Rok výroby:2009Typ motoru:boxerStav km při koupi:92 620 kmStav km nyní:98 800 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:9.0 l/100 kmVloženo:25. 1. 2017
Kvalita Subaru Pohon všech čtyř kol Design Výbava Výkon Hravost Komfort Ovladatelnost
Slabé stránky
Loketní opěrka Občasné zamlžování bočních skel Měkčí řízení (po čase si člověk zvykne)
Závady a opravy na autě
Až na menší kosmetické vady, prasklý blinkr na zrcátku a prasklou mlhovku bylo auto takřka netknuté. Po zakoupení jsem nechal vyměnit komplet rozvody, svíčky, komplet brzdy a všechny kapaliny. A to jen pro můj dobrý pocit.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Dlouho jsem vybíral auto, které splní všechny moje požadavky. Vzhled, kvalita, výkon, spolehlivost a hlavně nezapomenutelný pocit z každého ujetého kilometru. Hledal jsem auto, které mě bude bavit! Chtěl jsem auto, které nemá každý druhý člověk. Které je svým způsobem....jedinečné.
Jako jeden z mála jsem se nedíval na spotřebu a nenarval jsem do Subaru nesmyslný a ubohý plyn, který je spíše pro lidi, kteří řeší každou korunu. Pro takové lidi Subaru opravdu není. Kdybych chtěl nějaké úsporné auto, koupím si nějakou malou, línou šunku od Škodovky, kterou musím vytáčet do červena abych z ní něco vymáčkl.
Legacy mě okamžitě udolalo svým vzhledem, kvalitou, výkonem a komfortem. Navenek nikterak nápadné auto, které lehce spadá do kategorie limuzín, ukrývá pod kapotou zvíře! V mém případě atmosférický dvou a půl litrový boxer s (jen čtyřrychlostním) automatickým řazením. Legacy se tváří jakoby ani mouše neuškodilo, ale jakmile mu dáte jen malinko přičuchnout benzínu, začnou se dít divy. Auto je velice hravé, agresivní až drzé. Nechá vás si zablbnout snad na jakémkoliv povrchu. Při každém agresivnějším projetí zatáčky, při každé ostřejší a bláznivější jízdě chce pořád víc a víc! A pokud jste naprostý blázen a šílenec bez sebemenšího pudu sebezáchovy nemusí mít strach, že po šíleném vjetí do zatáčky se zní nedostanete ven. Do řízení vám začne sahat naprosto dokonale propracovaný pohon všech čtyř kol. Ale to jen do doby, kdy nevypnete kontrolu trakce. Pak se ze zvířete stane úplný šílenec, který vás chce zabít a se kterým je nepopsatelná zábava.
Na druhou stranu musím říct, že pokud vás přestane bavit ta šílenost, agrese a zuřivost auta, kterou jste zažili po celý den při blbnutí, tak vás v klidu, v komfortu a v bezpečí odveze domů. A to byla, je a bude vlastnost, kvůli které své TUBARU miluji. Na jednu stranu blázen, který vás bude bavit a na druhou báječní a výjimečný společník na delší cesty.
Často se setkávám s lidmi, kteří OPOVRHUJÍ mým auto z hlediska ceny náhradních dílů. Ano, neříkám, levné opravdu nejsou. Ale v popředí ceny dílů je jejich kvalita. Kupříkladu podvozek není vyráběný z laksního hliníku, který používají automobilky, kterým jde především o zisk než o výdrž ale je vyroben z oceli. A té přidané váhy podvozku si ani nevšimnete. Auto má dostatečný výkon na to, aby jste napráskaly kdejakému namyšlenému blbcovi na semaforu.
Hodně jsem se bavil a četl o tom jaké to se Subaru jako takovém je. Je to domácí mazlíček který vás bude milovat tak jako vy jeho a který vás bude bavit. Ale jako o každého domácí mazlíčka, tak i o Subaru se musíte starat. Není to auto, se kterým vyrazíte do nejbližšího města na nákupy. Musíte ho brát jako koníček a jen jako prostředek na přepravování vašeho líného zadku.
Abych to tak nějak shrnul. Legacy je výjimečné auto. Vyniká skvělým a nenápadným designem, naprosto dokonale propracovaným pohonem všech čtyř kol, kvalitou, výdrží, poctivým zpracováním a chutí vás bavit. Ale jak už jsem řekl, musíte se o něj starat a nedívat se na spotřebu. Přeci jen...jde jen o to jak šlapete na plyn, jak s autem jezdíte a ne o to jaký obsah motoru máte. Pokud sháníte auto, se kterým je sranda, které vydrží když se o něj budete starat, které vás vždy a v celku doveze domů je Lego perfektní možnost za všechny peníze:).
Ale no tak, chlapi, je to mladej kluk co má rád své Subaru. Uznávám, trocha pokory a objektivity by tomu prospělo.
21.04.2017 | 14:38:13 | Petr
| 185.156.38.*Reagovat
Tak asi čtyřikrát jsem se dozvěděl, že se o toto auto musíte řádně starat a starat, Co to proboha je? Mám před ním klečet, nosit mu květiny, odhánět mouchy, aby na něj nekálely? Jak se mám starat? Pravidelný výrobcem stanovený servisní interval jistě není staráním se, ale je to běžná rutina. Jinak musí auto sloužit. Ale co čekat od namyšleného blbce, který musí napráskat kdekomu na semaforu, že. Laksní hliník, to je opravdu sviňa, nejen že je drahý (a výrobce tím nic neušetří), ale je pevný a lehký. To, že jej Subaru nepoužívá není zrovna přednost, ale asi ví, proč to dělá. A vrcholem intelligence autora je věta když budu chtít úsporné auto, koupím si nějakou línou šunku od škodovky, kterou musím vytáčet do červena, abych z ní něco vytáhl. Opravdu si myslíte, vy techniku, že auto vytáčené do červena aby jelo je úsporné? A myslíte, že to umí jenom škodovka? Ne, nebudu se dále pohoršovat, ale takhle hloupou recenzi od takhle hloupého autora jsem už dlouho nečetl. A Bůh chraň, že snad ani číst nebudu. P.S:: Nemám nic proti Subaru, naopak, japonské vozy již léta považuji za nejlepší. S Vámi ale souhlasit nemohu.
Nesmyslný LPG? Nevím, ale je z toho cítit arogance! Technické informace žádné ale hlavně jsme se dozvěděli, jak nemáš zapotřebí LPG a vlastně ti, co ho mají jsou socky! Na rozdíl od některých plno z nás živíme rodiny, platíme hypotéky, platíme studia našim dětem a je pro nás příjemně snížit náklady na provoz z kterých pak dospějeme nějakou radost svému plechovému miláčkovi. Na rozdíl od některých nebydlíme u maminky a nemáme jedinou starost uživit auto.
To je jako co, onanie na Subaru? Čekal jsem nějakou věcnou recenzi a ne ódu o ničem. A to ti píši, jako Subarista, protože mám také Subaru Legacy, akorát s motorem 2.0R a AT převodovkou typu (VTD), která se kupodivu do verzí s motorem 2.0R dávala, zatímco ostatní motorizace mají pouze MPT, jinak je vše ostatní stejné i co se výkonu motoru týče. Objektivní recenzi mého vozu tady taky najdeš. A ano, mám jej dokonce v LPG, coby originál Bi-Fuel a jako nesmysl to nevidím, spíše naopak. Sorry, ale po přečtení tvé ódy na Subaru mám spíše dojem, pouze další nevyzrálej klučina, co si pořídil Subaru a povyšuje na ostatní, jako by měl minimálně BRZ nebo WRX, nebo alespoň Legacy specB s motorem H6. Jako Subarista ti mohu napsat, že tvá recenze je naprosto nic neříkající a případný zájemce o tento vůz se z ní nedozvěděl prakticky vůbec nic, ale co čekat od 25 letého klučiny, který Subo vlastní teprve 6 měsíců. Pokud to s recenzí myslíš vážně, tak ji doplň o věcné postřehy z provozu, pokud dokážeš být aspoň trochu věcný a objektivní.
Komentáře uživatelů k recenzi Subaru Legacy
Zase další blbeček!!!
Továrna sama nabízí lpg ty inteligente. Než něco napíšeš tak použij to na krku!
24.05.2018 | 19:28:16 | Subarák | 37.48.33.* Reagovat
Ale no tak, chlapi, je to mladej kluk co má rád své Subaru. Uznávám, trocha pokory a objektivity by tomu prospělo.
21.04.2017 | 14:38:13 | Petr | 185.156.38.* Reagovat
Tak asi čtyřikrát jsem se dozvěděl, že se o toto auto musíte řádně starat a starat, Co to proboha je? Mám před ním klečet, nosit mu květiny, odhánět mouchy, aby na něj nekálely? Jak se mám starat? Pravidelný výrobcem stanovený servisní interval jistě není staráním se, ale je to běžná rutina. Jinak musí auto sloužit. Ale co čekat od namyšleného blbce, který musí napráskat kdekomu na semaforu, že. Laksní hliník, to je opravdu sviňa, nejen že je drahý (a výrobce tím nic neušetří), ale je pevný a lehký. To, že jej Subaru nepoužívá není zrovna přednost, ale asi ví, proč to dělá. A vrcholem intelligence autora je věta když budu chtít úsporné auto, koupím si nějakou línou šunku od škodovky, kterou musím vytáčet do červena, abych z ní něco vytáhl. Opravdu si myslíte, vy techniku, že auto vytáčené do červena aby jelo je úsporné? A myslíte, že to umí jenom škodovka? Ne, nebudu se dále pohoršovat, ale takhle hloupou recenzi od takhle hloupého autora jsem už dlouho nečetl. A Bůh chraň, že snad ani číst nebudu. P.S:: Nemám nic proti Subaru, naopak, japonské vozy již léta považuji za nejlepší. S Vámi ale souhlasit nemohu.
18.03.2017 | 14:20:34 | | 89.176.46.* Reagovat
To jako myslíš vážně?
Nesmyslný LPG? Nevím, ale je z toho cítit arogance! Technické informace žádné ale hlavně jsme se dozvěděli, jak nemáš zapotřebí LPG a vlastně ti, co ho mají jsou socky!
Na rozdíl od některých plno z nás živíme rodiny, platíme hypotéky, platíme studia našim dětem a je pro nás příjemně snížit náklady na provoz z kterých pak dospějeme nějakou radost svému plechovému miláčkovi. Na rozdíl od některých nebydlíme u maminky a nemáme jedinou starost uživit auto.
07.02.2017 | 04:07:15 | Olli | 90.174.2.* Reagovat
To jsme se toho všichni dozvěděli...
To je jako co, onanie na Subaru? Čekal jsem nějakou věcnou recenzi a ne ódu o ničem. A to ti píši, jako Subarista, protože mám také Subaru Legacy, akorát s motorem 2.0R a AT převodovkou typu (VTD), která se kupodivu do verzí s motorem 2.0R dávala, zatímco ostatní motorizace mají pouze MPT, jinak je vše ostatní stejné i co se výkonu motoru týče. Objektivní recenzi mého vozu tady taky najdeš. A ano, mám jej dokonce v LPG, coby originál Bi-Fuel a jako nesmysl to nevidím, spíše naopak. Sorry, ale po přečtení tvé ódy na Subaru mám spíše dojem, pouze další nevyzrálej klučina, co si pořídil Subaru a povyšuje na ostatní, jako by měl minimálně BRZ nebo WRX, nebo alespoň Legacy specB s motorem H6. Jako Subarista ti mohu napsat, že tvá recenze je naprosto nic neříkající a případný zájemce o tento vůz se z ní nedozvěděl prakticky vůbec nic, ale co čekat od 25 letého klučiny, který Subo vlastní teprve 6 měsíců. Pokud to s recenzí myslíš vážně, tak ji doplň o věcné postřehy z provozu, pokud dokážeš být aspoň trochu věcný a objektivní.
27.01.2017 | 21:02:18 | J.M. | 91.103.165.* Reagovat