Rok výroby:1997Typ motoru:1.2Stav km při koupi:128 000 kmStav km nyní:130 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:28. 12. 2005
Předchozí auto:Škoda 105 120 Olcit Š1203Moskvič Felicia
Koupili byste další auto tohoto výrobce?nevím
Závady a opravy na autě
Keď som ho kúpil v DE tak malo zlý výfuk, to som dal do poriadku a teraz to fičí ako po masle.
Ešte mám problém z el. otváraním strechy ale to sa tiež spraví. Menil som olej. filter, vzduch. filter a motorový olej, ináč zatiaľ žiadne závady.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pri zadnom pohone sa v snehu dosť šmýka aj na zimných pneu, ale pri 4x4 je to celkom iná káva. O tej stabilite by sa dalo diskutovať mám ešte Š120 na 14" 180 kolesách a zdá sa mi že rezať zákruty môžem lepšie ako s Liberom, musím pribrzdiť, lebo sa bojím že sa prekotí, ale to je len taký divní pocit. Ináč musím uznať je to živé autíčko, ľahko manipulovatelné v meste (som z Bratislavi), Kúrenie je super, oprosti 105, 120 sa to nedá porovnať.
Čo ma trápi: točenie volantom do ľava je dosť blbé lebo ruku mám opretú o dvere (uzke autíčko) a zle sa točí z volantom (lokeť nepustí), ale zrejme si kúpim guľu na volant ináč to nevidím.
Bezpečnosť: no čelný náraz si neviem predstaviť, asi bi som to už nerozchodil. Celkovo mám z toho "obříka" dobrý pocit zatiaľ šlape a do mesta je super, všade zaparkujem, všade sa strčím a všeličo odveziem, najvätšie plus je 4x4.
Kámoš ho měl pujčené a netrefili se do něj - havárii uhnul přes škarpu - chce to sledovat provoz. Ale jinak je pravda, že je to po srážce asi na tělo - chce to před ní zmizet. S takovou světlou výškou a rozvorem a rozměry se vejde i do dvoukřídlých dveří po schodech.
výhodou zase je, že těžko při koupi ojetiny narazíte na havarované! :)) mel jsem moznost ho mit asi na dva mesice pujcene (r.1994) a byla s nim sranda! Nikde to tu nebylo vzpominane, bocniho naklonu jsem se brzy prestal bat, ale pri pokusu o vyrovnani rychlostniho maxima (nejakych 125 km/h) v Praze na jizni spojce se mi na jednom necekanem houpaku malem povedlo udelat kotrmelec dopredu! :))) Jinak super kara!!! jo bylo mi doporuceno vozit hasicak, kdyby nahodou u starsiho auta povolila tepelna izolace mezi motorem a podlahou kufru...
Komentáře uživatelů k recenzi Subaru Libero
Přehled
Kámoš ho měl pujčené a netrefili se do něj - havárii uhnul přes škarpu - chce to sledovat provoz. Ale jinak je pravda, že je to po srážce asi na tělo - chce to před ní zmizet. S takovou světlou výškou a rozvorem a rozměry se vejde i do dvoukřídlých dveří po schodech.
26.09.2007 | 19:15:06 | TT Reagovat
výhoda
výhodou zase je, že těžko při koupi ojetiny narazíte na havarované! :)) mel jsem moznost ho mit asi na dva mesice pujcene (r.1994) a byla s nim sranda! Nikde to tu nebylo vzpominane, bocniho naklonu jsem se brzy prestal bat, ale pri pokusu o vyrovnani rychlostniho maxima (nejakych 125 km/h) v Praze na jizni spojce se mi na jednom necekanem houpaku malem povedlo udelat kotrmelec dopredu! :))) Jinak super kara!!! jo bylo mi doporuceno vozit hasicak, kdyby nahodou u starsiho auta povolila tepelna izolace mezi motorem a podlahou kufru...
24.03.2007 | 13:00:12 | milos Reagovat
Čelní a BOČNÍ náraz si také nedovedu představit...
28.12.2005 | 18:20:21 | Petr Reagovat