohametrových závějích při výšce 70 cm prašanu, kde se nahoru v létě na trávě předohrabky dostanou jen za sucha, taktéž. Taky se mi nestalo, že by jel někdo za mnou - jen se z dálky dívali a kroutili hlavou - kdo to přesto zkusil, pochopil záhy proč. Má to však i stinné stránky - v horách na hřebenovce zapadlý Forestřík v masivní závěji, nikde nikdo, tma, zrzne... tak nějak se z auta dostat ven (ony nejdou ani otevřít dveře), lopatu do ruky a s chutí do vyprošťování - to se s jiným autem stává fakt jen vyjímečně. A to Leon dá víc než Foreter (dobré gumy a odvážný řidič = základ úspěchu). Na horách jsou lidi zvyklí i na horší podmínky, než nějaké ty metrové závěje.... ;-) A když zůstanete viset v příkopě, subárko až na vyjímky (kravaťáky apod. jezdce) vždy pomůže nebo se alespoň pokusí.
Máš pravdu,že ta závěj byla čerstvě navátá a najížděl jsem do ní 3x než povolila ,ale LEONKA (tak jsem ji důvěrně říkal ne že bych nevěděl přesný název)je v terénu lepší než současný Subarky. Mockrát jela ve sněhu tak , že sníh šel přes kapotu ( byl to prašan .. pro Ty co si hrajou s mikrometrama). Taky jsem zažil chlapy co měli super 4x4 a měli v rukách naděláno a to pak bylo houby a platný nikam nevyjeli. Nechci si tady honit triko ,nemám to zapotřebí nikoho z vás neznám a Ty co znám Ty byli se mnou a viděli to na vlastní oči.
Subaru jsem mněl, jsou to dobrý auta, ale 1,5m sněhu neprorazí, to si asi ještě tolik sněhu neviděl, toto vozidlo jede dokud mu nezhasnou světla o sníh, víc nezvládne, to dob¨ře vím ,jelikož jsem jí několikrát zavrtal ve sněhu, a dobrý gumi nepomůžou, protože si začíná sedat na břicho, 1,5m by tak prorazila jazyk z prašanu. Tento subarista chytil zatím největší rybu asi tááááááákhle velkou!!!!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Subaru 1800
...čerstvě navátá závěj, rozuměno cca max. 2 dny stará při teplotě více pod nulou, se prorazit dá (mě se podařilo a to nejednou, sejmout závěj cosi přes metr a to většinou na jeden zátah - často jsem si udělal i foto na památku). Ject do kopce po louce v mnohametrových závějích při výšce 70 cm prašanu, kde se nahoru v létě na trávě předohrabky dostanou jen za sucha, taktéž. Taky se mi nestalo, že by jel někdo za mnou - jen se z dálky dívali a kroutili hlavou - kdo to přesto zkusil, pochopil záhy proč.
Má to však i stinné stránky - v horách na hřebenovce zapadlý Forestřík v masivní závěji, nikde nikdo, tma, zrzne... tak nějak se z auta dostat ven (ony nejdou ani otevřít dveře), lopatu do ruky a s chutí do vyprošťování - to se s jiným autem stává fakt jen vyjímečně. A to Leon dá víc než Foreter (dobré gumy a odvážný řidič = základ úspěchu).
Na horách jsou lidi zvyklí i na horší podmínky, než nějaké ty metrové závěje.... ;-)
A když zůstanete viset v příkopě, subárko až na vyjímky (kravaťáky apod. jezdce) vždy pomůže nebo se alespoň pokusí.
12.08.2008 | 20:46:01 | Forester Reagovat
Máš pravdu,že ta závěj byla čerstvě navátá a najížděl jsem do ní 3x než povolila ,ale LEONKA (tak jsem ji důvěrně říkal ne že bych nevěděl přesný název)je v terénu lepší než současný Subarky. Mockrát jela ve sněhu tak , že sníh šel přes kapotu ( byl to prašan .. pro Ty co si hrajou s mikrometrama).
Taky jsem zažil chlapy co měli super 4x4 a měli v rukách naděláno a to pak bylo houby a platný nikam nevyjeli.
Nechci si tady honit triko ,nemám to zapotřebí nikoho z vás neznám a Ty co znám Ty byli se mnou a viděli to na vlastní oči.
12.08.2008 | 17:17:07 | subarul Reagovat
Prorážel jsi s tím 1,5 metrové závěje ??? No ještě štěstí že naproti nejela Tatra 138 s pluhem,ta by byla na maděru !!!!
12.08.2008 | 10:14:09 | Reagovat
Zase nějakej chytrolín!!!!!!Je to Subaru Leon a ne Leona?!!!A Subaru Forester a ne Frester!!!Vole
11.08.2008 | 21:15:12 | Reagovat
1,5m
Subaru jsem mněl, jsou to dobrý auta, ale 1,5m sněhu neprorazí, to si asi ještě tolik sněhu neviděl, toto vozidlo jede dokud mu nezhasnou světla o sníh, víc nezvládne, to dob¨ře vím ,jelikož jsem jí několikrát zavrtal ve sněhu, a dobrý gumi nepomůžou, protože si začíná sedat na břicho, 1,5m by tak prorazila jazyk z prašanu. Tento subarista chytil zatím největší rybu asi tááááááákhle velkou!!!!!!
11.08.2008 | 21:05:12 | Bebe Reagovat