Rok výroby:2006Typ motoru:2,2 D4-D 150Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:16 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6-7 l/100 kmVloženo:10. 2. 2008
Veľmi som zvažoval aké auto kúpiť, predchádzajúca P307 ma úplne sklamala. O Toyote sa hovorilo ako o kvalitnom a spoľahlivom aute. Mal som na výber Octaviu, Passat alebo Avensis. V priebehu dvoch hodín som si odskúšal a porovnal jazdné vlastosti všetkých troch a rozhodol som sa dobre.Nečakal by som, že nenápadný Avensis bude predčiť Passat. Avensis je tichší a pohodlnejší.
Podvozok je úžasne tichý na našich mestských tankodromoch.Brzdy sa elegantne dávkujú, nemajú prudký nábeh. Pri preraďovaní s autom necuká. Dokonca sa mi Avensis zdá lepší ako BMW 5. Motor je tichý (bol som odporca dieselu-traktorového zvuku), silný a pritom úsporný 6-7l. Čo sa týka dizajnu- Avensis zaostáva ,ale jazda v ňom je úžasná. Najviac sa mi páči vysoký krútiaci moment. Obiehanie je bezpečná zábava.Spolujazdci na zadných sedadlách majú veľa miesta a sedadlá sú plnohodnotné a pohodlné. Vo výbave Exklusive má sériovo audio Mark Levinson a akustika je výborná.
6-stupňová prevodovka a čerešňa na torte.
Auto z mojho pohľadu neni prepchaté technickými vychytávkami ,ale má všetko čo dobré auto má mať. S manželkou si niekedy musíme strihnúť , kto bude šoférovať.
Vytkol by som väčší polomer otáčania. Občas niečo trošku zadrnčí , ale to je nič proti mojim predchádzajúcim autám!
Kupil som si 2.2 d4d - 150 koni pred pol rokom. Ako to tu uz bolo pisane, je to fakt bez emocii. Mam kombi a je pravda, ze v nom prestahujem hocico, ale v aute je nuda ! Fakt som tomu vyrazu nerozumel a nechapal ho, ale soferovanie vas po case prestane bavit . Auto ide v pohode, dobry tah, aj ponahanat sa s nim da, ale nemam z toho radost. Urobil som na nom okolo 15.000 (kupil som s 77.000 a teraz ma 92.000) Spotreba 6.1 L na 100 KM. Je to take nemastne neslane. Prestahujem sa a predam ho :-) Je to asi pre dochodcu a ja sa tak este necitim. Co sa tyka servisu, tak v pohode. Zareagujem na predchadzajuci prispevok : Urcite mam mensie naklady ako benzinak. Aj ja mam retazovy rozvod, zivotnost trisiek do 200.000 ma vooobec netrapi, lebo to aj pri benzine daco odide.Jednoducha matematika mi hovori, ze ked urobim 100 km denne tak mam za den usetrene na spotrebe cca 3 E. A urobim 36500 KM rocne (uspora cez 1000 E) . Ak byt to bol dvojnasobok, tak mam usetrene 2000 E len na spotrebe. Benzin sa oplati jedine na PLYN, ale uz aj ten isiel tak hore, ze neviem, neviem...
BENZIN A ZAS LEN BENZIN! to čo ušetríte na spotrebe, tak to zaplatíte inde ;) benzín 31,90 sk; spotreba 8,5l/100km - 2,7 sk na km (2.0 i VVT) nafta 35,60sk; spotreba 6,7l/100km - 2,4 sk na km (2.0 TD) tých pár halierov ma nezabije! ďalej u dieslu, hlavne turbo dieslu, je problém turbo, ktoré točí 16-22 tis ot/min pri teplote 750-1100°C, trysky, čerpadlo U common rail je problém hlavne u trisiek a životnosť CR je cca. 200 tis km, staré diesle bez turba vydržali aj 500 tis km. Drahšia údržba a servisy ;) u benzínu sa nemá čo pokaziť ;), lebo od 1.8 sú reťaze ;) VERDIKT: to čo ušetríte že vraj na spotrebe to preplatíte inde, či na palive, udržbe, problémoch, a hlavne ak vám odíde turbo, trysky a čerpadlá, tak dovi dopo ;) Diesel sa oplatí firmám, a ľudom čo najazdia viac ako 50-60 tis km ročne
Rád bych si koupil ojetinu, nejspíš z mobile.de. Vybírám si ze soukrommých vlastníků. Tvůj příspěvek mě vylekal. Nedávno mi otec říkal ať si dám pozor na turky, kteří prodávají šméčka. Ale jak to poznám tady odsud z česka? Zkoušel jsem u kontaktu opsat PSČ do vyhledávání a koukal, jestli neprodává víc aut. Neprodával, teda nikdo se stejným telefonním číslem, zahrádkou, stylem focení auta. Myslíš/te, že bych to mohl brát jako nějakou záruku, že to není kšeftař?
....príležitostne som sa odviezol vzadu a sedelo sa dost nepohodlne a tvrdo. Oboje zadné dvere neskutočne vibrovali v tesneniach...vydávalo to nepríjemný hluk. Potom som sedel ako spolujazdec vpredu...Avensis je jednoznačne pohodlnejší. Nechcem vyvolávať žiadne hádky, čakal som že za tie peniaze je BMW 5 lepšie a prepracovanejšie auto. Zdanie klame.
Ano už bych neměnil další moje auto bude opět Avensis zase novější model teď mám rok 2003,že je Avensis lepší než moje bývalé BMW 320d můžu říct s klidným svědomím,Avensis ve mě vyvolává mnohem lepší dojem než předešlé BMW a o Passatu ani nemluvim,každý má jiné potřeby a já jsem si zamiloval Toyotu je to špičková značka!
Avensis je dobre a hlavne spolahlive auticko ale napisat ze je lepsie ako BMW 5 chce teda riadnu odvahu :-) Ale pochopim ze pre niekoho sa take jazdne vlastnosti hodia viac,aj ked rozhodne niesu lepsie.
Jste šťastný člověk že máte Avensis,je to super auto už mám druhou a nikdy bych už neměnil,a to moje bývalé auta byli také např. Passat B5 tdi a Bmw 320d,ale Avensis jsem si zaryl do srdíčka nebudu popisovat proč každý majitel to ví!
Na Toyotu Avensis nedám dopustit,pro mne dokonalost,jízda s tímto vozem je požitek.Za málo peněz nabízí neskutečně moc,kvalitou počínaje.Kdybych měl znovu kupovat,pak opět Toyotu Avensis,bezporuchový vůz!
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Avensis
Bez emocii
Kupil som si 2.2 d4d - 150 koni pred pol rokom. Ako to tu uz bolo pisane, je to fakt bez emocii. Mam kombi a je pravda, ze v nom prestahujem hocico, ale v aute je nuda ! Fakt som tomu vyrazu nerozumel a nechapal ho, ale soferovanie vas po case prestane bavit . Auto ide v pohode, dobry tah, aj ponahanat sa s nim da, ale nemam z toho radost. Urobil som na nom okolo 15.000 (kupil som s 77.000 a teraz ma 92.000) Spotreba 6.1 L na 100 KM. Je to take nemastne neslane. Prestahujem sa a predam ho :-) Je to asi pre dochodcu a ja sa tak este necitim. Co sa tyka servisu, tak v pohode. Zareagujem na predchadzajuci prispevok : Urcite mam mensie naklady ako benzinak. Aj ja mam retazovy rozvod, zivotnost trisiek do 200.000 ma vooobec netrapi, lebo to aj pri benzine daco odide.Jednoducha matematika mi hovori, ze ked urobim 100 km denne tak mam za den usetrene na spotrebe cca 3 E. A urobim 36500 KM rocne (uspora cez 1000 E) . Ak byt to bol dvojnasobok, tak mam usetrene 2000 E len na spotrebe. Benzin sa oplati jedine na PLYN, ale uz aj ten isiel tak hore, ze neviem, neviem...
28.06.2011 | 07:39:24 | Pepe Reagovat
nechcem sa opakovať!
BENZIN A ZAS LEN BENZIN!
to čo ušetríte na spotrebe, tak to zaplatíte inde ;)
benzín 31,90 sk; spotreba 8,5l/100km - 2,7 sk na km (2.0 i VVT)
nafta 35,60sk; spotreba 6,7l/100km - 2,4 sk na km (2.0 TD)
tých pár halierov ma nezabije!
ďalej u dieslu, hlavne turbo dieslu, je problém turbo, ktoré točí 16-22 tis ot/min pri teplote 750-1100°C, trysky, čerpadlo
U common rail je problém hlavne u trisiek a životnosť CR je cca. 200 tis km, staré diesle bez turba vydržali aj 500 tis km.
Drahšia údržba a servisy ;)
u benzínu sa nemá čo pokaziť ;), lebo od 1.8 sú reťaze ;)
VERDIKT: to čo ušetríte že vraj na spotrebe to preplatíte inde, či na palive, udržbe, problémoch, a hlavne ak vám odíde turbo, trysky a čerpadlá, tak dovi dopo ;)
Diesel sa oplatí firmám, a ľudom čo najazdia viac ako 50-60 tis km ročne
23.11.2008 | 14:16:48 | OVCA Reagovat
Na Avensise mi odišlo turbo po 80 000 km. Stálo ma to 70 000,-Sk. Servisák povedal, že Avensis už nie je čistý "Japonec".
27.05.2008 | 18:50:24 | Feri Reagovat
mobile.de
Rád bych si koupil ojetinu, nejspíš z mobile.de. Vybírám si ze soukrommých vlastníků. Tvůj příspěvek mě vylekal. Nedávno mi otec říkal ať si dám pozor na turky, kteří prodávají šméčka. Ale jak to poznám tady odsud z česka? Zkoušel jsem u kontaktu opsat PSČ do vyhledávání a koukal, jestli neprodává víc aut. Neprodával, teda nikdo se stejným telefonním číslem, zahrádkou, stylem focení auta. Myslíš/te, že bych to mohl brát jako nějakou záruku, že to není kšeftař?
18.04.2008 | 21:55:21 | Tomáš Reagovat
Avensis vs. řada 5
Tyto vozy se především nedají porovnat cenově a třídou vozů (BMW 5 je vyšší střední)
22.02.2008 | 23:24:58 | Radek Reagovat
Já mám nový Ford Mondeo, kamarád novou A5 a také si myslíme, že bychom nešli do auta bez emocí.
22.02.2008 | 23:17:15 | Jakub Reagovat
Avensis není zdaleka nejlepší auto ve střední třídě, zde má mnoho velmi zdatných soupeřů. Nebudu nikoho jmenovat, ale kdo má přehled ví o čem mluvím.
22.02.2008 | 23:14:12 | Bob Reagovat
Nemůžu si pomoct,ale Avensis je pro mě nejlepší auto v kategorii!
15.02.2008 | 12:34:16 | Jaroušek Reagovat
ešťe k tomu novému BMW
....príležitostne som sa odviezol vzadu a sedelo sa dost nepohodlne a tvrdo. Oboje zadné dvere neskutočne vibrovali v tesneniach...vydávalo to nepríjemný hluk. Potom som sedel ako spolujazdec vpredu...Avensis je jednoznačne pohodlnejší. Nechcem vyvolávať žiadne hádky, čakal som že za tie peniaze je BMW 5 lepšie a prepracovanejšie auto.
Zdanie klame.
13.02.2008 | 20:09:34 | Mario Reagovat
Ano už bych neměnil další moje auto bude opět Avensis zase novější model teď mám rok 2003,že je Avensis lepší než moje bývalé BMW 320d můžu říct s klidným svědomím,Avensis ve mě vyvolává mnohem lepší dojem než předešlé BMW a o Passatu ani nemluvim,každý má jiné potřeby a já jsem si zamiloval Toyotu je to špičková značka!
13.02.2008 | 16:56:52 | ttt Reagovat
BMW ?
to Roman: ttt napisal, ze by uz nemenil, nie ze je to v nicom lepsie. Asi vie preco a ja tiez. Volat BMW assistence je teda zazitok ...
13.02.2008 | 15:24:51 | MickeyMon Reagovat
Avensis je dobre a hlavne spolahlive auticko ale napisat ze je lepsie ako BMW 5 chce teda riadnu odvahu :-) Ale pochopim ze pre niekoho sa take jazdne vlastnosti hodia viac,aj ked rozhodne niesu lepsie.
13.02.2008 | 09:34:54 | Roman Reagovat
Jste šťastný člověk že máte Avensis,je to super auto už mám druhou a nikdy bych už neměnil,a to moje bývalé auta byli také např. Passat B5 tdi a Bmw 320d,ale Avensis jsem si zaryl do srdíčka nebudu popisovat proč každý majitel to ví!
12.02.2008 | 16:32:26 | ttt Reagovat
Avensis 2,2D 2005 (178 000km).
Na Toyotu Avensis nedám dopustit,pro mne dokonalost,jízda s tímto vozem je požitek.Za málo peněz nabízí neskutečně moc,kvalitou počínaje.Kdybych měl znovu kupovat,pak opět Toyotu Avensis,bezporuchový vůz!
06.09.2011 | 07:37:36 | Jirka | 10.202.85.* Reagovat