Rok výroby:2002Typ motoru:1,2Stav km při koupi:121 000 kmStav km nyní:136 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:zapůjčenýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:14. 8. 2007
Ke mě se auto dostalo jako dovoz ze SRN, prý s vadným zadním diferenciálem. Nakonec se z této "zapeklité" závady vyklubala prasklá klec ložiska levého zadního kola:-) Po opravě za 330Kč (dle kódu na starém ložisku jsme pořídili plně kompatibilní náhradu české výroby ze ZKL, originální díl stojí necelé 3000Kč!) auto jezdí i dál v zimě v létě. Nepočítám vyměnu stěračů, žárovek, oleje a filtru.
Hodnocení a zkušenosti s autem
V provozu je tohle auto jako šipka. Malé, hbité, rychlé. A v zimě? Je legrační sledovat ostatní účastníky provozu jak v horách v mrazu nasazují "reťazky" a já se kolem nich mihnu a pádím dál. A když se člověk opravdu nebojí, vyšplhá se tam, co pravověrné offroady (lyžařská sjezdovka v létě)
Uznávám, že na toto řádění není "zmrďoch" stavěný, ale zvládl i tento křest. Čtyřkolka je prostě k nezaplacení!
Celé auto je na úrověň kategorie dobře vybavené, všechna skla i zrcátka v elektrice, el.posilovač řízení, klimatizace, mlhovky atd.
Vzhledem k tomu, že toto není můj první Wagon, se kterým jsem se setkal a jezdil, mohu říct, že to není jen auto pro ženský a do města. Bez problémů zvládá dovolené s rakví na střeše, třeba do Alp na lyže nebo do Chorvatska k moři.
První, hranatější typ (také 4x4), má však mnohem kratší celkové zpřevodování. Na pětku v devadesáti točí skoro 3900ot/min, zato novější už "jen" 3500ot/min. Maximálka se pohybuje kolem 170km/h a s nestabilitou to není tak hrozné, jak se někteří domnívají. Jen se musí vzít v potaz boční vítr, vyjeté koleje a pevně držet volant. Zbytek už vyřeší 4x4 :-))
Nic proti,ale dobře vím, co říkám (potažmo píšu). A jestli jsem se s těmi otáčkami seknul o 100 - 150ot,tak promiňte Každopádně až se v tom svezete a uvidíte sami otáčkoměr, mluvte!
Teta ho má taky váží tak 110kg a pořád vozí babičku co má tak stejně a je s timhle autíkem maximálně spokojená a hlavně v zimě poté co předchozího Atose otočila na sněhu na střechu.
Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki
Nejeli jste, tak nemluvte
Nic proti,ale dobře vím, co říkám (potažmo píšu). A jestli jsem se s těmi otáčkami seknul o 100 - 150ot,tak promiňte
Každopádně až se v tom svezete a uvidíte sami otáčkoměr, mluvte!
15.08.2007 | 13:21:32 | Kakamil Reagovat
Myslím že je tady mnoho mnohem horších recenzí.A ty otáčky asi myslel autor ve 130km/h.
15.08.2007 | 00:44:28 | sparrow1 Reagovat
Když pominu tože je recenze lidově řečeno o hovně,zarazila mi jedna věc - na pětku točí 3900 ot.?při 90 km/h.Pokud je to ppravda,tak asi rekord
14.08.2007 | 23:28:53 | mozilla Reagovat
Teta ho má taky váží tak 110kg a pořád vozí babičku co má tak stejně a je s timhle autíkem maximálně spokojená a hlavně v zimě poté co předchozího Atose otočila na sněhu na střechu.
14.08.2007 | 21:30:25 | sparrow1 Reagovat