Rok výroby:1991Typ motoru:1.2 benzínStav km při koupi:60 000 kmStav km nyní:75 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8.5 l/100 kmVloženo:9. 2. 2005
Vzhledem ke stáří a téměř nulové údržbe předchozího majitele ze začátku pořád něco odcházelo.
- zlomená pružina na zadním kole
- uhnitá elektrika u světel (výměna)
- přetržený klínový řemen
- zrušené brzdy
- vymačkaná hlava rozdělovače
- prasklá hlava válců
- přetržený bowden rychloměru
- odešel vypínač mlhovky
- nefunkční automatický sytič (výměna za ručně ovládaný z Š1203)
- shnilé topení (kompletní výměna)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Výborný poměr vnitřního a vnějšího prostoru. Vvnější rozměry Š120, uvnitř šestimístná dodávka. Pohon 4WD je příjemný na uježděném sněhu, auto pěkně drží a neulítává Škoda, že se nedováží. Nemá rádo starty za mokra, či když se zkondenzuje voda (problémy s elektrikou?).
Když Libero za vlhka špatně startuje, může za to z 90% víčko rozdělovače (materiál časem popraská, v trhlinách se drží vlhkost a krade energii jiskře). Definitivním řešením je nové víčko, ale dá se to zachránit i bez peněz - víčko pořádně umyj a odmasti třeba trichlorem a pak ho ošetři nějakým vodoodpoudivým a elektřinu nevedoucím přípravkem (klidně impregnací na boty). Když to uděláš před každou zimou, budeš startovat bez problémů. Liberu zdar!
Komentáře uživatelů k recenzi Subaru Libero
Když Libero za vlhka špatně startuje, může za to z 90% víčko rozdělovače (materiál časem popraská, v trhlinách se drží vlhkost a krade energii jiskře). Definitivním řešením je nové víčko, ale dá se to zachránit i bez peněz - víčko pořádně umyj a odmasti třeba trichlorem a pak ho ošetři nějakým vodoodpoudivým a elektřinu nevedoucím přípravkem (klidně impregnací na boty). Když to uděláš před každou zimou, budeš startovat bez problémů.
Liberu zdar!
02.06.2005 | 19:29:05 | tuty Reagovat
RE:
vyborna rada, dnes jsem to udelal a funguje to :)
11.03.2012 | 19:13:17 | Jiri | 82.40.126.* Reagovat