Recenze Suzuki Splash
“v pohode”

Autor recenze: Marek (30 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2008 Typ motoru:1200 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:3 500 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 měsíce Průměrná spotřeba: 5,7 l/100 km Vloženo: 12. 12. 2008

Hodnocení inzerátu: 12 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Lada Škoda 105 FAVORIT

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

NIE


Hodnocení a zkušenosti s autem

Kúpou Splasha som zatial spokojný. Pišem sem lebo si tu rád číam nejakú tú recenziu a na Splash tu ešte žiadna nieje tak prečo sa po kúpe tohto auta nevyjadriť v podstate s prvými pocitmi. Ono samozrejme po sadnutí z favorita do nového auta si človek razantne polepší :-) ale už som šoferoval nejaku tu mazdu 626 či fabiu či dokonca octaviu II tdi takže snad táto recenzia aj keď bude v podstate kladná tak nech to nevyznie že veď
čo keď chlapec jazdil na faťasovi čiže škoda favorit 135 ls.

No a k samotnému Splashu
Dizajn je subjektívna vec ale keby že sa mi
auto vôbec nepači tak take auto bych ja
konkrétne nekupoval. Ak si človek moc nevšima pohlad z boku tak to auto sa mi dosť lubi hlavne z predu s tou velkou nasavacou časťou pre chladič. Ono je to auto v podstate pekné len krátke. A to je jediný problém prečo má tak malý kufor niečo cez 200 l. Inžinieri z Japonska to ale nevyriešili zle s vnútorným priestorom kde v predu sa človek cíti naozaj pohodlne a kedže je vyšší posed ako u inych malých aut tak aj dobrý výhlad z auta. Do zadu si bez problémov sadnú dvaja dospelí a podotýkam bez obmedzenia na výšku dotyčných. Samozrejme že odveze aj troch ale to už cítit asi miernu stiesnenosť :-) ale asi ako aj u iných aut. Treba ešte spomenúť vynikajúce nastupovanie kedže toto auto je naozaj nadpriemerne vysoke ale našťastie nie až tak ako suzuki wagon to už by bolo na považenie take auto kúpiť.

K sedačkam asi tolko že su dosť tvrdé a to som si myslel že fabiu žiadne auto neprekoná ale vidím že som sa mýlil. Ale už si na to začínam zvykať. Zadné sedadla sa dajú sklopiť jedným ťahom a mame tu zrazu nad 1000 l batožinového priestoru ale treba rátať skôr s výškou než dĺžkou :-) ono ale na prevoz plazmy s uhlopriečkou 95 to bolo ideál :-)

Palubná doska a ovládače su naozaj intuitívne rozmiestnené takže v tomto panuje taktiež spokojnosť, sem tam si niečo vrzne po ceste so zlým povrchom ale nieje to nič strašné trochu ma to prekvapilo u nového auta ale swiftáci sa tu na to tiež sťažovali a vidím že splash ide v tých istých šlapajách. Zatial ma to neotravuje lebo je to fakt minimum a píšem to aby bola aj daka kritika :-)

Výbava je za tu cenu naozaj super, nechcem sa tu rozpisovať čo to všetko má ale klímu, elektrické otvaranie okien atd. a hlavne teda palubný počitač čo ukazuje jak priemernú spotrebu tak aktuálnu čo ževraj swifťáci postrádajú :-) akurát že dojazd prestane ukazovať akurat keď to najviac potrebujem a to teda keď zasvieti kontrolka hladiny benzínu takže to je moja druhá výtka. Vstavané rádio s cd a mp3 mi vyhovuje ale ja niesom diskofil takže možno asi preto.

No a konečne k motoru :-)
Je to jedna dvojka 63 kw 85k. a musím povedať že plne dostačuje. Zrychlenie z 0-100
za 12,3 s. je myslím dobrá hodnota. Na závodenie to nieje ale svižnu jazdu si s tým užijete. Maximálku som ešte neskúšal pisané je 175 km/h. Myslim že to bez problémov splach zvládne. Ono asi najhoršie je to v nízkych otáčkach tam mi to príde take až nečakane lenivé ale po prejdení určitých spektier otáčok zas pre zmenu ožíva ja ďas. Takže spokojnosť. a priemerna spotreba dle palubního počítače je 5.7 l čo myslim je dobrá hodnota. Jazdím väčšinou po meste. Ono tu písať že pri 70 km/h to bere trebars 3.5 je zbytočné lebo zaleží na viac faktoroch.

Podvozok je naladený dosť tvrdo. ževraj je ten istý čo vo swifte a na tak vysoké auto by človek čakal v zákrutach naklánanie ale vše je ok. Ono nehovorím pri tých vyšších rýchlostiach možno by niekto namietal ale ja nejazdím jak prase predsa :-)

Tak asi tolko ono určite ma ešte niečo napadne ale asi až keď tuto recenziu zverjním :-)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 12


Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki Splash

Vložit komentář

Pohoda1

Zdravím,najazdené viac ako 100 tisíc,výmena záp.sviečok pri 90 tisíc, menená autobateria v 2016,gúľ.čapy a brzdové doštičky v 2023,samozrejme bežná údržba,inak,,ide ako drak,,dúfam že vydrží ako Favorit 20 rokov😁.

25.11.2023 | 22:25:29 | MIG 21  | 178.143.42.* Reagovat

poraďte - má někdo také takový problém

Má někdo zkušenost s tím - v necelých 65 tis. kilometrech mi začala svítit kontrolka motoru a v servisu mi řekli, že je to chudou směsí, ať natankuji u jiné pumpy . Tak jsem tankovala 2x pokaždé u jiné a kontrolka svítí pořád.
Jinak jsem s autem spokojená.

23.08.2015 | 11:55:38 | Majdule  | 85.71.73.* Reagovat

RE: poraďte - má někdo také takový problém

Už je to pryč, ale pro příště - dělá se to tak, že se vypojí na chvíli baterie, kontrolka zhasne. Když se znovu nerozsvítí, je vyřešeno. Když se rozsvítí, bude to chtít diagnostiku (asi v servisu, bohužel).

11.10.2019 | 15:12:51 | Itall  | 85.163.82.* Reagovat

Pohoda

Ahojte, áno autíčko zvonka malé a nenápadné,ale vnútorný priestor dostatočne veľký.Kolegovia sa čudovali ako sa tam vojdem.Keď vyskúšali prestali...Hoci len 1,2-ka na diaľniciach sa nestratí /SK,HR,H/šľape ako hodinky a na okreskách hlavne v kopcoch,serpentíny nemá chybu.Spotreba ako udáva výrobca.Splash je auto na bežné jazdenie a tých 86 koní stačí.Je postavené na podvozku Swift-a. A potom kto si čo kúpi ,jeho vec hlavne že je spokojný.Prajem všetkým veľa šťastných kilometrov-pekný deň!

19.10.2009 | 12:37:59 | MIG 21 Reagovat

Splašidlo 1,2

Dne 6.2 09. jsme koupili s manželkou Splashe 1,2 GL/AC s dvojnásobnou slevou po 20.000.- kč v předvánoční akci, tedy celkem minus 40.000.-kč. o proti ceně normální. Splash 1,2 tedy vyšel na 234.900.-kč v základní červené b.
Pro toto auto jsme se rozhodli hlavně proto, že jsme potřebovali něco pro jízdu ve městě (Ostrava) a 1x měsíčně do Olomouce a také proto, že se mi v něm, jako invalidnímu důchodci s nemocnou páteří, dobře sedí. Sedadla mi vyhovují, a sedět jako za stolem, mi nedělá žádné potíže.
Další "pro" bylo, že jsem nechtěl v 1,2 žádný tříválec, což představovala Škoda Nová fabia, a WV Polo, které byly asi ve stejné ceně a výbavě a o kterých jsme rovněž uvažovali. Když jsem zjistil, že obě auta mají místo 4. válce, vyrovnávací hřídel s rotujícím závažím, tak mne pojala hrůza a už jsem tyto značky nechtěl. V 1,2 tříválec, je specialitou koncernu WV. Jinak v kub. do 1,0 l, jsou tříválce normální i v ostatních značkách.
Pro rozhodování tedy zbýval ještě čtyřválec Fiat Punto 1,2, Shevrolet Aveo 1,2. Nakonec jsme se i kvůli dobré ceně rozhodli pro čtyřválec Splash 1,2. MPI, 16V.
Potvrzuji rovněž potíže s řazením rychlosti, ale naštěstí jen z 1. na 2. a R, ostatní jsou bez problému. Jiné stesky na vozidlo zatím nemáme.Zatím šlape dobře.

13.07.2009 | 14:34:08 | lacko Reagovat

este k tomu oplu

najnovsie som si vsimol, ked rano odchadzam z domu, ze za vyfukom ostava cierny bordel na snehu, myslim po zaparkovani, vlastne to auto malo od nova cierny mastny vyfuk, renault mal vzdy suchy do hneda vypaleny vyfuk. Renault startoval hned po otoceni klucikom, corsu musim tlct ovela dlhsie, teraz ma 3 roky a v tych mrazoch uz baterka nevladze, v renaulte som menil baterku po 6 rokoch a 150000 km, aj to len pretoze pri prehliadke na pocitaci ukazalo ze je slaba. A to pod renaultom myslim thaliu, co je auto robene na cenu. Ale aby som iba nehanil, na tej corse je vela veci lepsich, napr. podvozok, elektrika a pod...Len na zaklade mojich skusenosti si nemyslim zeby kvalita Opel, resp. GM vseobecne, bola niekde vyssie ako Suzuki. Neviem ci tu Corsu nevymenim casom prave za splasha. To zavisi od toho ako sa osvedci SX4, lebo ako vozitko do mesta sa mi popacuju aj ine auticka...

14.01.2009 | 15:57:58 |  Reagovat

Moc hezké auto

Jistě, je to věc vkusu, ale mě se Splash moc líbí. Design je poplatný dnešním novým poznatkům (vyšší stavba kvůli možnosti zkrácení vozu) a módním trendům. Ale jedno mi na autech Suzuki vadí: Motory. Je vidět, že tato značka se specializuje na motocykly, protože jejich motory do aut mají vyloženě motocyklový charakter: Jsou výkonné jen ve vysokých otáčkách, v nízkých netáhnou. A to se týká i většiny ostatních asijských vozů (Chevrolet, Hyundai, myslím maloobjemnových). Jsou to dobré motory do motocyklu, ale do auta - nevim nevim. Zde je potřeba i kroutící moment v nízkých otáčkách, pro kultivovanou jízdu. Příkladem může být třeba krásně pružný motor Toyoty Aygo, Yarise, Clia...

05.01.2009 | 16:31:59 | Standík Reagovat

Vašek: Spíš naopak, předchozí verze Agily byla podle Suzuki Wagon.

05.01.2009 | 15:38:35 | Itall Reagovat

super

takže už tu nie sú len invektívy medzi Slovákmi a Čechmi ale podsúva sa tú aj maďarská otázka. V Ostrihome tie úžasné Suzuki robia vo väčšine práve Slováci, takže Vašku, vedle jak tá jedle. A príspevok predomnou ? Keď už niekto fakt hovorí o kvalitných vozoch a spomína k tomu Renault, no coment. Vytiekol ti olej cez gufero, tak Ople sú nekvalitné. Preboha, prečítaj si príspevky na tomto fóre k veci a dozvieš sa to čo potrebuješ vedieť. Žiadne auto nie je dokonalé ale japonská čabajka má k dokonalosti ďaleko.

19.12.2008 | 19:02:54 |  Reagovat

investicia ??

Auto nie je investicia, auto je spotrebna vec a cena Splashu odpoveda cenam aut v tej triede. Rozdiel v cene medzi Agilou a Splashom su vyhodene peniaze, teda predpokladam ze Agila bude asi drahsia. Keby som dnes kupoval male auto, urcite by som sa rozhodol pre auto typu Splash, resp.Agila. Auta su pohodlnejsie ako klasicke miniauta (swift, corsa,...) a dizajn je uz niekde inde ako bol u starej Agily, resp toho WagonaR od Suzuki. Este na margo kvality aut zn. Opel. Takmer z novej Corsy mi vytiekol olej cez pokazeny snimac tlaku, okrem toho tam praskla nejaka hadicka nasavania vzduchu, urcite su to prkotiny, ale svedci to o kvalite. Taketo motoricke vady som napr. s Renaultom nikdy nemal. Uvidime co ma caka so suzuki....

18.12.2008 | 14:44:14 |  Reagovat

"už mi ho niekto stihol poškrabať"

možno to bola len nahoda, nejaký magor tu poškrábal 15 aut za sebou či nové alebo staršie. Teda nie že náhoda ale proste zábavka. A porovnavať to s ticom no neviem

18.12.2008 | 08:08:41 | Marek Reagovat

inak neviem si predstavit ze by som mal za splasha vyhodit svoje peniaze ;) to je asi najhorsie investicia no co stava sa

17.12.2008 | 16:53:15 |  Reagovat

to nema nic spolocne s madarmi ;) tu rozoberame auta a suzuki splash je novodobe daewo tico..prajem vela stastnych km :D

17.12.2008 | 16:52:08 |  Reagovat

Ubožáci

Sranda, jak Slováci plivou na Suzuki, zcela okatě proto, že některé modely se vyrábějí v Maďarsku a Maďary nemají v lásce. S objektivním názorem to sice nemá nic společného, ale na všech autorecenzích se Suzuki je to stejné.
Jo a Splash je skutečně Opel, stejně jako bylo Wagon R+ a Agila nebo SX4 a Sedici.
T ak se tam v té své Dunajské nížině umindrákujte , čus.

17.12.2008 | 15:49:52 | Vašek Reagovat

"už mi ho niekto stihol poškrabať"

Kurvy závistlivé, bodaj by ich zrazil autobus

17.12.2008 | 15:38:03 | Angel_M Reagovat

anonym zijes asi v dobrej rozpravke..

17.12.2008 | 09:34:23 |  Reagovat

pre oplistu

poznam vela ludi co na opel nadavaju, napr. Vectra co po 30 000 km zrala olej jak zigulak a v servise povedali ze to je normalne, totiz kazdy vyrobca ma v navode udaj ze spotreba 0.5-1.0 l oleja na 1000 km moze byt. No neviem. Nakoniec oprava toho auta dopadla tak ze majitel si kupil nove, a predajca mu sprostredkoval predaj neopravitelneho auta. Tomu predchadzala vymena ventilov, neskor az vymena polomotora, atd.... Myslim ze vo vseobecnosti plati ze auta typu Corsa, Swift...su najmenej problemove, akonahle clovek ide do vyssej triedy, tak moze ocakavat aj viac problemov.
Co sa tyka Splashu, svagrovi pred dovolenkou zlyhal Golf a tak mu druhy svagor pozical Splash, takze absolvoval na tomto aute cestu do Rima a bol prijemne prekvapeny ake dobre auticko to je. Jediny problem bolo malo miesta pre batozinu, kedze boli styria a uz presadali z pokazeneho Golfu. A mam taky pocit ze to bol iba litrovy trojvalec, co podla mna na toto auto uplne staci.

17.12.2008 | 09:22:50 |  Reagovat

suzuki splash

gratulujem! ma to aj sused v nebeskej modrej a vyzera to fakt dobre !

16.12.2008 | 11:51:57 | matuso Reagovat

ešte postreh

Tak ešte som zabudol na tie velké spätné zrkadla su jak na avii taky rozhlad čo sa deje za vami v každom v podstate mestskom aute teda nie je :)
a už mi ho niekto stihol poškrabať, favorita sa nikto nechytil jak je 20 rokov dlhych.:-(

15.12.2008 | 08:00:40 | Marek Reagovat

To Angel.

Vitara je vyráběná v JAPONSKU, nikoli v Maďarsku.

14.12.2008 | 18:28:03 | Raek Reagovat

Insignia

Zaujímavé, že v čase keď je GM úplne zúfalé, vyhrá auto roku EU a BBC tiež nominovala 3 GM autá na Top Gear auto roku

14.12.2008 | 18:15:40 | Angel_M Reagovat

kvalita

Len na margo. Maďarská továreň má "trochu" problémy s kvalitou ? Poznám zúfalých majiteľov, ktorí ťa radi oboznámia s tou trochou problémov. Ach jaj...

14.12.2008 | 09:55:25 | 08 Reagovat

Opel

je dokonca veľmi kvalitná značka. To tvrdia testy, nie ja. Čím sa stala Insignia ? Prosím ťa neporovnávaj tieto dve značky. Od Suzuki jedine motorku.

14.12.2008 | 09:52:51 | 08 Reagovat

RE:08

Maďarksá továreň má trochu problémy s kvalitou, ale nechceš mi povedať, že Opel je kvalitná značka, však nie?

Okrem toho Vitaru berú Arabi vždy na blízkom východe na dlhé cesty, pretože vedia, že ich nesklame.

13.12.2008 | 23:34:15 | Angel_M Reagovat

Súhlasím s prvým príspevkom. Obrovská odvaha kúpiť túto značku. Stačí si len prebehnúť recenzie. Mám však osobnú skúsenosť a tá stačí. Poprosím nezrovnávať Opel so Suzuki, hlavne po kvalitatívnej stránke.

13.12.2008 | 09:56:58 | 08 Reagovat

for NSTAR

Neurazaj, vsimni si prosim ta stylizaciu tvojej vety -tiez nie je najlepsia.

13.12.2008 | 07:31:34 | kokso170 Reagovat

12,3 na stovku

Tomu hovoríš svižná jazda? Ja mám C4 2.0L, to ide na stovku tak za 7-8sekúnd a mne sa to zdá vela, tak ju idem "oturbovať".
Inak viezol som sa aj v splashi. Motor nebol nejaký hlučný v nižších otáčkach, ale auto sa strašne nakláňalo, veľmi nezvyčajné v dnešnej dobe a trochu, trochu dosť obmedzený výhľad to má, najmä spätné zrkadlo mi zavadzalo.
Inak do mesta existujú aj lepšie autá.

13.12.2008 | 03:40:36 | Angel_M Reagovat

Toto je vlastne Opel Agila

13.12.2008 | 03:33:48 | Angel_M Reagovat

ty si typek

uz davno som sa tak nenasmial tolko chyb a dristov ale hrozne vtipnych hahaha 10 bodov za recenziu

12.12.2008 | 23:01:39 | nstar Reagovat

RE: ty si typek

ak je podla teba splasch super tak si sa asi na ničom inom ešte neviezol nebodaj lepšom to auto je tak nestabilne až to pekné nieje chcem vediet ci vobec preslo losim testo pochybujem že mal niekto tu odvahu!

17.02.2018 | 20:50:43 | ado  | 213.81.144.* Reagovat

Suzuki

Už výber samotnej značky je veľká odvaha.Neviem na aký účel si to auto kupoval,no ak plánuješ aj dlhšie cesty a na dialnici nebudeš chcieť zavadzať,počítaj s častými návštevami benziniek.Tie ohromujúce výkonové parametre motorov od suzuki sú skutočne k dispozícii až po 4000 ot/min.no a potom je to hluk,spotreba....žiadna kultúrna jazda.Pozor na bočný vietor,nech ťa neodfúkne z cesty.

12.12.2008 | 16:30:42 | 07 Reagovat

RE: Suzuki

Máš pravdu auto ma moj svokor je to katastrofa tvrde nepohodlné ideš 80km a zdá sa ti ako keby si isiel 180km nemám žiadne ferari mam len golf 6 nič vela nič málo. splasch je čerep z velkým č po pol roku ošúchané sedačky odlepuju sa vonkajsie lišty des cele auto a to sa fakt miernim moj nazor nemam nič proti Madarom ani som nevedel že sa tam vyrába to auto je hroza ako celá značka lacné materiali zlé prevedenie celého auta a jazdne vlastnosti su tak zlé že to nemam ani sčím porovnat čest.

17.02.2018 | 20:47:14 | ado  | 213.81.144.* Reagovat

RE: Suzuki

Tak, pocit rychlosti je ve Splashi opravdu vyšší, to jsem psal i v mé recenzi. Naklánění v zatáčkách také, ale jízdní vlastnosti nejsou zlé, je to o zvyku, nenechat se vyděsit. Ani citlivost na boční vítr není velká, jezdím i rychle po dálnici nebo jsem jel při vichru, kdy padaly stromy a nikdy mě nezaujala citlivost na bočák. Při 135000 km nemám sedačky ošúchané. Ono taky záleží kdo je jak šúchá. Trochu ošúchaný mám volant a gumy na pedálech jsem prošúchal. Jinak bez závad.

10.08.2021 | 14:08:49 | Italls  | 78.80.112.* Reagovat